Sari la conținut

scutere SYM


ianachim
 Share

Postări Recomandate

Acum 5 ore, Cavaleru a spus:

 

domnu, dvs luati niste exceptii si incercati sa le transformati in reguli


Bre, problema este ca exceptiile astea parca devin regula la cate cazuri se semnaleaza. Aici e buba. Eu mereu am platit pretul cerut, indiferent la cine m-am dus, fara targuiala, asteptand sa primesc calitate. Ghici ce…am primit-o poate in 5 din 10 cazuri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, ENEOS a spus:

1.Iveco va fi camion

Când o fi și italianu' om!

 

2.Nu-i mașină ca iveco

Nici la deal și nici la peco!

 

3.Omul se trage din maimuță

Și iveco din căruță!

Off topic...

 

1.depinde si cat vrei sa cheltui cand cumperi acel camion/duba.

2.depinde ce motor are ,2300 sau 3000 , consumul depinde de sofer.

3.corect,este rigida,dar si duce greutate.

Nici Mertanu nu mai e ce a fost stai linistit,mai ales acum cu motoare de 2000 cmc...

Cand Mertanu avea V6-3000 cmc era ceva....

Editat de ALEX-Guzzista
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Revin și eu în discuție. 

1. Sym Maxsym Tl 508- (pe eticheta lui scrie Taiwan, nu China)

2. Este al doilea "FER" luat de nou de la Sym România (AKA MOTOSFERA),înainte Cruisym 300( 18k în cca un an și câteva luni, doar cu o mica problema la un furtun de la presetuba care picura ulei- schimbat fără discuții pe garanție)

3. A împlinit 30 k în doi ani: 10 K pana la Capul Nord în condiții extrem de nefavorabile și 20 k in România din care foarte mulți în București (mergând cu gazul cam la maxim și în reprize- consumul meu de oraș depășește lejer 7%, ca să înțelegem ritmul)

Probleme: -nu luam în seamă consumabilele...

- la cca 28.000 a început sa troncane furca, avand revizie completă cu rulmenți schimbați la service Sym. La revizie a fost o problema cu fosta echipă de service care a bătut cu ceva în jug... lucru sesizat și remediat pe cheltuiala mea la Scuter Center( jos pălăria pentru Ciprian, Mihai și Iulian). Vorbit cu Alex Balica și cu Nicu, propus schimbare jug și ce mai trebuie. Refuzat, ca nu afecta funcționarea și nu aveam chef sa desfac a treia oara furca. Oferit gratuit de către băieți carena stânga fata completă, la a mea se rupsese o prindere și zdranganea. Așa cum spuneam, la 28k sesizat zgomot in furcă. Scuterul ieșea din garanție in cateva zile. Furca, element activ de suspensie, nu prea face obiectul garanției daca nu prezintă un defect vizibil de fabricație, ceea ce nu era cazul....

Maximă promptitundine, desfăcut furcă, refăcut revizie, nu mi-au luat nici un ban... au zis sa merg cu ea sa vad cum e și vorbim pe urma. Concluzia: tot troncanea! DEPRESIE! Urma sa schimb furca pe cheltuiala mea.... și atunci a venit SURPRIZA!!!! În urma discuției dintre Alex, Nicu și șeful de Service au ajuns la concluzia ca îmi va fi înlocuită furcă cu una nouă, plătind doar 800 de lei pentru, practic, două manopere de montat-demontat furcă... băieții spunând ca vor trimite furca producătorului pentru a vedea ce este în neregulă cu ea, ca deși a avut întreținerea corect făcută în service-ul de marca al importatorului, nu funcționa în parametrii. 

Acum, ce sa zic...!? Ca nu sunt multe Tl-uri în România și mecanicii învață de la clienți care sunt probleme ce pot apărea în exploatare, în unele cazuri? Ca și actuala echipă a greșit și mi-au rupt două cleme de prindere de la carena, dar și ca acestea sunt fragile din concepție și dacă nu tragi de ele EXACT intr-o anumita secvență, se pot rupe? Ca nu mulți nebuni fac 30 k în doi ani și cheltuie câteva mii de euro pe întreținere și consumabile, ca na... e vârful de gama și nimic la el nu vine ieftin...!? Ca au fost super băieți mereu ca și atitudine și ca nu am putut sa ma supăr pe ei când s-a greșit în service, pentru ca mereu s-au revanșat...!? Cred ca ține și de caracterul clientului, de felul în care alegi sa interacționezi cu ei și de cât de dispus ești sa înțelegi ca dacă tragi de FER, trebuie sa-i dai și ce are nevoie pentru a te duce în siguranță. Cred ca ține și de sezon, de aglomerație, de implicarea ta ca și client, ca una este dacă mergi pana îți cad roțile și alta dacă la primul semn ca ceva este în neregulă te duci sa vezi ce are.... una este dacă mergi toamna, iarna, în cazul meu, care merg și la -10 și alta dacă te duci când afară sunt 30° și 20 de FEARE la usa service-ului... dar până la urmă cred ca tine și de interacţiune. Și știți ceva!? Au făcut gestul acesta deși am ales, nemulțumit fiind și eu de interacțiunea cu partea lor veche de service, sa fac toată întreținerea curentă la Scuter Centre... nu au zis nici măcar o secundă " băi du-te-n p..a noastră, ca nu ai făcut reviziile la noi și întreținerea, descurcă-te....". Le-am explicat frumos ca nu am încredere în calitatea muncii echipei vechi pe care au avut-o pe partea de service și au înțeles. Și cu toate astea, au ales sa ma ajute atunci când se puteau spala pe mâini... și mi-au înlocuit furca, nu un bec, sau un senzor.... deci...! Concluziile le trage fiecare! Seară frumoasă și asfalt uscat!

P.S. În rest, mulțumit de calitatea și prestația FERULUI. Am recomandat și altor prieteni marca și nici ei nu prea au reclamații... unii sunt chiar la la doilea, la fel ca mine... Poate suntem noi norocoși... 🤭

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...