PzKpfW Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Posibil, dacă tot "era motorul desfăcut". Faptul că a ales să facă genul ăsta de operație înainte de primul test al sezonului arată cât de entuziasmat este de noul rol de la Aprilia. Lucru pentru Brivio "l-a lăsat să plece și de la Suzuki" dealtfel. Ducati se pare că a făcut alegerea bună în 2016 când au decis să-l păstreze pe Dovi, chiar dacă în absolut era pilotul mai lent. Cred că după acești doi ani cu Aprilia (dacă rezistă doi ani), pe Iannone scrie WSBK. Și cred că și el știe asta. De la Aprilia nu prea mai ai cum să urci înapoi spre echipele mari de uzină, mai ales când vezi flow-ul de talente tinere care vin în fiecare an din Moto2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Cam da... pacat de talentul si de cariera lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 6 hours ago, PzKpfW said: La fel ca și Petrucci, care a căzut în virajul 5: #9 a căzut chiar în prima tură de încălzire cu carena nouă. Practic nici n-a apucat s-o încerce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 8, 2019 Autor Share Postat Februarie 8, 2019 Oricum....petrux pare sa confirme,sper sa o faca si in curse.in cele pe ploaie sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 Rossi despre Bagnaia (free video). Iar Bagnaia spune că este doar la 65% din nivelul unui pilot de MotoGP - se referă mai ales la "racecraft". Un clip din ziua 1 + ziua 2 (sound ) Și poză cu Petrux - care a declarat că cel mai "bun" (rapid) pilot din sesiunea de teste de la Sepang ar fi fost Viñales. De remarcat în poza de mai sus faptul că Desmosedici-ul are elemente aerodinamice pe jambele furcii. Un lucru apărut dealtfel la sfârșitul sezonului trecut pe GP18, dar pe care l-am observat doar acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 9, 2019 Share Postat Februarie 9, 2019 Acum 12 ore, PzKpfW a spus: De remarcat în poza de mai sus faptul că Desmosedici-ul are elemente aerodinamice pe jambele furcii. Un lucru apărut dealtfel la sfârșitul sezonului trecut pe GP18, dar pe care l-am observat doar acum. Forma alungita e mai avantajoasa dpdv aerodinamic decat forma sferica a jambei,clar se va ajunge la acea solutie. Ducati pare mai guturala,mai loud....more power?asa lasa sa se inteleaga si carenajul aero suplimentar. Treaba cu paralelogramul eu insa nu o pricep...vor sa faca un fel de double wishbone adaptat la moto?Parerea mea e ca oricum bratul asta upside-down cu linkage inverted pt telescop nu e o mare solutie...e bine ca exploreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 17 hours ago, Buggy said: Rossi zice asa: .................. "The Ducati's were impressive, we don't have Marc because of the injury. If we race tomorrow, we suffer." cred ca la Lorenzo se referea defapt... Eu cred că a vorbit chiar despre Marquez. A vrut să spună că Marquez nu a fost printre primii datorită accidentării, nu că nu a participat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 (editat) 12 hours ago, Buggy said: la ce paralelogram te referi? Probabil tocmai la bara de torsiune dintre etrier și cadru/motor. Dacă o testează din nou probabil că are efectul scontat și plănuiesc s-o introducă. 12 hours ago, Method said: Treaba cu paralelogramul eu insa nu o pricep...vor sa faca un fel de double wishbone adaptat la moto?Parerea mea e ca oricum bratul asta upside-down cu linkage inverted pt telescop nu e o mare solutie...e bine ca exploreaza. E explicat destul de bine aici. TL;DNR: Desmosedici are ampatamentul mai mare, piloții folosesc mai mult frâna spate, există riscul să apară "rear brake hop". Prin bara respectivă, impulsul care poate duce la acel efect este transmis direct cadrului/motorului. Și o poză mai clară cu șurubul de pe ghidon Editat Februarie 10, 2019 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 10, 2019 Autor Share Postat Februarie 10, 2019 Atata inovatie la ducati.... Cu rezervorul cum ramane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 L-au modificat un pic, pentru Petrucci cel puțin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 Acum 7 ore, PzKpfW a spus: Probabil tocmai la bara de torsiune dintre etrier și cadru/motor. Dacă o testează din nou probabil că are efectul scontat și plănuiesc s-o introducă. E explicat destul de bine aici. TL;DNR: Desmosedici are ampatamentul mai mare, piloții folosesc mai mult frâna spate, există riscul să apară "rear brake hop". Prin bara respectivă, impulsul care poate duce la acel efect este transmis direct cadrului/motorului. Și o poză mai clară cu șurubul de pe ghidon Am inteles,ii si ajuta pt franarea lor cu spatele. Surubul ala eu zic ca e clar ca e suspension compresor la care tot fac referire jurnalistii : In motocross/supercross a 'holeshot (first to turn one) device' is basically a kind of clip that holds the front fork in a semi-compressed position for the start of the race, therefore helping to reduce wheelies by putting more weight on the front. When the rider brakes for turn one, the clip releases and the suspension works as normal thereafter.It certainly isn't a crazy idea to use something similar in MotoGP, experienced Honda crew chief Chris Pike tweeting that they had used such a device in BSB a decade ago. Are logica.Compreseaza susp fata pt a cobori cg iar la prima frana revine la normal.Ducati n-a stat degeaba peste iarna,pare din ce in ce mai puternica. Hai ca asta il dibuira,poate totusi o sa o rupa careva cum trebuie pana la urma sa vedem clar si ce e in salad box'ul ala Eu tot in Petrucci am toata baza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Cand termina baietii de la ducati cu inovatiile numai a motocicleta n o sa mai arate aia. O sa aiba elemente aerodinamice si pe jante. Probabil o sa si zboare, vb aia "aero"dinamic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 N-ar fi o problema cum arata...vorba lui Enzo - "masinile castigatoare sunt cele mai frumoase". Problemele vor aparea atunci cand vor castiga campionate piloti mai slabi cu motorete superioare celorlalte,profitand de avantajul tehnic.Si in mod clar se va ajunge la asta. Insa na,progresul nu il poti opri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 12 hours ago, Method said: When the rider brakes for turn one, the clip releases and the suspension works as normal thereafter.It certainly isn't a crazy idea to use something similar in MotoGP, experienced Honda crew chief Chris Pike tweeting that they had used such a device in BSB a decade ago. Interesant că Honda a testat și folosit sistemul în BSB acum mai bine de 10 ani, iar feedback-ul a fost pozitiv. Mai mult, nu au avut nicio problemă în utilizarea lui (așa cum se mai întâmplă în motocross, unde sistemul mai rămâne blocat). Și totuși nu l-au adus în MotoGP. Chris Pike (șef de echipă la vremea respectivă) a răspuns la ceva întrebări în acest sens. Quote - Ok, but why introduce now, doesn't launch control do the same job? Or is it the belt & braces approach? - Launch control only controls the engine, hole shot devices physically keep the centre of gravity lower so it is more difficult to wheelie off the start. Therefore allowing you to apply more power with the launch control strategy. - I gather that, but if it malfunctions then it's a problem. - The HRC one never malfunctioned, the slightest touch of the front wheel on the ground released it. - Laws of physics don’t change. Slip is still the key. The tuning may be different, wheelie control etc but the relationship of mu to slip remains. - Slip is only an issue in the wet for a motorcycle race start. The pitch generated by the clutch release makes wheelie the main issue to control in a start. - Can you make the clutch work of a shorter movement or wouldn't that alter the pitch? - I deleted my original answer because I wasn’t happy with it. Clutch release is important to be aggressive to get an initial ‘jump’, after that you try to keep rpm high so you are over the peak torque point to reduce wheelie tendency. A low c.o.g. is always better for launch. Ar mai fi o explicație plauzibilă pentru rolul șurubului: întărirea amortizorului spate, tot pentru start. De remarcat însă răspunsurile lui Dovizioso după ultima zi: - There is a device on the forks to help with the starts? - I also hear some media say about this… I don't know if that is the work [it does]. - So what is 'the work' [it does]? - I don't know… [Ask the] engineers, they know!" - Did you use it today? - Yes. - Did it work? - Ummm… I don't know! [laughs] Asta presupune că au făcut practice-starts? Când? O dată sau de două ori la sfârșit de sesiune? 1 hour ago, frigider said: Cand termina baietii de la ducati cu inovatiile numai a motocicleta n o sa mai arate aia. Deja mi se pare că arată foarte industrial, un amalgam de piese și idei disparate - la polul opus față de eleganța GSX-RR-ului de exemplu. Dar scopul este să câștige, nu să arate bine. Cel mai important lucru de reținut din testul de la Sepang pentru mine: cât de rapizi au fost Rins și Bagnaia. 