Sari la conținut

Alegere motocicleta hornet/z750


Sebastian4hc
 Share

Postări Recomandate

Salut forumisti,

 

Împins de o pasiune pentru motociclete și nevoie de adrenalina, in ultimul an m-am tot gândit să dau examenul pentru categ. A și să îmi iau un motor, pentru plimbări prin Cluj și împrejurimi.

După un an, interesul e încă prezent și cum mai am 3 luni și câteva zile până la minunata vârstă de 24 de ani, am inceput sa caut o școală de șoferi și un model pentru a fi prima mea motocicleta.

 

Variantele la care m-am gândit ar fi Honda Hornet ,Kawasaki z750 si Yamaha FZ6 [emoji16]

 

Probabil săptămânile viitoare îmi voi face drum pe la un magazin de motociclete sh pentru a și încercă modelele, sa vad și poziția pe fiecare dintre ele. Am 1.80 și 75-80kg, nu ar trebui sa am probleme cu înălțimea mare a șeii.

 

Dar, din punctul vostru de vedere, ce mi-ai recomanda?

Sunt și alte variante mai bune? [emoji16]

 

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit si eu pe forum unele păreri negative despre sermoto. Însă un prieten mi-a zis de cei de la CoCMotors, că ar fi băieți ok.

Poate mă ajutați și cu un service care ar putea sa mă ajute la verificarea motocicletei înainte de achiziție.

 

Și da, aspectul este un atu pentru z750 și parcă urlă mai fain decât Hornet [emoji16] (cel puțin în capul meu, hornetul l-am auzit și pe strada, dar z750 doar in video)

 

Totuși, mai mult m-ar interesa confortul, am de gând să fac și drumuri mai lungi (150-200km)

 

LE: șeful meu are un Kawasaki zx6r din 2001, motorul a stat vre-o 3 ani, normal i-am spus că nu mă interesează, mi se pare că e prea mare și agresiv. Nu ar fi buna că motocicleta de început, nu? [emoji23][emoji23]

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce te grabesti cu decizia & achizitionarea mobrei? inscrie-te intai la scoala, vezi ca va dura cateva luni bune pana ai plasticul in mana, poate atunci vei avea o alta perspectiva, apuci sa incerci niste modele la scoala, mai cunosti alti mobristi, mai afli niste pareri, poate iti schimbi optiunile. Si vorba colegului de mai sus, sa o ai inainte de permis, e riscant, te va manca in palma (sa nu zic in alta parte) si faci vreo boroboata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 13 iunie voi da sala, iar imediat după traseul.
Nu mă grăbesc cu decizia de achiziție, dar as vrea sa mă orientez spre un model anume :) as vrea sa profit din plin de vara asta așa că aș vrea până în iulie sa am un motor cumpără și pregătit de sezon :)



Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La inaltimea ta, daca nu vrei sa investesti mult (nu ai spus un buget) m-as uita la un V-strom (daca ai ceva bani iei unul cu ABS) sau la un Transalp daca nu ai prea multi bani. 

Pentru 1-2 ani eu zic ca iti faci damblaua cu ea. 

Nu as lua FZ6 sau Hornet la inaltimea ta ... eu am 1.74 si am avut hornet (prea mult) 7 ani, cand m-am urcat pe ambele modele mentionate mai sus m-am intrebat de ce dracu mi-am pierdut 7 ani pe hornet... desi overall a fost ok si cu el ..

Acum 25 minute, Sebastian4hc a spus:

Kawasaki zx6r din 2001

Nu cunosc modelul dar pare a avea o pozitie un pic mai incomoda fata de FZ6, Hornet si clasa asta ..

 

Concluzie : V-strom sau Transalp sau ceva pe aici in clasa asta (depinde f mult unde si cum vrei s-o folosesti, cati bani ai etc.)

