pepsi Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 Salutari, Am un ktm exc cu filetul stricat la surubul de aerisire a etrierului spate... ce solutii sunt pt a rezolva prob? Etrier nou? Filet mai mare si aerisitor mai mare? Poxipol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 Acum 13 minute, pepsi a spus: Poxipol? Asta o elimini din start. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 4, 2019 Admin Share Postat Mai 4, 2019 Filet mai mare + alt aerisitor sau refacerea filetului existent cu HeliCoil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 Filet mai mare indiscutabil! DAR, intai da pe la piese auto si vezi ce aerisitoare sunt disponibile pe diferite cote. Eu nu m.as mai incurca cu Helicoil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 majoratul filetului trebuie verificat daca e posibil, pt ca aerisitorul inchide pe con jos, iar tarozii normali au nevoie de ceva spatiu in adancime pt a face filetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 Alt etrier si scapi de stres, timp pierdut ,etc. Totusi nu e bine sa te "joci" cu franele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 5, 2019 Autor Share Postat Mai 5, 2019 https://www.ebay.co.uk/itm/M12-X-1-0-Stainless-Steel-Bleed-Nipple-Screw-for-Brake-Calipers-/111869170521 asa ceva ar merge? Are file M12x1 iar original e M10 x 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 Acum 17 ore, pepsi a spus: https://www.ebay.co.uk/itm/M12-X-1-0-Stainless-Steel-Bleed-Nipple-Screw-for-Brake-Calipers-/111869170521 asa ceva ar merge? Are file M12x1 iar original e M10 x 1 merge , dar cumpara si tarozi pt m12x1 (set de 3 pentru taiere manuala) se mai poate pune timesert (nu helicoil) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 12, 2019 Autor Share Postat Iunie 12, 2019 pana la urma nu a functionat solutia asta... noul filet de M12 a iesit un pic la alt unghi si astfel aerisitorul nu mai etansa pe con... solutia a fost sa se taie varful aerisitorului si sa se puna o bila intre conul din etrier si aerisitor. acum etansarea se face pe bila. functioneaza perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kostas boda Postat Iunie 13, 2019 Share Postat Iunie 13, 2019 Întâi am ras filetul aerisitorului original M8*1....din cauză că. ..nu contează, se înțelege! După care am căutat "acul in carul cu fân "= strungar. L-am găsit beat....a majorat filetul in etrier la M10*1,25 si a făcut dintr-un surub obisnuit un pseudo aerisitor având grijă să mă atentioneze : "dacă nu etanseaza pune o saiba de cupru"!!! Si nu a etansat....ca nu avea cum!!!! Conul aerisitorului făcut de strungaru' lu'....avea vârful tesit cu diametrul de 2mm!!! Gaura in etrier are 1mm ...măsurat cu lera! !! Ca o gluma....intreband de strungar cineva mi-a spus :" strungar mai gasesti doar la strunga!"...Mâine aveam de gând să cumpăr alt etrier. Nu am sculă de mobra ....dar nici salariu mare!!! Aflu acum ca pot rezolva mai simplu,mai ușor si mai ieftin cu....o bilă! !!!! Si am avut ocazia să-mi pun una....dar am zis să nu exagerez!!! Multumesc #pepsi#!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 13, 2019 Autor Share Postat Iunie 13, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.