Sari la conținut

dbKiller Akrapovic


Postări Recomandate

4 hours ago, jenel said:

pe mine m-a oprit un motopolitist pe victoriei acum cateva saptamani si cu actele la el in sidecase m-a invitat in Constitutiei la RAR...pana la urma l-am convins respectuos ca sunt om ascultator si o sa merg mai incet daca zgomotul e singura problema (evacuarea nu e dintre cele mai galagioase) si mi-a dat actele inapoi, chiar m-a sfatuit ca ar trebui sa evit constitutiei...de admirat dl politist, dar cand esti respectuos e posibil

 

aseara am fost eu la RAR in Constitutiei ca sa le ridic exact problema asta, fara sa fi citit pe forum inainte

adica si eu la ultima prezenta la RAR Grivita si la ultimul ITP am pozele facute in baza de date cu aceeasi toba

daca acolo, unde se pot semnala probleme tehnice nu ti se spune nimic, e cam nesimtire sa il trimit pe om cu momeala in coada doar ca sa fie prins in trafic si sanctionat

 

am putut vorbi doar cu un politist de la rutiera care s-a uitat cu lanterna in evacuare si a vazut ca se vedea sita de-a lungul tobei si a zis "aa...esti ok" 

(din ce stiu, in jurul sitei este vata de sticla care absoarbe sunetul)

l-am intrebat daca au masuratoare de decibeli si au zis ca nu...deci constatarea e vizuala, iar a mea a trecut vizual constatarea unui nene de la rutiera care era pe acolo cu cei de la RAR

 

pentru initiator: poti face o poza spre interiorul tobei? si eu am tot akrapovic. sunt curios la tine cum arata si ce au avut de obiectat.

 

eu unul as contesta decizia in instanta exact pe motivul ca o institutie abilitata si obligata sa evalueze tehnic un vehicul iti ofera posibilitatea de a circula practic fara a evalua tehnic vehiculul sau fara a semnala o problema care ulterior iti este semnalata in trafic de aceeasi institutie?!?!...absurd si probabil in afara legii

 

Voi nu înțelegeți că acțiunile RAR-ului cu CTT-ul au rol disuasiv și sunt menite doar să atragă atenția? De ce credeți că stau băieții seara la Constituției? Ca să vă facă vouă controale pe bune? De-asta nu dorm ei noaptea? Ei stau acolo ca să ia taloane și să vă descurajeze să bateți bulevardele noaptea cu trompetele. Și taloane vor lua în continuare, au tot timpul de ce să se ia: de la lipsă bec la număr, la gume prea uzate sau cu dimensiuni non-conforme, la certificat de omologare lipsă pentru evacuare. Nu vă luați la ceartă cu ei, nu rezolvați nimic. Mergeți în instanță pentru o amendă de câteva sute de lei? Succes. Personal nu cred că merită investit timp în așa ceva, oricum nu se schimbă nimic. În cel mai bun caz posibil, îl vor mustra oficial pe cel care ți-a făcut verificarea la RAR și te-a lăsat să pleci cu motoreta ilegală în trafic. Cu ce te ajută asta pe tine? Oricum știm toți - și eu, și tu, și ei că dacă mergi cu tobă aftermarket fără db-killer în ea ești în ilegalitate.

 

Nu vreau să fiu ipocrit, pentru că și eu sunt cât se poate de ilegal cu evacuarea la toate motoretele. Dar sunt atent pe unde mă plimb și când mă plimb. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e numai amenda, e si absurditatea situatiei...daca legea ar interzice bulinele roz, tu nu poti avea doar in trafic inspectie pentru bulinele roz, trebuie sa ai in in puncte fixe si periodic verificare pentru asa ceva inainte sa fii lasat in trafic. altfel e fix entrapment. si este ilegal sa treci cu vederea deliberat anumite probleme, pentru ca apoi tot tu sa vii sa le sanctionezi. pai ar trebui sa iti dai singur amenda ca institutie ca ai fost proasta.

