Sari la conținut

KTM 790 Adventure S


hora09

Postări Recomandate

 

 

Si faza cu garantia.. ma bucur pentru cine are parte.. eu ma simt muit.
Este un semn de disperare functionala, problema cu camshaft e groasa rau, un fel de omniprezenta si doar unii norocosi nu au avut parte de ea.
Sunt pe un grup de fb 790/890 camshaft.. e horror show acolo.

Da na.. cum zicea cineva acolo.. aia care au masini performante nu se plang ca nu sunt bulletproof ca o corola, ktm comparat cu ceilalti e un mic monstru care te face sa te simti in viata.
La masina refac acuma tot motorul.. nasol, a venint acel moment, da si cand merge 🥵😈

 

Acum 15 minute, pepsi a spus:

eu am pus 110/80

o sa vina o zi cand ma ocup si de asta, e motorul prietenei, ea are mult de invatat pana cand se justifica o alta guma. Dar da cand mergem in padure nu are nici o sansa sa treaca si sa iasa printr-o balta dinaia santoasa cu noroi

Editat de hora09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 524
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tura scurtă.

Dacă nu îmi cautam ochelarii o ora.. care erau lăsat în cască.  

 

M-am pus spre casa când a început o ploaie puternica ca de vară,  dar la 7 grade, care a făcut instant pământul intr-un nămol ca lutul în care nu mai aveam aderenta nika.

Am picat din senin pe o panta mica, și realizam ca motorul tot se duce, în loc sa se propteasca pe loc cum sunt obișnuit, iar eu în patru labe alunecat în alta direcție ca la popice.

Nici nu puteam sa stau în picioare ca alunecam, nici o șansă. 

Și am zis ca ajunge, nu are rost.

 

Aicea rău cu cască asta pe ploaie, parca îmi spărgeau buzele picăturile de ploaie, da na am mers cu buzele stranse 🙂

 

20240420_114642.thumb.jpg.9830accf51aeaf108d39b1eb798b230f.jpg

 

20240420_120448.thumb.jpg.f51ea3fdf2df908168c033ddb6d0bd20.jpg

 

20240420_121436.thumb.jpg.e935dda86bd434ce415a3be4dfe048ec.jpg

 

20240420_121955.thumb.jpg.09444404dd498f3913c9bf1de8efb614.jpg

 

20240420_121948.thumb.jpg.e6377105cdf860142580a556811b8c70.jpg

 

totusi am avut un pic noroc ca nu m-a prins ploaia cateva minute mai devreme, o portiune relativ ingusta cu urcat si coborât dar cu radacini mari care erau ca trepetele de scări, pe uscat e ok, da cred ca nu ma distram cu ele ude și noroi între.

 

Șaua încălzită - mare lux!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, Kristian K a spus:

amu de Paste

Am glume slabe în program, da chiar mi-a scăpat ca e Paște, la catolici fu acu o luna.

 

Lejereala de duminică 

20240428_121142.thumb.jpg.53b4123fa56b33045183f7dcd6e1e257.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am avut chef de motor după lucru, da am zis ca stau numa pe asfalt.

Asa ca mi-am luat cască grea araiul, fără apa, sidiurule adv2 în picioare și umflat rotile corespunzător. 

 

Fără GPS, doar înainte și cum îmi vine.

Cum se face ca numa pe asfalt nu am rămas.. 

 

20240507_175717.thumb.jpg.7448e630f3c71b477604f3c9d86f4436.jpg

 

20240507_171135.thumb.jpg.fcaf5a10a3cc678ed42b886c091c64d2.jpg

 

20240507_172054.thumb.jpg.7f62358a7e9a603f9cdae390c96f62a6.jpg

 

Cam doua ore, mișto, găsit locuri faine.

Plus undeva unde aparent cei cu 4x4 își fac de cap.

20240507_172546.thumb.jpg.36e8a4012b15801ffb67afab45176b5e.jpg

 

20240507_172813.thumb.jpg.f28e89a56958b8d136a5d64943db3496.jpg

 

20240507_172935.thumb.jpg.83501dc11f2ef7f78193c2412f881435.jpg

 

20240507_172939.thumb.jpg.1577a76abf79ad6584ba740b2a0e5a7a.jpg

 

Am ajuns pe jos dintr-o prostie, mergeam un pic camrepede și nu mai aveam aer în cască, am dat sa deschid ventilația, și încă nu m-am obișnuit cu butonul mic de la bărbie, am pierdut concentrarea pe moment, motorul a luat-o dintr-un șanț în altul de 3 ori și am ajuns la concluzia ca e cazul sa abandonez nava.. 

Ca niciodată m-am cam lovit la picioare deși, cum m-am obișnuit aterizez pe motor sau pe lângă,  având cizmele astea de mers la mall și nu de tavaleala.. am regretat un pic.

Cred ca le vând ca nu sunt nici cal nici măgar, le-am folosit câteva ore în total și parca nu sunt ce vreau.

