catas_him Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) Si am terminat-o in sfarsit, de adunat.......ca tare imprastiata a mai fost. Editat Aprilie 30, 2013 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Salutare ! Poate sunteti interesati de : /index.php?/topic/695482-intalnirea-posesorilor-de-kawasaki-vulcan-17-19-mai-sibiu/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Catas imi place la nebunie modelul tau, imi plac motoarele anilor 85 - 90 iar VN 15 se afla in topul primelor 3 . Un adevarat power cruiser . Felicitari , sa o stapanesti sanatos si fara evenimente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Catas imi place la nebunie modelul tau, imi plac motoarele anilor 85 - 90 iar VN 15 se afla in topul primelor 3 . Un adevarat power cruiser . Felicitari , sa o stapanesti sanatos si fara evenimente. Da, e un motor foarte puternic iti da si teama in plimbari si satisfactie, in acelasi timp. A aparut o mica problema dar sper sa o rezolv in curand..... Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 /index.php?/topic/695482-intalnirea-posesorilor-de-kawasaki-vulcan-17-19-mai-sibiu/ Mai sunt locuri disponibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator valentinutsa Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Salutare! Am si eu un en500 din 92. Vreau sa il fac bobber. 1. Daca il fac bobber, mai pot face itpul?(app marti imi vin tobele dragster bamboo exhaust , filtre aer conice) 2. Mai demult, mi-a cazut de pe cric, dar foarte usor ca am sprijinit-o. Problema e ca am ramas cu un tacanit intr-o anumita turatie. Ce sa fie? Am impresia ca rola la distributie 3. Ce este un dynojet? Se poate pune si pe a mea? Ajuta la cv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Salutare si bun venit printre noi . La pct 1 si 2 iti pot raspunde eu: 1 - Al meu este modificat si tocmai i-am facut ITP-ul . Sa te duci la un service cu vechime, celor noi pe piata le este mai frica sa se bage sa-ti puna stampila mai ales daca este modificat foarte evident . Cei vechi in domeniu stiu in avans cand le vin controalele..,si sunt interesati sa-ti ia banii , nu sa te refuze si tu sa te duci sa-ti rezolvi in alta parte . 3 - este un kit de crestere a puterii motorului prin montarea in carburator a unor noi jiglere, ac , duze . . Din cate stiu, pt vulcane nu exista decat stage 1 - kit-ul ce-ti creste puterea cu 5% ( cam putin ) , in acelasi timp iti creste si consumul . Pe langa dynojet, trebuie sa montezi si un filtru de aer mai permisiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator valentinutsa Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Multumesc!si despre tacanitul ala stii ceva?? Sa fie la distributie? Kitul dynojet se vinde in ro sau se poate lua numai de pe ebay? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 bataia o fi de la ceva, dar nu de la faptul ca ai scapat tu motorul intr-o parte, n-are nici o legatura probabil jocul termic la supape, sau cum ai spus si tu, lant de distributie. cat despre dynojet, este util mai ales daca schimbi toba stock si filtrul de aer, practic le pune in valoare pe astea 2 si daca este bine reglat, pe langa faptul ca-ti creste puterea, iti optimizeaza si consumul (a nu se intelege o scadere directa, ci o scadere la acelasi stil de condus, dar atentie, in general, dupa o crestere de putere ai tendinta sa mergi mai tare/agresiv, asa ca evident consumul va creste). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator valentinutsa Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Treaba e ca imediat dupa ce am ridicat m-am trezit cu bataia aia. O sa o desfac sa verific distributia. Cat despre tobe si filtre, marti imi ajung.am luat tobe dragster bamboo exhaust si 2 filtre conice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Are cineva un disc de frana de VN800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amedock Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Vand patine EN 500 NOI japonia Pret 100 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Pentru ce model/an de En .. .se potrivesc oare la LTD 454 ? codul patinelor ar fi acelasi in diagrame . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Goldbug Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Salutare, De aprox 1 luna am intrat si eu in randul posesorilor de Vulcan cu un Mean Streak 2007 SE. Acest motor imi sta pe creier de 3 ani si anul asta in sfarsit s-a intamplat minunea . Pentru ca ma roade mana si nu il pot lasa asa cum este am inceput sa ma uit dupa tot felul de modificari. Primele chestii pe care vreau sa le fac tin de modificarea filtrului de aer si de adaugarea unui power commander pentru a creste performanta motorului. Apoi urmeaza sa ma uit dupa ceva tobe (momentan am in minte Cobra Speedster Slashdown sau Muzzy 2-1 dar asta nu se prea mai gaseste). Vreau sa va cer ajutorul cu cateva chestii: 1) A mai facut careva dintre voi modificarea filtrului de aer? Ma intereseaza in special modificarea Caddman sau "Half way to thunder" dar sunt deschis si spre alte variante. 