mentalitatea de "cu ce te ajuta asta pe tine"....cat altruism....poate pe tine nu, dar in timp, daca vin contestatii multe pe aceeasi absurditate, se schimba si procedurile

si decat sa iei cateva taloane ale celor cu trompete, ii opresti pe toti inca de la rar sau itp si le iei talonul in trafic doar daca constati diferente fata de ce ai deja in baza de date

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru că mă simt și eu cu musca pe căciulă (nu am AhhCrapovici, am o IoȘiMura destul de silențioasă - am masurat cu o aplicatie de telefon 86 dB, deci cât scrie și pe cea originală - ... și ÎNCĂ nu am luat amendă), sunt curios de doua aspecte:

1. Cât e amenda ? 😬

2. Dacă îi instalez un "amortizor fonic", ce șanse sunt să fie considerată conformă și să nu iau amendă ? Au fost cazuri de inspecții RAR inopinate unde nu s-au amendat astfel de situații ?

 

Trebuie să menționez că am cumpărat și o tobă originala pentru a fi complet în regula, dar când am instalat-o am constatat că (pe lângă faptul că e de trei ori mai grea) iese mai mult în exterior decâ cea curentă și probabil o sa rașchetez multe mașini la semafor până ma obișnuiesc cu noul gabarit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorba unui mare om, ori suntem golani ori nu mai suntem

 

stii ca ai un burlan nesimtit, stii ca ai trecut rar-ul de mila sau fiindca nu a avut ala chef sa te pice, esti smecher si te duci in centru noaptea unde stii ca se aduna politistii s-o turezi pe acolo?

smecheria, ca prostia, se plateste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, shztecker said:

1. Cât e amenda ? 😬

 

Doar pentru evacuare, vreo 4-500 lei. La care se adaugă orice alt element pe care ți-l găsesc în neregulă - de la far, la semnale, la becul de luminat numărul.

 

1 hour ago, shztecker said:

2. Dacă îi instalez un "amortizor fonic", ce șanse sunt să fie considerată conformă și să nu iau amendă ? Au fost cazuri de inspecții RAR inopinate unde nu s-au amendat astfel de situații ?

 

La un control de rutină ești probabil ok. La un control chitit pe moto cum este cel de la Constituției sau cum a fost cel de acum vreo 2 săptămâni de la Victoriei îți ia talonul oricum, pentru orice modificare.

 

1 hour ago, prafrau said:

stii ca ai un burlan nesimtit, stii ca ai trecut rar-ul de mila sau fiindca nu a avut ala chef sa te pice, esti smecher si te duci in centru noaptea unde stii ca se aduna politistii s-o turezi pe acolo?

 

Aia e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, PzKpfW a spus:

 

Doar pentru evacuare, vreo 4-500 lei. La care se adaugă orice alt element pe care ți-l găsesc în neregulă - de la far, la semnale, la becul de luminat numărul.

 

 

La un control de rutină ești probabil ok. La un control chitit pe moto cum este cel de la Constituției sau cum a fost cel de acum vreo 2 săptămâni de la Victoriei îți ia talonul oricum, pentru orice modificare.

 

 

Aia e!

Am înțeles. 🙄 Mulțumesc pentru informație. O să mai pun o data în balanță datele problemei  ... nu de alta, dar motoreta a venit și cu xenon și poziții pe led, deci pot să mi-o tragă cum vor ei 😑

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, einstein1984 a spus:

asta nu inseamna ca ai voie sa mergi cu tarla de fum dupa tine

corect

 

Acum 3 ore, einstein1984 a spus:

La identificare RAR nu se face si test de noxe

corect, dar f gresit ca asa stau lucrurile 

atunci ar fi fost simplu si incontestabil. nivelul masurat atunci x, nivelul de acum y, pa pa talon

 

dupa mine s-a luat motopolitistul pt sunet, dupa toate cazanele mai ales diesel care scot fum de zici ca merg pe carbune se ia cineva?

cred ca mai degraba mori de la noxe decat de la stresul sunetului daca stai la bulivard 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Tot cu toba originala am rezolvat 😂 

 

Ati avut si voi dreptate dar m-am incapatanat putin, iar dupa 2 saptamani de discutii si gasit variante ma declar invins 😅

Judecata, proces si alte nebunii legislative, nu merita efortul pentru a demonstra un fapt care oricum nu se va schimba la modul general... chiar daca am constatat urmatoarele:

1. inscrisurile din constatarea tehnica din seara "fadidică" si cele introduse in baza lor de date au fost diferite.