 

20240507_175337.thumb.jpg.a433f69431fc94c5cb6756837365f452.jpg

 

20240507_174410.thumb.jpg.db3a3fb43f295197f28025964fb1e490.jpg

 

in concluzei, fără țintă fu best dai evăr. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)
La 07.05.2024 la 23:42, hora09 a spus:

20240507_172813.thumb.jpg.f28e89a56958b8d136a5d64943db3496.jpg 20240507_172935.thumb.jpg.83501dc11f2ef7f78193c2412f881435.jpg

Fain terenul de joaca, pare distractiva :D

PS: am reusit sa comand scutul pt 390 din PL in RO :)

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)
Acum 1 oră, pepsi a spus:

am reusit sa comand

Perfect!

In poze, ca de obicie, nu se vede/intelege nivelul la panta; groapa aia e mai mare, de cam trei ori pe cat se vede, adica extinsa in stagna dreapta.
Ieri am fost din nou acolo, da de data asta pregatit, aer putin in roti, echipament corespunzator si apa.

E bun rau locul pentru exercitiu, plus ca sa ajungi colo sunt multe sute de metrii cu dune de nisipi - perfect!
Am tot bagat pante in sus si jos, exersat cu franarea in toate combinatiile. Apropo, cele mai multe pante de acolo nu am oo pentru ele.. 
Dar doamnelor si domanelor, va anaunt ca ieri am facut primele desprinderi de la sol la "iesirea din panta". M-am linistit cand la aterizare am fu t ut cu cozorocul in defelctor da m-am mirat ca mai sunt amandoua la locul lor.
Fata mea dupa ce a tras concluzia ca nu e cazul sa fiu prost pana la capat, in special singur si cozorocul stramb.

20240508_175404.thumb.jpg.cbca1f5e8050d4b9715e289db4d0507c.jpg

Deflectorul asta e o chinezarie la care nu m-am prins daca a meritat cei 80 de lei dati sau nu
20240508_193104.thumb.jpg.3c978b93bd6c85b8e7688d012ed685f1.jpg

 

20240508_193122.thumb.jpg.48f5c00cde18a54e2ab9ed0ede0b4620.jpg

 

 

Am vorbit cu oamenii aia super misto del a KTM Varsovia.
Dupa ce ma intorc din tura de Ro, le dau moto spre vanzare, au zis ca il iau fara nici o problema si ca au permanent oameni care intreaba daca au ocazie pentru 790/890 si atuncea, sau inainte, vedem, scuipam in palma si o batem pentru 690 enduro r.

O sa fie cu mare parere de rau despartirea de 790, mi se pare fabuloasa pentru ce este motocicelta asta, dar vad cum o folosesc si nu pot sa neg ca una mai mica si mai usoara este mai potrivita. Desi o sa vreau sa merg si pe strada in continuare, deci posibil sa ma orientez is la ceva posibil sportiv, back to the roots. 

Daca e cineva.. care cinteste aicea.. interesat de un
790 adv
la vanzare posibil undeva la 40K
service permanet la ktm, ulei la 5K, lichid de frana, filtre, lichid de racire schimbat de mia mutle ori pe an ( nu am facut rabar la nici un fel de mentenanta)
tripleclamp 
filtru aer rottweiler + filtru aer gluglatrech
filtre aer touratech 
suport genti alu
suport topbox
3 genti alu ktm
tank bag 12brothers
genti textile mari 12brothers
CC
QS
MTC
Cornering ABS
Off road ABS 
Abele sei Powerparts incalize 
Sei originale
Inaltatoare ghidon ktm
Protectie mansoane alu KTM
Rally Mode
Navigation turn by turn 
Crap flap alu KTM
Am o suita de parbrize, da presupun ca am sa dau moto cu ala mic de pe modelul R
Camel one finger clutch 
Protectie Vas lichid frana spate Touratech
Talpa mare Touratech
filtru benzina Gluglatech
manete (nu mai stiu firma) rabatabiel si se pot seta pe lungime 
manete originale

O sa trebuiasca sa ma documentez de ce inseamna pret, las pe mai tarziu



 

 

 

 

 

 

Mitas man

20240510_084801.thumb.jpg.63b6a96affaf86743d342dff3a43435a.jpg

 

 

 

Făcând curat prin echipamente, zi de spălat și frecat, da în special aia.

 

Experienta mea cu căștile: mai pe scurt pe ce as da banii din nou:

20240512_091127.thumb.jpg.188ea65fdf588087a30c02b126da894d.jpg

Leat gpx4.5 - ușoară, un fel de mips system, ventilație blana, preț mic -> merita

 

Arai tour x4 - nu cred ca are nevoie păreri, doar prețul ala prohibitiv e mai greu de digerat -> as cumpăra din nou

 

Airoh Commander - best deal for back, de aia am recomandat la gagica sa ia la fel, este cască ca re le face pe toate mai mult ca decent, modulabilă, ieftină -> un no brainer pentru a alege din nou.

A mea are 3 ani de abuz și nepăsare și se tine tare bine. O țin sa o mai folosesc la tavaleala în sezon rece.

20240512_092451.thumb.jpg.701dc0deb237c1e6f139f5c335f4bc00.jpg20240512_092442.thumb.jpg.afd318762e8771ef15dc5890c095d71c.jpg20240512_092433.thumb.jpg.a44330e7229f3ace14b0e1f9ab458ef1.jpg20240512_092423.thumb.jpg.8dd9c9d286dd7abf66e8c03a7046e16e.jpg20240512_092414.thumb.jpg.84609ee14bf4b4a00e79237fae0b8b03.jpg

 

Shoei greu air 2 - am cumpărat în loc de Arai qv pro care mi-a fost comandat cu mărimea de Japonia..  deci xl e un  fel de m ca nu am putu nici sa o pun pe cap, deci data inapoi si luat asta în loc.

