Kagemusha Postat Iunie 18, 2019 Share Postat Iunie 18, 2019 Istoria pe scurt: pe fiu-meu cel mic l-a tăvălit săptămâna trecută un idiot cu mașina care nu i-a dat prioritate. Veșnicul "nu te-am văzut". Happy end pentru cel mic - nătărăul cu mașina a reușit aproape să oprească, așa că doar l-a lovit în scărița din dreapta și tobă și l-a dărâmat, iar cel mic nu avea viteză, treaba s-a petrecut la ieșirea din giratoriu. Purta echipament etc. - nimic rupt sau alte alea. Motocicleta - scărița dreapta și toba - astea lovite de mașină, carena stânga, codița stanga și ghidonul - pe partea pe care a căzut. Reparația se va face cu RCA-ul vinovatului. Urmează intrebarea: Cunoașteți vreun service moto în București care lucreaza cu asiguratorii? Și, dacă tot am deschis topicul, ca să nu mai fac altul: ce documente sunt necesare la service/asigurator? Ar fi bine pentru toată lumea dacă ar răspunde numai cei care au trecut recent prin ceva asemănător. Nu am nevoie de linkuri și citate din legi și regulamente ci de ceea ce trebuie în viața reală. Mulțumesc anticipat și vă doresc asfalt uscat și curat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 18, 2019 Share Postat Iunie 18, 2019 Mai toate service.urile mari lucreaza. Dar nu ai nici un service moto cu dencotare directa de la asigurator. Functie de marca motocicletei, te duci la service de reprezentanta. Problema e ca asiguratorii platesc cam ca dracu cand e vorba de moto si ai asnse mari sa-ti tina service.ul motocicleta acolo pana cand ii dau asigurarile banii. Daca motocicleta e cat mai noua, vor merge mai repede lucrurile, daca e ceva vechi, vei avea parte de ceva distractie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Iunie 18, 2019 Autor Share Postat Iunie 18, 2019 2 hours ago, Metal Heart said: Mai toate service.urile mari lucreaza. Dar nu ai nici un service moto cu dencotare directa de la asigurator. De aceea am întrebat aici. Dacă nu găsesc, o să plătesc reparația la service-ul companiei și văd mai târziu cum recuperez banii. Nu am nici cea mai mică idee cum trebuie să procedez, deoarece nimeni din familie nu a avut vreun accident în România în ultimii 20 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Iunie 18, 2019 Share Postat Iunie 18, 2019 Acum 1 an am fost la United Motors,cu RCA.ul vinovatului(Allianz) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 18, 2019 Share Postat Iunie 18, 2019 Ce marca si ce model e motoreta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Iunie 18, 2019 Autor Share Postat Iunie 18, 2019 @Metal: 390 Duke, 2017. @Djenavar: Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Iunie 18, 2019 Share Postat Iunie 18, 2019 Pentru nimic, initial am sunat la Honda dar aveau un singur mecanic si acela in concediu medical de minim 3 saptamani cu maximul spre infinit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 18, 2019 Share Postat Iunie 18, 2019 (editat) 1ktm.ro https://1ktm.ro/contact/ dementor.ro https://dementor.ro/content/8-contact-service Fa-le niste intrebari. Are si un coleg Duke 390 si a tot fost cu el la Dementor cand a fost nevoie de service. Ce-i drept, e si aproape de biroul nostru. 1ktm.ro au service-ul in Sibiu, dar aici parca lucreaza cu Rams pe partea de service. La telefon va lamuriti cel mai ok, vezi cum e cu asigurarea vinovatului, ce implica constatarea, cat costa, piesele cat dureaza pana iti vin samd... Daca ziceai ca e toba bushita, stock e foarte scumpa. Poate te intelegi cu baietii sa iti puna un Akra in loc - daca nu ma insel e mai ieftin decat toba stock. La deviz, sa-ti dea pret si pt toba stock, si pt ceva aftermarket (Mivv, Arrow, Akra.. ai de unde alege) Editat Iunie 18, 2019 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Iunie 18, 2019 Autor Share Postat Iunie 18, 2019 (editat) Îi știu și pe unii și pe ceilalți. Ceea ce nu știu este care/dacă lucrează cu așa zisa decontare directă. Dacă nu rezolv cu Dementor încerc la United. Dacă nu pot nici cu ei o să cumpăr piesele și o fac eu și rezolv cu Omniasig. Acum m-am întors cu cel mic de la poliție. Băiatul care s-a ocupat de caz a avut nevoie de ceva timp ca să vadă înregistrările de pe camere - mulțumesc Domnului că au existat. Evident că nea arătat și nouă, căci