Don Diego Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Salut, sa-l stapanesti sanatos si fara incidente! Din cate am mai citit pe vn750.com schimbatul mai greoi este influentat de caracteristicile uleiului, dar si de nivelul acestuia. Din ce localitate esti? La profil nu e specificat... » Post actualizat in 17 Apr 2015 12:27Comenzile observ ca sunt foarte avansate, asa ai luat-o sau le-ai modificat ulterior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Salutare! Daca doriti o mobra impecabila: http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=601247 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hori72 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Salut, sunt din Oradea si asa am cumparat-o. Pozitia este foarte comoda cu ghidonul drept si comenzile avansate. Apropo, ale voastre cam cat papa la suta ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Salut; ce reglaje i-ai facut? Al meu ia 4-5 la suta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hori72 Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Aveam reglat aerul la carburatoare pe o parte 5 ture, pe cealalta 6, nu tragea , dadea rateuri la pornire si consuma 7 litri. Acum i-am dat 3 ture , merge mai bine, porneste mai usor dar tot consuma cam 6, adevarul ca in oras. I-am mai refacut filtrele de aer cu burete imbibat in ulei SAE 30 cum scrie cartea tehnica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Si eu tot la 3 ture le-am reglat; pentru filtrele de aer folosesc spray pentru impregnat. Nu le-ai imbibat prea tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 salutare intrebare capcana pt mine. cum as putea elimina -junction box- ul din instalatia electrica la VN800 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 pentru Kawasaki Drifter care va fi usurat si transformat in stil bobber...aripa fata si tablia saua indiiduala. .vor urma si altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Sal'tare baieti! De ieri nu mai sunt posesor de Vulcan, ii urez noului posesor sa se bucure de motor cel putin atat de mult cat m-am bucurat si eu de el. Asfalt uscat va doresc si drumuri lungi si placute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Sal'tare baieti! De ieri nu mai sunt posesor de Vulcan, ii urez noului posesor sa se bucure de motor cel putin atat de mult cat m-am bucurat si eu de el. Asfalt uscat va doresc si drumuri lungi si placute! Nu stiu daca sa te felicit ori ba, dar ce pot sa fac este sa-ti urez sa ai inspiratie in alegerea viitoarei motocicelete(banuiesc ca nu te lasi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Merci! Inspiratie am: vn2000 dar banii imi lipsesc momentan. Vor veni ei la un moment dat iar de lasat nici gand sa ma las. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Merci! Inspiratie am: vn2000 dar banii imi lipsesc momentan. Vor veni ei la un moment dat iar de lasat nici gand sa ma las. Eee, asta da vis! Iti urez multa bafta in afaceri, ca sa poti achizitiona "monstrul" cat mai curand cu putinta! :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Grile Radiator pt Vn800 .Material : Duraluminiu 3mm prelucrat prin frezare CNC si polishat.Pret : 300 leiContact : vezi semnatura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 si "haina" de piele pe saua solo Kawasaki Drifter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 (editat) In oras 6% nu este mult...cam atat ia si al meu, dar afara la drum intins, 2 persoane si bagaje (incarcat la maxim) dar mers frumos si constant la 90 -100km/h imi ia 5% , si 4,5% daca sunt singur si fara bagaj Editat Aprilie 25, 2015 de Bazil88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Salutare! Daca doriti o mobra impecabila: http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=601247 VANDUT!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 se vinde bobber facut din VN 800 classic. detalii si poze in link: /index.php?/topic/726028-bobber-vn-800-classic/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Salutare Vulcanisti! Mentionez din start ca am inceput sa citesc topicul dar, din pacate este o munca titanica sa gasesc infomratia specifica din el, asa ca o sa apelez la binevointa voastra sa ma lamuriti. La 3 ani dupa decesul Marauderului meu, a venit in sfarisit timpul sa ma urc pe doua roti, asa ca am inceput cautarile. Initial am vrut sa sar de 1000cc (fiind hotarat pe DragStar 1100 - care a picat pt ca majoritatea care se incadra in buget *4000-4500 eur* erau din 2004, iar modelul este racit pe aer) dupa care mi-am dat seama ca pt Bucuresti (mare parte a drumurilor fiind facute in oras) nu e practic sa ai un "vapor". In ideea de a "evolua" si a sari de 800 cc, am gasit un VN 900 din 2008, care e destul de bine accesorizat, si accesibil ca pret. Intrebarea mea adresata celor care au mers cu acest model este, la ce sa ma astept de la el? Ca specificatii, nu e diferit fata de ce am avut inainte (vorbind din ceea ce este pe hartie), diferentele majore fiind injectia si transmisia pe curea (care nu ma incanta foarte mult, dar e mai bine decat lantul). Asadar, ce probleme ati avut cu el, cat de greu e de mesterit la el (schimbat consumabile, bujii etc.- la Marauder era un chin, sa scoti buja spate trebuia sa dai jos rezervorul), cum se comport la drum lung (cand incep vibratiile, cat de tare se simt in scarite si ghidon) si nu in ultimul rand, cat de confortabil este (si cum se pot regla suspensiile). Multumesc mult pentru timpul acordat sa imi raspundeti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) Vand Kit discuri ambreiaj nou marca EBS + Arcuri ambreiaj EBC noi pentru VN800 - 260 lei impreuna. tel 0741 497 851 Editat Mai 4, 2015 de Old School Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Multumesc JUST4TNT pentru raspuns. Pana acum din ce ati mai citit prin forumurile de afara, ati observat vreun defect/punct slab al motorului? De ex. la Marauder, aveau o problema generalizata la plusul de la releul de incarcare (se topea la un punct) dar si probleme la vibrochen / bieleta pe cilindul din fata, care cauza decesul prematur al motorului (cum a fost si in cazul meu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 (editat) Posesorii de VN800....a patit cineva asta? E buba lor?: Editat Mai 7, 2015 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Din cate am citit, este obligatorie si vitala verificarea supapelor in jur de 10000-15000 de km. Cam asa spuneau pe forumurile din afara. Ar fi interesant de vazut daca si la noi posesorii de VN au facut asa, si, nu in ultimul rand, cam cat ar costa operatiunea (din cate am vazut trebuie scos blocul motor ca sa poti da jos capacele la chiuloase). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 eu am verificat iarna asta supapele (si nu numai) si totul este okay.dar nu a trebuit sa scot blocul motor ca sa dau jos capacele culbutori.iese la limita si stramt,dar suficient ca sa faci manopera .obligatoriu 2-3 beri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Deci, e vreun sunet specific pentru problema de mai sus? Al meu nu stiu daca a suferit vreo interventie de genul. Nu in ultimul rand. Cat cost o astfel de operatiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Pai e sunetul clar de culbutori care bat...ca la oricare alt motor. Voi ce ulei bagati, marca prea putin ma intereseaza, mai mult indicativul? Va intreb pentru ca am parasit clubul virago si am trecut la clasa superioara si trebuie sa adun acu informatii despre modelul asta (VN800 clasic, 96) pana ma fac doxa. Fostul propiertar a bagat motul 5100 15W50. Eu unu nu-s fan motul deloc, la fosta mobra numa cu repsol am mers si parca avea alt glas motorul....parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.