hora09 Postat Aprilie 17 Autor Share Postat Aprilie 17 (editat) Si faza cu garantia.. ma bucur pentru cine are parte.. eu ma simt muit. Este un semn de disperare functionala, problema cu camshaft e groasa rau, un fel de omniprezenta si doar unii norocosi nu au avut parte de ea. Sunt pe un grup de fb 790/890 camshaft.. e horror show acolo. Da na.. cum zicea cineva acolo.. aia care au masini performante nu se plang ca nu sunt bulletproof ca o corola, ktm comparat cu ceilalti e un mic monstru care te face sa te simti in viata. La masina refac acuma tot motorul.. nasol, a venint acel moment, da si cand merge Acum 15 minute, pepsi a spus: eu am pus 110/80 o sa vina o zi cand ma ocup si de asta, e motorul prietenei, ea are mult de invatat pana cand se justifica o alta guma. Dar da cand mergem in padure nu are nici o sansa sa treaca si sa iasa printr-o balta dinaia santoasa cu noroi Editat Aprilie 17 de hora09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Aprilie 20 Autor Share Postat Aprilie 20 Tura scurtă. Dacă nu îmi cautam ochelarii o ora.. care erau lăsat în cască. M-am pus spre casa când a început o ploaie puternica ca de vară, dar la 7 grade, care a făcut instant pământul intr-un nămol ca lutul în care nu mai aveam aderenta nika. Am picat din senin pe o panta mica, și realizam ca motorul tot se duce, în loc sa se propteasca pe loc cum sunt obișnuit, iar eu în patru labe alunecat în alta direcție ca la popice. Nici nu puteam sa stau în picioare ca alunecam, nici o șansă. Și am zis ca ajunge, nu are rost. Aicea rău cu cască asta pe ploaie, parca îmi spărgeau buzele picăturile de ploaie, da na am mers cu buzele stranse totusi am avut un pic noroc ca nu m-a prins ploaia cateva minute mai devreme, o portiune relativ ingusta cu urcat si coborât dar cu radacini mari care erau ca trepetele de scări, pe uscat e ok, da cred ca nu ma distram cu ele ude și noroi între. Șaua încălzită - mare lux! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Aprilie 27 Autor Share Postat Aprilie 27 Mos Crăciun, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Aprilie 28 Autor Share Postat Aprilie 28 Acum 21 ore, Kristian K a spus: amu de Paste Am glume slabe în program, da chiar mi-a scăpat ca e Paște, la catolici fu acu o luna. Lejereala de duminică Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 7 Autor Share Postat Mai 7 Am avut chef de motor după lucru, da am zis ca stau numa pe asfalt. Asa ca mi-am luat cască grea araiul, fără apa, sidiurule adv2 în picioare și umflat rotile corespunzător. Fără GPS, doar înainte și cum îmi vine. Cum se face ca numa pe asfalt nu am rămas.. Cam doua ore, mișto, găsit locuri faine. Plus undeva unde aparent cei cu 4x4 își fac de cap. Am ajuns pe jos dintr-o prostie, mergeam un pic camrepede și nu mai aveam aer în cască, am dat sa deschid ventilația, și încă nu m-am obișnuit cu butonul mic de la bărbie, am pierdut concentrarea pe moment, motorul a luat-o dintr-un șanț în altul de 3 ori și am ajuns la concluzia ca e cazul sa abandonez nava.. Ca niciodată m-am cam lovit la picioare deși, cum m-am obișnuit aterizez pe motor sau pe lângă, având cizmele astea de mers la mall și nu de tavaleala.. am regretat un pic. Cred ca le vând ca nu sunt nici cal nici măgar, le-am folosit câteva ore în total și parca nu sunt ce vreau. in concluzei, fără țintă fu best dai evăr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 9 Share Postat Mai 9 (editat) La 07.05.2024 la 23:42, hora09 a spus: Fain terenul de joaca, pare distractiva PS: am reusit sa comand scutul pt 390 din PL in RO Editat Mai 9 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 9 Autor Share Postat Mai 9 (editat) Acum 