leopold Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 Bag seama ca tu vrei musai sa inveti mecanica mileniului trecut. Ce alceva inveti c-o motocicleta de douazeci de ani? Nu e vorba ca-s neaparat de fier vechi, dar nu e ce iti trebuie ca incepator. Sa repari fieratania te costa mult mai mult decat dai pe ea, si tot timpul o sa stai cu grija ca-ti crapa ceva. Crezi ca-nveti sa franezi daca ai discurile ovale? Sau daca suspensia nu-si face treaba? Inveti sa cazi. Crezi ca te bucuri de plimbare sau inveti sa "asculti" agregatul daca vibreaza in mers din toate cele? De cultura generala, fa-ti de acum o lista aproximativa cu cat te costa piesele si manopera pentru schimbarile de intretinere de rutina: lichide, filtre, kit de lant, rulmenti de jug, revizie furca, placute de frana, discuri, anvelope, bujii, sincronizat carbelitoare, distributie, etc. Mai pune ban pe ban, ia de exemplu un MT cu ABS si altfel e viata. Alta ciclistica, alta franare, alt confort, you name it. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreih Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 Salut, eu ma bag sa iti pun asta legat de ridicat motocicleta cazuta: Eu am scapat-o pe a mea de vreo 3 ori si am 55 de kg Dupa clip ridic orice. Nu alege motorul dupa greutate ca sa il poti ridica usor, in general nu ar trebui sa il ridici. Mai important e sa stai comod pe el si sa simti ca il poti manevra usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 (editat) Uite un exemplu de motoreta in stare exceptionala cumparata cu doar 1800 € ,acum cateva saptamani. Cu alte cateva saptamani inainte am vandut cu 1400 o alta motoreta intr-o stare foarte buna .Am schimbat la ea toti rulmentii , toate lichidele si etriere curatate si reglaje facute perfect, plus kit lant schimbat si arata asa : Cand spuneti ca nu se poate cumpara ceva ok in 1800 defapt spuneti ca voi nu puteti. Editat Iulie 3, 2019 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 ...Dar ambele carenate. OP-ul pare destul de speriat și cel mai probabil va ajunge s-o scape pe jos de câteva ori. Naked-ul cu ghidon mi se pare cel mai potrivit. Iar 919-le nu l-aș recomanda unui începător în general, indiferent de starea lui. Încep să cred că un GS500 sau CB500 este cam ce-i trebuie de fapt. O motoretă simplă, anostă, relativ ușoară, de care n-o să-i pese prea mult și care n-o să-l surprindă. În bugetul lui găsește una în stare bună, iar genul ăsta de motociclete nu sunt în general forjate, modificate, etc. Dacă mai are câte o problemă nu-i mare bai: mai învață puțină mecanică moto de pe internet și de la mecanici. @acalin - ambele modele sunt similare, nu e mare diferență între ele. CB-ul e ceva mai vânjos, dar și puțin mai greu, frâne ceva mai bune ('97+), răcit pe lichid. La GS, caută 2001 sau mai recent, au adus ceva îmbunătățiri modelului în acel an. E răcit pe aer, ceva mai ușor și mai puțin complex, dar tinde să se încingă ceva mai tare din această cauză. Atât CB500 cât și GS500 sunt (foarte) fiabile mecanic. Gândește-te doar că dacă-ți place motociclismul și faci ceva km, peste maxim un an vei dori s-o schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 @PzKpfW Deci carenajul face pretul... :))) Credeam ca toata lumea pricepe conceptul de "exemplu". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 Am înțeles aluzia: se găsesc și motorete în regulă în acest buget. Dar sunt de departe excepția, nu regula. Carenajul nu e un lucru rău, dar dacă ești începător și pleci de acasă cu gândul că "poate o dai pe jos", înseamnă cheltuieli suplimentare față de un naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 CBF 500/600 mobre domoale, pe care poti sa inveti sa mergi. Hornet 600...Fun Fun Fun. Er5...Gunoi Er6...o mobra fada, dar ok. GS500...Te vei plictisi crunt. Fada... SV650...Doar pe injectie. Modelul pe carburatie a fost o ciudatenie. Pot sa scriu o lista mult mai lunga. La atitudinea aratata insa de tine, iti recomand maxim un 250 pe care sa-ti invingi frica de greutate si trante si apoi sa-ti cauti ceva mai mare. Motocicleta are nevoie de timp iar din ce citesc eu, tu ai atitudinea unei pustoaice speriate ce tocmai si-a luat A1...Greutatea motorului atunci cand va trebui sa-l ridici de pe jos,ambele talpi jos la semafor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 1 oră în urmă, goe 75 a spus: Cand spuneti ca nu se poate cumpara ceva ok in 1800 defapt spuneti ca voi nu puteti. Corect. Eu n-am putut inca cumpara ceva ok in 4000+. