Titishor Postat Ianuarie 8, 2019 Share Postat Ianuarie 8, 2019 Salutare. Zilele trecute mi-am luat un Deauville 650. Am plecat calare pe el spre casa dupa ce i-am facut si proba (moment in care mergea brici). Primii aprox 100km a mers excelent. Pe urma a inceput sa piarda putere si sa nu accelereze mai mult de 120 km/h. Gandul meu a fost ca sunt carburile murdare si ca oricum urma sa le curat cu revizia ce i-o faceam acasa. Dupa alti ~50 km, a inceput sa falfaie faza scurta si s-a stins (se inserase si am vazut pe asfalt cum fluctueaza lumina). Am iesit de pe autostrada, am oprit, si am vazut ca doar faza scurta s-a dus, si am plecat cu faza lunga (sa caut o benzinarie sa schimb becul). Am pornit, am mers maxim 10m, dupa care a falfait toata lumina (inclusiv cea din bord), si s-a oprit motorul. Bateria a decedat complet, nici bordul nu se mai aprindea. A venit sora-mea cu masina si mi-a dat curent, a pornit la sfert, dar cum deconecam cablurile, murea instant. Am lasat bateria pe redresor o zi jumate, am pus-o pe motor, si la fel: nu pornea, si murea instant daca deconectam cablurile (dupa ce o porneam de la bateria masinii). Dupa ce am scos-o, am observat ca era si umfata ( de cand am scos-o prima oara...am pus si o poza cu ea la sfarsit). Bun....am luat baterie noua. A pornit motorul la sfert, si am pornit la o proba. Initial mergea corect, accelera cum trebuia, dupa care a inceput sa piarda iar putere si sa nu depaseasca 120km/h. Acum mi-am comandat un multimetru sa verific daca motorul imi incarca bateria (sa nu fie bulit si alternatorul). Acum, partea cu limitarea de putere poate fi tot electrica? Sau carburile ar fi mai probabil sa fie cu capul? Si cu partea electrica, ce ar fi ok sa mai verific in afara de incarcare? Merci fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Ianuarie 8, 2019 Share Postat Ianuarie 8, 2019 verifica rectificatorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Ianuarie 8, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2019 Nu stiu ce e ala. Poti detalia putin, te rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Ianuarie 8, 2019 Share Postat Ianuarie 8, 2019 Acum 33 minute, Titishor a spus: Nu stiu ce e ala. Poti detalia putin, te rog? Releul de incarcare. Verifica si mufa de la releu, 'ondele mai vechi aveau problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Ianuarie 8, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2019 Aaa, ok. Banuiam ca despre asta era vorba, dar nu am mai auzit denumirea aia pana acum. Multam am verificat si am 13v fara contact pus si 18.7v cu motor pornit. Nu e prea mult? Asta sa fie motivul pt care s-a dus bateria veche? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Ianuarie 8, 2019 Share Postat Ianuarie 8, 2019 Salut, cred ca e mult 18V. in mod normal nu ar trebui sa depaseasca 15.5v,cand motorul este pornit, ceea ce ma duce cu gandul la releul de incarcare care cred ca e defect. Tot el este responsabil si cu stabilizarea curentului de incarcare a bateriei, si ar trebui sa se situeze intre 14.5-15.5v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 8, 2019 Share Postat Ianuarie 8, 2019 E defect releul de incarcare! trebuie sa incarce intre 13,7-14,7... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Ianuarie 8, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2019 Deci daca schimb releul ar trebui sa fie ok, nu? Si la partea cu pierderea de putere si vit max 120 km/h? Aia o fi din carburi? Ce gasesc este Starter Relay Solenoid Switch unit. Asta e ce imi trebuie mie? Sau ii zice altfel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 8, 2019 Share Postat Ianuarie 8, 2019 Nu, ala e releul de start, asa ceva iti trebuie https://www.ebay.co.uk/p/Honda-Deauville-650-NT650V-Regulator-Rectifier-1999-2001-31600MV4010/670190672 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Ianuarie 8, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2019 Merci fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Ianuarie 8, 2019 Share Postat Ianuarie 8, 2019 https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20190108032307&SearchText=deauville+rectifier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Ianuarie 8, 2019 Share Postat Ianuarie 8, 2019 18V e enorm, trebuia sa fie undeva la 13.6-14.3V pentru un rectificator clasic. Mare grija ce faci, ca nu e de joaca. Un rectificator prost pe langa ca arde becuri, strica bateria si te lasa in drum poate porni un cerc vicios in care o componenta strica pe alta, gen rectificatorul se strica, afecteaza si statorul, apoi pui rectificator nou dar statorul e inca afectat si dupa un timp iti strica si rectificatorul nou, si tot asa. Daca vrei ceva bun, pune unul MOSFET, nu pocnitori chinezesti. Singurul neajuns la MOSFET este ca nu se va potrivi plug& play, si va fi nevoie de o adaptare