Jump to content
Sign in to follow this  
goe 75

Masina doar de fun la sub 10.000€

Recommended Posts

Si esentialul este ca are motor frantuzesc😂

Pe bune , am un amic detinator de Mini si este intadevar fun pe curbe dar ...ceva alterat a mancat injinerul ala cand a proiectat zona motorului.A avut niste probleme foarte ciudate cu ea si acum cred ca a scos-o la vanzare pt ca s-a cam saturat de probleme.

@cuki

 

Multam fain! Sa fiu sincer mai mult am stat pe gaduri daca vreu sa-mi iau bmw ,datorita povestilor asociate cu proprietatii ... Acuma daca o sa am si bmw si Audi in acelasi timp...e chiar culmea.🤣

Eu nu prea am auzit de tt in contesxt cu homalai dar nici in discutii despre fun ...doar asociere cu fitze.Am citit recent un review care zice ca masinuta aia are absoolut tot ce-i trebuie pt fun dar e stricata de o directie prea deconectata.O sa merg pe mana colegilor care au recomandat-o pt ca presa mai mananca si rahat si felul cum te face sa te simti este destul de subiectiv.

O sa merg pe mana colegilor in sensul ca o sa testez absolut sigur.Deciziile vin dupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, einstein1984 a spus:

pai de linute are motoreta d eo mie, orice masina e pistol cu apa le langa aia in linie dreapta, deci mai logic ar fi sa ia una fun pe curbe. Si mini este fun pe curbe

Dupa rationamentul asta, n-are nevoie nici de masina, ca are miarul care e bun si la liniuta si pe curbe. Si tot 2 locuri are :)

Acum 2 ore, goe 75 a spus:

 

O sa merg pe mana colegilor in sensul ca o sa testez absolut sigur.Deciziile vin dupa.

De curiozitate, cum faci? Vorbesti cu vanzatori pe OLX si te dai posibil cumparator? Apoi forjezi atelajul prin oras? Nu e de bulangeala intrebarea, dar la mine s-au uitat cam urat cand am urcat-o in 6k de ture...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Starcream a spus:

Eu am mers cu modelul 2016, chiar m-a impresionat, insa 192 CP sunt cam putini

 

192 de cai sunt destui, problema reala e felul in care sunt livrati. Am mers si eu cu niste "bombe" de genul asta care pe hartie rupeau norma, pe strada te rugai de ea. E adevarat, daca aveai spatiu se ducea la viteze destul de ridicate dar nu asa de repede pe cat te asteptai. Cred ca e o problema legata de normele de poluare care impiedica motoarele de generatie mai noua sa se desfasoare. De problema asta cu trasul i-am auzit pe multi ca se plangeau si vorbim de masini in stare tehnica perfecta, nu cazane obosite.

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, wtf? said:

 

 

Stiu ce spui Georgica , dar la tura asta de Germania, pentru vanat masini , chiar o sa fie limitat si bugetul si timpul de cautare pt ca i-am promis deja lui Mihai ca o sa-l ajut si pe el sa se intoarca (,) cu un 318d ca nou.Perceptia mea despre Subaru de genul ala este ca 10k este un minim necesar si faptul ca este cam genul de masina dupa care stepti pt o ocazie de una cinstita , nu hai la cumparaturi si avem doua sapt la dispozitie.

1 hour ago, Starcream said:

 

De curiozitate, cum faci? Vorbesti cu vanzatori pe OLX si te dai posibil cumparator? Apoi forjezi atelajul prin oras? Nu e de bulangeala intrebarea, dar la mine s-au uitat cam urat cand am urcat-o in 6k de ture...

 

Nu am nici cea ma mica intentie sa cumpar de pe olx ,nici macar sa testez.La nemti nu-i problema cu tesatul.

Am patit ce spui tu cu multi ani in urma cand am fost cu un prieten sa-si ia masina de la Tiriac ( alegerea lui -recomandarea mea a fost alta).

Cand am cumparat bmw-ul meu nu a venit nimeni cu noi .Ne-au dat la dispozitie doua ture de cate 30 min ( ca recomandare ,nu cred ca ne astepta pe cronometru calare).A fost nevoie de a doua tura pt ca dupa prima nu am fost convins dar intrigat.

Motorul asta se comporta ca un benzinar si este putin ciudat sa nu mai fii lovit de caramida de torque tipica unui disel mai vechi, in jur de 2200-2400 ture.Se tureaza putin peste 5000 ture si intr-un stil foarte de benzinar.Acum m-am obisnuit si-mi place .La prima incercare ...am fost confuz.