1 oră, pepsi a spus: am reusit sa comand Perfect! In poze, ca de obicie, nu se vede/intelege nivelul la panta; groapa aia e mai mare, de cam trei ori pe cat se vede, adica extinsa in stagna dreapta. Ieri am fost din nou acolo, da de data asta pregatit, aer putin in roti, echipament corespunzator si apa. E bun rau locul pentru exercitiu, plus ca sa ajungi colo sunt multe sute de metrii cu dune de nisipi - perfect! Am tot bagat pante in sus si jos, exersat cu franarea in toate combinatiile. Apropo, cele mai multe pante de acolo nu am oo pentru ele.. Dar doamnelor si domanelor, va anaunt ca ieri am facut primele desprinderi de la sol la "iesirea din panta". M-am linistit cand la aterizare am fu t ut cu cozorocul in defelctor da m-am mirat ca mai sunt amandoua la locul lor. Fata mea dupa ce a tras concluzia ca nu e cazul sa fiu prost pana la capat, in special singur si cozorocul stramb. Deflectorul asta e o chinezarie la care nu m-am prins daca a meritat cei 80 de lei dati sau nu Am vorbit cu oamenii aia super misto del a KTM Varsovia. Dupa ce ma intorc din tura de Ro, le dau moto spre vanzare, au zis ca il iau fara nici o problema si ca au permanent oameni care intreaba daca au ocazie pentru 790/890 si atuncea, sau inainte, vedem, scuipam in palma si o batem pentru 690 enduro r. O sa fie cu mare parere de rau despartirea de 790, mi se pare fabuloasa pentru ce este motocicelta asta, dar vad cum o folosesc si nu pot sa neg ca una mai mica si mai usoara este mai potrivita. Desi o sa vreau sa merg si pe strada in continuare, deci posibil sa ma orientez is la ceva posibil sportiv, back to the roots. Daca e cineva.. care cinteste aicea.. interesat de un 790 adv la vanzare posibil undeva la 40K service permanet la ktm, ulei la 5K, lichid de frana, filtre, lichid de racire schimbat de mia mutle ori pe an ( nu am facut rabar la nici un fel de mentenanta) tripleclamp filtru aer rottweiler + filtru aer gluglatrech filtre aer touratech suport genti alu suport topbox 3 genti alu ktm tank bag 12brothers genti textile mari 12brothers CC QS MTC Cornering ABS Off road ABS Abele sei Powerparts incalize Sei originale Inaltatoare ghidon ktm Protectie mansoane alu KTM Rally Mode Navigation turn by turn Crap flap alu KTM Am o suita de parbrize, da presupun ca am sa dau moto cu ala mic de pe modelul R Camel one finger clutch Protectie Vas lichid frana spate Touratech Talpa mare Touratech filtru benzina Gluglatech manete (nu mai stiu firma) rabatabiel si se pot seta pe lungime manete originale O sa trebuiasca sa ma documentez de ce inseamna pret, las pe mai tarziu Mitas man Făcând curat prin echipamente, zi de spălat și frecat, da în special aia. Experienta mea cu căștile: mai pe scurt pe ce as da banii din nou: Leat gpx4.5 - ușoară, un fel de mips system, ventilație blana, preț mic -> merita Arai tour x4 - nu cred ca are nevoie păreri, doar prețul ala prohibitiv e mai greu de digerat -> as cumpăra din nou Airoh Commander - best deal for back, de aia am recomandat la gagica sa ia la fel, este cască ca re le face pe toate mai mult ca decent, modulabilă, ieftină -> un no brainer pentru a alege din nou. A mea are 3 ani de abuz și nepăsare și se tine tare bine. O țin sa o mai folosesc la tavaleala în sezon rece. Shoei greu air 2 - am cumpărat în loc de Arai qv pro care mi-a fost comandat cu mărimea de Japonia.. deci xl e un fel de m ca nu am putu nici sa o pun pe cap, deci data inapoi si luat asta în loc. Nu am fost niciodată cu adevărat mulțumit, viziera cu sistem antic și depășit, ventilație mediocra, încercat de la fără parbriz pana la bărbie mare și tot ce se poate între. Sper ca modelul 3 sa fie mai ok, confortul e bun -> cel puțin varianta 2 sigur nu recomand Hjc rpha 10plus - am avut doua bucăți, acuma asta se duce la pensie. Am devenit mega fan căști rpha după prima experiență, sunt la super plus cam la toate aspectele, păcat ca nu au ceva în categoria adventure -> rpha recomand cu mare încredere, evident modele noi ca asta e istoric, plus ca pentru mine au cele mai mișto modele și culori, ani lumina fața de restul. Din amintiri, vreau sa aduc X Lite 801RR, una din cele mai mișto, sexy și deștepți căștile ce am avut ocazi sa detin. Restul, am avut multe, găleți care sunt folosite, aruncate, ne memorabile, ne interesante. Editat Mai 9 de hora09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 12 Autor Share Postat Mai 12 Motoreta pregătită Marți îmbarcat pe feribot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 16 Autor Share Postat Mai 16 Numa soare, numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 24 Autor Share Postat Mai 24 Gata de treaba, da am emotii la cat de greu mi se pare ca am incarcat mobra. Desi in roll bag e in principiu doar cort, sac dormit, saltea care e super compacata, hamac si mici nimicuri gen o bluza si o perelina. Ce am mai greu este incaltamainte civila de treccking, altfel am ales sa nu iau nimic de gatit, ianfara de o farfurie si un briceag. Haine puteam sa am mai putine desi nu sunt multe, da prefer sa fiu curat la sfarsitul/inceputul zilei. Poate fac o adaptare si pot pune cutia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 24 Share Postat Mai 24 unde te pregatesti sa mergi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 24 Autor Share Postat Mai 24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 24 Share Postat Mai 24 asteptam poze de pe TETuiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 25 Autor Share Postat Mai 25 Ma fu t in El de nisip, km și km și km de drumuri cu nisip adânc. După ce m-am obișnuit și puteam sa co trolez nisipul fără probleme, acuma cu bagaje și fără loc sa ma mis pe sa e iară jale. Pana acuma e ok, fix ca la polonia.. Am avut mare bulan ca am fost tot timpul după ploi, și ce tunete în jur.. A plouat atât de tare de s-a făcut balta toată pădurea, atâta apa de nu a putut absoarbe pământul. Ma fu t in El de nisip, km și km și km de drumuri cu nisip adânc. După ce m-am obișnuit și puteam sa co trolez nisipul fără probleme, acuma cu bagaje și fără loc sa ma mis pe sa e iară jale. Pana acuma e ok, fix ca la polonia.. Am avut mare bulan ca am fost tot timpul după ploi, și ce tunete în jur.. A plouat atât de tare de s-a făcut balta toată pădurea, atâta apa de nu a putut absoarbe pământul. Ma fu t in El de nisip, km și km și km de drumuri cu nisip adânc. După ce m-am obișnuit și puteam sa co trolez nisipul fără probleme, acuma cu bagaje și fără loc sa ma mis pe sa e iară jale. Pana acuma e ok, fix ca la polonia.. Am avut mare bulan ca am fost tot timpul după ploi, și ce tunete în jur.. A plouat atât de tare de s-a făcut balta toată pădurea, atâta apa de nu a putut absoarbe pământul. Ma fu t in El de nisip, km și km și km de drumuri cu nisip adânc. După ce m-am obișnuit și puteam sa co trolez nisipul fără probleme, acuma cu bagaje și fără loc sa ma mis pe sa e iară jale. Pana acuma e ok, fix ca la polonia.. Am avut mare bulan ca am fost tot timpul după ploi, și ce tunete în jur.. A plouat atât de tare de s-a făcut balta toată pădurea, atâta apa de nu a putut absoarbe pământul. Colegu cu 250ul a plecat spre casa, a fost prea mult și greu pentru el.. nasol da respectam părerile. Azi cald și fain, cam 300km toată ziua, campare la 1000 de stele. Ieri hotel sa ne uscat ca eram uzi și în cu r. Ceva mici pagube de ieri. Fără victime