a mufelor. Dureaza maxim 30 minute insa nu iti recomand sa faci tu manopera asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 8, 2019 Share Postat Ianuarie 8, 2019 (editat) Avea un coleg de vânzare niște relee de calitate pe aici, luate de pe BMW si Polaris. Vezi la bursă. L-am găsit: Și: Editat Ianuarie 8, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Ianuarie 8, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2019 Da, pai exact asta s-a si intamplat: mi-a ars becul, a stricat bateria si m-a lasat in mijlocul campului. Merci fain de tot pt clarificare si sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 9, 2019 Share Postat Ianuarie 9, 2019 Problema faptului cs nu trece de 120km/h as zice ca se va rezolva de la sine dupa remedierea incarcarii. Verifica si statorul si cumpara un releu cu mosfet bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Ianuarie 9, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2019 Ar fi bine sa se rezolve asa. O sa verific si statorul A venit releu nou si acu am 14,7V cu motor pornit o sa vad maine daca s-a schimbat ceva cu limitarea de putere. Statorul nu stiu sa il verific A venit releu nou si acu am 14,7V cu motor pornit o sa vad maine daca s-a schimbat ceva cu limitarea de putere. Statorul nu stiu sa il verific Mda, nu s-a rezolvat cu limitarea de putere. Merge cum trebe cativa km, dupa care merge in suturi putin, i se stabilizeaza in cateva secunde, dupa care max 120/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Februarie 8, 2019 Autor Share Postat Februarie 8, 2019 Update: Am desfacut carburatoarele si am gasit 2-3 bube. In primul rand, una dintre diafragme avea o fisura (ca o taietura mai exact) de vreo 5 mm. Pe urma am gasit jiglerul de relanti (slow jet-ul) de la ambele carburatoare stranse pana la refuz. Plus putina mizerie (la care ma asteptam oricum). Am curatat bine tot, am schimbat diafragmele cu unele noi after market, si am lasat jiglerul mai devreme mentionat deschis 360 grade. Am schimbat si filtrul de benzina. Am insurubat la loc mobra, si a pornit relativ repede. M-am echipat si am iesit sa fac o proba. La inceput totul era mai ok ca atunci cand am luat-o, raspundea mai repede la acceleratie, tragea mai frumos si nu mai dadea rateuri la decelerare. Pe urma, dupa ce am mers vreo 5-10 km, a inceput cu acelasi simptomuri ca inainte: putere din parti, motorul se chinuia sa invarta ca si cum nu mai avea benzina (deabea am facut si plinul, deci exclus), dadea rateuri la decelerare, la relanti trebuia sa o tin putin turata ca sa nu moara motorul. Acum eu nu stiu ce ar mai putea fi. Nu este nici din carburi si nici din electric. Mai aveti voi vreo idee ce as mai putea verifica? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 (editat) Cand se mai gatuie asa, opreste si desfa busonul de benzina. Poate face vacuum in rezervor, pentru ca e infundata aerisirea busonului. Editat Februarie 8, 2019 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Masoara incarcarea la cald si schimba releul...asta daca dupa ce se incalzeste bine motorul releul, scoate sub tensiunea adecvata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Februarie 8, 2019 Autor Share Postat Februarie 8, 2019 Releul tocmai l-am schimbat ca inainte imi dadea 18.7V. O sa il verific si la cald, dar e totusi nou si problema asta era si inainte sa il schimb tot la fel. O sa incerc si cu busonul de benzina. Trebuia sa ma fi gandit la asta inainte sa fac plinul :)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Februarie 8, 2019 Autor Share Postat Februarie 8, 2019 Merci. O sa caut ceva recipient unde sa scurg benzina (cred ca in rezervor la masina cel mai sigur :))) ) si vad daca e ceva cu ala Aaaa, voi ati zis de buson (pe unde alimentez), nu de robinet, nu? Oricum o sa golesc rezervorul si verific ambele :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Da, a pățit un prieten să nu îi mearga mobra din cauza bușonului. Nu e folclor. Face vid și nu mai curge benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quantium Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 picura,se abtine iar picura iar se abtine..apoi se abtine de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Februarie 8, 2019 Autor Share Postat Februarie 8, 2019 Da, are sens si se potriveste cu simptomul. Sper sa se rezolve asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 (editat) Prietenul care a patit faza descrisa are un Hornet, care a fost la doi mecanici cu exact aceleasi simptome: pornea usor, mergea bine, apoi o lua naiba. In sensul ca se oprea. Dupa ce a curatat busonul, nu a mai facut figuri motorul. Spray de frane (sau de carburator) si aer comprimat. Fenomenul se manifesta mai puternic daca rezervorul e plin. Editat Februarie 8, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.