Sari la conținut

KTM 890, 1290 ADV S & 1290 ADV R


Postări Recomandate

Cred ca e mai mult după preferința da. Calitativ pot spune ca sunt apropiate. Am vazut Heed pe un tracer, calitate ok, am cumparat pe 390 adv eu de la motea, la fel de ok, chiar surprinzatoare calitatea materialului, sudurii, etc. 

Văd ca au prinderi diferite opțiunile tale, in rest, diferenta de preț este. Putina dar exista. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 4 ore, ioio_viola a spus:

Heed am eu de vreo 2 ani - dar e adevarat ca modelul anterior. Arata super ok - estetic zic.  Rezistenta nu i-am testat-o si sper nici sa nu o testez.

Legat de ungatorul de lant - daca nu ti-ai luat inca mai exista unii mai necunoscuti dar care fac lucruri de calitate si, se pare, mai cu cap. https://www.pro-oiler.net/. Il am de anul asta asa ca nu poti sa iti spun inca o parere pertinenta dar, ce imi place la el, e ca are un fel de U ce imbratiseaza pinionul spate si unge pe ambele parti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi, din ce vad la Pro-oiler pe site nu par a avea produs complet la vanzare, se gasesc pe alt site?

 

parbrize Puig aveti careva? am citit ca sunt mai ok ca si alea OEM

 

https://www.motonetro.ro/catalog/motocicleta/ktm/1290/super-adventure-1290-r-s/?good_detail=windscreen-puig-touring-smoke-3dadb08564074af700c36d8f34c7e1d6m

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici aveau...da nu mai au. https://pro-oiler.nl/shop/index.php?route=product/category&path=1

Puig mi-am pus eu. Acu conteaza si cat ai inaltime. E enervant..ca ridicat aproape de maxim nu iti mai bate vantul..dar e mai galagios. Per total nu as spune ca e cea mai buna investitie..na acu daca te deranjeaza prea rau celalat poti face o incercare dar nu mi se pare diferenta atat de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Buna ziua, sunt noul posesor al uneei ,,mici,, bijuterii KTM 1290 Super Adventure R 2017, am facut 200 km vineri, este un monstrulet bland:)))) doamneeeeeeeee.

Este un tank pe doua roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Djenavar a spus:

...sunt noul posesor al ...KTM 1290 Super Adventure R 2017...

Fara poze veatza e pustiu...spunea un clasic mort demuuuuuult!🙈

Sa-l stapanesti sanatos fara incidente si defectiuni!:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, PzKpfW a spus:

Am s-o spun doar o dată: nimic nu e ca motocicleta japoneză. Am zis!

Parca mai conteaza, cand tragi de acceleratie zici ca se dezlantuie iadul ,este ff agila(pt mine), neasteptat pt gabaritul ei, pe curbe se lasa iaras fff bine ,zici ca.i tren pe sine (pentru calitatile mele de raisăr)😄😄 sa fiu al naibii daca simt gropile de sosele patriei😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iadul, ci jihadul!

Am condus 1190, nu pot să exprim in cuvinte cum m-am simțit. Ciclistica e wow, frânele beton, suspensia cum trebuie, iar cuplul... Nici nu are rost să aduc vorba. Iar poziția pe ea, la 1,80 ai mei, e fix ce trebuie.

1290 nu are cum să fie decât mai bun.

Să-l călărești cu plăcere! 🤘

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Lucian_M a spus:

Măi, cu piesele nu știu cum e, dar mobra asta îți pune un rânjet enorm pe moacă! 🤣

Două ranjete 😀😀 am o mika problema😀😀😀 nu ajung cum trebuie ls sol, stiam asta dar nu a mai contat , dacs ma las un pic pe o parte din ṣa ajung cu toata talpa(una din ele)😀😀

300 nu stiu daca prinde  dar 250 i.am dat😀😀😀 ajunge instsnt la 100😀😀 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 hours ago, tzunoi said:

Atat de? Fiabila, ieftina, depasita tehnologic, vanduta la suprapret?

🍿

 

Trebuia să pun "/s" la sfârșit probabil.

 

4 hours ago, tzunoi said:

E limitata la 250 din ce stiu eu.

 

Distracția pe stradă este între ~60 și ~180km/h, în funcție decontext și condiții. La peste 200 doar carenatele mai sunt confortabile.

 

7 hours ago, Djenavar said:

cand tragi de acceleratie zici ca se dezlantuie iadul

 

După destule motoare și motociclete încercate și deținute, am să fiu subiectiv și am să spun că motorul ăsta este cel mai distractiv pentru o țară ca România.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am mers si eu cu 1290.