Poate daca iti completezi cererea cu inca cateva info : buget, asfalt / offroad (sau amandoua) etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu adrenalina e discutabila si nu tine neaparat de fierul condus, mie de exemplu mi se pare mai multa adrenalina cu bicicleta cu 80-90 la vale pe serpentine decat cu motorul la 200 pe autostrada. Iar pasiunea ce legatura are cu un model sau altul? Dar daca "pasiunea" consta in figuri si "pilotaj" in adidasi, normal ca nu se preteaza orice. Rad cocalarii pilotii de la piata constituiei si victoriei de tine in timpul pauzei de spart seminte.

Eu nu-i recomand nimic ca parca am o banuiala ca pana in vara oricum tot la ceva gen 600rr ajunge. Sau un 954rr, dupa ce ii explica baetii ca daca ii pui amortizor de ghidon e mai sigura ca mersul de jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu adrenalina e discutabila si nu tine neaparat de fierul condus, mie de exemplu mi se pare mai multa adrenalina cu bicicleta cu 80-90 la vale pe serpentine decat cu motorul la 200 pe autostrada. Iar pasiunea ce legatura are cu un model sau altul? Dar daca "pasiunea" consta in figuri si "pilotaj" in adidasi, normal ca nu se preteaza orice. Rad cocalarii pilotii de la piata constituiei si victoriei de tine in timpul pauzei de spart seminte.

Eu nu-i recomand nimic ca parca am o banuiala ca pana in vara oricum tot la ceva gen 600rr ajunge. Sau un 954rr, dupa ce ii explica baetii ca daca ii pui amortizor de ghidon e mai sigura ca mersul de jos.

Obișnuiești să îți dai des cu "bănuiala"?

 

Cele 3 modele specificate de mine nu sunt Sport, deci nu vreau ceva gen 600rr. Vreau ceva mai confortabil, fz6, mt07(dar depășește bugetul puțin), Hornet

 

Am uitat sa zic, bugetul meu e undeva la 4000e(as vrea daca reușesc să îmi iau si costum in banii astia).

 

Ps. Nu sunt șmecheraș. Sunt un băiat cuminte și timid, la locul lui, incep cu inceputul, nu mă hazardesc.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi pe Hornet PC41. Pentru oras e foarte ok pentru incepator. M-am urcat si pe un fz6n si sincer mi s-a parut a fi un pas in spate in ceea ce priveste calitatea constructiei.

Ciclistica si manevrabilitate: Honda.

Confort: FZ6N.

Z750 pare inghesuit si urat.

Pareri personale.. 1.86, 85 kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Starcream said:

Flacau, tu ai niste lucruri prestabilite in cap si din ele nu iesi. Nu a zis nimeni nimic nici de adidasi, nici de slapi, nici de Victoriei, nici de seminte. Iar daca tie ti se pare intens pe bicicleta la 80-90, poate iar nu vorbim aceeasi limba.

Cu siguranta nu vorbim aceeasi limba. Poate apare cel care rupe soselele in 2 cu amortizorul cu 3cm cursa, sau unul din cei de pe topicul cu "masina de fun" care pe ceva mai slab de bmw M3 nici pipi n-ar face, si atunci se va vorbi limba adevaratilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ6 e mai "larg" decat Hornetul ca pozitie. Daca vrei sa iesi din oras sfatul meu e sa iti iei macar o semicarenata (de ex FZ6S). Alt avantaj e ca FZ are injectie, Hornetul a primit-o mult mai tarziu. Injectie inseamna mai putina bataie de cap, mai putine posibile uzuri mecanice, precum si operatii de mentenanta si reglaj. Dpmdv un "-" al FZ-ului e bordul cu turometrul "desenat" pe lcd, si probabil ca si constructorul a fost de acord cu mine din moment ce a revenit la unul analog clasic pe S2.

In jur de 3000€ ar trebui sa gasesti o mobra buna, poate chiar un S2 cu putin noroc, si de 1000 sa iti iei echipament, faci o revizie la moto.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si alte mobre "cu caracter"in afara de cele trei japoneze mentionate de tine si care se si incadreaza in 3000-3500 cat zici ca ai buget (sa ramana si de costum). 