Se merge mult mai repede decât as vrea, ca si viteza și în primul rand eu as prefera sa ma uit prin sate, ma opresc sa ma uit la cai, unde e mișto etc. Băieții vad doar înainte.. na inca mergem impreuna Avem praf și în măduva oaselor, mi firma sa ma uit la filtru de aer, las pe alta zi Colegu cu 250ul a plecat spre casa, a fost prea mult și greu pentru el.. nasol da respectam părerile. Azi cald și fain, cam 300km toată ziua, campare la 1000 de stele. Ieri hotel sa ne uscat ca eram uzi și în cu r. Ceva mici pagube de ieri. Fără victime Se merge mult mai repede decât as vrea, ca si viteza și în primul rand eu as prefera sa ma uit prin sate, ma opresc sa ma uit la cai, unde e mișto etc. Băieții vad doar înainte.. na inca mergem impreuna Avem praf și în măduva oaselor, mi firma sa ma uit la filtru de aer, las pe alta zi Azi 400 km, drumurile și Natura sunt ca in Suedia. Ktm ul e un monster pe drumurile forestiere bune și pietris. Fun maxim, viteza blana și numa cu ru de-a latu in toate curbele. Azi 400 km, drumurile și Natura sunt ca in Suedia. Ktm ul e un monster pe drumurile forestiere bune și pietris. Fun maxim, viteza blana și numa cu ru de-a latu in toate curbele. Contul intr-un loc special. Contul intr-un loc special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 29 Share Postat Mai 29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Mai 30 Share Postat Mai 30 faine cicatricile la freewind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 31 Autor Share Postat Mai 31 Am pierdut șirul zilelor. Dar yamasuka a dat buba, pentru ca tipul nu a verificat înainte de a pleca cum e cu bagajele, ii apăsat pe tobă, deci protecția de căldură s-a topit apoi a urmat panoul de plastic, carena. drept urmare tipul a pus bagajele sa atarne pe stanga, si lantul a mancat din gneti pana a prins o pereche de boxeri care s-a băgat la pinionul de atac și bum pinionul în 4 bucăți și piulita dispărută. A dat semnal ca are buba, și ne-am reunit acolo, eu eram intr-un orășel pe coasta pentru ca mi s-a încins telefonul și nu mai funcționa, erau 30 grade. Am mers asa la oha prin pădure și pe câmpuri pana m-am plictisit după am ieșit la o sosea și am luat-o spre cel mai apropiat loc. Unde a trebuit sa îmi cumpăr și un cablu de încărcare ca ala se tăiase. Când eram toți acolo, pe un drum de pietris de 6,5 km perfect drept. Am inceput sa cautam piese online si sa ne orgabizam sa mergem in orase, da am lasat-o moarta repede ca blocul motor era undeva fisurat ca curgea ulei.. the end. A doua zi a venit un tovarăș cu duba și l-a luat acasă. Cand a ascuns capra prin tufisuri randeam cu ei, ziceam ca acolo unde vrea sa o ascundă o sa găsească încă câteva la fel ..hehe!! Am mers toți în orășelul al, hotel spălat, umblat din bar în bar de mergeam ca cameleonii înapoi spre hotel. Da vreau sa va prezint sediul politiei de acolo.. da.. cineva a desert clădirea asa apoi cineva a aprobat su plătit, nu poți inveta povesti de genul asta. Ziua după cam cu durer de cap, oboseala și iară căldură. Dimineața am făcu eu scuting prin zona și am găsit un mx track, unde s-a dat singura capră. Na ne uitam si noi gura casca, in special ca era acolo un tip, local cu bunicul lui de 60 plus ani care faceam asta de peformanta, era televiziunea sa facă un reportaj cu ei. Zburau aia pe circuitul ala. O singura porțiunea am zis pas și ne-am întors. Unde era mlaștină de nici 200 Argentina nu putea trece. L-am scos de acolo și am găsit alta rută, asta dupa ce a incercat el pe.langa da era doar mai rău. Tipul care se da cu mobila, adica suzukiul din 97, un johhny bravo de 30 ani care a luat anul trecut carnetul si mobra si s-a dus direct pe tet