Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Salut din nou ....motoru este aksa in curte am mers cam 200 de km cu el dar din pacate mi-a sarit lantul de pe foaie in depasire si am inceput sa fac drifturi cu motoru pe asfalt fara sa vreau ..deaceea vreau sa schimb tot kit-ul ..k sa nu am probleme pe viitor........multumesc pentru indrumare celorlalti. Am cautat kit de 800 dar lantul este mult mai gros decat cel pe care il am eu ...deaceea m-a dat inapoi ideea de a pune de 800..si nu stiu acum daca ramane acelasi raport de transmisie (nu am innumarat dintii pinioanelor de la kit-ul de 800)...oricum sper sa ma descurc cumva! untill then RIDE SAFE ! BAFTA TUTUROR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am mai pus odata intrebarea si o mai pun odata.

Ce marime e surubul ala pe unde dai uleiul jos, si ce pas?

 

Parca se foloseste cheia de 17 la el.

Nu am cum sa ajung la garaj, asa ca nu-mi dati sfatul sa merg sa-l dau jos si sa-l masor.

 

Multumesc de intelegere.

Da, e cheie de 17 si cred ca e metric 14 sau 15. Dar am vazut la Vulcan ca unele suruburi metric 8 se deschid cu cheie de 12, altele cu cheie de 13, asa ca pana la urma tot va trebui sa-l masori. Daca intrebai saptamana trecuta, iti spuneam eu, ca abia ce i-am schimbat uleiul. Pasul nu are relevanta, sunt standardizate. Nu vad de ce ar trebui aici un pas deosebit.

 

--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 13:56 -------------

Salut din nou ....motoru este aksa in curte am mers cam 200 de km cu el dar din pacate mi-a sarit lantul de pe foaie in depasire si am inceput sa fac drifturi cu motoru pe asfalt fara sa vreau ..deaceea vreau sa schimb tot kit-ul ..k sa nu am probleme pe viitor........multumesc pentru indrumare celorlalti. Am cautat kit de 800 dar lantul este mult mai gros decat cel pe care il am eu ...deaceea m-a dat inapoi ideea de a pune de 800..si nu stiu acum daca ramane acelasi raport de transmisie (nu am innumarat dintii pinioanelor de la kit-ul de 800)...oricum sper sa ma descurc cumva! untill then RIDE SAFE ! BAFTA TUTUROR.

Lantul nu sare numai din uzura, sare si cand nu este bine intins. In mod normal, "burta" lantului trebuie sa fie de vreo 2 cm. Ia vezi, ca poate nu e nevoie sa-l schimbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne-a putin,

daca inca nu ai adus-o acasa,nu prea esti proprietar...sa te vedem macar cu motoru in curte...succes.

 

La fel ca varu' de la Kremlin ;) nu vorbesc fara acoperire.Azi,26 Martie am stat 3 ore in Louis-ul din Hamburg si culmea nu mi-am prea gasit echipamentul pe care-l voiam.L-am gasit in schimb la Polo.Am ambele cataloage - cine vrea sa-mi zica si scanez ce-l intereseaza.

Maine plec spre casa cu EA.Este totusi un A dar foarte modificat - roata fata da impresia de Clasic.Poze cu subsemnatul saptamana viitoare.

Multumesc de incurajarile primite.Salut tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti informatii despre cum se golesc tobele la vn-ul de 1500 va rog sa imi spuneti, cred ca e complicat pt. ca are toba intermediaracare, cred eu ca trebuie desfintata .

Tobele finale (capetele) se ingusteaza spre capat si nu stiu daca se pot goli, daca cumva aveti date despre cum arata tobele finale inauntru va rog sa ma ajutati ,aftfel nu risc sa tai.

Astept sugestii

zaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva unde gasesc un ghidon stock de vn 800 clasic? am cautat la louis si nu am vazut decat custom. mai imi trebuie si un riser pt el (cred ca riser se cheama piesa care prinde ghidonul de furca...doar unul s-a strambat). poate are cineva pe acasa si vrea sa le dea... am luat o tranta si le-am strambat. sau se pot indrepta undeva? unde?

 

multumesc.

Editat de Vantul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pana la urma cate spite ai pe spate Directore?

 

Eu zic sa tai, si vezi dupa aia cum te descurci.

Riscant .

Se poate taia dar nu stiu daca iese afara filtrul prin spate si nu am facut nimic daca nu iese.