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 (editat) Indiferent de suma ,strategia "rabdare si tutun" garanteaza succes. Editat Iulie 3, 2019 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acalin Postat Iulie 3, 2019 Autor Share Postat Iulie 3, 2019 De ce ar fi Er5-ul un gunoi de motocicleta ? Ca aspect, mi se pare ca arata binisor. CB-ul nu prea imi place, GS-ul e ok. Toate naked, fara carene. E greu de gasit un motor bun SH, mai ales in banii astia. Dar indiferent de suma platita, tre sa ai si putin noroc. Astea de 500cc se invart pe la 1500euro, dupa 2000-2001. Multumesc colegului pentu video cu ridicatul motocicletei. Apreciez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 22 hours ago, acalin said: In plimbari voi avea si pasager. Mergi mai intai singur .. sau pune pasagera sa studieze rubrica de accidente. Ca motor nu stie nimeni ce vrea pana nu se da pe mai multe. Inainte sa-mi iau permis nu aveam in cap decat sportive. Si ca sa vezi, niciun motor din ce am avut nu fost pana la urma sport. Vezi daca totusi gasesti ceva cu ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 Er5 a fost un model cu multe bube. ER6 e varianta reusita a unui ER5. Vad ca esti chitit pe GS500...Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 16 minutes ago, acalin said: De ce ar fi Er5-ul un gunoi de motocicleta ? Ca aspect, mi se pare ca arata binisor. CB-ul nu prea imi place, GS-ul e ok. Toate 3 sunt foarte similare ca aparență. Diferența cea mai mare este practic între GS500 (air-cooled) și celelalte două. Pe lângă problemele despre care vorbește @Gixu., ER5 este practic o versiune mai ieftină de CB500 (același tip de cadru, motor, suspensii, etc.), cu greutate ceva mai mare și frâne mai proaste. Deci per total o motocicletă mai proastă căreia Kawasaki i-au pus câteva capace de plastic cromat ici-colo și i-au spus că are "classic look". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 (editat) GS500 e recunoscuta pentru moartea subita a motorului. Majoritatea au 1000 ani, km dati inapoi si preponderent incepatori sau incepatoare la ghidon. Cb500 a reusit sa tina trena o Idee mai bine. Nici NTV650 nu e rau. Cu o investitie mica intr-un ghidon mai lat, gen enduro, devine jucarie. Editat Iulie 3, 2019 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acalin Postat Iulie 3, 2019 Autor Share Postat Iulie 3, 2019 (editat) 19 minutes ago, Xandros said: Vezi daca totusi gasesti ceva cu ABS. Stii vorba aia: "Vrabia malai viseaza" :)) N-as zice nu, dar ABS la banii astia.... Despre pasager: Voi lua pasager cand ma simt eu mai sigur pe mine. Pacat ca GS500 este aircooled iar eu voi circula mult in oras... Mama ei de treaba, greu cu deciziile astea...Hornet-urile sunt cam praf la pretul asta dar Bandit nu e putin mai ieftin ? As gasi un bandit ok dupa 2000 in banii astia ? Carburatie si fara ABS bineinteles. Nici nu stiu ce sa mai cred despre motoarele astea toate: unul zice ca modelul x are bube si ca y e mai bun. Apoi vine altul si imi da lumea peste cap zicand viceversa... Editat Iulie 3, 2019 de acalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 5 minutes ago, acalin said: Stii vorba aia: "Vrabia malai viseaza" :)) N-as zice nu, dar ABS la banii astia.... Nu e la banii tai dar nici departe: https://www.bikeshop.ro/motociclete-de-vanzare/bmw/f650-gs/bmw-f650-gs-abs-2001-injectie-578065.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 4 minutes ago, acalin said: As gasi un bandit ok dupa 2000 in banii astia ? Probabil că găsești dacă ai răbdare și cauți. Dar parcă nu voiai dulap motocicletă grea. Bandit 600 sare de 200kg. La gol. Gata de drum e pe undeva pe la 230. Eu am motocicletă de 1200 care cântărește cam atâta și mi se pare greuță. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acalin Postat Iulie 3, 2019 Autor Share Postat Iulie 3, 2019 Cred ca tre sa fac un compromis, altfel nu mai gasesc niciodata motor. Deja am renuntat la indicatorul de benzina, acum nici greutatea nu cred ca e un factor asa de important. Oricum tot la una mai grea voi ajunge odata si odata Kawasaki imi face cu ochiul de dupa colt, am vazut un ZXR7 la 1500euro din 2002 Cred ca tre sa iau o pauza din cautat motoare, ca ma zapacesc...cand am inceput postul aveam putina ordine in ganduri. Acum sunt varza, chiar nu mai stiu ce model vreau... 