Jump to content

Banana Japoneza - CBR 954


Recommended Posts

Salutare tuturor 🤪. Dupa 2 ani de ratacit in bratele fostei mele iubite ,Kawasaki ER-6n, am hotarat sa ne despartim, pentru ca nu mai eram pe aceeasi lungime de unda. Ironia e ca nu imi plac Hondele, iar CBR-urile nici macar atat . Dupa ce am stat sa ma gandesc cam ce vreau de la noua mobra, am facut o mica lista :Aprilia RSV, Suzuki gsxr 750, si Honda VTR SP1 (Care e greu de gasit si mult mai scumpa). De la VTR cumva am ajuns sa o compar cu 954 si culmea e ca m-am indragostit din prima :))

 

Revenind la motor, am reusit sa o gasesc dupa multe luni de cautari in italia. Motocicleta a avut acelasi propietar din 2002, avea facturi pt fiecare chestie ce s-a lucrat la ea sau s-a schimbat si parea cat de cat ok ,chiar daca fusese scapata (urmele sunt si acum pe ea).

Am apucat sa fac o tura si este o diferenta enorma fata de er 6n. Suspensii extraordinare (cu cea veche topaiam la fiecare damb mai rasarit), frane wow, este usoara, iar pozitia pe ea nu este chiar mai ok decat ma asteptam. Problema e ca presimt ca o sa raman fara permis 🤣... E destul de liniara si nici nu simti cum prinzi viteza. Sper sa reusesc sa invat sa folosesc puterea asta la un trackday ceva.

Pe acest topic urmeaza sa postez toate mentenantele/modificarile care vor urma .

Azi in 03.02 .2019, la 35.020km are revizia la zi. Ca ulei am ales Motorex 10w40 Top Speed dupa multe cautari :))

IMG_6064.JPG

IMG_6071.JPG

IMG_6076.JPG

Link to post
Share on other sites

Am avut si eu. Superba. Monteaza-i un amortizor de ghidon pentru siguranta si atentie ca e o wheelie machine.

Link to post
Share on other sites

Am apucat sa fac si azi 60 de km pana am dat de zapada, da n am curaj sa trag de gaz ca fomistu' ca sa intre in voblaj si clar o sa fiu grijuliu cu maneta de acceleratie cateva luni pana se face cald. Probabil va urma si amortizorul, dar nu stiu cand.

 

Sunt surprins ca pasagera mea a zis ca sta mai comod decat pe er 6n :))). 

 

Ca modificari doream sa i pun initial semnalizari pe leduri , dar incep sa ma razgandesc. E frumoasa babeta chiar si cu semnalizarile astea antice. In schimb ma gandesc acum sa iau un rucsac pe rezervor pt drumuri prin tara

 

Am uitat sa mentionez ca am si o mica problema. Butonul de faza lunga nu se blocheaza. L am desfacut m am uitat si ma gandesc ce sa i fac sau la cine sa o duc :)) (parca nu mi vine sa iau tot ansamblul doar pt asta)

 

Multumesc baieti

P.s @adidas am vazut. Am inceput sa citesc de la inceput topicul de fireblade , insa sunt abia la pagina 130 :)). Am vazut ca au fost multi norocosi care au avut motocicleta asta dupa 2005. Ma amuza pozele alea in contrast cu daciile alea vechi si cu fireblade

received_2262788750637556.jpeg

received_627660050989917.jpeg

Edited by Klaus Cata
Link to post
Share on other sites

Asta era a mea, dupa ce am vopsit-o. Ca idee, semnalizarile de le aveam pe fata luminau chiar bine.

Honda1.jpg

Link to post
Share on other sites
Acum 25 minute, adidas a spus:

Asta era a mea, dupa ce am vopsit-o. Ca idee, semnalizarile de le aveam pe fata luminau chiar bine.

Honda1.jpg

 

exact la astea flushed mounts ma gandeam. Stii cumva daca e nevoie sa schimb ceva releu de semnalizare?

Link to post
Share on other sites

Daca pui led, iti trebuie niste rezistori, altfel clipesc mai repede. E posibil sa vina la pachet cu semnalizarile.

Link to post
Share on other sites

Am pus la fosta stop cu semnalizari incluse, am legat in plus si un set de semnalizari spate, tot led, pe acelasi traseu, se vedeau ok.

Link to post
Share on other sites

Cred ca voi incerca si eu atunci. Mai am de schimbat niste echipamente si vreau sa cumpar prima data o protectie de carbo pt partea stanga a mobrei.  :)) idei sunt multe , buget mai putin

Link to post
Share on other sites
On 02.03.2019 at 15:36, Klaus Cata said:

Problema e ca presimt ca o sa raman fara permis 🤣... E destul de liniara si nici nu simti cum prinzi viteza.

Vezi sa nu te ia entuziasmul vitezei prea tare si sa ramai fara vreo mana, picior, etc. Sunt lucruri mai rele pe lumea asta decat ramasul fara permis.

P.S. e misto si cu elicopterul, dar trebuie sa te situezi intr-o nisa destul de ingusta intre viu si ...ne-viu ca sa beneficiezi de acest serviciu (via SMURD). Partea proasta este ca, de la morfina, poate sa iti fie usor greata si sa nu savurezi plimbarea.