Oricum studiez si la un moment dat ,tai si vad eu ce se intampla.

Multumesc oricum si astept si alte pareri.

zaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne-a putin,

daca inca nu ai adus-o acasa,nu prea esti proprietar...sa te vedem macar cu motoru in curte...succes.

 

Gata,sunt cu ea in curte.Mai inregistrarea - ca acu umblu fara :huh: - si apoi primul drum direct la Moneasa.

Numai bine tuturor :ok:

post-30013-1207027141_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo,numa ca nu se vede poza....incearca sa o pui mai mica...

post-30013-1207046323_thumb.jpg

Editat de putin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre frati vulcanologi, am nevoie de un picut de ajutor. Tocmai ce mi-am comandat un set de caucioace Continental Milestone pentru Drifteru' meu si oamenii care le aduc nu aduc si camere de aer. Pe site-ul Continetal scrie clar ca se potrivesc camere tip F/G 16, fata 130/90 - 16, spate 140/90 - 16. Am gasit la niste unii carora cica le zice depozitul de anvelope dar, surpriza, nu exista pe stoc si or sa vina candva la Sfantu' Asteapta. Avand in vedere ca luni imi vin caucioacele si ca vreau sa le si montez cat mai repede, am nevoie de ceva adrese de firme la care sa bunghesc camerele astea, Continental F/G 16.

 

 

Danke Schon

 

LE: Io-s din Bucale, deci firmele ar trebui sa fie d-aici sau pe-aproape.

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super misto scula. Scumpa ?

NU,ocazie super 2.000 euro + faptul ca mi-a pus 2 cauciucuri noi si a schimbat cablul la Km care are 13.000 Km.Moto e din "97 inscrisa in "98,original A dar modificat.

Alta e problema. Nu i-am mai facut numere provizorii ca am adus-o in masina si acum la ARR imi cer brif-ul scurt care nu-l am. CE SA FAC?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre frati vulcanologi, am nevoie de un picut de ajutor. Tocmai ce mi-am comandat un set de caucioace Continental Milestone pentru Drifteru' meu si oamenii care le aduc nu aduc si camere de aer. Pe site-ul Continetal scrie clar ca se potrivesc camere tip F/G 16, fata 130/90 - 16, spate 140/90 - 16. Am gasit la niste unii carora cica le zice depozitul de anvelope dar, surpriza, nu exista pe stoc si or sa vina candva la Sfantu' Asteapta. Avand in vedere ca luni imi vin caucioacele si ca vreau sa le si montez cat mai repede, am nevoie de ceva adrese de firme la care sa bunghesc camerele astea, Continental F/G 16.

Danke Schon

 

LE: Io-s din Bucale, deci firmele ar trebui sa fie d-aici sau pe-aproape.

 

Mie mi-a adus bogdan.c de pe acest site in 6 zile camera si caucioaca. Daca te grabesti si nu cauti pe stoc cred ca pe marti-miercuri le ai.

 

/index.php?...148178&st=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina!Sa fiti amandoi sanatosi si sa ai parte numa de calatorii placute cu el! :( :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU,ocazie super 2.000 euro + faptul ca mi-a pus 2 cauciucuri noi si a schimbat cablul la Km care are 13.000 Km.Moto e din "97 inscrisa in "98,original A dar modificat.

Alta e problema. Nu i-am mai facut numere provizorii ca am adus-o in masina si acum la ARR imi cer brif-ul scurt care nu-l am. CE SA FAC?

la RAR in principiu poti merge fara brief-ul mic, le este mai greu sa faca civ-ul pt ca in ala mare nu prea scrie multe, dar se poate, si nu stiu daca la politie este suficient brief-ul mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la RAR in principiu poti merge fara brief-ul mic, le este mai greu sa faca civ-ul pt ca in ala mare nu prea scrie multe, dar se poate, si nu stiu daca la politie este suficient brief-ul mare.

 

 

cum adica brief mare/mic?...eu am avut doar 1 brief,care semana cu CI-te romaneasca, doar ca era cu verde...

e vorba de talon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica brief mare/mic?...eu am avut doar 1 brief,care semana cu CI-te romaneasca, doar ca era cu verde...

e vorba de talon?

Da, ceea ce noi numim "talon" sau certificat de inmatriculare este brieful mic. CIV-ul e brieful mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...