Cristian C. Postat Aprilie 27, 2023 Share Postat Aprilie 27, 2023 Cred ca e mai mult după preferința da. Calitativ pot spune ca sunt apropiate. Am vazut Heed pe un tracer, calitate ok, am cumparat pe 390 adv eu de la motea, la fel de ok, chiar surprinzatoare calitatea materialului, sudurii, etc. Văd ca au prinderi diferite opțiunile tale, in rest, diferenta de preț este. Putina dar exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Aprilie 27, 2023 Autor Share Postat Aprilie 27, 2023 da, pretul pt ambele e asemanator, optiunea de la Touratech pentru partea de sus e 1650 Ron. nu stiu daca merita pentru 500Ron sa ma mai complic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Aprilie 27, 2023 Share Postat Aprilie 27, 2023 Acum 4 ore, ioio_viola a spus: mai bag o fisa, poate stie careva ceva despre acesti 2 producatori de crash bar: https://www.motea.com/ro/set-de-bara-de-protectie-pentru-ktm-1290-super-adventure-r-s-2021-sus-si-jos-motoguard-x21-bar-de-protectie-portocaliu-a200224-0 https://heedshop.eu/en_US/p/Crash-bars-for-KTM-1290-Super-Adventure-S-R-2021-Bunker%2C-orange-/776 mersi Heed am eu de vreo 2 ani - dar e adevarat ca modelul anterior. Arata super ok - estetic zic. Rezistenta nu i-am testat-o si sper nici sa nu o testez. Legat de ungatorul de lant - daca nu ti-ai luat inca mai exista unii mai necunoscuti dar care fac lucruri de calitate si, se pare, mai cu cap. https://www.pro-oiler.net/. Il am de anul asta asa ca nu poti sa iti spun inca o parere pertinenta dar, ce imi place la el, e ca are un fel de U ce imbratiseaza pinionul spate si unge pe ambele parti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Aprilie 28, 2023 Autor Share Postat Aprilie 28, 2023 mersi, din ce vad la Pro-oiler pe site nu par a avea produs complet la vanzare, se gasesc pe alt site? parbrize Puig aveti careva? am citit ca sunt mai ok ca si alea OEM https://www.motonetro.ro/catalog/motocicleta/ktm/1290/super-adventure-1290-r-s/?good_detail=windscreen-puig-touring-smoke-3dadb08564074af700c36d8f34c7e1d6m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Aprilie 28, 2023 Share Postat Aprilie 28, 2023 aici aveau...da nu mai au. https://pro-oiler.nl/shop/index.php?route=product/category&path=1 Puig mi-am pus eu. Acu conteaza si cat ai inaltime. E enervant..ca ridicat aproape de maxim nu iti mai bate vantul..dar e mai galagios. Per total nu as spune ca e cea mai buna investitie..na acu daca te deranjeaza prea rau celalat poti face o incercare dar nu mi se pare diferenta atat de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Aprilie 29, 2023 Autor Share Postat Aprilie 29, 2023 Tu ai SAS, nu? Eu pe SAR nu pot sa zic ca am protectie la vant cu ala original . Am 1.86 deci caut ceva inalt, dar sa nu arate foarte ciudat si sa sune rau la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 26, 2023 Share Postat August 26, 2023 Buna ziua, sunt noul posesor al uneei ,,mici,, bijuterii KTM 1290 Super Adventure R 2017, am facut 200 km vineri, este un monstrulet bland:)))) doamneeeeeeeee. Este un tank pe doua roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 26, 2023 Share Postat August 26, 2023 Acum 35 minute, Djenavar a spus: ...sunt noul posesor al ...KTM 1290 Super Adventure R 2017... Fara poze veatza e pustiu...spunea un clasic mort demuuuuuult! Sa-l stapanesti sanatos fara incidente si defectiuni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 26, 2023 Share Postat August 26, 2023 am o singura poza dar revin de luni cu multeee, multe poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 26, 2023 Share Postat August 26, 2023 Am s-o spun doar o dată: nimic nu e ca motocicleta japoneză. Am zis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat August 26, 2023 Share Postat August 26, 2023 Atat de? Fiabila, ieftina, depasita