27 minutes ago, Method said: Problemele vor aparea atunci cand vor castiga campionate piloti mai slabi cu motorete superioare celorlalte,profitand de avantajul tehnic.Si in mod clar se va ajunge la asta. În competițiile moto e mai greu, pilotul joacă un rol mai important. Exemplu concret mi se pare sezonul trecut la MotoGP: Honda a câștigat ambele titluri, deși nu a avut cea mai bună motocicletă per total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Acum 3 ore, frigider a spus: Cand termina baietii de la ducati cu inovatiile numai a motocicleta n o sa mai arate aia. O sa aiba elemente aerodinamice si pe jante. Probabil o sa si zboare, vb aia "aero"dinamic? Cand un constructor nu este in stare sa faca un sasiu performant si alearga disperat dupa cat mai multa putere, fara sa stie sa o puna la roata eficient, se foloseste de electronica si de tot felul de proptele tehnice. Vorba ta, motocicletele vor ajunge sa semene cu un Frankenstein... Acum cativa ani, Dorna, ca sa reduca cheltuielile si sa mai egalizeze materialul de concurs, a interzis electronica de casa, in favoarea uneia "unificate". Amu, insa, a permis sa se deschida o cutie a pandorei mult mai nashpa.. care va duce la costuri si mai mari si la un dezechilibru mult mai mare intre concurenti, in ceea ce privste materialul de concurs. Competitia asta nu mai este despre performantele pilotilor, ci despre cine are mai multe gadgeturi pe motocicleta. Intrebarea este: qui prodest?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 2 minutes ago, xt600 said: Intrebarea este: qui prodest?? Nu nouă, cu siguranță. Fairingurile alea nu se vor regăsi pe motoarele de stradă, cel puțin nu în viitorul apropiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Acum 6 minute, Kagemusha a spus: Nu nouă, cu siguranță. Fairingurile alea nu se vor regăsi pe motoarele de stradă, cel puțin nu în viitorul apropiat. Si cu siguranta, nici competitiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Așa este. E unul din puținele sporturi cu motor în care omul e mai important decât mașina. Se alege praful și de ăsta daca ajunge ca Formula 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Acum 1 oră, PzKpfW a spus: - There is a device on the forks to help with the starts? - I also hear some media say about this… I don't know if that is the work [it does]. - So what is 'the work' [it does]? - I don't know… [Ask the] engineers, they know!" - Did you use it today? - Yes. - Did it work? - Ummm… I don't know! [laughs] În competițiile moto e mai greu, pilotul joacă un rol mai important. Exemplu concret mi se pare sezonul trecut la MotoGP: Honda a câștigat ambele titluri, deși nu a avut cea mai bună motocicletă per total. Iti dai seama, ca Dovi nu putea da nimic din casa... Cu siguranta stie rostul a tot ce are pe motocicleta. Anul trecut, Honda a avut cel mai echilibrat material de concurs, a avut performante cam pe toate circuitele, iar binomul Honda - MM a fos de nebatut. Hai sa fim seriosi, daca Honda nu avea motocicleta, nu ar fi castigat MM atat de categoric. Ducati a facut progrese uriase, insa tot mai are circuite favorabile si nefavorabile. Honda e la ea acasa, cam peste tot. Sa vedem anul asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Acum 24 minute, Kagemusha a spus: Nu nouă, cu siguranță. Fairingurile alea nu se vor regăsi pe motoarele de stradă, cel puțin nu în viitorul apropiat. hm, de ce zici asa? costa multi bani sa gasesti solutia, iar de implementat..sa faci aripioarele alea din ABS cred ca e o joaca de copii? fireste aceasta "optiune" va costa min 5000 eur Acum 13 minute, Kagemusha a spus: Așa este. E unul din puținele sporturi cu motor în care omul e mai important decât mașina. Se alege praful și de ăsta daca ajunge ca Formula 1. pai asta e frumusetea, ca nu prea are cum sa ajunga ca acolo. desi honda a scos moto aia care merge singura si parca si bmw. Acum 10 minute, xt600 a spus: Anul trecut, Honda a avut cel mai echilibrat material de concurs, a avut performante cam pe toate circuitele, iar binomul Honda - MM a fos de nebatut. Hai sa fim seriosi, daca Honda nu avea motocicleta, nu ar fi castigat MM atat de categoric. Ducati a facut progrese uriase, insa tot mai