Sari la conținut

HUSQVARNA 701ENDURO 2019, pareri, detalii, modificari


Postări Recomandate

Salutare! Initial am vrut sa mi iau un husky FE501, dar datorita timpilor de servisare am ajuns sa iau 701 enduro. Saptamana viitoare urmeaza sa o primesc, si as vrea sa aflu: 1. daca a schimbat cineva pana acum o evacuare ca la carte, cu airbox si power commander, dyno si reglaje, etc. (poate si pinoane) si daca merita modificarea asta. 2. daca aveti vreo solutie pentru reducerea greutatii considerabil, in afara de optionalele extrem de scumpe cum ar fi surubele, manete, scarite, etc.(Deocamdata m am gandit la toba, baterie, si renuntare la camere)

 

*am vazut cam tot ce era de vazut pe youtube. Am ales sa intreb aici sperand sa primesc un raspuns de la un posesor. 

 

Multumesc de ajutor!

A0F80112-BE45-4AD7-93C1-C2D0691BE4B5.jpeg

Editat de RemusFilipescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspuns de la posesor: 1+2 Nu. Primul lucru pe care l-am facut mobrei dupa ce am luat-o, i-am scobit saua! Daca vrei s-o folosesti in locul lui 501, fa muschi si schimba-i pinioanele! Dupa ce-o iei, daca esti amabil si ai timp, as vrea s-o compar cu a mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.04.2019 la 19:52, RemusFilipescu a spus:

Salutare! Initial am vrut sa mi iau un husky FE501, dar datorita timpilor de servisare am ajuns sa iau 701 enduro. Saptamana viitoare urmeaza sa o primesc, si as vrea sa aflu: 1. daca a schimbat cineva pana acum o evacuare ca la carte, cu airbox si power commander, dyno si reglaje, etc. (poate si pinoane) si daca merita modificarea asta. 2. daca aveti vreo solutie pentru reducerea greutatii considerabil, in afara de optionalele extrem de scumpe cum ar fi surubele, manete, scarite, etc.(Deocamdata m am gandit la toba, baterie, si renuntare la camere)

 

*am vazut cam tot ce era de vazut pe youtube. Am ales sa intreb aici sperand sa primesc un raspuns de la un posesor. 

 

Multumesc de ajutor!

A0F80112-BE45-4AD7-93C1-C2D0691BE4B5.jpeg

 

 

La ce vrei sa o folosesti de te gandesti sa o usurezi. Adica in clasa ei este deja foarte usoara.

Am vazut ca multi posesori de asa ceva, o transforma in adventure, ceea ce nu e deloc o idee rea, dar presupune ingreunarea cu cateva kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mobra aste e fix ptr drumuri forestiere. Hard enduro cu ea.... mai greu. Am avut bmw xchallenge și acum am gas gas ec 300. Oricât de mult am încercat cu bmw, nu am reușit sa fac ceea ce fac cu gas gas acum. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@popp stiu ca sunt niste limite pe care nu o sa le pot trece cu aia mare. Am avut si 250 la 105kg si inteleg ca nu prea pot sa ajung in aceleasi locuri in care ajungeam cu aia. Dar nu mai pot sa schimb ulei la 10h si piston la 40h. Efectiv nu mai vreau sa am regimul asta de mecanic :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Initial am vrut sa mi iau un husky FE501, dar datorita timpilor de servisare am ajuns sa iau 701 enduro. Saptamana viitoare urmeaza sa o primesc, si as vrea sa aflu: 1. daca a schimbat cineva pana acum o evacuare ca la carte, cu airbox si power commander, dyno si reglaje, etc. (poate si pinoane) si daca merita modificarea asta. 2. daca aveti vreo solutie pentru reducerea greutatii considerabil, in afara de optionalele extrem de scumpe cum ar fi surubele, manete, scarite, etc.(Deocamdata m am gandit la toba, baterie, si renuntare la camere)
 
*am vazut cam tot ce era de vazut pe youtube. Am ales sa intreb aici sperand sa primesc un raspuns de la un posesor. 
 
Multumesc de ajutor!
A0F80112-BE45-4AD7-93C1-C2D0691BE4B5.thumb.jpeg.4d7be0c2b845a42fb48a3519b88411b7.jpeg


Salut, cam astea sunt in parte modificările pe care le am făcut și diferențele sunt uriașe. Din fabrica e destul de limitată datorită normelor de poluare dar după e bomba...
Vezi ca un full Akra pt 690 se găsește uzat la prețuri mult mai pământești (eBay FB groups etc) și se potrivește 98%. E cam cel mai ok calitate preț pe piața și cel mai ușor pt ca vine cu header de Titan.
La admisie sunt destule variante dar din punctul meu de vedere PowerCell Performance oferă compromisul cel mai bun datorită utilizării aceluiași filtru ca la modelele Rally Replica de Dakar.
PCV este “a must” pt upgrade-urile astea, și o harta custom pe dyno nu e o idee rea. Eu am și Autotune deci pot sa te ajut cu un cât de cât exactă pt acest setup.
Poți sa reduci cam 4-5-6kg maxim, deci niciodată nu o sa se simtă ca un EXC dar nah depinde ce vrei sa faci cu ea. Pt Rally amator și Adventure/Dual Sport nu are rival pe piața la momentul asta și potențialul de modificare este aproape infinit.
Vezi ca e destul de electronizata deci gândește te de doua ori sa scoți mufe cu bateria conectata și alte d astea. E f posibil sa între in “limp mode” sau sa nu meargă ceva de la asta.