nenea începuse să spună că de fapt el nu era vinovat. N-am cum să pun o schemă acum dar fiu-meu trecuse aproape, l-a lovit așa cum am spus în scărița și toba, dar l-a lovit cu jumătatea dreaptă a botului mașinii, se vedea foarte clar. Anyway, mâine sun la Dementor și văd ce pot face. Mulțumesc pentru răspunsuri și după ce rezolvăm revin. @Metal: Toba era deja Akrapovic... Apx 500 EUR, nu îmi amintescc foarte bine... Editat Iunie 18, 2019 de Kagemusha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 18, 2019 Share Postat Iunie 18, 2019 Eu unu' nu am auzit pana acum de nici un service moto cu decontare directa. Daca te uiti pe siteurile asiguratorilor ai sa vezi ca nu ai nici un service moto pe listele alea cu service.uri agreate. Si de aici incepe circul. Sfatul meu e sa incepi direct cu Dementor. United nu sunt dealeri de KTM, evident ca iti pot aduce piese, dar este o probabilitate foarte mari ca sa aiba un adaos mai mare decat de Dementor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 18, 2019 Share Postat Iunie 18, 2019 (editat) Mie la amiabilă pt conservă mi-a cerut asigurătorul așa: - ambele exemplare ale constatării amiabile - Copii după ambele polițe rca (vinovat + păgubit) - copii după permis + talon + ci (la fel, vinovat + păgubit) - programare telefonică, prezentat cu actele în brațe amândoi la data și ora stabilite, cu tot cu vehicule, pt constatare, completat acolo încă niște declarații, câte 1 de fiecare, plus cerere de despăgubire pt că am ales reparația în regie proprie. Dacă e proces verbal de la poliție s-ar putea să nu mai vrea prezența ambilor conducători + ambele vehicule - nu știu, presupun pt că deja sunt constatate faptele și stabilită vinovăția de către polizei. La amiabilă verifică ei (asigurătorii) și abia așteaptă să găsească o chichiță și să o dea că a fost înscenat accidentul. Surprinzător, fiind vorba de City, mi-au virat banii în cont în 7-8 zile. Omniasig e mai ok ca și companie, mai bun platnic și, pt auto, sunt mai multe serviceuri cât de cât decente care au contracte cu ei. Cu moto m-a ferit ăl de sus + paranoia personală de incidente. Succesuri în recuperarea pagubelor, vezi că se pot obține despăgubiri și pt echipament! Cască zgâriată, geacă julită, de-astea. Aveau ăștia la City în birou o droaie de căști sus pe dulapuri, cică despăgubite cu recuperare (adică preiau ei obiectul deteriorat). Editat Iunie 18, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Iunie 19, 2019 Autor Share Postat Iunie 19, 2019 Mulțumesc! Asta nu e amiabilă, dobitocul cu mașina se schimba după cum bătea vântul: tu ai intrat în mine, nu te-am văzut, am crezut că ai trecut deja etc. I-a pus polițistul filmarea de 4 ori și tot o dădea de gard. La sfârșit îl interesa doar cum și cât de repede își poate recupera permisul. Nicio scuza, niciun regret, nicio părere de rău, cred că în idioțenia lui nici nu a realizat că putea să-mi omoare copilul. Îmi venea să mă urc pe el. De la poliție ne-a dat dovadă pentru reparații, o copie după procesul verbal și una după asigurarea vinovatului. Astăzi sun întâi la service și pe urmă la Omniasig. Mulțumesc încă o dată! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 19, 2019 Admin Share Postat Iunie 19, 2019 Salut, În primul rând sănătate copilului și bine că nu a fost mai grav. Cu decontare nu știu să existe, dar o poți rezolva liniștit oriunde, plătești tu și îți recuperezi banii după. Dacă ai probleme pe la asigurări cu decontul sună-mă și te pun în legătură cu cineva din sistem. Cât despre cretinul ăla ducă-se, lume multă, oameni puțini! Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Iunie 19, 2019 Autor Share Postat Iunie 19, 2019 Mulțumesc, Luigi. @einstein: Doamne ferește! Update: Am vorbit la service-uri, nimeni nu are chestia asta cu decontare directă. Am sunat la Omniasig și mi-a deschis un dosar iar mâine trebuie să merg la constatare. După asta merg la service. Oricum, mă îndoiesc că agentul de la asigurări are idee cam care e treaba cu motocicletele, dar sper. Dimineață m-am uitat mai atent la motoretă și am observat că a căzut și pe maneta de ambreiaj, care se mișcă ca dracu' și va trebui schimbată și ea, colierul de prindere a tobei e rupt etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 