Nu am fost niciodată cu adevărat mulțumit, viziera cu sistem antic și depășit, ventilație mediocra, încercat de la fără parbriz pana la bărbie mare și tot ce se poate între. Sper ca modelul 3 sa fie mai ok, confortul e bun -> cel puțin varianta 2 sigur nu recomand 

 

Hjc rpha 10plus - am avut doua bucăți,  acuma asta se duce la pensie. Am devenit mega fan căști rpha după prima experiență, sunt la super plus cam la toate aspectele, păcat ca nu au ceva în categoria adventure -> rpha recomand cu mare încredere,  evident modele noi ca asta e istoric, plus ca pentru mine au cele mai mișto modele și culori, ani lumina fața de restul.

 

Din amintiri, vreau sa aduc X Lite 801RR, una din cele mai mișto, sexy și deștepți căștile ce am avut ocazi sa detin.

Restul, am avut multe, găleți care sunt folosite, aruncate, ne memorabile, ne interesante.

Editat de hora09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Motoreta pregătită 

20240511_184744.thumb.jpg.556fd7b72157a863e2b8d7891f22fc76.jpg

Marți îmbarcat pe feribot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata de treaba, da am emotii la cat de greu mi se pare ca am incarcat mobra.
Desi in roll bag e in principiu doar cort, sac dormit, saltea care e super compacata, hamac si mici nimicuri gen o bluza si o perelina.

Ce am mai greu este incaltamainte civila de treccking, altfel am ales sa nu iau nimic de gatit, ianfara de o farfurie si un briceag.
Haine puteam sa am mai putine desi nu sunt multe, da prefer sa fiu curat la sfarsitul/inceputul zilei.

20240523_165843.thumb.jpg.5ec5c0c6520f9a1bac56d0262f3cbfaa.jpg

 

Poate fac o adaptare si pot pune cutia :)
20240523_170109.thumb.jpg.03c6abeded0a185e085fc19a91e255cb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma fu t in El de nisip, km și km și km de drumuri cu nisip adânc. 

După ce m-am obișnuit și puteam sa co trolez nisipul fără probleme, acuma cu bagaje și fără loc sa ma mis pe sa e iară jale.

 

Pana acuma e ok, fix ca la polonia..

Am avut mare bulan ca am fost tot timpul după ploi, și ce tunete în jur.. 

A plouat atât de tare de s-a făcut balta toată pădurea, atâta apa de nu a putut absoarbe pământul.

 

 

 

20240525_170452.jpg

20240525_163842.jpg

20240525_163415.jpg

20240525_163413.jpg

20240525_163405.jpg

20240525_163410.jpg

20240525_163357.jpg

20240525_163401.jpg

20240525_163354.jpg

20240525_153220.jpg

20240525_152602.jpg

20240525_152431.jpg

20240525_142627.jpg

20240525_142633.jpg

20240525_143601.jpg

20240525_131516.jpg

20240525_131501.jpg

Ma fu t in El de nisip, km și km și km de drumuri cu nisip adânc. 

După ce m-am obișnuit și puteam sa co trolez nisipul fără probleme, acuma cu bagaje și fără loc sa ma mis pe sa e iară jale.

 

Pana acuma e ok, fix ca la polonia..

Am avut mare bulan ca am fost tot timpul după ploi, și ce tunete în jur.. 

A plouat atât de tare de s-a făcut balta toată pădurea, atâta apa de nu a putut absoarbe pământul.

 

 

 

Ma fu t in El de nisip, km și km și km de drumuri cu nisip adânc. 

După ce m-am obișnuit și puteam sa co trolez nisipul fără probleme, acuma cu bagaje și fără loc sa ma mis pe sa e iară jale.

 

Pana acuma e ok, fix ca la polonia..

Am avut mare bulan ca am fost tot timpul după ploi, și ce tunete în jur.. 

A plouat atât de tare de s-a făcut balta toată pădurea, atâta apa de nu a putut absoarbe pământul.

 

 

 

Ma fu t in El de nisip, km și km și km de drumuri cu nisip adânc. 

După ce m-am obișnuit și puteam sa co trolez nisipul fără probleme, acuma cu bagaje și fără loc sa ma mis pe sa e iară jale.

 

Pana acuma e ok, fix ca la polonia..

Am avut mare bulan ca am fost tot timpul după ploi, și ce tunete în jur.. 

A plouat atât de tare de s-a făcut balta toată pădurea, atâta apa de nu a putut absoarbe pământul.

 

 

 

 

 

 

Colegu cu 250ul a plecat spre casa, a fost prea mult și greu pentru el.. nasol da respectam părerile. 

 

Azi cald și fain, cam 300km toată ziua, campare la 1000 de stele.

Ieri hotel sa ne uscat ca eram uzi și în cu r.