2) Foloseste careva Power commanderul? Exista si alte variante mai ieftine cu aceleasi rezultate? 3) Ce alte tobe imi recomandati? Ma intereseaza ceva care sa nu fie super galagios. La tobele Cobra ma gandeam sa pun un baffler silentios. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Arunci banii fara rost - animalul ala superb pe care il ai iti scoate si tractorul impotmolit pe arie... Puneti filtru K&N, nu e vraja, o sa respire mai normal motorul, la tobe nu stiu ce sa zic, depinde daca au sonda lambda sau nu. Daca au, va trebui sa gasesti o solutie sa o pui si pe cele noi, altfel consuma mult. Daca nu, poti pune orice aftermarket, sau poti sa-ti faci din inox dupa imaginatia ta si priceperea mesterilor. Power Commander puneti doar in ultima etapa, daca chiar esti asa de nemultumit, desi inca o data zic, you have plenty of fuckin'power... Sa-l folosesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amedock Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Pentru ce model/an de En .. .se potrivesc oare la LTD 454 ? codul patinelor ar fi acelasi in diagrame . vrei sa iti dau codul de pe ele ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 amedock pai codul este acelasi in diagrame totusi am vazut piese de EN si LTD care au acelasi cod in diagrame si totusi aratau diferit unul fata de celalalt ... de asta am intrebat daca tu stii mai multe ... scuze .. una fata de cealalta ... ma refeream la piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator valentinutsa Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Azi mi-au venit tobele si semnalizarile pe led. Maine le pun si pun o filmare. Am incercat o toba pe un seven fifty si suna demential. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amedock Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 amedock pai codul este acelasi in diagrame totusi am vazut piese de EN si LTD care au acelasi cod in diagrame si totusi aratau diferit unul fata de celalalt ... de asta am intrebat daca tu stii mai multe ... scuze .. una fata de cealalta ... ma refeream la piese Salut te ajuta daca fac poze la cele 2 patine?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Goldbug Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Arunci banii fara rost - animalul ala superb pe care il ai iti scoate si tractorul impotmolit pe arie... Puneti filtru K&N, nu e vraja, o sa respire mai normal motorul, la tobe nu stiu ce sa zic, depinde daca au sonda lambda sau nu. Daca au, va trebui sa gasesti o solutie sa o pui si pe cele noi, altfel consuma mult. Daca nu, poti pune orice aftermarket, sau poti sa-ti faci din inox dupa imaginatia ta si priceperea mesterilor. Power Commander puneti doar in ultima etapa, daca chiar esti asa de nemultumit, desi inca o data zic, you have plenty of fuckin'power... Sa-l folosesti sanatos. Multumesc de sfaturi. Imi place sa fac diferse modificari la motor deci vreau sa experiementez cum e cu o admisie de aer modificata si cu power commander. E cineva pe aici care a facut modificari de genul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 'Na ziua! Daca aveti idee unde pot gasi un corp de carburator pentru un VN800, aruncati cu informatie va rog. eBay am incercat, as vrea sa ramana ultima solutie. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 ce-ai stricat la el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 ce-ai stricat la el? Nu eu:D. Mecanicu zice ca "ghidajul socului"? Eu nu ma pricep maxim, o zis ca e nevoie de corp carburator. Maine trec sa vad exact cum si in ce fel e stricata mizeria. E ciudat ca s-a intamplat dupa o revizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 pai cablul de soc este din plastic, chiar daca l-ar fi strans prea tare, l-ar fi stricat pe ala, nu corpul carburatorului. si ala se poate comanda ia vezi tu exact ce ai acolo, si apoi cumpara piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Salutare! Am nevoie de un sfat. Am o problema cu frana fata la Vulcan si nu-i dau de cap deloc. Clapeta este moale rau, aproape ca se lipeste de maner. Mentionez: placutele de frana sunt noi, aer in instalatie nu este (am pompat lichidul de frana pe aerisitor in sus.....cam un litru cred). Acum am comandat si discul de frana fata, am observat ca e uzat tare si sa nu am surprize. Intrebarea mea: daca aer in instalatie nu este, iar lichid nu scapa pe nicaieri, care ar puea fi o alta cauza la treaba asta? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.