polonia. acuma era a doua plimbare a lui. nu stiu ce talent si cum face, da tipul se tina tot timpul dupa băieții cu enduro, sincer am tot respectul pentru el da nu îmi pot explica, adică sa empatie cu el. Evident a zburat în crengi la un moment dat, da na randea ca era viu și integ. de la obiseala am lasat sa se infiga porucul de doua ori in nispi, eram obosit, imi ajungea. Hai sa sar la concluzii. mi-a placut blana, clar am sa in er sa ajung pe teturi cat mai mult. Compania misto, oameni faini, dar nu imi place cum merg, evident aia cu enduro zboara ca asta e, dar toți merg cât se poate de repede, prin păduri unde era relativ întins și pe pietris aveam media 70, pe pietris mergeam peste 100 bine. Nu stătea sa se uite sau sa viziteze nimic.. și sunt multe lucruri de văzut. Din punctul asta de vedere clar nu aliniem, dar era fain la începutul și sfârșitul zilei împreună. Dădeau puncte de reper unde sa ne regrupam, dar aia cu e duro erau plictisiți când ajungeai și practic ori nu te odihneai și plecai sau puneai și mi mult timp între. E acolo ca dacă unu prin spate îl ia dracu pana îl găsește trece ziua. Latvia și Lituania sunt blana pe tet, ca polonia dar cu continuitate. Adică la polnezi intri în pădure și ieși imediat în cam și după în alta pădure mica după alte câmpuri, drumuri închise sau private peste tot etc. La ei intri în pădure și mergi mult și bine, la fel drumuri forestiere sau pietris de zeci de km. Pe pieteis am avut evident animalul care performa cel mai ce, puterea aia de ne-am prost o cam foloseam acolo. Am mers numa de-a latul, intrând dărăpănate în curbe și plecând mai,de-a latul, și în viteza toate. Unul din ei care invatatse sa se dea pe circuit cu motoare cu electronica îmi recomanda sa îmi folosesc nivelurile de esp de pe rally mode, am încercat pana am găsit sweet spotul și am reușit sa fac niște ieșiri de-a latul lungi de nu îmi venea sa cred. Altfel eu țineam 0 electronica sa faceam lucrurile clasic. Din păcate spray-ul de filtru a curs în bagaj, era în punga cu alte spray-uri, deci nu am reușit sa îmi schimb filtru. Am mers toți asa cu ala cu care venisem. Blană! Am pierdut șirul zilelor. Dar yamasuka a dat buba, pentru ca tipul nu a verificat înainte de a pleca cum e cu bagajele, ii apăsat pe tobă, deci protecția de căldură s-a topit apoi a urmat panoul de plastic, carena. drept urmare tipul a pus bagajele sa atarne pe stanga, si lantul a mancat din gneti pana a prins o pereche de boxeri care s-a băgat la pinionul de atac și bum pinionul în 4 bucăți și piulita dispărută. A dat semnal ca are buba, și ne-am reunit acolo, eu eram intr-un orășel pe coasta pentru ca mi s-a încins telefonul și nu mai funcționa, erau 30 grade. Am mers asa la oha prin pădure și pe câmpuri pana m-am plictisit după am ieșit la o sosea și am luat-o spre cel mai apropiat loc. Unde a trebuit sa îmi cumpăr și un cablu de încărcare ca ala se tăiase. Când eram toți acolo, pe un drum de pietris de 6,5 km perfect drept. Am inceput sa cautam piese online si sa ne orgabizam sa mergem in orase, da am lasat-o moarta repede ca blocul motor era undeva fisurat ca curgea ulei.. the end. A doua zi a venit un tovarăș cu duba și l-a luat acasă. Cand a ascuns capra prin tufisuri randeam cu ei, ziceam ca acolo unde vrea sa o ascundă o sa găsească încă câteva la fel ..hehe!! Am mers toți în orășelul al, hotel spălat, umblat din bar în bar de mergeam ca cameleonii înapoi spre hotel. Da vreau sa va prezint sediul politiei de acolo.. da.. cineva a desert clădirea asa apoi cineva a aprobat su plătit, nu poți inveta povesti de genul asta. Ziua după cam cu durer de cap, oboseala și iară căldură. Dimineața am făcu eu scuting