Sari la conținut

Se vor mai produce power cruiser-e pentru piata din Europa?


Papa_Bear
 Share

Postări Recomandate

Acum 4 ore, Silver Arrow a spus:

Marketing desantat 🤣

Ala-i! 

Citat

 

Asa este, cand iei o curba te lupti cu ghidonul. Pentru cine se suie pentru prima oara de pe orice altceva pe un chopper este bine sa fie foarte precaut. Complet alta ciclistica, alt comportament, alte frane, ce sa mai, alta mobra.

Eu imi aduc aminte ca dadeam din fund ca Shakira cand luam o curba (nu de frica, dar simteam ca ma misc din sold mult sa mut greutatea)... Aveam totusi un stil ceva mai precaut si lin decat mers pe un pseudo-enduro inalt si cu rapoarte scurte. 

 

Citat

 

Acuma ca sa fim seriosi: chopper-ul se adreseaza unui anume stil de pilotare. Daca it place sa mergi usurel, cu curbe largi si lejere, cu franari luungi si usoare, atunci alegerea a fost corecta.

Daca iti plac motoarele de compresie mica, care au cuplu maxim pe la 2500-3000 rot/min si la 5000 zici ca se destrama, atunci iti iei un chopper.

 

Insa ceea ce este demn de retinut este ca pentru unii colegi ai nostri alegerea unui chopper poate fi datorata unor constrangeri anatomice, mai precis sa ajunga omul cu talpa pe asfalt.

 

Bingo! Plus societatea si ce cere ea. Era de 'bad boy' sa ai chopper si sa atarni lantul de blugi si 'born in za iuesei' daca ai boxe pe harley. Le-am zis unora pe aici, bai da' motociclism, motoclism, dar muzica aia tembela in boxe de nu intelegi nimic, tobele de rahat care suna a broasca constipata sparta de o alica, mai deranjam si noi pe aici ca nu suntem in padure. Nu,nu, ce stiu eu, e 'freedom'. Astora, ceva mai 'scurti' in buzunar (un harley 2005 e vreo 3000 verzisori pe aici) li se adauga mega-corporatistii (tineri) pe motorete scumpe si alea tot zgomotoase (ktm-uri, bembeuri, gen SM sau SS-uri - la moda e R1 nou pe aci) si mega-corporatistii (mai batrani) pe GS-uri - nu ca ar vedea mobrele alea vreun offroad, dar se cred si ei intr-o mica expeditie cand pleaca in weekend 1-2 ore de acasa pana la un restaurant/birt de rahat, asta e tot aventura pt ei ca in rest stau 6/7 zile intr-un birou de rahat cu lumina artificiala... Si da, tot marketing  e, cum zici, care s-a transformat intr-un trend. 

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Numai raspunsuri tari... mi-a placut ce am citit.

Trag 2 concluzii...

1. choppere pentru piata europena probabil ca nu vom mai vedea prea curand...

2. in urma goanei dupa profit a fabricantilor vom cumpara multe plastice cromate si potentiale gunoaie...

 

Interesant este un lucru... sunt motoare japoneze care in ciuda varstei mari (fabricatie in jurul anilor 2000) nu is pierd valoarea... aici fac referire la gama Yamaha Dagstar, Wild Star, Royal Star care au fost facute cu multa responsabilitate... frumos lucrate, 100% fer... etc. Sub 5000 de euro nu iei ceva de 1000cmc in stare f buna...

 

Despre R18.... imi pare o hidosenie.... motor boxer classic de BMW pus in cadru ca la Harley... va fi oare un dezastru sau o reusita in vanzari?

 

Mai bine aveau o abordare similara cu ce a facut Triumph cu Bonneville si scoteau un modern classic care sa pastreze linia care i-a consacrat... 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, Papa_Bear a spus:

 

Mai bine aveau o abordare similara cu ce a facut Triumph cu Bonneville si scoteau un modern classic care sa pastreze linia care i-a consacrat... 

 

r nine t , dar trebuie sa cunosti cu motocicletele pt ala ..si cu economia.

 

cat despre dragstar lucrat frumos cu fer 100% .. asta e nivelu ... 

 

🧑‍🎤

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar... deci mult zgomot pentru nimic....

 

Si pana la urma daca vrei sa iti iei un chopper sau crusier sau ceva modern classic.... ce ar merita...?

Discutia merita sa trateze cele 2 aspecte: Moto second-hand si moto noi...

 

Anul trecut la SMAEB m-am uitat foarte atent la BMW RnineT si la Moto Guzzi V7... si paradoxal Italienii parea ca au venit cu m motocicleta mult mai atent lucrata, finisata... fara aspect de "ieftin cu orice prêt"... iar BMW-ul parea destul de grosier lucrat si cu multisor plastic de calitate indoielnica...

 

Pretul lui Guzzi 55% din pretul BMW... ce este drept si puterea tot 50%... 

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Papa_Bear said:

Anul trecut la SMAEB m-am uitat foarte atent la BMW RnineT si la Moto Guzzi V7... si paradoxal Italienii parea ca au venit cu m motocicleta mult mai atent lucrata, finisata... fara aspect de "ieftin cu orice prêt"... iar BMW-ul parea destul de grosier lucrat si cu multisor plastic de calitate indoielnica...

Ca posessor (si) de BMW, pot sa spun ca plasticele de pe gama 1200 nu sunt de proasta calitate, doar finisate mai grosier, R9T este un produs facut din piese  de la generatia aircooled, initial ramase cam multe pe stoc. Nu si-au batut capul prea tare cu finisajele fiind un produs oarecum dedicat celor pasionati de customizare.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inadmisibil sa primesti finisaje discutabile la motociclete de peste 15000 de euro....