Alte chestii, suspensie de 300mm, scotts damper, canister și SAS removal, side stand sensor bypass, lower Temp fan switch etc etc.

Bafta și sa o stăpânești sănătos!!!

7e28c149ac124d8fda20a4c11548171a.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.04.2019 la 9:03, RemusFilipescu a spus:

@Papa_Bear Merci, dar inca nu am primit o. Se pare ca dureaza cam mult comanda si urmeaza sa sun astazi sa aflu de ce. Pretul e 9200€ si am luat o de la estbike constanta. M au convins fiindca au spus ca o sa soseasca la inceputul lui aprilie... :))))

Deci tu esti "nefericitul" care sta dupa motor de ceva vreme buna. Vorbisem și eu eu cei de la Constanța și mi-au spus ca au pe cineva in asteptare cu avansul dat care asteapta dupa Dementor. Ai primit jucaria? Eu cautam sa iau Husky 701 supermoto dar nu am reusit sa fac acest lucru din Romania. Pana la urma voi lua din Ungaria... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 3 years later...
Acum 52 minute, PzKpfW a spus:

Ce far este ăla? Are fază lungă/scurtă separat?

Daca vrei si ceva garantie la el :) https://www.nordicamoto.ro/piese-consumabile-mx-enduro/electrice/1087627-far-led-husqvarna-17-23

Da, ai faza scurta/lunga+daylight. Faza scurta este mult mai ok decat halogenul stock. Pata de lumina e mai mare, mai pternic, lumina alba. Faza lunga e asa si asa. Foarte bine construit. De vazut acum cat o sa ma tina, mai ales in conditii de folosit in off.

A, mai e de notat ca desi vine cu mufa corecta, ordinea firelor din mufa trebuie schimbata. Nu e mare inginerie, o rezolvi imediat, scoti pinii cu o surubelnita si ii pui in ordinea corecta. Daca are cineva nevoie dati semn si va trimit poza cum trebuiesc puse.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Hai neata. Ati patit sa aveti probleme cu bateria originala a mobrei (yuasa) ? La 690 m-a tinut cativa ani. La husky m-am dus ieri sa pun redresorul pe ea si avea 6V... Ultima oara mai pusesem redresorul pe ea undeva inainte de sarbatori (nu a fost incarcata full dar suficient cat nu ar fi trebuit sa aiba probleme in 3 sapt de stat). Legat la baterie pe langa borne este doar o priza usb/bricheta care e masurata si nu pare sa fure curent iar mobra sta in garaj.

 

In alta ordine de idei, daca sunt doritori de schimbat evacuarea stock, pe langa binecunoscutele Wings, Arrow, Akra etc, asa arata un Mivv STR-1 Titanium.  Suna decent cu silencerul pus (mai ales tinand cont ca are omologare si e streel legal) si este bine construita. Montajul e nitel dubios, dar dupa ce te prinzi ce si cum vine e ok :)

 

fr_11114_size1024.thumb.jpg.d1f0084d1a2221b5ad6e69adf5cde257.jpg  fr_11110_size1024.thumb.jpg.d30e0b5f128a230d7a10c72b1bea78ea.jpg  fr_11108_size1024.thumb.jpg.28efc6b42731ab3e834b9610addcb7d0.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Cap0ne said:

Ati patit sa aveti probleme cu bateria originala a mobrei (yuasa) ?


Am varianta SM, încă merge pe bateria originală (din 2016). Iarna trecută a fost prima dată când s-a descărcat și a trebuit s-o pun pe redresor (sunt lepră și nici măcar n-o deconectez peste iarnă).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ktm tot asa m-a tinut si pe mine bateria, vreo 6-7 ani. Anul asta nici eu nu am mai dat jos de pe mobra pt ca e iarna cam cu ghilimele si am mai tot facut cate o ieseala. Doar acum de sarbatori am lasat-o saraca abandonata in garaj :D

Am dat-o jos, incarcata full si cu ea pe masa in 2 zile vad ca a scazut de la 12.85V la 12.75, ceea ce e destul de normal zic eu. O sa mai verific priza aia de o am legata la ea, poate s-a oxidat ceva pe acolo si da cu jula la curent....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...