tehnologic, vanduta la suprapret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 27, 2023 Share Postat August 27, 2023 Acum 10 ore, PzKpfW a spus: Am s-o spun doar o dată: nimic nu e ca motocicleta japoneză. Am zis! Parca mai conteaza, cand tragi de acceleratie zici ca se dezlantuie iadul ,este ff agila(pt mine), neasteptat pt gabaritul ei, pe curbe se lasa iaras fff bine ,zici ca.i tren pe sine (pentru calitatile mele de raisăr) sa fiu al naibii daca simt gropile de sosele patriei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 27, 2023 Share Postat August 27, 2023 Nu iadul, ci jihadul! Am condus 1190, nu pot să exprim in cuvinte cum m-am simțit. Ciclistica e wow, frânele beton, suspensia cum trebuie, iar cuplul... Nici nu are rost să aduc vorba. Iar poziția pe ea, la 1,80 ai mei, e fix ce trebuie. 1290 nu are cum să fie decât mai bun. Să-l călărești cu plăcere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 27, 2023 Share Postat August 27, 2023 Dacă n-aș ști cum e cu piesele mai că m-ați face să-mi iau un kktm d'ăsta! Prinde măcar 300? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 27, 2023 Share Postat August 27, 2023 Măi, cu piesele nu știu cum e, dar mobra asta îți pune un rânjet enorm pe moacă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 27, 2023 Share Postat August 27, 2023 Acum 14 minute, Lucian_M a spus: Măi, cu piesele nu știu cum e, dar mobra asta îți pune un rânjet enorm pe moacă! Două ranjete am o mika problema nu ajung cum trebuie ls sol, stiam asta dar nu a mai contat , dacs ma las un pic pe o parte din ṣa ajung cu toata talpa(una din ele) 300 nu stiu daca prinde dar 250 i.am dat ajunge instsnt la 100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat August 27, 2023 Share Postat August 27, 2023 E limitata la 250 din ce stiu eu. Vezi ca exists seii mai joase. Si 2 pozitii la sa vezi sa nu fie sus. Te mai poti juca si la preload Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 27, 2023 Share Postat August 27, 2023 Acum 2 ore, Djenavar a spus: 250 i.am dat Puțin, foarte puțin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 27, 2023 Share Postat August 27, 2023 (editat) 17 hours ago, tzunoi said: Atat de? Fiabila, ieftina, depasita tehnologic, vanduta la suprapret? Trebuia să pun "/s" la sfârșit probabil. 4 hours ago, tzunoi said: E limitata la 250 din ce stiu eu. Distracția pe stradă este între ~60 și ~180km/h, în funcție decontext și condiții. La peste 200 doar carenatele mai sunt confortabile. 7 hours ago, Djenavar said: cand tragi de acceleratie zici ca se dezlantuie iadul După destule motoare și motociclete încercate și deținute, am să fiu subiectiv și am să spun că motorul ăsta este cel mai distractiv pentru o țară ca România. Editat August 27, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DesertEagle Postat August 27, 2023 Share Postat August 27, 2023 Da, am mers si eu cu 1290. Plusuri: 1. Motor foarte puternic si extrem de vioi. 2. Vezi pct 1. Minusuri: 1. Vibracioasa extrem de deranjant. 2. Benzina numai premium din cauza motorului supra compimat, suucces in Romania cu asa ceva 3. Defecte de fabricatie (vezi display, frana spate si altele) foarte greu de reparat in garantie (lipsa piese). 4. Scumpe in draci. 5. Vobla/ instabilitate la viteze mari (vezi youtube) iremediabil pe garantie, asa face toate, boss, e boala lor. 6. Mananca lanturi pe paine, uneori in mai putin de 1000 km la viteza mare, iarasi, defect de proiectare. 7. Incomoda, sa naspa contrar scenariului obisnuit de utilizare. 8. Protectie la vant deficitara. 9. (Subiectiv) arata naspa toate astea noi cu fata aia de cal in depresie severa si aceeasi schema de culori. 