19, 2019 Share Postat Iunie 19, 2019 Salut. Vezi ca se fac dosare de dauna, separate-echipament, motocicleta. Pt casca, geaca, manusi, iti trebuie factura/chitanta, pt a avea valoarea. Cand face constatarea agentul, stai de capul lui ce sa treca-uite, capat ghidon, capac x, maneta y, sa fie cuprinzatoare. Si poti alege sa repari in regie proprie, ai nevoie de hartia de la ei in acest sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Iunie 19, 2019 Share Postat Iunie 19, 2019 11 hours ago, john17 said: Mie la amiabilă pt conservă mi-a cerut asigurătorul așa: - ambele exemplare ale constatării amiabile - Copii după ambele polițe rca (vinovat + păgubit) - copii după permis + talon + ci (la fel, vinovat + păgubit) - programare telefonică, prezentat cu actele în brațe amândoi la data și ora stabilite, cu tot cu vehicule, pt constatare, completat acolo încă niște declarații, câte 1 de fiecare, plus cerere de despăgubire pt că am ales reparația în regie proprie. asiguratorul cu care ai avut tu treaba e foarte dragut, ti-a cerut documente care nu sunt legal ale tale :)))) de exemplu, ambele exemplare din constatarea amiabila si nu, conform legii nu esti deloc obligat sa te duci la asigurator impreuna cu celalalt sofer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 19, 2019 Share Postat Iunie 19, 2019 Confirm ce zice Xael, la constatare ai nevoie de-copie CI+permis + asigurare, a ta si a vinovatului, cat si formularul de amiabila sau hartie politie, cine i vinovat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 19, 2019 Share Postat Iunie 19, 2019 (editat) Mi-a cerut sa merg impreuna cu impricinatul, fiecare avand exemplarul si copiile lui! N-am facut circ, am asteptat sa vad rezolutia, cum a fost cat de cat ok i-am lasat in pace. Neuronii mei sunt mai scumpi decat banii in plus pe care poate i-as fi scos de la ei, iar masinile mele in service n-o sa ajunga prea curand! Editat Iunie 19, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 20, 2019 Share Postat Iunie 20, 2019 Si mie mi-au cerut sa vin de mana cu vinovatul. Dar m-am dus fara el, cu actele, si amiabila. Nu aveau ce sa comenteze, cat timp omul mi-a dat actele si si-a recunoscut vina. La mine n-a fost mare scofala, mi-a julit bara spate la masina, la iesirea din parcare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Iulie 24, 2019 Autor Share Postat Iulie 24, 2019 Revin cu un sumar și concluzii, poate folosesc și altora. După accident, am fost cu cel mic la poliție și am obținut o copie după procesul verbal, autorizația de reparare și o copie după RCA-ul vinovatului. După ce am intrat în posesia celor de mai sus am sunat la asigurator și am vorbit cu o fătucă ce m-a sfătuit ca în loc să mă duc cu motocicleta la constatare să fac asta online, că e mai ușor. Îmi dă un număr de telefon și trimit pe WhatsApp documentele necesare și poze cu motocicleta avariată (mi-a explicat și ce poze trebuie). După ce i-am zis că o să plec la mare și nu vreau complicații și alte alea mi-a spus că nu e nimic, se poate, s-a mai întâmplat etc. Ei bine, nu faceți ca mine, a trebuit ca oricum să mă duc și fizic cu motocicleta, noroc că mergea și nu a trebuit platformă sau remorcă. Deci, am trimis prin WhatsApp o cerere completată (ce se poate descărca de pe site-ul lor), copia după procesul verbal, după autorizația de reparare, după RCA-ul vinovatului, copii după CI și permisul de conducere atât al meu cât și al lui fiu-meu, precum și pozele cu motoreta. Tot prin WhatsApp am primit confirmarea că e OK, așa că a doua zi am dus motocicleta la Dementor (niciun service din București nu lucrează cu decontare directă, am optat pentru service-ul "oficial" și am făcut bine, piesele au venit foarte repede.) Surpriza a venit după vreo săptămână, când, fiind eu la vreo 2000 km de București, am primit, tot pe WhatsApp de la fata în cauză, un mesaj care zicea că "Inspectorul evaluator a solicitat să veniți cu motocicleta la sucursală. Știu că nu sunteți în țară, când vă pot programa?". După un scurt schimb de mesaje am aranjat asta pentru prima zi după întoarcere, apoi am sunat la service ca să le spun că trebuie să iau motoreta și s-o duc la constatare. Piesele abia veniseră, urma să se