Jump to content

inaltime persoana - buget - recomandari moto sh


Recommended Posts

Buna din nou colegi !

Ma bate gandul sa imi schimb motorul ( virago 250 cc ), cu ceva mai mare !

dar......

am 1,65 inaltime 

am 65 kg

am 39 de ani 

siii......

bugetul nu e unul prea mare si anume pana in 3000 de euro !

.....................

 

Ce fel de motor ar fi potrivit pentru persoana mea ?

nu tin mortis de un anumit gen !!!

dar sa imi ajunga picioarele pe jos ( nu din cazatura : -))))  ) !!!

am fost vazut de exemplu un  bmw 650 gs pe olx , dar cred ca ....picioarele imi raman in aer !!!

apreciez orice sugestie, chiar si ironica ))))

dar daca aveti si date mai precise as fi foarte happy

 

multumesc !

PS.  am verificat pe forum discutiile asemanatoare, dar nu pot zice ca am cules 100 % info necesare pentru mine !

 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Hola,

 

 

 

 

 

Concluzia mea era ca poti sa iti iei ce-ti place, dupa cum vezi se  poate merge si pe GS, dar depinde si de skilluri.

Edited by lacroyx
Link to post
Share on other sites

Cred ca un naked gen MT03/ER6N e destul jos pentru tine si in banii tai gasesti chiar cu ABS, insa depinde si la ce folosesti motocicleta

Link to post
Share on other sites

Am vazut multe fete sub greutatea si inaltimea ta manevrand motociclete la care nu atingeau cu ambele picioare pe jos. Eu am un Hornet inaltat si nici nu m-am deranjat sa-i cobor seaua. Ating doar cu varfurile pe jos. A fost greu la inceput, dar acum nici nu mai sesizez.  Eu zic sa te urci pe mai multe motociclete si functie de centrul de greutate iti dai seama daca le poti stapani. Apropos...Honda Hornet si Kawa er6 au un centru de greutate ok, de aceea le gasesti in flota multor scoli moto

Link to post
Share on other sites

Eu pot stapani motocicleta pe care ajung cel putin cu varfurile,astfel:ma sui pe ea si fara sa tin ghidonul,fac balans din picioare dreapta-stanga.Daca o pot controla fara sa trebuiasca sa o apuc de ghidon,e ok.A,m 1,67 m inaltime si-s mai scurt nitel de picioare.

Din modelele avute:Aprilia pegaso 650 GA,Aprilia Shiver 750 SL,Aprilia Pegaso 650 Strada.Acum am un Derbi Mulhacen 659 Scrambler. :)

Am avut si alte motocilete,dar de cilindree mai mica.

Link to post
Share on other sites

Evita enduro sau dual-sport si ar trebui sa fie in regula. Unele modele au nu doar seaua reglabila, dar si kituri de coborare, mai scazi 3-5 cm din reglajul seii si inca 5 din kitul de coborare si poate sa le conduca si cineva mai scund decat tine fara probleme.

In schimb chestii gen Tenere cu seaua la 88 cm sunt mai dificile pentru persoane mai scunde.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
La 02.07.2020 la 12:18, lacroyx a spus:

Hola,

 

 

 

 

 

Concluzia mea era ca poti sa iti iei ce-ti place, dupa cum vezi se  poate merge si pe GS, dar depinde si de skilluri.

Am 1,60 si vb in cunostinta de cauza.......Clipurile sunt  irelevante mai ales pentru RO. 
In viata de zi cu zi este altceva. 
Nu te poti da jos de pe moto la fiecare semafor.

Daca ai si pasager,este si mai complicat. 

Poti avea surpriza ca in momentul cand pui numai stangul jos,sa fie pietris,nisip sau vreo denivelere si o scapi jos sau pe vreo masina si daca mai ai si pasager se lasa si cu oase rupte..



 

La 02.07.2020 la 11:53, Feher Virgil Calin a spus:

Buna din nou colegi !

Ma bate gandul sa imi schimb motorul ( virago 250 cc ), cu ceva mai mare !

dar......

am 1,65 inaltime 

am 65 kg

am 39 de ani 

siii......

bugetul nu e unul prea mare si anume pana in 3000 de euro !

............

