Admin l.u.v Postat Aprilie 12, 2023 Autor Admin Share Postat Aprilie 12, 2023 Acum 11 minute, Tzitzicat a spus: Ma gandesc ca poate o pacaleste etrierul mai mic si ii imprima o presiune mai mare la inceput Să știi că ai dreptate, nu m-am gândit! Puțină meserie! Mulțumiri lui @Alex Riza, @Spartan Garage, Timișoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 31, 2023 Autor Admin Share Postat Mai 31, 2023 Am transplantat și tapițeria din piele perforată împreună cu fețele de uși. Astea sunt din piele "creponată", mă bucur mult ca le-am găsit. Interiorul arată acum într-un mare fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 1, 2023 Share Postat Iunie 1, 2023 On 4/12/2023 at 7:41 AM, l.u.v said: Partea interesantă e că la frânare bruscă trage puțin stânga în prima instanță, apoi SBC ul reglează presiunea. Nu ar fi trebuit să fie invers, unde este etrierul cu forță de frânare mai mare? În etrierul mai mic, cu pistoane mai mici, se face presiune mai rapid. Sper să nu vorbesc prostii, dar mi se pare logic. 18 hours ago, l.u.v said: Interiorul arată acum într-un mare fel! Nu voi înțelege niciodată cum se poate păstra curat un asemenea interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 2, 2023 Autor Admin Share Postat Iunie 2, 2023 Am rezolvat cu etrierul. Upgrade-ul la discuri de la 295 la 330 mm se simte mai ales la frânări la viteze peste 100-110 km/oră. Dacă apăs hotărât am impresia că-mi rupe basculele . Interesant este altceva, nu-ți mai dai seama parcă de masa mașinii plus că ai nevoie de cauciucuri bune, cu aderență. Altfel blochează și mergi târăș cu becul de ABS/ESP pâlpâind în bord. Acum 17 ore, PzKpfW a spus: Nu voi înțelege niciodată cum se poate păstra curat un asemenea interior. Trebuie să fii pasionat. La textil e mai complicat deoarece se murdărește repede. Avantajul e că textil ul este mult mai durabil decât pielea. Acum cu piele e mai simplu. Secretul este să o hidratezi constant. Eu folosesc un burete și lapte demachiant Doina. Curăță și hidratează excelent interiorul, fie că este piele naturală sau artificială. Nu-ți ia mai mult de 20 minute să ungi un interior (scaune, fețe de uși, volan și manșon schimbător) și dacă o faci odată la 2/3 luni este perfect. Pielea va rămâne moale și nu se va crăpa. Eu am tot timpul la mine un puf din plastic cu soluție specială plus lavete și o țin din scurt când se murdărește. Plus că ai mei se comportă la fel: nu mâncăm nimic în mașini iar intrarea și ieșirea se face deschizând larg ușile și trecând picioarele peste praguri. Fără târșâit și frecat de podele, fețe de uși etc. Pare complicat, dar în esență este vorba de respect față de tine și banii investiți în mașinile respective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 10, 2023 Autor Admin Share Postat Iulie 10, 2023 Anul ăsta am făcut concediul cu baba. Ro-Srb-Hr-Slo-It (Veneția, Toscana) și retur. 3900 km. 3 persoane plus bagaje consum mixt în jur de 8.7%. Exemplară ținută de drum și mai ales confortul oferit. La drum întins pe autostrăzi te ia somnul. Era curios dacă scaunele din piele diferă față de cele textil. Sunt mai tari la textură, dsr nu afectează confortul. Neavând ventilație te încălzești puțin în ele, dar nimic deranjant. De, suferă baba la frumusețe! Am dat culoare la TopWheels și la etrieri. Doua mici situații: 1. La plecare și venire am mers pe ploaie zdravănă toată Serbia. La întoarcere am sesizat că îmi bate volanul pe frânare. Deși am mers atent am dat în baltă și apa rece mi-a descentrat vreun disc. Destul de ciudat, nu am mers sportiv, cu frânări bruște etc. Le-am schimbat în țară cu plăcuțe noi, acum este ce trebuie. 2. deși echilibrasem gumele la plecare, pe autostradă între 145-155 km oră acestea băteau destul de enervant exact în plaja asta și mergeam fie sub, fie peste. La întoarcere în țară am fost și le-am verificat la același băiat. Au trebuit reechilibrate. Explicația lui : probabil ca la drum afară gumele s-au mai "lăsat". Așa o fi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 10, 2023 Share Postat Iulie 10, 2023 Acum 32 minute, l.u.v a spus: descentrat vreun disc Ate, așa fac toate! Nu vând/montez decât TRW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 10, 2023 Autor Admin Share Postat Iulie 10, 2023 Ate erau discurile și plăcuțele. Deși erau SH erau aproape noi, de aia le-am și montat pe mașină. Ma gândesc că poate au fost cumva "coapte" de fostul proprietar, deși nu arătau nimic și frânau bine. Întâmplarea face că acum am ales și merg pe TRW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 2, 2023 Autor Admin Share Postat August 2, 2023 Am pus mâna pe ceva rar, volan de C219 facelift mahon cu piele perforată și airbag