ianachim Postat Mai 21, 2022 Autor Share Postat Mai 21, 2022 a trecut o saptamana de cand tura de aproape 8000 km cu cruisym 300 s a incheiat trimis la malaga pentru TURA CU VLAD IN ANDALUZIA si preluat pe 28 april m a purtat prin: portugalia spania franta italia austria ungaria de la oceanul atlantic cabo da roca pana la 2500 m pe grossglockner a fost un companion de incredere incarcat cu aproape 60 kg de bagaj si plus animalul’ 100 kg a facut fata la drumuri superbe tura in sine in zona Andaluzia a trecut prin zone situate pe malul marii si prin rezervatii naturale la 2500 m in spania din sevilia drumul meu a fost solitar prin portugalia pentru a ajunge pe coasta de vest si sud apoi a urmat plja din tarifa si returul spre casa prin pirineii de sud nu puteam rata pasul tonale si urcarea pe grossglockner aproape 85 % drumuri judetene si restul autostrazi viteza de 110-120 maxim oricum f mute restrictii de 70-90 asa ca oricati cai putere ai avea tot nu ai unde sa alergi am facut schimbul de ulei si anvelopa spate in torino in rest benzina la 150 km de 10 euro~5 litri IMG_8739.MOV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Mai 21, 2022 Share Postat Mai 21, 2022 comisionu,cit e comisionu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 21, 2022 Autor Share Postat Mai 21, 2022 Acum 36 minute, mihai c a spus: comisionu,cit e comisionu Daca nu te ai prins inca …nasol la anul imi dau pentru o tura sa cuprinda si Nordkapp ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raresvintea Postat Iunie 9, 2022 Share Postat Iunie 9, 2022 Salutare. Intrebasem acum ceva timp cand cautam un scuter ceva detalii. Intre timp am cumparat un SYM HD300 sh I-am facut o revizie extinsa: ulei motor, ulei transmisie, disc spate, placute f+s, filtru aer, spalat si inspectata cureaua si anvelope. Mi se pare un scuter la care am lucrat usor, fara scule speciale. Singurul ajutor pt a strange la cuplu fulia de la variator si de la ambreiaj a fost un maner in forma de Y cu doua suruburi de 8. Parti bune: foarte fasnet pe oras, protectie ft buna la vant, side note: mi-a placut de baietii din reprezentanta ofera sfaturi si asistenta si pt faptul ca tin stocuri de piese. Minusuri pana acum: nu incape casca full face XL sub sa. Probabil vor urma mansoane incalzite si schimbat incarcatorul cu unul ce suporta QC3.0 Drumuri uscate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 7, 2022 Share Postat Noiembrie 7, 2022 Acum 12 minute, GoodKat a spus: Am ajuns la concluzia camba p*la in ea de masina prin oras, desi lucrez de acasa, iar motocicleta nu vreau sa o frec prin aglomeratia din Bucuresti...asadar, din postura de animal cu ratiune, am zis in mintea mea ca e necesar sa trec la scuter. "Nasoala" daca ii pot zice asa, este ca am pe la 1.90 inaltime si posibil sa fiu limitat in alegeri, desi anul asta am luat in Grecia un Symphony de 50 si nu mi s-a parut in a avea probleme de incaput pe el. In principiu caut ceva cu roti mai mari si minim 150cc pentru frecusul din oras, iar daca mi se pune pata, sa pot face o tura de 2-300 de km, deci sa poata sustine macar 90 constant. Printre POTENTIALELE alegeri ar fi SYM Symphony ST 200, Piaggio Medley 150 si Aprilia SR GT 200. Eh, nasoala este ca ultimele doua, desi imi fac cu ochiul, sunt mai scumpe binisor fata de SYM. De 150 ar mai fi Piaggio Liberty pe la 3200 Eur insa are pe spate frana pe tambur iar eu caut pe disc fata / spate. Daca aveti si alte sugestii de scutere de minim 150cc - de preferat noi - cu un pret de maxim 3500 euro...astept un sfat de la domniile voastre. 1. Nu ai 1.90 - ai 1.83 nu mai face marketing fals pe aici că induci lumea în eroare. 