20240526_193308.thumb.jpg.ed870c9731dc825991495669143d8390.jpg20240526_192403.thumb.jpg.59026eacaa536f99cf4fbf9c69747a1f.jpg20240526_194238.thumb.jpg.a0f99dc2a301df0b7364890cbe27d9a5.jpg20240526_192323.thumb.jpg.a51d8c8596d8f2a729f5b8e4bd8581c6.jpg20240526_192319.thumb.jpg.47a429343bf01cbeb3fe0488a3c3be00.jpg20240526_192100.thumb.jpg.58a414f4790270d0860c3f3df3a78152.jpg

 

Ceva mici pagube de ieri.

Fără victime

20240526_140223.thumb.jpg.c7343a56c3c49841295915b86a4c6549.jpg20240526_140236.thumb.jpg.08ed2e575807498ef4f071e17e174d3c.jpg20240526_140206.thumb.jpg.6b0fcbe0b5200ec6bcbc9441746ff28e.jpg20240526_140156.thumb.jpg.83f1d6a7aef0436b7d76947160370d0e.jpg

 

Se merge mult mai repede decât as vrea, ca si viteza și în primul rand eu as prefera sa ma uit prin sate, ma opresc sa ma uit la cai, unde e mișto etc. Băieții vad doar înainte.. na inca mergem impreuna 🙂

 

Avem praf și în măduva oaselor, mi firma sa ma uit la filtru de aer, las pe alta zi 🥶

 

 

20240526_124014.jpg

20240526_135801.jpg

20240526_114810.jpg

20240526_114819.jpg

20240526_114840.jpg

20240526_135825.jpg

20240526_135831.jpg

20240526_135839.jpg

20240526_135845.jpg

20240526_143143.jpg

20240526_143306.jpg

20240526_143737.jpg

20240526_145711.jpg

20240526_150423.jpg

 

 

 

Colegu cu 250ul a plecat spre casa, a fost prea mult și greu pentru el.. nasol da respectam părerile. 

 

Azi cald și fain, cam 300km toată ziua, campare la 1000 de stele.

Ieri hotel sa ne uscat ca eram uzi și în cu r.

20240526_193308.thumb.jpg.ed870c9731dc825991495669143d8390.jpg20240526_192403.thumb.jpg.59026eacaa536f99cf4fbf9c69747a1f.jpg20240526_194238.thumb.jpg.a0f99dc2a301df0b7364890cbe27d9a5.jpg20240526_192323.thumb.jpg.a51d8c8596d8f2a729f5b8e4bd8581c6.jpg20240526_192319.thumb.jpg.47a429343bf01cbeb3fe0488a3c3be00.jpg20240526_192100.thumb.jpg.58a414f4790270d0860c3f3df3a78152.jpg

 

Ceva mici pagube de ieri.

Fără victime

20240526_140223.thumb.jpg.c7343a56c3c49841295915b86a4c6549.jpg20240526_140236.thumb.jpg.08ed2e575807498ef4f071e17e174d3c.jpg20240526_140206.thumb.jpg.6b0fcbe0b5200ec6bcbc9441746ff28e.jpg20240526_140156.thumb.jpg.83f1d6a7aef0436b7d76947160370d0e.jpg

 

Se merge mult mai repede decât as vrea, ca si viteza și în primul rand eu as prefera sa ma uit prin sate, ma opresc sa ma uit la cai, unde e mișto etc. Băieții vad doar înainte.. na inca mergem impreuna 🙂

 

Avem praf și în măduva oaselor, mi firma sa ma uit la filtru de aer, las pe alta zi 🥶

 

 

20240526_124014.jpg

20240526_135801.jpg

20240526_114810.jpg

20240526_114819.jpg

20240526_114840.jpg

20240526_135825.jpg

20240526_135831.jpg

20240526_135839.jpg

20240526_135845.jpg

20240526_143143.jpg

20240526_143306.jpg

20240526_143737.jpg

20240526_145711.jpg

20240526_150423.jpg

Azi 400 km, drumurile și Natura sunt ca in Suedia.

Ktm ul e un monster pe drumurile forestiere bune și pietris.

Fun maxim, viteza blana și numa cu ru de-a latu in toate curbele.

 

 

 

20240527_104213.jpg

20240527_105600.jpg

20240527_114319.jpg

20240527_115223.jpg

20240527_115754.jpg

20240527_120221.jpg

20240527_121545.jpg

20240527_122334.jpg

20240527_125612.jpg

20240527_130010.jpg

20240527_135544.jpg

20240527_142121.jpg

20240527_142342.jpg

20240527_181011.jpg

20240527_184238.jpg

20240527_193509.jpg

20240527_193621.jpg

20240527_193630.jpg

20240527_195629.jpg

Azi 400 km, drumurile și Natura sunt ca in Suedia.

Ktm ul e un monster pe drumurile forestiere bune și pietris.

Fun maxim, viteza blana și numa cu ru de-a latu in toate curbele.

 

 

 

20240527_104213.jpg

20240527_105600.jpg

20240527_114319.jpg

20240527_115223.jpg

20240527_115754.jpg

20240527_120221.jpg

20240527_121545.jpg

20240527_122334.jpg

20240527_125612.jpg

20240527_130010.jpg

20240527_135544.jpg

20240527_142121.jpg

20240527_142342.jpg

20240527_181011.jpg

20240527_184238.jpg

20240527_193509.jpg

20240527_193621.jpg

20240527_193630.jpg

20240527_195629.jpg

 

 

 

Contul intr-un loc special.

