Sari la conținut

Eroare Er3 (dupa spalare)


r3dlin3
 Share

Postări Recomandate

Va salut

 

Am o problema, la care momentan, nu am gasit o solutie si anume:

dupa ce spal motorul (XJ6N) câteodată, la pornire sau in timp ce merg, imi apare eroarea ER3 si bordul o ia razna, ba se duce la maxim (turometru, vitezometru, temperatura si combustibil) ori moare si nu se mai misca, ori oscileaza intre cele doua, maxim si minim.

Cateodata cand o ia nebunia nici nu porneste.

Nu se aprinde alt martor.

Ce poate sa aibe? Daca v ati mai lovit si rezolvat aceasta situatie si mai mult imi spuneti si mie, poate o fi la fel, sunt recunoscator.

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat dureaza aceste simptome? Daca o lasi 20-30 de min dupa ce o speli mai face asa? Cum speli mobra? Jet cumva. Vezi sa nu fii prea constiincios cu jetul ala si sa ii dai de prea aproape de bord. 

Daca esti mai tehnic vezi procedura de mai jos 

https://www.motorcycleforums.net/threads/yamaha-fault-codes-list.55221/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dureaza decat pana se usuca, daca e soare (vara) in 10 min e ca noua, acum dupa ce o suflu cu aer ii ia cam tot atat, de spalat o spal cu jetul (kaercher de camioane) si manual (in ambele cazuri face la fel).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încearcă să nu dai cu apa pe ghidon și bord. Ideea e sa ferești de apă comenzile electrice și bordul. Nu as recomanda jet la moto deoarece firele sunt expuse direct la apă. Orice protecție ar avea până la urmă apa găsește o fisura. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ER3 cel mai probabil e de la mufa sau firele placutei imobilizatorului. Daca te chinui putin sa o dai jos, poti verifica daca intra sau nu apa. Firele sunt mai greu de verificat; trebuie dat jos lipiciul de catre un electronist.

Te poti uita si la topicul (ajuta sa-ti faci cont) https://www.yamahasupertenere.com/index.php?threads/2013-super-tenere-dashbord-problem.25485/

Daca o lasi asa, o sa-ti faca din ce in ce mai des.

Editat de raikk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Când aveți timp (și vine iarna) cumpărați-vă un spray contact bun și luați la mână fiecare mufă și contact electric de la motocicletă, inclusiv comenzile de pe ghidon. 

Eu fac treaba asta cam odată pe an și nu am avut probleme de natură electrică. 

Atenție, nu folosiți WD 40 clasic, ci doar spray dedicat de contacte!! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Christian 1 a spus:

+1!

 

Jetul nu-i prietenul motocicletelor. :)

 Dadeam cu jetul cu apa direct in contact, in bord, in electrice de dracul le lua. Instalatia electrica rezista la multe daca nu ai improvizatii facute. Eu vb de un motor nou, luat de nou, fara improvizatii. Mereu a pornit, fara probleme, fara erori. Spuma si apa la greu...Dar cum sunt multe cazane, normal ca intra diavolul in ele.

Editat de SuzukiRf600R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 26 minute, Georgica_Popescu a spus:

Spray electric uscat , sau...

Da wd40 ce are ? 

Un spray bun de contacte este Wurth

https://www.autoatu.ro/wurth-spray-contact-300ml/up3750/?campaignid=2055052729&adgroupid=75264193853&network=g&keyword=&matchtype=&creative=360435950780&adposition=&device=m&gclid=CjwKCAiAnIT9BRAmEiwANaoE1T_muy-2To3prYvuSm5DVzCQ0OYOxc_eKfAKr_IvyqSYSqcf72RpJRoC3W8QAvD_BwE

 

Wd40 este ceva general, un fel de aspirină folosită și la guturai și la răceală, sau un fel de anvelope all season. 

Dar nu are proprietățile pe care le are un spray dedicat. Acesta este puțin "coroziv", în sensul că își face treaba, intră și curață petele de contact în profunzime. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, einstein1984 a spus:

daca demontezi tpoate mufele odata pe an in vreo 5 ani o sa ai multe mufe care nu se mai blocheaza cum trebuie. Unsoare siliconica pe marginea mufei odata si nu mai intra nici o apa in mufa. 

Si ce vaselina, unsoare recomanzi? Daca ai probat nu dupa pret, brand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 47 minute, Georgica_Popescu a spus:

Eeee...adu si tu un argument viabil...ca ce spui tu e din categoria : nu ai alpinestar nu esti motociclist 😁

Citește mai sus, am argumentat deja diferența dintre ele. 

Dar dacă problema stă în prețul produsului pot înțelege și nu are niciun rost să continuăm. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, einstein1984 a spus:

unsoare dielectrica cu silicon (sau era cu fluor?), se pune si la bobinele de inductiie de tip coil on plug. As zic aia de la Beru, dar e scumpa sa faci pe toata mobra. 

Ai vreun denumire mai exacta de vaselina? Poza, cod? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La bordul de fz6 au mai fost semnalate cazuri de infiltrații de apă, dacă nu mă înșel erau ceva discuții pe forumuri de afară. Surprinzător al meu nu face figuri de la jet, și n-a făcut nici după sute de km de mers pe ploaie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...