prin zona și am găsit un mx track, unde s-a dat singura capră. Na ne uitam si noi gura casca, in special ca era acolo un tip, local cu bunicul lui de 60 plus ani care faceam asta de peformanta, era televiziunea sa facă un reportaj cu ei. Zburau aia pe circuitul ala. O singura porțiunea am zis pas și ne-am întors. Unde era mlaștină de nici 200 Argentina nu putea trece. L-am scos de acolo și am găsit alta rută, asta dupa ce a incercat el pe.langa da era doar mai rău. Tipul care se da cu mobila, adica suzukiul din 97, un johhny bravo de 30 ani care a luat anul trecut carnetul si mobra si s-a dus direct pe tet polonia. acuma era a doua plimbare a lui. nu stiu ce talent si cum face, da tipul se tina tot timpul dupa băieții cu enduro, sincer am tot respectul pentru el da nu îmi pot explica, adică sa empatie cu el. Evident a zburat în crengi la un moment dat, da na randea ca era viu și integ. de la obiseala am lasat sa se infiga porucul de doua ori in nispi, eram obosit, imi ajungea. Hai sa sar la concluzii. mi-a placut blana, clar am sa in er sa ajung pe teturi cat mai mult. Compania misto, oameni faini, dar nu imi place cum merg, evident aia cu enduro zboara ca asta e, dar toți merg cât se poate de repede, prin păduri unde era relativ întins și pe pietris aveam media 70, pe pietris mergeam peste 100 bine. Nu stătea sa se uite sau sa viziteze nimic.. și sunt multe lucruri de văzut. Din punctul asta de vedere clar nu aliniem, dar era fain la începutul și sfârșitul zilei împreună. Dădeau puncte de reper unde sa ne regrupam, dar aia cu e duro erau plictisiți când ajungeai și practic ori nu te odihneai și plecai sau puneai și mi mult timp între. E acolo ca dacă unu prin spate îl ia dracu pana îl găsește trece ziua. Latvia și Lituania sunt blana pe tet, ca polonia dar cu continuitate. Adică la polnezi intri în pădure și ieși imediat în cam și după în alta pădure mica după alte câmpuri, drumuri închise sau private peste tot etc. La ei intri în pădure și mergi mult și bine, la fel drumuri forestiere sau pietris de zeci de km. Pe pieteis am avut evident animalul care performa cel mai ce, puterea aia de ne-am prost o cam foloseam acolo. Am mers numa de-a latul, intrând dărăpănate în curbe și plecând mai,de-a latul, și în viteza toate. Unul din ei care invatatse sa se dea pe circuit cu motoare cu electronica îmi recomanda sa îmi folosesc nivelurile de esp de pe rally mode, am încercat pana am găsit sweet spotul și am reușit sa fac niște ieșiri de-a latul lungi de nu îmi venea sa cred. Altfel eu țineam 0 electronica sa faceam lucrurile clasic. Din păcate spray-ul de filtru a curs în bagaj, era în punga cu alte spray-uri, deci nu am reușit sa îmi schimb filtru. Am mers toți asa cu ala cu care venisem. Blană! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iunie 7 Autor Share Postat Iunie 7 Exemplu de ce treaba buna face prefiltrul de la Rottweiler, exemplar! si filtru de la crf300rally ce e drept nu a fost inlocuit inainte de excursia noastra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iunie 17 Autor Share Postat Iunie 17 Imi inchei povestea mea frumoasa cu al meu 790 intr-un fel cum nu se putea mai bine; prin a participa la a trei-a editie de RAC. Pe scurt a fost bine si foarte bine (a doua zi o buba de la orgnizator legat de plecare si sosire, trec peste detalii, practic mi-a dat peste cap fix juamte de cursa, da recuperez la anul ) Ca niciodata, am prins un ritm mai bun, considerabil mai rapid a doua zi a evenimentului - asta pentru ca prima practic a servit ca incalzire (eu cand vin sa ma dau in ro este o data sau de doua ori pe an, scurt.. in rest am vesnicile paduri cu nisip).. Eu cand vad un deal, o