Ref la teste facute in De , doar inca o mentiune

La dealeari foarte mari si corporatisti nici nu stau la discutii despre drive test fara programare cu minim 24 ore inaite .Doar cu prezentarea permisului ( dupa care fac ei o copie) si o semnatura pe un formular....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, wtf? a spus:

 

Asta e frate...Impreza WRX pe GPL...se sperie taximetristii cand apari la butelie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multam fain tuturor ,pentru contributie.

 

Am facut si lista finala cu ordinea de interes:

 

1 Mazda Mx5 

2 Audi TT

3 Bmw Z4  Coupe

4 Scirocco Tfsi sau Gti sau Citroen DS3 Hot( singurul frantuzism care imi place ca aspect exterior)

5 Orice dicteaza Superbec.😁

6 Fiat 500 hot    - daca ma plateste cineva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

RX8 nici măcar ca optiune??? 

Vezi ca să supăra Paca, știe pont de motoare eftine.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu stiu pont de unde poti sa-ti cumperi din Italia motor nou pentru Fiat 850 .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, l.u.v a spus:

RX8 nici măcar ca optiune??? 

Vezi ca să supăra Paca, știe pont de motoare eftine.. 

Mi-ai amintit de ce trebuie sa dau mai rar pe forumul asta   :peace:...nu fac fata la atat rafinament bavarez  :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, cuki said:

 

Asta e frate...Impreza WRX pe GPL...se sperie taximetristii cand apari la butelie

N-am bagat de seama ca e pe GPL, noroc cu tine ca esti atent si ai salvat ziua. Ferice de noi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baga azot,nu gpl si e ok... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 42 minute, goe 75 a spus:

Multam fain tuturor ,pentru contributie.

 

Am facut si lista finala cu ordinea de interes:

 

1 Mazda Mx5 

2 Audi TT

3 Bmw Z4  Coupe

4 Scirocco Tfsi sau Gti sau Citroen DS3 Hot( singurul frantuzism care imi place ca aspect exterior)

5 Orice dicteaza Superbec.😁

6 Fiat 500 hot    - daca ma plateste cineva.

:P

 

eu ti-am zis TT2 , tfsi-u 2.0 se duce in 300 cp usurel , vezi ce cod motor e cu mai putine probleme  . 

 

(eu unu am fost tepuit o data cu haudi si nu mai vreau sa vad)

 

mx5 vine la pachet cu sex change?

 

z4 coupe cu motorul care trebuie iti cam iese din buget  si eu ma uitam dupa unul mai demult.

 

scirocco arata bestial , nu pot sa zic ca e tocmai fun de condus.totusi exista scirocco cup , competitie de amatori

 

ficat 500 abarth am vrut sa iau la nefasta dar s-a dat pana am ajuns la dealer

 

 

daca vrei sa te apuci de modificari eu as lua un seria 1 3.0, bati tot din lista ta si pe curbe si pe autostrada

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Impresia daca nu e Sti e degeaba!

Daca tot zisesi de Adancata si vrei sa te dai de fun pe 4 roti ti-as sugera sa incerci viteza in coasta - exista un campionat regional mai prietenos ca si costuri si dpdv al exigentelor legate de omologarea echipamentelor de securitate decat cel national (vezi autocrono.ro). Poti incerca si cu o masina inchiriata sa vezi daca iti place, sunt niste unguri care au C2 bine pregatite, nici un Saxo nu ar fi de lepadat pt coasta. Chiar fara prea multa putere ai senzatii, nu se compara cu mersul pe strada in trafic deschis nicicum.

Am uitat sa-i zic ieri lui @Tzitzicat ca nu egzixta e30 coupe, doar sedan cu 2 si 4 usi! Nici e21 nu e coupe, e36 cel mizerabil (si muuult mai rigid ca si caroserie fata de urs) a fost primul seria 3 care a oferit si varianta coupe.😈

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 minute, john17 a spus:

 

Am uitat sa-i zic ieri lui @Tzitzicat ca nu egzixta e30 coupe, doar sedan cu 2 si 4 usi! Nici e21 nu e coupe, e36 cel mizerabil (si muuult mai rigid ca si caroserie fata de urs) a fost primul seria 3 care a oferit si varianta coupe.😈

Nu ai uitat

Nu mai aveai gloante

67EAC24D-37DD-4812-B83D-13184A4F0A67.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, icstf said:

Sugestie:

https://www.olx.ro/oferta/vand-mazda-mx5-nc-hard-top-IDbB1nu.html

 

 

Are hardtop si modificări pt circuit recent facute.

 

Multam fain ! 