Poti sa incerci Aprilia Dorsoduro 750 (sau Shiver dar mie imi place mai mult Dorsoduro), poti sa cauti un Ducati Monster, un Suzuki Gladius sau SV, un BMW f800 cu putin noroc... Depinde de tine cat de cumpatat o sa fii cu gazul, oricare din cele mentionate de tine te poate duce intreaga saptamana prin oras si in weekend la o plimbare.

Bafta si testeaza cat mai multe. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mai baieti, el nici nu are carnet. Ce sa incerce si cum daca se urca pe un motor in stationare, in magazin? Neavand nici macar idee este clar ca habar nu are cum se va simti pe o mobra in mers, deci este irelevant daca si de cate ori se urca pe ea.

      @Initiator, ia-ti permisul, strange bani si ia-ti ce iti place si iti permiti. Aici am un sfat, nu-ti lua ca primul motor unul care sa coste mai mult de 2000 de euro, din motive multiple. Iti faci mana, apoi te plictisesti, pierzi la revanzare, poti cadea si nu are sens sa plangi dupa bani etc. Mai bagi inca 1000 in echipament si restul de 1000 bagi benzina, consumabile si te plimbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de baraj: voi ati lasa pe unul care nu are carnet (fara suparare pentru initiator) sa dea o tura cu motorul vostru? Eu am facut asta o singura data, la insistentele unui prieten bun, pe care il stiu ca merge cu motoare (desi nu are A-ul, singura categorie care ii lipseste). Acum imi dau seama (din nou) ca puteam face parnaie pentru incredintare. Numai din "lasa-ma sa stau un pic pe motorul tau" nu are cum sa-l lamureasca daca i se potriveste masinaria.

 

Ca o paranteza, eu mi-am luat intai motorul (am avut o fixatie cu aspect clasic, naked, cu far rotund), abia apoi am facut scoala. Si abia dupa aia mi-am luat mobra pe inima mea. Nu spun ca e o regula, dar nici motor fortos n-am vrut din prima. Cum au zis si altii: daca omul are fixatie pe un motor si ii place maxim modelul (fara sa se fi suit vreodata pe el), decat sa-i para rau ca a renuntat la ce-si dorea, sa puie mana sa-l cumpere. Dupa aia va vedea el daca i se potriveste sau nu. Doar ca o sa-l coste schimbarea daca se inseala. Totusi, din prima un motor de aproape 110 cai (parca 107 are Z750) pentru nevoia de adrenalina mie personal mi se pare cam mult. Nu adrenalina, ca aia o sa fie din plin. Succes la alegere!

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Dar merge in Oraselul Copiilor si se da in carusel .Este exact aceeasi senzatie ca mersul pe un VStrom de 650.  

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Ok, admit ca nu am spus tot adevarul...

Calutii aia din carusel sunt mai frumosi decat VStromu si saua este mai ergonomica.

Acceleratia si franele sunt identice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce hater de V-strom hotarat =)))

Goe, eu m-am urcat si tras o tura scurta anul trecut pe V-strom 650 (ultimul model) inainte sa schimb motorul si sa stii ca nu mi s-a parut deloc cum spui tu. Poate modelele mai vechi erau altfel dar cu asta ultimul eu zic ca au facut o treaba ok. 

Probabil ca cel de 1000 e si mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@Sinner®

 

Eu zic sa-l intrebi pe celalalt pacatos daca Stromu mai este motor dupa ce ai gustat adrenalina aia mai de calitate.

 

Un Strom nou -  8000 € + - un ungator de lant...

Lucien facand spume -  priceless. 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu un prieten care vinde fosta mea motocicleta, un FZ6 cu ABS(momentan nefunctional, dar reparabil). Motocicleta este in Bucuresti si n-ar fi o problema sa vii sa te sui pe ea sa vezi daca ti-e ok la pozitie. Da-mi un semn daca esti interesat.

Ca sa-mi spun parerea, pentru mine FZ6 este castigatoare la capitolul asta, este mai usoara si mai manevrabila decat Z, are injectie (plus fata de Hornet), iar la suspensii si frane este iar peste Hornet. Nu mai zic de avantajul ABS-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...