Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

 

Am si eu nevoie de niste informatii/sfaturi de la cunoscatori..ce imi puteti spune despre kawasaki vulcan vn750?este ok?cum se prezinta?se merita sa l achizitionez?multam

 

Salut ! nu ma consider un cunoscator dar o parere doua im exprim si eu .

O parere obiectiva : este un model ce a fost fabricat 20 de ani ( 1986 - 2005). Cred ca asta spune foarte multe...

 

Subiectiv : din "gramada" de motoare detinute in 25 de ani de cand am carnet , sunt la al doilea VN750 (primul a fost fab. 94, asta de acum este '86 si are ~72000km ), sunt multumit de putere, consum, fiabilitate, intretinere. Pana nu am montat comenzi avansate am fost usor inghesuit ( am 1,83 )

 

Daca motorul care vrei sa-l achizitionezi este in " mintile" lui merita .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

*

Succesorul de 800 cred ca e o optiune mai buna.

 

Mai de graba este o optiune... dar nu neaparat mai buna!

Spun asta pentru ca am avut si 800-le, in comparatie cu 750-ul este mai puturos, transmisia finala pe lant in loc de cardan, lipsa cricului central ( in cazul unei pene de cauciuc iti cam da batai de cap) in schimb are un singur carburator si este mai aspectos dupa parerea mea .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb pt ca pot sa l iau foarte usor, un fel de ""combinatie"" ca sa zic asa, de la o cunostinta care nu e cu motoArele si a fost tinut mai mult in garaj..are vreo 20000 km si turometru e ""belit""ca a cazut de pe cric!!!ideea e ca am fost cu el la un atelier sa i schimbe un cauciuc si cei de acolo au zis ca ar fi cel mai prost motor!!sa nu fac prostia sa l iau!!!ca are motoru nu stiu cum...intr un cuvant e un motor naspa,de asta cer pareri pt ca l-as lua!!:)))))si nu stiu daca merita sau il iau si ma injur singur dupa aia:))multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsurile venite din partea astora care posteaza puncte mi se par cele mai inteligente... pline de continut, chiar ca ramai cu ceva dupa de vezi rezultatul unui brain storming de reala anvergura...

 

Oricum, Bazil a punctat bine (adica a oferit si un punct de vedere inainte de semnul de punctuatie cu acelasi nume...), faptul ca VN 750 s-a fabricat 20 de ani, spune multe pentru cineva care vrea sa-si formeze o parere cat mai aproape de adevar. Nu contest faptul ca alte modele de Vulcan sau de la alte firme nu au partile lor bune sau nu arata mai bine - fiecare biker vede in "puiu' lui de cioara" odrasla perfecta. Tot asa si cu mecanicii, o sa vezi mecanici care te intampina cu un zambet larg la vederea motorului, iar altii scarpinandu-se in cap...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt absolut de acord cu ce zicea Bazil. E un motor performant, dar cu aspect de cruiser japonez de anii 80. VN800 e mai clasic, dar mai lent. Daca nu umbli neaparat dupa aspect si n-ai chef sa ungi lanturi, go for it, nu cred ca e mai putin fiabil decat alte japoneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Catalin Bachus. Ai schimbat termocupla cu una "originala"? Sau cu una compatibila, auto? Se poate ca termocupla noua pusa de tine sa "intre" mai tarziu decat ar trebui, si drept urmare apa sa apuce sa se incinga pana intra ventilatorul in functiune....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresisem topicul, istetule! Catamai brainstormingul ai facut tu ca sa-mi raspunzi la un punct.... =)) Nu te mai osteni sa raspunzi, am itrat pe aici din greseala, si nu mai revin.

 

Raspunsurile venite din partea astora care posteaza puncte mi se par cele mai inteligente... pline de continut, chiar ca ramai cu ceva dupa de vezi rezultatul unui brain storming de reala anvergura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cumpar evacuari custom Vn800,second hand.Prefer scurte.Daca are cineva de vanzare ,vreun pont ,sau poate face o recomandare de unde imi pot face la comanda,raman dator.

