Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


SMAEB

Earlybird @ SMAEB 2019

Recommended Posts

D'aia erau atâția plozi!😜

Azi s-a scanat fain - frumos codul de pe biletul electronic, ba chiar mi s-a spus că (,) cel de ieri fusese folosit (eram curios dacă se verificase intr-adevăr și bifat ca atare 😈😈😈).

Am făcut și ride test! Cu o trotinetă electrică, altceva n-am găsit.:crack: Măcar m-am lămurit, e-mobilitate să fie, dar în altă variantă! Troti nu e de mine (decât poate cu L la sfârșit :tempted:).

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 09.04.2019 la 22:22, ADMIN a spus:
La 09.04.2019 la 13:52, Kosh a spus:

Sunt foarte curios cum va fi salonul in acest an. Sper sa fie mai mare, cu mai multi expozanti. Si mai sper ca vom putea duce cumparaturile la masina fara a plati din nou bilet. Asa a fost si in anii precedenti.

 

Va rog sa nu dezinformati! Nu e existat niciodata vreo restrictie in a iesi si a reintra la eveniment in cazul in care mergeti pana in parcare. 

 

Cu stima,

Echipa SMAEB

DEZINFORMARE!

Azi la pranz(bilet 0191830) nu am fost lasat de echipa de ordine(cafenii) sa merg in parcarea dinspre pavilionul Romexpo, am insistat , a venit "seful" de la paza care a spus: Ai platit bilet pentru o singura intrare daca iesi nu mai revii decat daca mai platesti o data !. Am iesit si nu am mai fost lasat sa reintru.

Deoarece am platit bilet intreg si apoi mi-a fost restrictionat accesul pot solicita si primi banii inapoi dle. ADMIN, SMAEB ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

 

Da, din pacate confirmam aceasta situatie, care s-a repetat probabil de cateva ori, si cu alte persoane, pana in momentul in care informatia a ajuns la noi si am remediat. Din cauza zecilor de tentative de fraudare cu bilete de intrare refolosite, s-a ajuns la aceasta situatie, dintr-un exces de zel.

Va rugam sa ne trimiteti codul biletului si datele bancare pentru a va restitui pretul platit, si va rugam sa primiti scuzele noastre.

 

Cu stima,

Echipa SMAEB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema am intampinat-o si eu, am fost informat ca nu mai pot intra inca o data cu acelasi bilet (cumparat on-line). Am explicat ca trebuie sa ajung pana in parcare la masina, pt a o schimba pe cea mica si ai da sa manace si domnul de la intrare care scana biletele, a zis ca intelege si face o exceptie, dar daca ne intoarcem, obligatoriu sa trecem pe la el. Asta se intampla pe la ora 12. Probabil ca situatia a revenit la normal dupa această ora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...