Edited by XaeL
Link to post
Share on other sites

Nu este nevoie de acelasi offtopic fumat de cand a aparut acest forum. Stiu foarte bine ce inseamna un accident (sau mai rau ), avand in vedere ca stau zi de zi intr un spital si abia mai ajung pe acasa. Pot sa ma plimb cu elicopterul smurd si fara sa am vreo problema de sanatate.

   Ca sa ti faci o idee despre stilul meu de condus, am primit o singura data amenda in viata asta pt ca am fost prins cu 61 de km/h in oras :) . Si permisul il am imediat de 10 ani. Sunt foarte constient ca pot pati ceva in orice moment, mai ales cu motocicleta , insa la fel cum iti asumi tu , imi asum si eu. Cu asta am incheiat subiectul. Chiar nu avea niciun rost comentariul tau.

 

 Ca sa revenim la ceva normal o sa las un mic desen cu mobra. 🤣 N am putut sa o bibilesc in garaj weekendul trecut, asa ca am stat sa desenez

2019-02-24 14.38.47.png

Edited by Klaus Cata
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mic update. Am montat protectia de carbon pe capacul de la stator. In urma recomandarilor am folosit silicon pt garnituri de la victor reinz . Vad ca nu mai misca deloc dupa 12 ore. Am reusit sa rezolv cat de cat si problema cu butonul de faza lunga ( am uns cu wd-40+ nitel vaselina). Cam atat momentan :)) de schimbat altceva n-am idei momentan , de mers pe motor , n -am mai mers ca e frig in draci si nu mai am chef ca atunci cand eram incepator :))

 

20190310_172338.jpg

Link to post
Share on other sites

Oricum daca o scapi pe partea aia, se rupe carterul. Pune-i crash pad-uri.

edit: acum am vazut ca are deja montate 👌

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, adidas a spus:

Oricum daca o scapi pe partea aia, se rupe carterul. Pune-i crash pad-uri.

edit: acum am vazut ca are deja montate 👌

Am auzit 🤔 .  Sper sa nu aflu pe pielea mea pt ca mai mult de atat n am ce sa ii mai fac :)). 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Stiti scuza aia din anunturi cand multi zic ca le au scapat pe loc :))? Ei bine fix asta am facut. Dimineata la ora 7 creierul meu s a hotarat sa uite ce e aia cric. Daune , capacul ala de carbon . Ma cam oftic ca era frumos :)))

 

intre timp am facut 1000 de km, am vizitat nitel din zona moldovei, am fost pe la sighisoara si cam atat. E o mobra superba, si a meritat toti banii :)) pe cat de setoasa e in oras ( lejer peste 10 l/100) pe atat de putin consum in afara (am obtinut 5 litri cu pasagera cu tot la mers voios). Nu stiu cum rezistati unii din voi sa faceti drumuri de 300+ km cu o sportiva. Eu ajung acasa obosit ca un muncitor de pe santier

20190417_072728.jpg

Link to post
Share on other sites

eu cred ca poti polisa acolo putin capacul cu smirghel fin 2000-3000, apoi autosol si apoi dat cu pensonul foarte putin lac. Aproape daca se va mai cunoaste.

 

Legat de oboseala, te obisnuiesti in timp. Eu am facut ceva km cu sportiva.  Iar de cand am Z-ul le recomand tuturor naked-uri. :)

Link to post
Share on other sites
Acum 26 minute, Fiziflash a spus:

eu cred ca poti polisa acolo putin capacul cu smirghel fin 2000-3000, apoi autosol si apoi dat cu pensonul foarte putin lac. Aproape daca se va mai cunoaste.

 

Legat de oboseala, te obisnuiesti in timp. Eu am facut ceva km cu sportiva.  Iar de cand am Z-ul le recomand tuturor naked-uri. :)

Merci mult. Chiar cautam pe net ce sa i fac ca sa l repar macar un pic asa. Sper doar sa nu l stric mai rau🤣

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Klaus Cata a spus:

Stiti scuza aia din anunturi cand multi zic ca le au scapat pe loc :))? Ei bine fix asta am facut. Dimineata la ora 7 creierul meu s a hotarat sa uite ce e aia cric. Daune , capacul ala de carbon . Ma cam oftic ca era frumos :)))

 

intre timp am facut 1000 de km, am vizitat nitel din zona moldovei, am fost pe la sighisoara si cam atat. E o mobra superba, si a meritat toti banii :)) pe cat de setoasa e in oras ( lejer peste 10 l/100) pe atat de putin consum in afara (am obtinut 5 litri cu pasagera cu tot la mers voios). Nu stiu cum rezistati unii din voi sa faceti drumuri de 300+ km cu o sportiva. Eu ajung acasa obosit ca un muncitor de pe santier

20190417_072728.jpg

 

Si-a facut treaba. Banii cheltuiti justificati :)

Link to post
Share on other sites

Ma bucur ca au insistat baietii pe topic cu protectia asta. Urmeaza sa iau un rucsac magnetic pt rezervor. Vrrau sa merg la vara cu mobra pana pe litoral + o vizita in bulgaria. Din ce am inteles probabil se va zgaria vopseaua , dar pana la urma nu e o tragedie asa mare. Se poate revopsi oricand

Link to post
Share on other sites

omu ala care a facut farul ala ..as vrea sa-l cunosc.

 

ps. i-as da capat.

La 02.03.2019 la 20:15, adidas a spus:

Asta era a mea, dupa ce am vopsit-o. Ca idee, semnalizarile de le aveam pe fata luminau chiar bine.

Honda1.jpg

ma scuzati, ma duc pana la wc.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...