 

20240527_104213.jpg

20240527_105600.jpg

20240527_114319.jpg

20240527_115223.jpg

20240527_115754.jpg

20240527_120221.jpg

20240527_121545.jpg

20240527_122334.jpg

20240527_125612.jpg

20240527_130010.jpg

20240527_135544.jpg

20240527_142121.jpg

20240527_142342.jpg

20240527_181011.jpg

20240527_184238.jpg

20240527_193509.jpg

20240527_193621.jpg

20240527_193630.jpg

20240527_195629.jpg

20240527_202131.jpg

20240527_202135.jpg

20240527_202143.jpg

20240527_202148.jpg

 

 

 

Contul intr-un loc special.

 

20240527_104213.jpg

20240527_105600.jpg

20240527_114319.jpg

20240527_115223.jpg

20240527_115754.jpg

20240527_120221.jpg

20240527_121545.jpg

20240527_122334.jpg

20240527_125612.jpg

20240527_130010.jpg

20240527_135544.jpg

20240527_142121.jpg

20240527_142342.jpg

20240527_181011.jpg

20240527_184238.jpg

20240527_193509.jpg

20240527_193621.jpg

20240527_193630.jpg

20240527_195629.jpg

20240527_202131.jpg

20240527_202135.jpg

20240527_202143.jpg

20240527_202148.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pierdut șirul zilelor.

Dar yamasuka a dat buba, pentru ca tipul nu a verificat înainte de a pleca cum e cu bagajele, ii apăsat pe tobă, deci protecția de căldură s-a topit apoi a urmat panoul de plastic, carena.20240528_112503.thumb.jpg.bc039060a0c893a138860c64eb39e451.jpg

received_923876146152456.thumb.jpeg.2d1279f7608bf76af4e6c6fd02189295.jpeg

 

drept urmare tipul a pus bagajele sa atarne pe stanga, si lantul a mancat din gneti pana a prins o pereche de boxeri care s-a băgat la pinionul de atac și bum pinionul în 4 bucăți și piulita dispărută. 

 

A dat semnal ca are buba, și ne-am reunit acolo, eu eram intr-un orășel pe coasta pentru ca mi s-a încins telefonul și nu mai funcționa, erau 30 grade. Am mers asa la oha prin pădure și pe câmpuri pana m-am plictisit după am ieșit la o sosea și am luat-o spre cel mai apropiat loc.

Unde a trebuit sa îmi cumpăr și un cablu de încărcare ca ala se tăiase. 

 

Când eram toți acolo, pe un drum de pietris de 6,5 km perfect drept.20240528_121115.thumb.jpg.b468704f58ec070b83b64459c8c92c63.jpg20240528_143902.thumb.jpg.6a9ad4c47308dd0d4589b9f5c66a7ed9.jpg

Am inceput sa cautam piese online si sa ne orgabizam sa mergem in orase, da am lasat-o moarta repede ca blocul motor era undeva fisurat ca curgea ulei.. the end.

A doua zi a venit un tovarăș cu duba și l-a luat acasă.

Cand a ascuns capra prin tufisuri randeam cu ei, ziceam ca acolo unde vrea sa o ascundă o sa găsească încă câteva la fel ..hehe!!

 

Am mers toți în orășelul al, hotel spălat,  umblat din bar în bar de mergeam ca cameleonii  înapoi spre hotel.

Da vreau sa va prezint sediul politiei de acolo.. da.. cineva a desert clădirea asa apoi cineva a aprobat su plătit,  nu poți inveta povesti de genul asta.

20240528_194222.thumb.jpg.4f397006b6c41817ad56d3100abc274e.jpg

 

Ziua după cam cu durer de cap, oboseala și iară căldură. 

20240528_072217.thumb.jpg.239cf5c0f75855595627f4c6a114a8c9.jpg20240528_101907.thumb.jpg.0ca3a35150f3270f6d755cb14adf44e3.jpg

 

Dimineața am făcu eu scuting prin zona și am găsit un mx track, unde s-a dat singura capră. Na ne uitam si noi gura casca, in special ca era acolo un tip, local cu bunicul lui de 60 plus ani care faceam asta de peformanta, era televiziunea sa facă un reportaj cu ei.

Zburau aia pe circuitul ala.

 

O singura porțiunea am zis pas și ne-am întors.

Unde era mlaștină de nici 200 Argentina nu putea trece. L-am scos de acolo și am găsit alta rută, asta dupa ce a incercat el pe.langa da era doar mai rău. received_336999612753671.thumb.jpeg.b38939a4c1877e58050761578876e39d.jpeg

 

Tipul care se da cu mobila, adica suzukiul din 97, un johhny bravo de 30 ani care a luat anul trecut carnetul si mobra si s-a dus direct pe tet polonia.

acuma era a doua plimbare a lui.

nu stiu ce talent si cum face, da tipul se tina tot timpul dupa băieții cu enduro, sincer am tot respectul pentru el da nu îmi pot explica, adică sa empatie cu el.

Evident a zburat în crengi la un moment dat, da na randea ca era viu și integ.

received_2619841468185514.thumb.jpeg.9f9ee7e802b1bcc961920586217f64f6.jpeg

 

de la obiseala am lasat sa se infiga porucul de doua ori in nispi, eram obosit, imi ajungea.