 

Yamaha Dragstar 650

Suzuki Intruder 800 

 

Edited by ALEX-CRUISER
Link to post
Share on other sites
Acum 32 minute, ALEX-CRUISER a spus:

Am 1,60 si vb in cunostinta de cauza.......Clipurile sunt  irelevante mai ales pentru RO. 
In viata de zi cu zi este altceva. 
Nu te poti da jos de pe moto la fiecare semafor.

Daca ai si pasager,este si mai complicat. 

Poti avea surpriza ca in momentul cand pui numai stangul jos,sa fie pietris,nisip sau vreo denivelere si o scapi jos sau pe vreo masina si daca mai ai si pasager se lasa si cu oase rupte..

Am pus in ideea de a vedea ca se poate. Acum depinde si pentru ce o ia, pentru mers zilnic corect, pentru ieșit la o cafea duminica? Pentru ture lungi? 

Spre exemplu Versysul meu pentru oras e oribila: inalta, grea, se incinge repede. Pentru drum lung in schimb este absolut perfecta. Pentru mers zilnic prin oras, da, un cruiser mic, sau naked mic si usor de controlat. 

Link to post
Share on other sites

Salut !

Am incercat un întrucât 800, și e ok.....dar imi place la aspect bmw r850rt .

Si bmw r850  l-am incercat , ajung cu vârfurile jos, dar am întorso destul de greu ,

Și culmea ca bmw imi place mai mult, dar....cum ziceam la manevrat mi se pare greoaie !!

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, lacroyx a spus:

Am pus in ideea de a vedea ca se poate. Acum depinde si pentru ce o ia, pentru mers zilnic corect, pentru ieșit la o cafea duminica? Pentru ture lungi? 

Spre exemplu Versysul meu pentru oras e oribila: inalta, grea, se incinge repede. Pentru drum lung in schimb este absolut perfecta. Pentru mers zilnic prin oras, da, un cruiser mic, sau naked mic si usor de controlat. 

exista si versyus ala mic totusi, orice mobra de peste 300-400 cmc e degeaba prin oras, evident, una de 1000 cu atat mai mult. 

Link to post
Share on other sites
Acum 57 minute, Feher Virgil Calin a spus:

Salut !

Am incercat un întrucât 800, și e ok.....dar imi place la aspect bmw r850rt .

Si bmw r850  l-am incercat , ajung cu vârfurile jos, dar am întorso destul de greu ,

Și culmea ca bmw imi place mai mult, dar....cum ziceam la manevrat mi se pare greoaie !!

Honda Rebel 500?

Link to post
Share on other sites

Am gasit un yamaha dragstar 650 custom 1999 !

Trebuie să merg sa o probez !!!

Intrebare : - daca e ok ca înălțime? Eu 1,65

                   - daca e un motor bun ?

                   - care diferenta intre custom și clasic ?

                   - cu rusine intreb, vad ca dragstar 650 au răcirea pe aer, ......e ok ?!

Multumesc si scuze daca sunt intrebari mai.....ciudate !

Pret 3500 euro negociabil ! Lasă către 3000 De euro

Link to post
Share on other sites
Acum 19 minute, Feher Virgil Calin a spus:

Am gasit un yamaha dragstar 650 custom 1999 !

Trebuie să merg sa o probez !!!

Intrebare : - daca e ok ca înălțime? Eu 1,65

                   - daca e un motor bun ?

                   - care diferenta intre custom și clasic ?

                   - cu rusine intreb, vad ca dragstar 650 au răcirea pe aer, ......e ok ?!

Multumesc si scuze daca sunt intrebari mai.....ciudate !

Pret 3500 euro negociabil ! Lasă către 3000 De euro

- este ok, dar oricum vei merge sa o probezi

- nu am experienta cu modelul asta, dar e japoneza asa ca nu ar trebui sa fie probleme

- diferenta este estetica, vezi roata fata. La custom este roata mai mare si are aripioara aia mai mica, la classic roata este mai mica si aripioara aia "imbraca" roata. Bine mai sunt si alte diferente estetice, dar cel mai bine vezi in pozele de jos:

 

image.thumb.png.e109e994a0a37f7ca489255be7f7dfda.pngimage.thumb.png.020bb133466d2a3dbd03df2d243db0f5.png

In stanga este custom iar in dreapta este classic

- este ok racirea pe aer, dar la mers in oras te vei incinge mai tare

Link to post
Share on other sites

E ceva mai usoara, mai scurta si mai ingusta customul versus classic. Efectiv ca performante motor nu cred sa fie , si oricum la o Yamaha Dragstar de 650 nici nu se pune problema de cine stie ce performante

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 4 ore, Feher Virgil Calin a spus:

Am gasit un yamaha dragstar 650 custom 1999 !