2. verificarile au fost subiective si pot sa spun cu incredere ca daca eliminam sticker-ul pe care scrie Akrapovic treceam RAR-ul fluierand (dupa ce i-am pus si dbkillerul pe care cu greu am reusit sa il achizitonez) ... si citez: "da domne dar e akrapovic, si stiti si dumneavoastra cine sunt astia si ce fac..."

3. la solicitarea mea de a mi se arata pozele existente in baza de date din prima inspectie, am primit un mare NU in fata si invitatia de a actiona in instanta. (nu ma asteptam sa mi le si arate dar am vrut sa vad reactia😅)

4. toba este certificata pentru uz stradal conform directivei europene, dar nu am reusit inca sa obtin certificatul de la producator.

 

Rezultatul procesului nu ar fi dus decat la sanctionarea inginerului care a efectuat prima verificare si poate retragerea atestatului centrului RAR care a facut greseala, si nu pot face asta mai ales ca in ceea ce ma priveste, imi recunosc vina...nu am avut dbkiller si asta e clar.

 

avand in vedere cele de mai sus subscriu celor spuse de PzKpfW 

On 13.07.2020 at 3:06, PzKpfW said:

 

Voi nu înțelegeți că acțiunile RAR-ului cu CTT-ul au rol disuasiv și sunt menite doar să atragă atenția? De ce credeți că stau băieții seara la Constituției? Ca să vă facă vouă controale pe bune? De-asta nu dorm ei noaptea? Ei stau acolo ca să ia taloane și să vă descurajeze să bateți bulevardele noaptea cu trompetele. Și taloane vor lua în continuare, au tot timpul de ce să se ia: de la lipsă bec la număr, la gume prea uzate sau cu dimensiuni non-conforme, la certificat de omologare lipsă pentru evacuare. Nu vă luați la ceartă cu ei, nu rezolvați nimic. Mergeți în instanță pentru o amendă de câteva sute de lei? Succes. Personal nu cred că merită investit timp în așa ceva, oricum nu se schimbă nimic. În cel mai bun caz posibil, îl vor mustra oficial pe cel care ți-a făcut verificarea la RAR și te-a lăsat să pleci cu motoreta ilegală în trafic. Cu ce te ajută asta pe tine? Oricum știm toți - și eu, și tu, și ei că dacă mergi cu tobă aftermarket fără db-killer în ea ești în ilegalitate.

 

Nu vreau să fiu ipocrit, pentru că și eu sunt cât se poate de ilegal cu evacuarea la toate motoretele. Dar sunt atent pe unde mă plimb și când mă plimb. 

 

Asa ca de acum incolo, mai "RAR" pe la Constitutiei😇😂 si mai ales...mai usor prin oras.

 

Va salut cu respect.

Asfalt uscat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Pot sa clarific eu putin situatia.

Eu am o toba italieneasca cu silencer dinala de nu e la vedere dar cu placuta de certificare la vedere. M-a luat filtrul acum cateva luni si cu toate ca incercam sa explic ca nu am a adus modificari la evacuare(aratat ca nu exista nici o gaura ca sa fie scos db killer ul) nea caisa de la rar mi-a trecut lipsa lui pe motiv ca el specifica ce lipseste...amenda. am facut un db killer l-am montat si ieri m-au trimis acasa ca trebuie evacuare originala si ca nu ii intereseaza ca am db killer. Asta se intampla la rar voluntari. Azi am dat de baietii cu evacuarea si in mai putin de o ora am avut omologarea trimisa pe mail.

Maine ma duc cu dovada la rar sa vad ce mai zic. Amuzant e ca nu doar ai nostri au problema asta in document spune ceva si de amenzi si explica despre constructia ei.

Din experienta mea constat ca doar un db killer pus nu mai are nici o valoare.

Incerc sa fac un update maine.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...