20240529_130628.thumb.jpg.853fdcd1ca9849306175ee8ed1991876.jpg20240529_140517.thumb.jpg.149c0b4a7380050371cfb787b9a281d3.jpg

 

Hai sa sar la concluzii.

mi-a placut blana, clar am sa in er sa ajung pe teturi cat mai mult.

Compania misto, oameni faini, dar nu imi place cum merg, evident aia cu enduro zboara ca asta e, dar toți merg cât se poate de repede, prin păduri unde era relativ întins  și pe pietris aveam media 70, pe pietris mergeam peste 100 bine.

Nu stătea sa se uite sau sa viziteze nimic.. și sunt multe lucruri de văzut.

Din punctul asta de vedere clar nu aliniem, dar era fain la începutul și sfârșitul zilei împreună.

Dădeau puncte de reper unde sa ne regrupam, dar aia cu e duro erau plictisiți când ajungeai și practic ori nu te odihneai și plecai sau puneai și mi mult timp între.

E  acolo ca dacă unu prin spate îl ia dracu pana îl găsește trece ziua.

 

Latvia și Lituania sunt blana pe tet, ca polonia dar cu continuitate. Adică la polnezi intri în pădure și ieși imediat în cam și după în alta pădure mica după alte câmpuri, drumuri închise sau private peste tot etc.

La ei intri în pădure și mergi mult și bine, la fel drumuri forestiere sau pietris de zeci de km.

 

Pe pieteis am avut evident animalul care performa cel mai ce, puterea aia de ne-am prost o cam foloseam acolo.

Am mers numa de-a latul, intrând dărăpănate în curbe și plecând mai,de-a latul, și în viteza toate.

 

Unul din ei care invatatse sa se dea pe circuit cu motoare cu electronica îmi recomanda sa îmi folosesc nivelurile de esp de pe rally mode, am încercat pana am găsit sweet spotul și am reușit sa fac niște ieșiri de-a latul lungi de nu îmi venea sa cred.

Altfel eu țineam 0 electronica sa faceam lucrurile clasic.

 

Din păcate spray-ul de filtru a curs în bagaj, era în punga cu alte spray-uri, deci nu am reușit sa îmi schimb filtru.

Am mers toți asa cu ala cu care venisem. 

 

 

Blană!

20240528_102740.jpg

20240528_102946.jpg

20240528_103237.jpg

20240528_103246.jpg

20240528_112609.jpg

20240528_115327.jpg

20240528_121415.jpg

20240528_121751.jpg

20240528_123412.jpg

20240529_104334.jpg

20240529_104813.jpg

20240529_105321.jpg

20240529_112139.jpg

20240529_110503.jpg

20240529_115009.jpg

20240529_114537.jpg

20240529_115424.jpg

20240529_121840.jpg

20240529_130513.jpg

20240529_130125.jpg

20240529_132002.jpg

20240529_134000.jpg

20240529_132951.jpg

20240529_134153.jpg

20240529_134233.jpg

20240529_135019.jpg

20240529_134542.jpg

20240529_135343.jpg

20240529_145136.jpg

20240529_145143.jpg

20240529_223301.jpg

Am pierdut șirul zilelor.

Dar yamasuka a dat buba, pentru ca tipul nu a verificat înainte de a pleca cum e cu bagajele, ii apăsat pe tobă, deci protecția de căldură s-a topit apoi a urmat panoul de plastic, carena.20240528_112503.thumb.jpg.bc039060a0c893a138860c64eb39e451.jpg

received_923876146152456.thumb.jpeg.2d1279f7608bf76af4e6c6fd02189295.jpeg

 

drept urmare tipul a pus bagajele sa atarne pe stanga, si lantul a mancat din gneti pana a prins o pereche de boxeri care s-a băgat la pinionul de atac și bum pinionul în 4 bucăți și piulita dispărută. 

 

A dat semnal ca are buba, și ne-am reunit acolo, eu eram intr-un orășel pe coasta pentru ca mi s-a încins telefonul și nu mai funcționa, erau 30 grade. Am mers asa la oha prin pădure și pe câmpuri pana m-am plictisit după am ieșit la o sosea și am luat-o spre cel mai apropiat loc.

Unde a trebuit sa îmi cumpăr și un cablu de încărcare ca ala se tăiase. 

 

Când eram toți acolo, pe un drum de pietris de 6,5 km perfect drept.20240528_121115.thumb.jpg.b468704f58ec070b83b64459c8c92c63.jpg20240528_143902.thumb.jpg.6a9ad4c47308dd0d4589b9f5c66a7ed9.jpg

Am inceput sa cautam piese online si sa ne orgabizam sa mergem in orase, da am lasat-o moarta repede ca blocul motor era undeva fisurat ca curgea ulei.. the end.

A doua zi a venit un tovarăș cu duba și l-a luat acasă.

Cand a ascuns capra prin tufisuri randeam cu ei, ziceam ca acolo unde vrea sa o ascundă o sa găsească încă câteva la fel ..hehe!!

 

Am mers toți în orășelul al, hotel spălat,  umblat din bar în bar de mergeam ca cameleonii  înapoi spre hotel.