apuce de ea chiar a doua zi. Noroc că am sunat repede și băieții au pus-o în stand by până la venirea mea. După ce am ajuns acasă am mers cu motocicleta la constatare (cu această ocazie am aflat că această constatare nu se mai face de către asigurator ci de o firmă third party - Claim Expert - probabil pentru reducerea costurilor cu personalul). La constatare, pe lângă poze etc. am lăsat și toate documentele menționate anterior ca trimise pe WhatsApp. După ce m-am convins că nu mai e nevoie de nimic am dus motoreta înapoi la service, iar peste două zile am luat-o reparată, după ce am plătit, evident. Am sunat din nou la asigurator să întreb ce trebuie să fac cu factura de la service și m-au trimis la sediul lor central. Acolo am lăsat factura la registratură, completând și o cerere prin care solicitam restituirea sumei respective și am fost asigurat că totul e în regulă și voi primi banii. Așa mi-am consumat o bună parte din concediu... După vreo trei zile - între timp plecasem din nou din țară - am fost sunat de cineva de la asigurator și mi s-a spus că trebuie să merg iar cu motocicleta la inspecția post-reparatorie. Am vorbit cu cel mic acasă și s-a dus el de data asta. Din nou poze etc. Surpriza (plăcută acum) a venit la numai două zile după această constatare finală, când m-am trezit cu banii în cont. Sper ca experiența noastră să fie utilă celor ce se vor afla în situații similare. Numai bine tuturor și vă doresc, mai degrabă, să nu treceți printr-un accident! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 Mda, o întreagă aventură! Mă întreb cum ar fi decurs lucrurile dacă moto ar fi fost deja reparată (sau în curs de) la prima solicitare de a o prezenta... Din păcate tracasarea și timpul pierdut nu le despăgubește nimeni, iar timp oricum nu putem cumpăra. Oare când om ajunge să decurgă chestiile astea ca în țările cu apă caldă? Constatare, dus la service, lăsat agregat, primit altul de curtoazie (plătit tot de asigurare), ridicat agregat reparat. SF-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 filicitari pt rabdare. de curiozitate, ai recuperat si banii de pe echipamentul distrus? cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 Acum 1 oră, john17 a spus: Mda, o întreagă aventură! Mă întreb cum ar fi decurs lucrurile dacă moto ar fi fost deja reparată (sau în curs de) la prima solicitare de a o prezenta... Din păcate tracasarea și timpul pierdut nu le despăgubește nimeni, iar timp oricum nu putem cumpăra. Oare când om ajunge să decurgă chestiile astea ca în țările cu apă caldă? Constatare, dus la service, lăsat agregat, primit altul de curtoazie (plătit tot de asigurare), ridicat agregat reparat. SF-uri... Ia vezi cat este asigurarea in UK ca ei parca au apa calda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 25, 2019 Admin Share Postat Iulie 25, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Iulie 25, 2019 Autor Share Postat Iulie 25, 2019 (editat) 3 hours ago, john17 said: Mda, o întreagă aventură! Mă întreb cum ar fi decurs lucrurile dacă moto ar fi fost deja reparată (sau în curs de) la prima solicitare de a o prezenta... Cred că am avut noroc că toba, plasticele și ghidonul abia ajunseseră la service și că ei sunt chiar aglomerați, cel puțin vara. Nu vreau să știu ce ar fi fost dacă se apucau de ea. Am uitat să precizez că au vrut să vadă și poze cu piesele schimbate, noroc că erau în service încă. Iar cel care a făcut constatarea după reparație a venit cu o sculă să verifice dacă crash bar-ul sau ghidonul au fost vopsite proaspăt și nu înlocuite. 2 hours ago, Cavaleru said: filicitari pt rabdare. de curiozitate, ai recuperat si banii de pe echipamentul distrus? cum? Mulțumesc. Nu a fost echipament distrus. Cum am spus la începutul topicului, copilul doar ce ieșea din giratoriu când cel cu Loganul l-a lovit din lateral dar, din fericire aveau ambii viteză mică și mai degrabă motocicleta a fost împinsă decât lovită. Fiu-meu nu a avut nici măcar pantalonii sau geaca rupte, doar motocicleta a suferit. Off topic: felicitări pentru achiziție! Înțeleg că deja te bucuri de ea și salvezi mult timp în traficul din București. Editat Iulie 25, 2019 de Kagemusha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.