 

Nici nu ma intereseaza ce este R nine T... atata timp cat scrii pe el BMW si ceri 15450 Euro (pret de pornire pe site-ul BMW AG) mi se pare decent sa oferi ceva impecabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

A propos de dureri de spate  Haideti sa va spun din experienta ; am motocilclit in ultimii 12 ani Dragstar 1100 , si Midnightstar ( xvs ) 1300 aproape 120000 km. inclusiv in fiecare an o tura prin EU ( cca 5500 km ) si NICIODATA  n-am avut dureri de spate. Cine zice ca te omoara la sale nu stie ce spune . Cea mai lunga etapa 680 km si nici fir de durere . Sunt un tinerel de 65 de anisori.

 

 

 

 

 

DSC02525.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asteptam sa apara Honda Rebel 1100, probabil in toamna. 

Motorul de pe AfricaTwin, usor modificat pentru mai mult cuplu in ture joase. Vom vedea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Poate un pic off-topic, dar imi vars si eu naduful aici...

De ce i-au impins pacatul pe cei de la HD sa renune in 2017 la V-Rod/Night Rod?!?
Motorul ala mi se pare printre cele mai inteligente miscari facute vreodata de firma aia altfel paralela cu realitatea inconjuratoare.
Din punctul meu de vedere, ala e un power/muscle cruiser adevarat, cu peste 110cp si CULMEA, cu frane bune (daca am retinut bine). Unde mai pui ca au avut cojones sa renunte la traditie (a se citi: dogma) si sa puna racire pe apa/lichid (danke schön, Porsche!).

Aaaaa, stai... stiu raspunsul. Insasi fanbase-ul die hard HD, pt care daca nu e raportul jenant cp/cc si daca nu vibreaza mai ceva ca masina de spalat, mno, no bun...

P.S.: Da, mi-as dori candva in viata un V-Rod. Preferabil un model mai vechi, inainte sa puna roata de 280/300 pe spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, Flo89 a spus:

 

Ti-ai raspuns singur. Nu a avut succes. Ba mai mult, fanii harli au zis ca nu i ce trebuie, ca nu i harli. SI uite de aia Indian face acum pe aceleasi cilindree motoare cu 40% mai puternice. Fiindca au venit cu tehnologie, fara sa se uite la Heritage.

Doar ca vanzarile harli sunt in cap grav. Ai batrani se imputineaza, cumpara din ce in ce mai putin. Ai tineri, nu s atrasi de harli ca nu s performante , si tot asa.

Harli trebuie sa se reinventeze, ori va da cu capul de podea. Au si lansat un plan in acest sens, oameni dati afara, modele retrase de la vanzare, inchise dealershipuri, etc.

un articol interesant :

https://www.motorbiscuit.com/is-harley-davidson-going-out-of-business/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Adrian M. a spus:

 Ai batrani se imputineaza, cumpara din ce in ce mai putin. Ai tineri, nu s atrasi de harli ca nu s performante , si tot asa.

🤣

Pai cum bre, adica populatia cica imbatraneste, dintre care nu mai este motociclisti batrani?

Vanzarile e scazute pentru ca mobrele nu e ce trebuie. Punct.

Si daca mobrele nu e ce trebuie, macar reclama sa fie cum trebuie, ca la BMW 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Silver Arrow a spus:

🤣

Pai cum bre, adica populatia cica imbatraneste, dintre care nu mai este motociclisti batrani?

Vanzarile e scazute pentru ca mobrele nu e ce trebuie. Punct.

Si daca mobrele nu e ce trebuie, macar reclama sa fie cum trebuie, ca la BMW 😂

Te alinti, hai ca ai inteles:)))

Ai batrani care erau ceva mai tineri cand au luat harli, devin mai batrani azi, si mai putin clienti harli. NU ca numar total, ci ca si potential clienti harli. Media de varsta a posesorilor harli, a crescut vertiginos. In 1999 43, in 2004 46, 2008 48,  acum au sarit de 50. Adica le cam cumpara aceasi oameni, care imbatranesc, si mai si ies din schema.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba si de puterea de cumparare a acelei generatii (ma refer aici in principal la situatia din State), a "boomerilor", vs cei nascuti in perioada 1990-2000 (sa zicem)

Pur si simplu generatia noua nu isi permite sa cumpere o "extravaganza" de genul HD nou-nout (pe langa toata discutia pret vs dotari) - iar vanzarile SH in mod evident nu ajuta veniturile firmei in sine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
On 6/28/2020 at 7:24 AM, TETEA. said:

Asteptam sa apara Honda Rebel 1100, probabil in toamna. 

Motorul de pe AfricaTwin, usor modificat pentru mai mult cuplu in ture joase. Vom vedea...

 



Hmmm... ma gandesc ca modelul asta cere un topic propriu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cromul! Unde e cromul?

Se vede ca se vrea pret de fabricatie cat mai mic , cromul costa .....

 

Pentru mine este cu altceva Rebel 1100. Nu are cum sa sune la fel de bine motorul de pe Rebel cu compresie de 10,1:1 fata de cel de pe Spirit cu compresia 8,5:1.

Este o parere personala.

 

Ia sa avem o comparatie cu un  Honda Spirit 1100 de acuma vreo 10 ani.

 

 

 

Voi pe care o preferati? Rebel 1100 din 2021 sau Spirit 1100 din 2009?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, TETEA. said:

O data cu primii posesori... Altfel discutam poze si spec-uri.


Fair point... pana atunci ne mai delectam cu un clip de promovare
 



l.e.: prezentatori mai nepotriviti decat astia 2... mai rar

Editat de Flo89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...