10. Piese de schimb foarte scumpe, vin extrem de greu, zici ca Austria e la 40000 km de noi. 11. Upgrade-urile originale (Ktm Power Parts) costa de te rup, in buna traditie europeana. In rest, foarte bune, "distractive", nimic de zis daca mergi 2000 km pe sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 27, 2023 Share Postat August 27, 2023 1 oră în urmă, DesertEagle a spus: Da, am mers si eu cu 1290. Plusuri: 1. Motor foarte puternic si extrem de vioi. 2. Vezi pct 1. Minusuri: 1. Vibracioasa extrem de deranjant. 2. Benzina numai premium din cauza motorului supra compimat, suucces in Romania cu asa ceva 3. Defecte de fabricatie (vezi display, frana spate si altele) foarte greu de reparat in garantie (lipsa piese). 4. Scumpe in draci. 5. Vobla/ instabilitate la viteze mari (vezi youtube) iremediabil pe garantie, asa face toate, boss, e boala lor. 6. Mananca lanturi pe paine, uneori in mai putin de 1000 km la viteza mare, iarasi, defect de proiectare. 7. Incomoda, sa naspa contrar scenariului obisnuit de utilizare. 8. Protectie la vant deficitara. 9. (Subiectiv) arata naspa toate astea noi cu fata aia de cal in depresie severa si aceeasi schema de culori. 10. Piese de schimb foarte scumpe, vin extrem de greu, zici ca Austria e la 40000 km de noi. 11. Upgrade-urile originale (Ktm Power Parts) costa de te rup, in buna traditie europeana. In rest, foarte bune, "distractive", nimic de zis daca mergi 2000 km pe sezon. 1. DA 2.Da 1. Nu am simtit sau sunt eu nesimtit 2.Tot benzina 95 am pus, o sa ma uit in carte sa vad 3.Nu am sesizat nimik la display nici la frana spate, franeaza excelent 4. Depinde ca orice femeie scumpă 5.Cum am spus, am dat un pik de viteza, nu am simtit nici umbra de voblaj 7.Nu o simt incomoda dar nici nu sunt un pretentios 8. Ce ma ventila ca dracu pe Hornet, nu ajunge aer pe mine sa ma racoresc, astept sa vina frigul sa vad cat de protejata este. 9.Fiecare are gusturile lui, nu trebuie sa fie Sharon Stone ca sa.ti placa femeua 10. Sper sa nu aflu, in cat timp ajung si cat cista piesele 11. Are cam tot ce este nevoie,nu am momentan nevoie de nici un upgrade Va tin la curent cat de distractiva este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DesertEagle Postat August 27, 2023 Share Postat August 27, 2023 Man, nu vreau sa-ti stric placerea, departe de mine asta. Daca tu esti multumit, foarte bine, sa-ti traiasca 1 milion de km. Raspunsul meu era mai degraba pt astia cu "distractia" care vad orice bug ca feature. Pace si satisfactie la orice kilometru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geologu Postat August 27, 2023 Share Postat August 27, 2023 Acum 40 minute, DesertEagle a spus: Man, nu vreau sa-ti stric placerea, departe de mine asta. Fix asta ai făcut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 27, 2023 Share Postat August 27, 2023 Dacă aș avea o astfel de motocicletă, sincer mi-ar păsa prea puțin de părerea celorlalți. Aș râde ca prostul când trag de gaz și atât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat August 27, 2023 Autor Share Postat August 27, 2023 Am aproape 9k km cu 1290sar model 2022. Vin de pe Tiger 800 2018 pe care am facut ~100.000km. 1. Nu vibreaza pe cat se spune. Daca o tii peste 4-5k ture o simti, dar la cati cai are rar mergi constant cu turatia aia. 2. Vrajeala, merg cu 95 si nubare nici pe drq 3. Umbla vb, am avut doar un incident cu un harness pana acum 4. Mai ieftin ca un BMW, mai scump ca un AT, dar peste ambele ca si tinuta de drum si power 5 nu 6 nu 7 nu, cu seile cu incalzire am mers tura de 4000km si nu e mai rau ca si Triunph-ul 8. Am pus parbriz mai inalt AM 9. E in garantie inca, nu mi se pare mai scump ca Triumph 10. Am luat to ce am avut nevoie din start sa nu fie diferenta fata de Tiger Ps: fac peste 15k pe an si la prima vedere cu KTMul e mult mai usor pe curbe, in depasiri si pe offroad versus Triumph-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.