2. Ăștia de la Bike Hub cam au probleme cu stocurile așa că e bine sa vezi daca au / și dacă nu au când vin. Aprilia merge foarte frumos dar e făcută în Thailanda asta că sa știi că nu mai e Italianca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 7, 2022 Share Postat Noiembrie 7, 2022 Acum 5 minute, GoodKat a spus: 1. Nu mai purta tocuri ca apoi incepi sa ai pareri gresite Daca pun și tocuri îți scuip semințe in cap Acum 5 minute, GoodKat a spus: 2. Da, daca as lua ceva, as lua ceva existent in stoc sau cu timp de livrare de maxim cateva luni, eventual sa o am in garaj la inceputul lui Martie. 3. Stiu ca is facute in Thailanda, dar acum ma uitam pe net si vedeam ca N-Max si X-Max sunt facute in India...asta in ideea in care ar intra in carti si PCX 125 / N Max 125 Xmax e făcut in Franța ca și Nmax. Sunt făcute în India pentru piata din Asia poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zue Postat Noiembrie 7, 2022 Share Postat Noiembrie 7, 2022 1 hour ago, GoodKat said: Am ajuns la concluzia camba p*la in ea de masina prin oras, desi lucrez de acasa, iar motocicleta nu vreau sa o frec prin aglomeratia din Bucuresti...asadar, din postura de animal cu ratiune, am zis in mintea mea ca e necesar sa trec la scuter. "Nasoala" daca ii pot zice asa, este ca am pe la 1.90 inaltime si posibil sa fiu limitat in alegeri, desi anul asta am luat in Grecia un Symphony de 50 si nu mi s-a parut in a avea probleme de incaput pe el. In principiu caut ceva cu roti mai mari si minim 150cc pentru frecusul din oras, iar daca mi se pune pata, sa pot face o tura de 2-300 de km, deci sa poata sustine macar 90 constant. Printre POTENTIALELE alegeri ar fi SYM Symphony ST 200, Piaggio Medley 150 si Aprilia SR GT 200. Eh, nasoala este ca ultimele doua, desi imi fac cu ochiul, sunt mai scumpe binisor fata de SYM. De 150 ar mai fi Piaggio Liberty pe la 3200 Eur insa are pe spate frana pe tambur iar eu caut pe disc fata / spate. Daca aveti si alte sugestii de scutere de minim 150cc - de preferat noi - cu un pret de maxim 3500 euro...astept un sfat de la domniile voastre. Yamaha NMax 155cc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zue Postat Noiembrie 7, 2022 Share Postat Noiembrie 7, 2022 Am renuntat la masina pt Nmax 155. Unul nou acum este 3800 E, nu stiu daca am voie sa pun un link de la vanzatori din Romania asa ca nu pun. Am mers Bucuresti-Snagov 90-100 Km/h fara probleme, frana pe disk fata/spate, ABS, controlul tranctiunii...etc Pentru mine este OK. Bafta la cautat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raresvintea Postat Noiembrie 7, 2022 Share Postat Noiembrie 7, 2022 Dar de ce te limitezi la cilindreea aia? Ca la 90-100km/h va fi spre limita. Un 200-250-300 e altceva ca putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Noiembrie 7, 2022 Share Postat Noiembrie 7, 2022 https://www.motociclete.com.ro/scutere-yamaha/urban-mobility/nmax-155-2022.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 7, 2022 Share Postat Noiembrie 7, 2022 Acum 25 minute, GoodKat a spus: Vreau un compromis bun intre bani si valoare. Nu mint, mi-ar placea un Beverly de 300 sau 400 dar deja se duce in bani de motocicleta si nu are rost sa dau atata pe ceva ce folosesc 90% din timp in oras. Iar in 3000-3500 de euro mai mult de 150 de cc nu prea gasesc. Se incadreaza la limita superioara un sym joymax, dar cu rabla moto. Am mers cu el, este faina dracia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 7, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2022 Acum 7 minute, GoodKat a spus: Parca nu ma incanta, e prea balena si are si 184 kg...Practic eu vreau sa ma strecor printre masini mai usor decat o fac cu Guzzi. Medley are 8.4 kg per kilogram iar Joymax are tot pe acolo. Sym jet14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dupre Postat Noiembrie 7, 2022 Share Postat Noiembrie 7, 2022 Eu am Liberty de 150 de 4 ani si m-ar tenta un Medley de 150 doar ca nu au deloc in stoc. Realist vorbind cu astea pana in 200 cc nu