10 minutes ago, Xandros said: Nu e la banii tai dar nici departe: https://www.bikeshop.ro/motociclete-de-vanzare/bmw/f650-gs/bmw-f650-gs-abs-2001-injectie-578065.html BMW-urile nu sunt stricacioase de fel la capitolul motociclete ? Eu asa am auzit de la unii prin poligon. Ca daca o scapi se duce motorul, se sparge nu stiu ce capac...sau ceva de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 6 minutes ago, acalin said: acum nici greutatea nu cred ca e un factor asa de important. Oricum tot la una mai grea voi ajunge odata si odata Nu este vorba doar de greutatea pe loc. Motocicleta aia este anormal de grea pentru clasa ei. Masă mare = inerție mai mare. Și nu are nici frâne și suspensii ca să compenseze pentru handicapul de greutate. Sunt ieftine pentru un motiv. 7 minutes ago, acalin said: ZXR7 la 1500euro din 2002 Vitezană de 750 din 2002 la 1500€. Mai citește asta o dată și vezi cum sună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acalin Postat Iulie 3, 2019 Autor Share Postat Iulie 3, 2019 (editat) Suna a teapa ? Scuze, era ZR7. Si arata a naked, nu vitezana. https://www.olx.ro/oferta/vand-motocicleta-kawasaki-zr-7-IDcsEua.html#778bcd75d8 Editat Iulie 3, 2019 de acalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 (editat) Acum 20 ore, acalin a spus: In plus nu stiu cat de fiabil este acel motor in 2 cilindri sau cat de usor gasesc piese pentru ea. Daca nu ma inseala memoria, este acelasi motor care echipeaza si VStrom-ul 650, deci nu ai de ce sa iti faci griji cu fiabilitatea. De altfel cu japonezele nu prea ai cum sa dai gres la capitolul asta, indiferent pentru ce brand optezi. Nici piesele nu cred ca reprezinta o problema. Editat Iulie 3, 2019 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 11 minutes ago, acalin said: Scuze, era ZR7. Si arata a naked, nu vitezana. https://www.olx.ro/oferta/vand-motocicleta-kawasaki-zr-7-IDcsEua.html#778bcd75d8 Model mult mai puțin cunoscut, de unde probabil și prețul. Un Bandit 600 (tot air-cooled) mai mare și mai greu, cu 5 viteze în loc de 6. Motor mai relaxat și mai puturos decât pe Bandit. Plusuri: frâne și suspensii ceva mai bune (necesare probabil la peste 230kg la plin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: ...Dar ambele carenate Vezi tu, carenatele costa mai > pt ca plastice colorate. Deci gaseste dezbracate ok si la banii astia sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 44 minutes ago, acalin said: BMW-urile nu sunt stricacioase de fel la capitolul motociclete ? Eu asa am auzit de la unii prin poligon. Ca daca o scapi se duce motorul, se sparge nu stiu ce capac...sau ceva de genul. Clasicul caz de "am auzit eu de la un băeat...". Nu, e ok. Cel puțin modelul ăsta e cal de povară. Iar dacă te uiți atent, motocicleta vine și cu mult râvnitele de tine crashbar-uri, deci nu se sparge nimic dacă o scapi pe jos. Dacă este chiar fabricație 2001 (de verificat) cu atât mai bine, în anul 2000 (primul an de producție al lui 650GS) au avut ceva probleme la injecție. Pe aceeași platformă tehnică (și pentru că spuneai inițial că nu-ți plac astea cu suspensii înalte) există F650 CS Scarver - versiunea de stradă a aceleiași motociclete. Dacă poți trece peste design-ul excentric (personal nu-mi displace) și transmisia pe curea (care nu este un minus în sine, doar că nu ți-o știe servisa orice gigel care întinde lanțuri) este o variantă foarte bună. Este una chiar de vânzare în bugetul tău - injecție și ABS. Și mai sunt și altele pe olx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acalin Postat Iulie 3, 2019 Autor Share Postat Iulie 3, 2019 (editat) Ce rost ar avea sa ma uit dupa un enduro touring daca eu merg asa de mult in oras cu ea ? De acord, arata foarte bine, are si ABS dar nu se potriveste nevoilor mele. Cred ca e dificil de manevrat in oras si cred ca e si foarte inalta. Modelul de strada e urat raaauuuu. Parerea mea. Crash bar-urile alea sunt foarte misto. Finute si practice. PS: Nu stiam de site-ul ala. Eu caut doar pe OLX. Mai stii si altele ? Editat Iulie 3, 2019 de acalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.