 

https://www.louis.de/en/artikel/turn-out-rear-silencer-chrome-35-45-mm-no-tuev/10027006?list=92458084

 

https://www.louis.de/en/artikel/dragster-bamboo-exhaust-chrome-38-45-mm-no-tuev/10027003?list=92458084

 

eu am pe al meu...si suna ....cum trebuie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut. Dupa curatarea carburatoarelol la VN750 le-am reglat la aerul la 1 tura si trei sferturi cum da cartea tehnica, dar porneste greu la cald si consuma la drum intins in jur de 7 la suta la o viteza de 90-100, si pe autostrada la 120-130 undeva la 8-9 litri. Mie mi se pare cam mult. Voi cate ture aveti deschiderea la carburatoare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hori72, scoate bujiile si vezi ce culoare au.Eventual pune si aici sau pe rubrica de service câteva fotografii cu ele.

Apoi in functie de asta poti inchide sau deschide surubul de amestec.Banui ca ai amestecul bogat si bujiile afumate,de aici si consumul.Apropo,ce consum aveai înainte de a umbla la carburatoare?

Salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de bataie. VN-ul 800 are un anumit zgomot care vine din motor si se aude cel mai tare la relanti. Acum nu iti imagina ca trebuie sa sune ca un ciocan pe nicovala. Legat de fum. Probabil semeringurile de supape duse. Legat de consum, probabil carburatie facuta vraiste. In oras mai mult de 6 nu ar trebui sa-ti manance. Du-l la mecanic si verifica supapele, semeringurile de supape, fa-i carburatia si fa-i si un test de compresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..

Am un Vn800 classic 1996....vine iarna si trebe sa ma apuc de treaba, mai o reparatie ceva.

Intrebari la voi...care stie care a mai facut...

Roata pe spate este de 140....Merge mai mare...150, 160 sa zicem ?

Rezervor, aripa fata, spate.....care are..merge si putin indoite

 

Alta mai dureroasa....trebe sa schimb tobele...una a crapat (o sudez undeva...dar nu mai arata bine) cealalta merge.

Pe unde sa fac tobe noi....din inox, din ce-o fi...de la cilindru pana la capat, cu tot tacamu...tevi, toba, amortizor zgomot, protectie tevi....de la zero.

Vreau ceva gen....Vn Drifter 800, Honda Vtx 1800 (2 in 1) sau daca pot sa pun cate una pe fiecare parte.

Am gasit la un moment dat ceva pe goagal..pe la Bucuresti...o firma care face treaba asta ....nu mai dau de ei pe net...sau mai sunt 2 "firme"...Dynamite Brothers Custom si Ing Radu.

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Depinde de bataie. VN-ul 800 are un anumit zgomot care vine din motor si se aude cel mai tare la relanti. Acum nu iti imagina ca trebuie sa sune ca un ciocan pe nicovala. Legat de fum. Probabil semeringurile de supape duse. Legat de consum, probabil carburatie facuta vraiste. In oras mai mult de 6 nu ar trebui sa-ti manance. Du-l la mecanic si verifica supapele, semeringurile de supape, fa-i carburatia si fa-i si un test de compresie.

» Post actualizat in 25 Sep 2015 10:25

Am fost pe la mecanici si mi-au spus ca e dus motorul...bielele cica ar fi problema...am fost la un mecanic cu problema consumului si a fumului negru dar nu mi-a rezolvat nimic...eu am montat un kuryakyn hypercharger si am crezut ca si el sa fie problema consumului...mecanicul respectiv mi-a inversat furtune si alte chestii ca acum respectivul filtru de aer are niste fluturasi care atunci cand accelerezi se deschid iar la relanti sunt intredeschisi...acum fluturasii la pornirea motorului stau deschisi iar cand accelerez mai ca nu se misca ba chiar la o acceleratie mai tare dau sa se inchida...am fost zilele astea si i-am zis ca sa-mi aduca filtrul in starea in care a fost...pur si simplu nu mai gasesti un mecanic bun...cel putin nu in timisoara.

» Post actualizat in 25 Sep 2015 10:25

Am fost pe la mecanici si mi-au spus ca e dus motorul...bielele cica ar fi problema...am fost la un mecanic cu problema consumului si a fumului negru dar nu mi-a rezolvat nimic...eu am montat un kuryakyn hypercharger si am crezut ca si el sa fie problema consumului...mecanicul respectiv mi-a inversat furtune si alte chestii ca acum respectivul filtru de aer are niste fluturasi care atunci cand accelerezi se deschid iar la relanti sunt intredeschisi...acum fluturasii la pornirea motorului stau deschisi iar cand accelerez mai ca nu se misca ba chiar la o acceleratie mai tare dau sa se inchida...am fost zilele astea si i-am zis ca sa-mi aduca filtrul in starea in care a fost...pur si simplu nu mai gasesti un mecanic bun...cel putin nu in timisoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...