are circuite favorabile si nefavorabile. Honda e la ea acasa, cam peste tot. Sa vedem anul asta.. corect, ducati nu prea ia curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Acum 1 oră, PzKpfW a spus: Dar scopul este să câștige, nu să arate bine. Cel mai important lucru de reținut din testul de la Sepang pentru mine: cât de rapizi au fost Rins și Bagnaia. În competițiile moto e mai greu, pilotul joacă un rol mai important. Exemplu concret mi se pare sezonul trecut la MotoGP: Honda a câștigat ambele titluri, deși nu a avut cea mai bună motocicletă per total. Honda e destul de letargica in a adopta solutii tehnice noi.S-a vazut cu aero copiat masiv si la linie cand de la Ducati cand de la Yamaka,cu screamerul samd,s-a vazut cu bascula de cf adoptata la ani dupa Ducati samd.La fel si cu chestia asta,despre care,ce e cel mai curios - seful lor de echipa are de spus numai cuvinte de lauda.Honda.Insa il au pe Marcel,il au si pe Lorenzo...anul asta tot pe ei ii vad cu prima sansa in ciuda inovatiilor Ducati. Dovi ce sa zica si el,ca nu poate sa zica nimic.Da nu se poate nu stiu blablabla....doar nu se asteapta aia sa le explice Dovi ce face acel switch... Intarirea amortizorului spate...nu ar avea de suferit transferul de masa spre roata spate daca intaresc sau blocheaza amortizorul?i donno,mi se pare mai plauzibila varianta vehiculata de ei. Acum 23 minute, Kagemusha a spus: Așa este. E unul din puținele sporturi cu motor în care omul e mai important decât mașina. Se alege praful și de ăsta daca ajunge ca Formula 1. True.Sa speram ca ramane asa. Winglet'urile in mod clar vor veni si pe strada pt ca 1.arata cool si 2.au un oarecare aport. Cred ca multi vor vrea sa aiba motorete motogp-like. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 (editat) 48 minutes ago, xt600 said: Iti dai seama, ca Dovi nu putea da nimic din casa... Cu siguranta stie rostul a tot ce are pe motocicleta. M-a intrigat doar faptul că a spus că a testat dispozitivul. Dacă e ceva strict pentru start, nu cred că ar fi fost concludente eventualele 1-2 încercări de la sfârșitul zilei (în timpul sesiunii nu au voie să se oprească pe circuit și să facă test de start). 48 minutes ago, xt600 said: Anul trecut, Honda a avut cel mai echilibrat material de concurs Aș fi fost de acord dacă un alt pilot în afară de Márquez ar fi performat pe Honda în 2018, dar nu a fost cazul. Doar Crutchlow a mai câștigat o cursă în afară de el și a fost o victorie circumstanțială, în mod normal tot #93 ar fi câștigat și-n Argentina. Faptul că cel mai bun pilot de pe grilă performează pe RCV este un lucru, dar per total Ducati a avut cea mai bună motocicletă. N-o spun eu, o spune Lin Jarvis. 25 minutes ago, Method said: Intarirea amortizorului spate...nu ar avea de suferit transferul de masa spre roata spate daca intaresc sau blocheaza amortizorul?i donno,mi se pare mai plauzibila varianta vehiculata de ei. Amortizor mai tare pe spate la start înseamnă mai multă stabilitate la roata spate și deci mai multă tracțiune. Asta era logica. E și asta una dintre teoriile vehiculate. Editat Februarie 11, 2019 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Aș fi fost de acord dacă un alt pilot în afară de Márquez ar fi performat pe Honda în 2018, dar nu a fost cazul. Doar Crutchlow a mai câștigat o cursă în afară de el și a fost o victorie circumstanțială, în mod normal tot #93 ar fi câștigat și-n Argentina. Faptul că cel mai bun pilot de pe grilă performează pe RCV este un lucru, dar per total Ducati a avut cea mai bună motocicletă. N-o spun eu, o spune Lin Jarvis. Uiti insa ca acea motocicleta este gandita in jurul lui Marquez si in consecinta este la fel de extrema in utilizare, precum main userul. Ceilalti au trebuit sa se adapteze (daca si cat au putut) la acea motocicleta. Este firesc ca ceilalti sa nu poata scoate din ea, ceea ce scoate Mimisor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Deci Honda are cea mai bună motocicletă pentru că (doar) Márquez știe să câștige cu ea. În același sens, Ducati a avut cea mai bună motocicletă în 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Le Mertois Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Acum 5 ore, Kagemusha a spus: Nu nouă, cu siguranță. Fairingurile alea nu se vor regăsi pe motoarele de stradă, cel puțin nu în viitorul apropiat. Au inceput sa pună.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.