cred sa faci prea comod ture de 2-300 km cum ai zis tu, dar sunt cele mai bune pentru oras ca manevrabilitate/consum/greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raresvintea Postat Noiembrie 7, 2022 Share Postat Noiembrie 7, 2022 (editat) Daca nu ar fi vorba de scuter nou intr-un buget restrans, as merge pe Honda SH150. Agil si compact, acum depinde si de statura riderului. Zic asta ca tot m-am uitat mult timp la un Sh150 de pe olx si am mers cu un Sh300, foarte misto jucăria, un scuter de talie mica cu un motor bun. Cred ca cu totii il stim pe Dl Barbu de la Sym cu al lui scuter de 200cc racit pe aer și până unde a ajuns. As face o vizita si la showroom si poate dai si o tura. Eu de exemplu am gasit un Sym HD300 second hand si mi-a convenit. Un punct forte pt sym in cazul meu a fost ca exista reprezentanta si tin piese pe stoc. Iar întreținerea o fac eu cu scule basic la un cost mult mai redus decat cele cerute prin reprezentanta/service-uri. Daca nu urmaresti sa faci livrari cu el m-as uita si la ceva sh dar într-o stare ft buna. Editat Noiembrie 7, 2022 de raresvintea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 7, 2022 Share Postat Noiembrie 7, 2022 Acum 2 ore, GoodKat a spus: Parca nu ma incanta, e prea balena si are si 184 kg...Practic eu vreau sa ma strecor printre masini mai usor decat o fac cu Guzzi. Medley are 8.4 kg per kilogram iar Joymax are tot pe acolo. Atunci tu vrei ceva din categoria celor cu roti mari. Desi, eu iti zic ca daca te duci si l vezi/te sui pe el/mergi cu el un pic, iti schimbi parerea. Nu e mare. Este potrivit. SI intra pe unde nici nu visezi tu cu moto, datorita geometriei, centrului de greutate, unghi foarte mare de bracaj,ampatament, etc. Te bagi printre masini de n-ai treaba. Apoi, tine cont si de aspectul practic-are spatiu pt 2 casti sub sa. Mai pui si un topcase, si ai loc de cumparaturi acolo. Si e o idee si mai comod. E de analizat bine, care i cerinta pana la urma, ce vrei cu el, si apoi mergi sa te sui-mergi cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 8, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2022 Acum 31 minute, GoodKat a spus: Multam, Adrian! Orice voi lua va fi clar o imbunatatire fata de motocicleta in oras. Ce ma streseaza maxim cand am nevoie sa ma duc undeva cu motocicleta, este ca trebuie sa port casca, manusi, geaca dupa mine. Iar daca vreau sa fac niste cumparaturi...ioc! Nu am top case la moto si nici nu pun asa ceva pe Guzzi. Deh...figuri in cap. @ianachim cum ti s-a parut propulsorul de pe JET 14? Consuma ulei doar la drum lung sau si in oras? La drum lung ce viteza de croaziera aveai? Sal eu merg pe model racit cu aer este normal sa consume ..niste ulei Am un singur drum lung …Transfagarasan.. 90-110 pentru depasiri Modelul meu este 200…. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 8, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2022 Acum 1 minut, GoodKat a spus: Multumesc! Inca il mai ai? Probleme pana acum? 25000 km fara il tin de oras intra in paine cand expira casco la x adv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 18, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2022 Acum 3 ore, GoodKat a spus: Pana la urma am facut o alegere. Desi nu am ales SYM, trebuie sa recunosc ca baietii de la SYM sunt super tari cand vine vorba de consiliere de vanzare, iar Alex, care are si canal de youtube, arata cam de ce sunt in stare aceste scutere. Va recomand canalul lui: https://www.youtube.com/@RideWithAlex Ca vorbeam de alegere...am ales sa dau avansul pentru o Yamaha N-Max 155. Probabil va veni undeva in Februarie - Martie sper eu. sa l plimbi sanatos in ce bani te a dus și care a fost +pentru al lua în detriment sym? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Decembrie 12, 2022 Share Postat Decembrie 12, 2022 @ianachim mai pune un Cruisym la comision :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 12, 2022 Autor Share Postat Decembrie 12, 2022 1 oră în urmă, nobike a spus: @ianachim mai pune un Cruisym la comision :)) trec pe final de saptamana sa l ridic… daca ai baga pe rabla mi a iesit si mie de un surub de la baieti daca ai platit cash sigur imi dau si piulita SA L PLIMBI SANATOS MAN prin locuri mai frumose decat am vazut eu in saua lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Decembrie 13, 2022 Share Postat Decembrie 13, 2022 Acum 8 ore, ianachim a spus: trec pe final de saptamana sa l ridic… daca ai baga pe rabla mi a iesit si mie de un surub de la baieti daca ai platit cash sigur imi dau si piulita SA L PLIMBI SANATOS MAN prin locuri mai frumose decat am vazut eu in saua lui Multumesc, ne vedem pe undeva prin lume pe niste curbe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 13, 2022 Autor Share Postat Decembrie 13, 2022 1 oră în urmă, nobike a spus: Multumesc, ne vedem pe undeva prin lume pe niste curbe! acum spune si ce ti a motivat alegerea facuta… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Decembrie 13, 2022 Share Postat Decembrie 13, 2022 (editat) Acum 11 ore, nobike a spus: @ianachim mai pune un Cruisym la comision :)) si de la mine +1 . Am dat avansul, rabla - daca se aliniaza toate, am ce pune sub brad. Acum 40 minute, ianachim a spus: acum spune si ce ti a motivat alegerea facuta… - recenzii bune aici, suport bun in RO, vanzatori dornici sa vanda si au si ce sa vanda, nu doar cioara de pe gardul din luna mai a anului urmator, unitati disponibile la test (Cruisym 300, Maxsym 400) - sugestia unui amic: "de ce nu incerci un scuter"! - indecizia alegerii unui model de moto si imposibilitatea de incercare. - utilizarea preponderenta in oras, de 2-3 ori pe sapt, distante scurte, iesiri rare din oras (B) si in niciun caz turul Europei. mentionez ca nu am mai avut scuter niciodata, doar cat l-am testat la SYM. As fi mers pe modelul de 400, dar estimatul de livrare era cam necunoscut. Editat Decembrie 13, 2022 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Decembrie 13, 2022 Share Postat Decembrie 13, 2022 (editat) Acum 1 oră, ianachim a spus: acum spune si ce ti a motivat alegerea facuta… Plecand cu disclaimerul ca eu sunt fan Honda, am comparat cu Honda Forza 350 si Vespa GTS (pe care o am model mai vechi si as fi facut upgrade): - Cruisym mi s-a parut mai comod; imi vin toate celea la indemana; - eu sunt un pic mai scund in picioare si Forza este ceva mai inalta; nu-i o diferenta foarte mare, dar suficient cat sa fie enervant cand o dai jos de pe standul central cand esti pe ea - dupa gustul meu, Cruisymul arata mai bine, mai o cusatura la sa, mai un carbon acolo, la Honda mi s-a parut acelasi design de acum 10 ani, nu am facut declick la el (desi nu arata rau) - dupa ce am citit toate formurile si video-urile si grupurile de Sym (am ajuns sa citesc si din Brazilia) am constatat ca este fiabil, lumea este multumita de Sym-uri - la Forza dai aproximativ 1000 de euro in plus, are un motor mai puternic, e un pic mai rafinata, etc, dar cred ca mare parte din diferenta de pret este din lucruri inutile pentru mine, geam electric, cheie hands free; pentru 300 de euro iti iei si topcase care se deschide din cheia remote (but why??) - la Honda nu am putut sa fac test drive - la Honda livrarea este "candva anul viitor, incepand cu luna martie, aprilie, si poti sa comanzi orice culoare atata timp cat e doar albastra" - echipa Sym a fost mult mai prietenoasa; mi-au fost aratate lucrurile care ma interesau, mi s-a explicat ce aveam nevoie sa stiu; mi se pare ca se incearca crearea unei mici comunitati; vs Vespa: - Vespa are super comunitate; se iese in fiecare saptamana, plimbari (prin oras), Gelato, Frizante, pantof cu toc si costum - It's