Plusuri:

1. Motor foarte puternic si extrem de vioi.

2. Vezi pct 1.

 

Minusuri:

1. Vibracioasa extrem de deranjant.

2. Benzina numai premium din cauza motorului supra compimat, suucces in Romania cu asa ceva

3. Defecte de fabricatie (vezi display, frana spate si altele) foarte greu de reparat in garantie (lipsa piese).

4. Scumpe in draci.

5. Vobla/ instabilitate la viteze mari (vezi youtube) iremediabil pe garantie, asa face toate, boss, e boala lor.

6. Mananca lanturi pe paine, uneori in mai putin de 1000 km la viteza mare, iarasi, defect de proiectare.

7. Incomoda, sa naspa contrar scenariului obisnuit de utilizare.

8. Protectie la vant deficitara.

9. (Subiectiv) arata naspa toate astea noi cu fata aia de cal in depresie severa si aceeasi schema de culori.

10. Piese de schimb foarte scumpe,  vin extrem de greu, zici ca Austria e la 40000 km de noi.

11. Upgrade-urile originale (Ktm Power Parts) costa de te rup, in buna traditie europeana.

 

In rest, foarte bune, "distractive", nimic de zis daca mergi 2000 km pe sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, DesertEagle a spus:

Da, am mers si eu cu 1290.

Plusuri:

1. Motor foarte puternic si extrem de vioi.

2. Vezi pct 1.

 

Minusuri:

1. Vibracioasa extrem de deranjant.

2. Benzina numai premium din cauza motorului supra compimat, suucces in Romania cu asa ceva

3. Defecte de fabricatie (vezi display, frana spate si altele) foarte greu de reparat in garantie (lipsa piese).

4. Scumpe in draci.

5. Vobla/ instabilitate la viteze mari (vezi youtube) iremediabil pe garantie, asa face toate, boss, e boala lor.

6. Mananca lanturi pe paine, uneori in mai putin de 1000 km la viteza mare, iarasi, defect de proiectare.

7. Incomoda, sa naspa contrar scenariului obisnuit de utilizare.

8. Protectie la vant deficitara.

9. (Subiectiv) arata naspa toate astea noi cu fata aia de cal in depresie severa si aceeasi schema de culori.

10. Piese de schimb foarte scumpe,  vin extrem de greu, zici ca Austria e la 40000 km de noi.

11. Upgrade-urile originale (Ktm Power Parts) costa de te rup, in buna traditie europeana.

 

In rest, foarte bune, "distractive", nimic de zis daca mergi 2000 km pe sezon.

1. DA😁

2.Da😁

1. Nu am simtit sau sunt eu nesimtit😄😄

2.Tot benzina 95 am pus, o sa ma uit in carte sa vad

3.Nu am sesizat nimik la display nici la frana spate, franeaza excelent

4. Depinde😃😃 ca orice femeie scumpă

5.Cum am spus, am dat un pik de viteza, nu am simtit nici umbra de voblaj

7.Nu o simt incomoda dar nici nu sunt un pretentios😁

8. Ce ma ventila ca dracu pe Hornet, nu ajunge aer pe mine sa ma racoresc, astept sa vina frigul sa vad cat de protejata este.

9.Fiecare are gusturile lui, nu trebuie sa fie Sharon Stone ca sa.ti placa femeua😄

10. Sper sa nu aflu, in cat timp ajung si cat cista piesele😄😄

11. Are cam tot ce este nevoie,nu am momentan nevoie de nici un upgrade🙃

 

Va tin la curent cat de distractiva este🤪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aproape 9k km cu 1290sar model 2022. Vin de pe Tiger 800 2018 pe care am facut ~100.000km. 

1. Nu vibreaza pe cat se spune. Daca o tii peste 4-5k ture o simti, dar la cati cai are rar mergi constant cu turatia aia.

2. Vrajeala, merg cu 95 si nubare nici pe drq

3. Umbla vb, am avut doar un incident cu un harness pana acum

4. Mai ieftin ca un BMW, mai scump ca un AT, dar peste ambele ca si tinuta de drum si power

5 nu

6 nu

7 nu, cu seile cu incalzire am mers tura de 4000km si nu e mai rau ca si Triunph-ul

8. Am pus parbriz mai inalt AM

9. E in garantie inca, nu mi se pare mai scump ca Triumph

10. Am luat to ce am avut nevoie din start sa nu fie diferenta fata de Tiger

 

Ps: fac peste 15k pe an si la prima vedere cu KTMul e mult mai usor pe curbe, in depasiri si pe offroad versus Triumph-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...