Trebuie să merg sa o probez !!!

Intrebare : - daca e ok ca înălțime? Eu 1,65

                   - daca e un motor bun ?

                   - care diferenta intre custom și clasic ?

                   - cu rusine intreb, vad ca dragstar 650 au răcirea pe aer, ......e ok ?!

Multumesc si scuze daca sunt intrebari mai.....ciudate !

Pret 3500 euro negociabil ! Lasă către 3000 De euro

Am 1,67 m inaltime si am avut de a face cu un Dragstar 650.Mi se pare prea grea pentru o motocicleta de genul la cati cp are.

Sa nu mai vorbesc ca,mi se pare autonomia destul de mica,datorata greutatii cam mari... :)

Daca bine tin minte,are 42 cp?

Edited by Christian 1
Link to post
Share on other sites
Acum 21 minute, Christian 1 a spus:

Am 1,67 m inaltime si am avut de a face cu un Dragstar 650.Mi se pare prea grea pentru o motocicleta de genul la cati cp are.

Sa nu mai vorbesc ca,mi se pare autonomia destul de mica,datorata greutatii cam mari... :)

Daca bine tin minte,are 42 cp?

Ok și atunci dl.. Christian ce motocicleța mi-ai recomanda  ?!!!

Link to post
Share on other sites

Pentru ce anume vreti motocicleta? 

Plimbări relaxate? Mers sportiv si dat pe curbe? Ture lungi? Mers la serviciu? Iesit doar la cafea duminica? Tinuta in garaj pe post de bibelou? In functie de nevoie, vor veni si recomandările 

Link to post
Share on other sites
Acum 30 minute, lacroyx a spus:

Pentru ce anume vreti motocicleta? 

Plimbări relaxate? Mers sportiv si dat pe curbe? Ture lungi? Mers la serviciu? Iesit doar la cafea duminica? Tinuta in garaj pe post de bibelou? In functie de nevoie, vor veni si recomandările 

Foarte corect! :)

 

 

Acum 44 minute, Feher Virgil Calin a spus:

Ok și atunci dl.. Christian ce motocicleța mi-ai recomanda  ?!!!

Din clasa Clasic/cruiser,iti recomand Beta Euro 350.

Ai aici topicul:

Citeste topicul pus de mine si trage concluzia singur.

Daca vrei alta categorie,sa zicem naked,recomand KTM Duke 390.

La speed-uri nu ma bag.

La touring enduro platforma unui Gs 650 e un pic cam inalta pentru inaltimea ta.

Link to post
Share on other sites

Domnilor ...vreau un motor pt :

    - sa ies la o plimbare relaxata 

    - sa merg si la serviciu , când se poate 

    - sa ies si la ture mai lungi 

    De toate !!!! Mai puțin viteze mari, am un junior acasă pe care il iubesc enorm de mult, la care doresc să mă întorc!

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Feher Virgil Calin a spus:

Domnilor ...vreau un motor pt :

    - sa ies la o plimbare relaxata 

    - sa merg si la serviciu , când se poate 

    - sa ies si la ture mai lungi 

    De toate !!!! Mai puțin viteze mari, am un junior acasă pe care il iubesc enorm de mult, la care doresc să mă întorc!

Nu prea exista motoreta buna la toate, tocmai de aceea avem diferite tipuri: cruisere, adv-uri, sportive, naked-uri, supersport, touring, etc

Ideal ar fi 2 sau 3 motorete, fiecare pentru scopurile enumerate mai sus.

 

Dar una care se incaadreaza cat de cat ar fi un Kawasaki Vulcan 900 sau 800. E ok-ish prin oras, merge si la drum cat de cat lung, dar nu prea lung si pentru plimbari relaxate. Dar daca tot vorbim de recomandari, poate se poate umbla la buget, deoarece ar fi de preferat una cat mai noua sa aiba si ABS (care contrar ce zic unii, chiar face diferenta si ajuta enorm in situatii limita).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...