Vespa - e ceva mai mica si mai usoara decat Sym si Forza si deci mai manevrabila - costa fix dublu (considerand rabla) - mai greu cu touringul pe ele Per total, pentru mine, Sym mi s-a parut ca imi ofera o valoare mai corecta a banului cheltuit; are si minusuri, dar pare ca se straduie mai mult sa faca lucrurile bine si pentru mine e important. Ca sa concluzionez, as fi cumparat Forza din motive sentimentale, Vespa pentru Dorobanti, si Sym ca sa vad lumea :)) Editat Decembrie 13, 2022 de nobike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 13, 2022 Autor Share Postat Decembrie 13, 2022 Acum 2 ore, nobike a spus: Plecand cu disclaimerul ca eu sunt fan Honda, am comparat cu Honda Forza 350 si Vespa GTS (pe care o am model mai vechi si as fi facut upgrade): - Cruisym mi s-a parut mai comod; imi vin toate celea la indemana; - eu sunt un pic mai scund in picioare si Forza este ceva mai inalta; nu-i o diferenta foarte mare, dar suficient cat sa fie enervant cand o dai jos de pe standul central cand esti pe ea - dupa gustul meu, Cruisymul arata mai bine, mai o cusatura la sa, mai un carbon acolo, la Honda mi s-a parut acelasi design de acum 10 ani, nu am facut declick la el (desi nu arata rau) - dupa ce am citit toate formurile si video-urile si grupurile de Sym (am ajuns sa citesc si din Brazilia) am constatat ca este fiabil, lumea este multumita de Sym-uri - la Forza dai aproximativ 1000 de euro in plus, are un motor mai puternic, e un pic mai rafinata, etc, dar cred ca mare parte din diferenta de pret este din lucruri inutile pentru mine, geam electric, cheie hands free; pentru 300 de euro iti iei si topcase care se deschide din cheia remote (but why??) - la Honda nu am putut sa fac test drive - la Honda livrarea este "candva anul viitor, incepand cu luna martie, aprilie, si poti sa comanzi orice culoare atata timp cat e doar albastra" - echipa Sym a fost mult mai prietenoasa; mi-au fost aratate lucrurile care ma interesau, mi s-a explicat ce aveam nevoie sa stiu; mi se pare ca se incearca crearea unei mici comunitati; vs Vespa: - Vespa are super comunitate; se iese in fiecare saptamana, plimbari (prin oras), Gelato, Frizante, pantof cu toc si costum - It's Vespa - e ceva mai mica si mai usoara decat Sym si Forza si deci mai manevrabila - costa fix dublu (considerand rabla) - mai greu cu touringul pe ele Per total, pentru mine, Sym mi s-a parut ca imi ofera o valoare mai corecta a banului cheltuit; are si minusuri, dar pare ca se straduie mai mult sa faca lucrurile bine si pentru mine e important. Ca sa concluzionez, as fi cumparat Forza din motive sentimentale, Vespa pentru Dorobanti, si Sym ca sa vad lumea :)) exceptand Vespa ..am mers pe aceleasi idei cand am luat DAR mie mi a fost deajuns sa l vad la Greci si nu a mai avut nevoie de nici un forum sau review prefer Gelato in alte colturi de lume decat Bucuresti da…cum tie iti place sa asortezi gentuta la stileto si vespa la casca …. Acum 3 ore, warlock a spus: si de la mine +1 . Am dat avansul, rabla - daca se aliniaza toate, am ce pune sub brad. - recenzii bune aici, suport bun in RO, vanzatori dornici sa vanda si au si ce sa vanda, nu doar cioara de pe gardul din luna mai a anului urmator, unitati disponibile la test (Cruisym 300, Maxsym 400) - sugestia unui amic: "de ce nu incerci un scuter"! - indecizia alegerii unui model de moto si imposibilitatea de incercare. - utilizarea preponderenta in oras, de 2-3 ori pe sapt, distante scurte, iesiri rare din oras (B) si in niciun caz turul Europei. mentionez ca nu am mai avut scuter niciodata, doar cat l-am testat la SYM. As fi mers pe modelul de 400, dar estimatul de livrare era cam necunoscut. Sa l plimbi sanatos si sa vezi locuri frumoase cu el maximul nu e asa confortabil la sa ca si cuisymul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.