Momentan sunt in Lille ,cu munca .Pe 8 Martie scap si o sa am timp si libertate de miscare sa mai fac un test ,o vizionare...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 28 minute, john17 a spus:

Am uitat sa-i zic ieri lui @Tzitzicat ca nu egzixta e30 coupe, doar sedan cu 2 si 4 usi! Nici e21 nu e coupe, e36 cel mizerabil (si muuult mai rigid ca si caroserie fata de urs) a fost primul seria 3 care a oferit si varianta coupe.😈

 

Acum 21 minute, Tzitzicat a spus:

Nu ai uitat

Nu mai aveai gloante

 

 

E o discutie lunga cu coupe-ul, trebuie sa ai multa cultura auto si bun gust ca sa intelegi ce este un coupe iar astea nu se gasesc nici in Targoviste si probabil ca nici pe Soseaua Chitila. Daca te iei strict dupa definitie orice trabant este un coupe... Si da, E21 si E30 nu au fost coupe, si alte multe masini nu sunt coupe desi sunt declarate coupe doar pt ca suna chic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand mi-am adus aminte da, nu mai erau gloante, dar am uitat in postul kilometric de aseara 😛

Nu trebuie bun gust decat ca sa apreciezi o forma, tipurile de caroserie sunt, ca sa zic asa, reglementate. Si nu se stie nici in Voluntari sau pe Cal Grivitei, mi-au scris injinerii de la rar in civ la e24 CSI (= COUPE Sport Injection) berlina cu 2 usi...🤬 Pe Chitila se mai stie cate ceva, desi eu stateam colt cu casa poporului pe vremea aia. Dar e30 nu e coupe decat daca il coupezi cu flexu'! De fapt pavilionul are cam aceeasi linie cu ala de Trabant :crack: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate se refera la varianta E30 Targa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chiar acum, Metal Heart a spus:

Poate se refera la varianta E30 Targa :)

Ala e Baur

Share this post


Link to post
Share on other sites

@superbec

 

Am vazut ca mi-ai zis de TT2 dar am crezut ca poate ai fumat ceva ...a fost o surpriza totala.Cand am vazut ca mai vin cu aceeasi sugestie am inceput sa dau atentie.

 

Eu am fost tepuit de firma Ford .Am avut contract cu ei ca transportator independent (owner-operator).Prin prisma pataniei respective si experientei directe cu produsele lor de rahat ,i-am cam ignorat pt ani de zile.

Cu aparitia Focusului RS am zis ca pot sa trec peste istorie si sa-l iau in considerare mai ales pt ca a fost facut in totalitate in Germania la Sarbrucken.Povestile horor care au aparut imediat despre problemele cu motoarele bubuite ...a pus capat interesului .

 

Fac si sex change daca pot sa o trimit prin posta in Anglia si o instalez singur cand o primesc inapoi de la aia.

 

Z4 Coupe ...pt ca nu stiu de ce la modelul ala nu-mi place varianta origami

 

Scirocco ,Corrado si un anumit model de Civic  ,cam de acum 15 ani ,sunt favoritele mele ca aspect exterior.

 

Ficat - no comment. 

 

Nu mi-e frica de modificari...mi-e frica de prostia mesterilor autohtoni.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 minute, goe 75 a spus:

@superbec

 

Scirocco ,Corrado si un anumit model de Civic  ,cam de acum 15 ani ,sunt favoritele mele ca aspect exterior. 

Eu nu înțeleg rostul topicului asta. De ce nu îți iei asa ceva, dacă tot îți plac? Contează anul? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 44 minute, goe 75 a spus:

 

Multam fain ! 

Pentru nimic. Userul e membru activ pe clubul de marcă si este serios.  Modelul respectiv e unul mai rar avand hardtop retractabil din fabrica .  Userul este serios si a investit destul de multi bani in piese de performanță.  Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@john17

 

La Adancata o sa mai tot merg pentru ca tot timpul o sa mai fie pe acolo cineva cunoscut . Mai un pahar de vorba mai o invarteala pe circuit ...trece timpul cu placere . Sa stau sa ma mai bag in chestii total necunoscute ...nu prea ma mai trage inima. Oricum petrec foarte putin timp pe acolo ...uneori planific mai multe decat imi permite timpul.

 

Am recurs la varianta cu inchiriatul ,in trecut.Si auto si moto...dar de o plimbare sau un test lejer.Nici macar cu propria mea motoreta nu prea am putut sa trec peste un anumit blocaj mental si in felul ala sa pot merge cam pana la limita talentului , decat dupa ce mi-am cumparat si motoreta de rezerva.

 

Tsi este o mare smecherie dar ...am inteles ca in conditii de exploatare mai entuziasta are momente in care isi pierde din putere si raspunsul la acceleratie devine cam inprevizibil ...datorita unui fenomen care parca se numaste ...ceva de genul  "heat-soak"...nu ma pricep destul de bine si nici nu am cautat mai departe ca sa ma lamuresc despre ce este vorba.Din perspectiva asta, motorul traditional de la mx5 promite mai multa rezistenta la abuz si raspuns mai previzibil in orice conditii.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...