panta, piatra sunt cam asa: Am inceput sa sar peste obstacole, fata de vesicul prin ele sau pe langa, 99% din bolovani i-am ocolit, restul sunt pe janta si caciciul taiat - da simteam cand o incasam serios si cam vociferam, mergeam un moement linistit sa vad daca imi scapa aer si dupa inapoi la gonit. In prima zi au fost namoale faine in prima prte, balti de numa numa si de nu mi-am lungit bratele.. in multe balti mari intra roata cu totul, un deliciu si apa la cizme Motocicleta s-a comportat exemplar! Azi zi de spalat motorul, ma ia capu cand ma gandesc cat e de lucru, maine dusa la schimb Oamenii faini de la Onda mi-au dat la proba canapeau aia de 750adv sau cum ii zice la scuterul lor mare care arata belea. Fain pentru plimbari relaxante, nu prea am expereinta cu scutere.. da a fost interedsant. Colegu a decis sa are un pic si sa isi si indoaie noua si superba toba de la HP Va recomand cu caldura RAC https://www.roadbookacademy.ro/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR32KB0g_8br_OAsRPkWXXWjkV2mcp9M_RET6FA7NVdv2n8l_UjL_jtviNo_aem_ZmFrZWR1bW15MTZieXRlcw Sunt niste mega pasionati si pusi pe treaba buna oameni, care nu se lasa, iar eu am sa ii sustin cat pot, in principiu venind in fiecare an (noi sa fim sanatosi). Am sa inchei cu o pirueta! Prima data cand ma dau pe jos la RAC, dar cum se vede, a fost lejereala culcatul asta. Care e faza, erau tipii de la organizare acolo, aveau telefoanele scoase (ei doar trageau poze) dar eu am crezut ca trebuie sa opres sa ma "inregistreze" ca am trecut si alinait tripemterul, asa ca ma uitam numa la ei sa vad ce trebuei sa fac in franare, pana cand mi-am cam dat eu seama ca au treaba cu mine le-am oferit aceste moemente de neuitat. WhatsApp Video 2024-06-17 at 08.28.08_d2f99b3c.mp4 Va multumesc ca ati fost cu mine anii astia, poate v-ati prins ca eu mai mult vorbeam cu mine in pagina asta, ce sa fac, e si asta o alta forma de terapie. Pe putini v-am ajutat, poate, cu o informatie la tot ce s-a povestit pe aicea, pe multi.. stiti voi, e motociclsim.ro Roger and out si ne vedem la -100cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Iunie 18 Share Postat Iunie 18 Multumim! Asteptam si cu 690-u' ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iunie 20 Autor Share Postat Iunie 20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Iunie 20 Share Postat Iunie 20 @hora09, ti-a mai trecut supararea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 20 Share Postat Iunie 20 Are KTM, n-are cum sa fie suparat pana merge bestia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iunie 21 Autor Share Postat Iunie 21 Acum 8 ore, Patrick_M a spus: pana merge O! da.. cineva știe cunoaște. Dar nu pot sa zic, am avut noroc? poate; nu am avut nici odata probleme sa ma lase în drum. Dar da, ktmurile nu sunt hindele cu care ieși la pensie, plictisit da la pensie. Acum 9 ore, bursyllac a spus: ti-a trecut Da .i-a trecut după ce a explicat Fery care-a fost faza Altfel nu îmi place chestiile incerte, și am primit pana atuncea o diferite variante, cam toate venite de la marsal care ne-a scos, marsal care nu era din echipa lor, era unul de la radio comunicații, unul care nu îl poți numii neapărat the sharpest tool în the shead. Tot păcat, ca aveam o pofta de dat de numa numa, aia 75km nici nu i-am simțit, prima parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Iunie 22 Share Postat Iunie 22 On 6/18/2024 at 8:34 AM, popp said: Asteptam si cu 690-u' ala. On 6/17/2024 at 1:06 PM, hora09 said: Roger and out si ne vedem la -100cc Presimt ca o sa fie cu distractie. astept cu interes si povestile de-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.