Da vreau sa va prezint sediul politiei de acolo.. da.. cineva a desert clădirea asa apoi cineva a aprobat su plătit,  nu poți inveta povesti de genul asta.

20240528_194222.thumb.jpg.4f397006b6c41817ad56d3100abc274e.jpg

 

Ziua după cam cu durer de cap, oboseala și iară căldură. 

20240528_072217.thumb.jpg.239cf5c0f75855595627f4c6a114a8c9.jpg20240528_101907.thumb.jpg.0ca3a35150f3270f6d755cb14adf44e3.jpg

 

Dimineața am făcu eu scuting prin zona și am găsit un mx track, unde s-a dat singura capră. Na ne uitam si noi gura casca, in special ca era acolo un tip, local cu bunicul lui de 60 plus ani care faceam asta de peformanta, era televiziunea sa facă un reportaj cu ei.

Zburau aia pe circuitul ala.

 

O singura porțiunea am zis pas și ne-am întors.

Unde era mlaștină de nici 200 Argentina nu putea trece. L-am scos de acolo și am găsit alta rută, asta dupa ce a incercat el pe.langa da era doar mai rău. received_336999612753671.thumb.jpeg.b38939a4c1877e58050761578876e39d.jpeg

 

Tipul care se da cu mobila, adica suzukiul din 97, un johhny bravo de 30 ani care a luat anul trecut carnetul si mobra si s-a dus direct pe tet polonia.

acuma era a doua plimbare a lui.

nu stiu ce talent si cum face, da tipul se tina tot timpul dupa băieții cu enduro, sincer am tot respectul pentru el da nu îmi pot explica, adică sa empatie cu el.

Evident a zburat în crengi la un moment dat, da na randea ca era viu și integ.

received_2619841468185514.thumb.jpeg.9f9ee7e802b1bcc961920586217f64f6.jpeg

 

de la obiseala am lasat sa se infiga porucul de doua ori in nispi, eram obosit, imi ajungea.

20240529_130628.thumb.jpg.853fdcd1ca9849306175ee8ed1991876.jpg20240529_140517.thumb.jpg.149c0b4a7380050371cfb787b9a281d3.jpg

 

Hai sa sar la concluzii.

mi-a placut blana, clar am sa in er sa ajung pe teturi cat mai mult.

Compania misto, oameni faini, dar nu imi place cum merg, evident aia cu enduro zboara ca asta e, dar toți merg cât se poate de repede, prin păduri unde era relativ întins  și pe pietris aveam media 70, pe pietris mergeam peste 100 bine.

Nu stătea sa se uite sau sa viziteze nimic.. și sunt multe lucruri de văzut.

Din punctul asta de vedere clar nu aliniem, dar era fain la începutul și sfârșitul zilei împreună.

Dădeau puncte de reper unde sa ne regrupam, dar aia cu e duro erau plictisiți când ajungeai și practic ori nu te odihneai și plecai sau puneai și mi mult timp între.

E  acolo ca dacă unu prin spate îl ia dracu pana îl găsește trece ziua.

 

Latvia și Lituania sunt blana pe tet, ca polonia dar cu continuitate. Adică la polnezi intri în pădure și ieși imediat în cam și după în alta pădure mica după alte câmpuri, drumuri închise sau private peste tot etc.

La ei intri în pădure și mergi mult și bine, la fel drumuri forestiere sau pietris de zeci de km.

 

Pe pieteis am avut evident animalul care performa cel mai ce, puterea aia de ne-am prost o cam foloseam acolo.

Am mers numa de-a latul, intrând dărăpănate în curbe și plecând mai,de-a latul, și în viteza toate.

 

Unul din ei care invatatse sa se dea pe circuit cu motoare cu electronica îmi recomanda sa îmi folosesc nivelurile de esp de pe rally mode, am încercat pana am găsit sweet spotul și am reușit sa fac niște ieșiri de-a latul lungi de nu îmi venea sa cred.

Altfel eu țineam 0 electronica sa faceam lucrurile clasic.

 

Din păcate spray-ul de filtru a curs în bagaj, era în punga cu alte spray-uri, deci nu am reușit sa îmi schimb filtru.

Am mers toți asa cu ala cu care venisem. 

 

 

Blană!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exemplu de ce treaba buna face prefiltrul de la Rottweiler, exemplar!

IMG-20240606-WA0021.thumb.jpg.94163cd71fb5dae91e20d5c361a28c3c.jpg

IMG-20240606-WA0019.thumb.jpg.affc7cf9199daa7839b2f27a14915302.jpg

IMG-20240606-WA0020.thumb.jpg.7b01cb298c98b7ae36338316103cc066.jpg

 

si filtru de la crf300rally 😑

Screenshot_20240607_103625_Messenger.thumb.jpg.1640c1ecb7901b2bab91c8e82630369c.jpg

ce e drept nu a fost inlocuit inainte de excursia noastra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Imi inchei povestea mea frumoasa cu al meu 790 intr-un fel cum nu se putea mai bine; prin a participa la a trei-a editie de RAC.
20240613_153316.thumb.jpg.7fa36138704ce0f1f973bc425e614007.jpg20240615_140749.thumb.jpg.09604f68f31a436f34d3e777460a1a37.jpg