tras în piele. Plus nucă și manșon schimbător. E o diferență de culoare la ele, dar integrate în ansamblul interiorului aceasta se estompează mult. Ambele într-o stare foarte bună, doar pielea de la volan pătată de ph ul din transpirație. Sunt la curățat, vopsit și tratat ceramic, apoi le urc pe mașină și revin cu poze. W211 a intrat de câteva ori în limp mode săptămâna trecută. Pe tester dădea lipsă presiune admisie. Furtunele ok, nu sunt sparte. Am dus-o la un atelier reparații turbo. Schimbat geometria și reparat actuatorul, turbina era bună. Se pare că nu mai face probleme, astăzi făcea niște probe și probabil mâine o iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 2, 2023 Share Postat August 2, 2023 Nu este deloc în stilul meu volanul, dar pot aprecia ceva fin. Referință la volanul de W 113. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 3, 2023 Autor Admin Share Postat August 3, 2023 Acolo e operă de artă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 3, 2023 Share Postat August 3, 2023 Da. Designul cercului metalic de pe volanul pe care l-ai găsit tu sigur de acolo este inspirat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 3, 2023 Autor Admin Share Postat August 3, 2023 Gata și restaurarea. Au ieșit de vis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 22, 2023 Autor Admin Share Postat Noiembrie 22, 2023 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 22, 2023 Share Postat Noiembrie 22, 2023 Muzica de la început mi-a mers la suflet, am oprit vizionarea instant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 4 Autor Admin Share Postat Aprilie 4 Arcuri Eibach și amortizoare Bilstein B4 luate pe o serie cu echipare sport. Amortizoarele sunt scurte, arcurile progresive. Trebuie să las spatele mai jos. Am trecut pe jantele de 18 de CLS cu gume Michelin PS4. Cu totul altă ținută de drum, dar sunt extrem de surprins că nu am pierdut foarte mult la confort! Am cumpărat și cârlig original retractabil electric, urmează să-l montez. Următorul upgrade va fi modificarea scaunelor să le pun memorii plus coloană volan electrică. Am piesele, mai am nevoie de trimul drepta cu butoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Aprilie 5 Share Postat Aprilie 5 Acum 11 ore, l.u.v a spus: Trebuie să las spatele mai jos. Alte arcuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 5 Autor Admin Share Postat Aprilie 5 Nu e nevoie, Eibach pro kit sunt ce trebuie. Pe spate se lasă din amortizoare. Mai precis, la modelul acesta sunt niște inele distanțiere din cauciuc dur care vin sus în capul amortizorului. Ele vin din fabrică cu 3 sau 4, scoți câte ai nevoie. Eu o mai cobor cam 1.5 cm. Pe față tot pe amortizor și niște canale și o șaibă zegher, te joci la fel pentru înălțime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Aprilie 5 Share Postat Aprilie 5 Dupa mine alea regleaza duritatea nu inaltimea Cel putin asa e la suspensiile reglabile Incearca si vezi ce iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 5 Share Postat Aprilie 5 Duritatea la suspensiile reglabile nu se ajustează mutând inele pe corpul amortizorului. E drept că un amortizor cu gaz exercită o forță oarecare care împinge caroseria în sus, dar nu știu dacă e suficientă pt a influența înălțimea. Există amortizoare care ajustează asta - ex. pe puntea spate la Subaru Forester SG. Dacă arcurile ar fi montate pe amortizoare aș înțelege treaba cu inelele puse/scoase, așa nu pricep. Dar nici nu îmi bat capul. 🫣 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Aprilie 5 Share Postat Aprilie 5 (editat) Acum 8 minute, ENEOS a spus: Duritatea la suspensiile reglabile nu se ajustează mutând inele pe corpul amortizorului. Actiunea e dubla, cel putin la ce am eu Modificarea presiunii interne coroborat cu lungimea amortizorului La ce se vede in poza poate fi un reglaj al lungimii amortizorului fct de lungimea arcului Editat Aprilie 5 de Tzitzicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Aprilie 5 Share Postat Aprilie 5 W211 - nu vrei sa o vinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 5 Autor Admin Share Postat Aprilie 5 Nu o vând, e mașina mea de suflet. Posibil CLS ul, dacă va trebui să vând vreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Aprilie 5 Share Postat Aprilie 5 Ok, imi parea rau daca nu intrebam. In cazul asta, sa o stapanesti sanatos in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 5 Autor Admin Share Postat Aprilie 5 Mersi! Ce motorizare ai nevoie și ce plafon de bani? Dacă vrei modelul poți intra pe grupul pasionaților, găsim un exemplar ok. https://m.facebook.com/groups/1000789797086771/?ref=share Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.