Pe scurt a fost bine si foarte bine (a doua zi o buba de la orgnizator legat de plecare si sosire, trec peste detalii, practic mi-a dat peste cap fix juamte de cursa, da recuperez la anul ;) )
Ca niciodata, am prins un ritm mai bun, considerabil mai rapid a doua zi a evenimentului - asta pentru ca prima practic a servit ca incalzire (eu cand vin sa ma dau in ro este o data sau de doua ori pe an, scurt.. in rest am vesnicile paduri cu nisip)..
Eu cand vad un deal, o panta, piatra sunt cam asa:
image.thumb.png.ef5b37bd7a32867b8cadcf04baa79bf1.png

 

Am inceput sa sar peste obstacole, fata de vesicul prin ele sau pe langa, 99% din bolovani i-am ocolit, restul sunt pe janta si caciciul taiat - da simteam cand o incasam serios si cam vociferam, mergeam un moement linistit sa vad daca imi scapa aer si dupa inapoi la gonit.
In prima zi au fost namoale faine in prima prte, balti de numa numa si de nu mi-am lungit bratele.. in multe balti mari intra roata cu totul, un deliciu si apa la cizme 😐

Motocicleta s-a comportat exemplar!

20240614_130219.thumb.jpg.16b0e97d30fcd5212e54884b9331e5f7.jpg20240614_130231.thumb.jpg.80d132ed039c457b3f5fa0712d2f657c.jpg20240614_130249.thumb.jpg.fc7ae7abf5aeb51b8f6da16baa4efa21.jpg20240614_130257.thumb.jpg.8272afb448b9640b94fe2e3cbe5ab5e3.jpg

Azi zi de spalat motorul, ma ia capu cand ma gandesc cat e de lucru, maine dusa la schimb :(

20240613_214124.thumb.jpg.24d98112108171b38c981793364663a0.jpg20240613_214129.thumb.jpg.86994f38a1ac48e862cc724fe9258fcc.jpg20240613_214135.thumb.jpg.d60370a6301780de1ee7d348a3eca8e7.jpg20240613_214142.thumb.jpg.10640878b80ab9c0e9b41dda714fc86d.jpg
Oamenii faini de la Onda mi-au dat la proba canapeau aia de 750adv sau cum ii zice la scuterul lor mare care arata belea. Fain pentru plimbari relaxante, nu prea am expereinta cu scutere.. da a fost interedsant.

 

Colegu a decis sa are un pic si sa isi si indoaie noua si superba toba de la HP
20240614_130147.thumb.jpg.ece9f4c61ffb5b58a88c6bed2bf060c9.jpg

 

Va recomand cu caldura RAC
https://www.roadbookacademy.ro/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR32KB0g_8br_OAsRPkWXXWjkV2mcp9M_RET6FA7NVdv2n8l_UjL_jtviNo_aem_ZmFrZWR1bW15MTZieXRlcw
20240614_154939.thumb.jpg.dbd6621e76f1d3f1f79d21f1c6f9b9cd.jpg
Sunt niste mega pasionati si pusi pe treaba buna oameni, care nu se lasa, iar eu am sa ii sustin cat pot, in principiu venind in fiecare an (noi sa fim sanatosi).

 

Am sa inchei cu o pirueta!
Prima data cand ma dau pe jos la RAC, dar cum se vede, a fost lejereala culcatul asta.
Care e faza, erau tipii de la organizare acolo, aveau telefoanele scoase (ei doar trageau poze) dar eu am crezut ca trebuie sa opres sa ma "inregistreze" ca am trecut si alinait tripemterul, asa ca ma uitam numa la ei sa vad ce trebuei sa fac in franare, pana cand mi-am cam dat eu seama ca au treaba cu mine le-am oferit aceste moemente de neuitat.
 

 

 

 

Va multumesc ca ati fost cu mine anii astia, poate v-ati prins ca eu mai mult vorbeam cu mine in pagina asta, ce sa fac, e si asta o alta forma de terapie.
Pe putini v-am ajutat, poate, cu o informatie la tot ce s-a povestit pe aicea, pe multi.. stiti voi, e motociclsim.ro

Roger and out si ne vedem la -100cc

 



 

20240614_084618.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Patrick_M a spus:

pana merge

O! da.. cineva știe cunoaște. 

Dar nu pot sa zic, am avut noroc? poate; nu am avut nici odata probleme sa ma lase în drum.

 

Dar da, ktmurile nu sunt hindele cu care ieși la pensie, plictisit da la pensie.

 

 

Acum 9 ore, bursyllac a spus:

ti-a trecut

Da .i-a trecut după ce a explicat Fery care-a fost faza 🙂

Altfel nu îmi place chestiile incerte, și am primit pana atuncea o diferite variante, cam toate venite de la marsal care ne-a scos, marsal care nu era din echipa lor, era unul de la radio comunicații, unul care nu îl poți numii  neapărat the sharpest tool în the shead.

 

Tot păcat,  ca aveam o pofta de dat de numa numa, aia 75km nici nu i-am simțit, prima parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 6/18/2024 at 8:34 AM, popp said:

Asteptam si cu 690-u' ala.

 

On 6/17/2024 at 1:06 PM, hora09 said:

Roger and out si ne vedem la -100cc

Presimt ca o sa fie cu distractie. astept cu interes si povestile de-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...