TzuTzuNet Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Super misto scula. Scumpa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 (editat) Bre frati vulcanologi, am nevoie de un picut de ajutor. Tocmai ce mi-am comandat un set de caucioace Continental Milestone pentru Drifteru' meu si oamenii care le aduc nu aduc si camere de aer. Pe site-ul Continetal scrie clar ca se potrivesc camere tip F/G 16, fata 130/90 - 16, spate 140/90 - 16. Am gasit la niste unii carora cica le zice depozitul de anvelope dar, surpriza, nu exista pe stoc si or sa vina candva la Sfantu' Asteapta. Avand in vedere ca luni imi vin caucioacele si ca vreau sa le si montez cat mai repede, am nevoie de ceva adrese de firme la care sa bunghesc camerele astea, Continental F/G 16. Danke Schon LE: Io-s din Bucale, deci firmele ar trebui sa fie d-aici sau pe-aproape. Editat Aprilie 2, 2008 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
putin Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Super misto scula. Scumpa ? NU,ocazie super 2.000 euro + faptul ca mi-a pus 2 cauciucuri noi si a schimbat cablul la Km care are 13.000 Km.Moto e din "97 inscrisa in "98,original A dar modificat. Alta e problema. Nu i-am mai facut numere provizorii ca am adus-o in masina si acum la ARR imi cer brif-ul scurt care nu-l am. CE SA FAC? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Bre frati vulcanologi, am nevoie de un picut de ajutor. Tocmai ce mi-am comandat un set de caucioace Continental Milestone pentru Drifteru' meu si oamenii care le aduc nu aduc si camere de aer. Pe site-ul Continetal scrie clar ca se potrivesc camere tip F/G 16, fata 130/90 - 16, spate 140/90 - 16. Am gasit la niste unii carora cica le zice depozitul de anvelope dar, surpriza, nu exista pe stoc si or sa vina candva la Sfantu' Asteapta. Avand in vedere ca luni imi vin caucioacele si ca vreau sa le si montez cat mai repede, am nevoie de ceva adrese de firme la care sa bunghesc camerele astea, Continental F/G 16. Danke Schon LE: Io-s din Bucale, deci firmele ar trebui sa fie d-aici sau pe-aproape. Mie mi-a adus bogdan.c de pe acest site in 6 zile camera si caucioaca. Daca te grabesti si nu cauti pe stoc cred ca pe marti-miercuri le ai. /index.php?...148178&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoMihai Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Salut, suna la APCO- 3170372 , spune ca vrei cu Lucian si roaga-l sa te ajute , are contact cu toti marii importatori, spune-i ca e recomandat de Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Mie mi-a adus bogdan.c de pe acest site in 6 zile camera si caucioaca. Daca te grabesti si nu cauti pe stoc cred ca pe marti-miercuri le ai. /index.php?...148178&st=0 Merci, sunat, vorbit, in 6 zile le am Thanks for the help. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Faina!Sa fiti amandoi sanatosi si sa ai parte numa de calatorii placute cu el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 NU,ocazie super 2.000 euro + faptul ca mi-a pus 2 cauciucuri noi si a schimbat cablul la Km care are 13.000 Km.Moto e din "97 inscrisa in "98,original A dar modificat. Alta e problema. Nu i-am mai facut numere provizorii ca am adus-o in masina si acum la ARR imi cer brif-ul scurt care nu-l am. CE SA FAC? la RAR in principiu poti merge fara brief-ul mic, le este mai greu sa faca civ-ul pt ca in ala mare nu prea scrie multe, dar se poate, si nu stiu daca la politie este suficient brief-ul mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 Hehe Am jucat putin cu photoshop. Iata ce a iesit. Zoli o sa aiba lucru cu asta. Bre, cum sa scrii Harley Davidson pe un Vulcan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 Bre, cum sa scrii Harley Davidson pe un Vulcan? Greseala de tipar. Nu sunt atat de timpit sa fac asa ceva.... Imaginea a fost luata de pe un harley, ca o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 7, 2008 Autor Share Postat Aprilie 7, 2008 la RAR in principiu poti merge fara brief-ul mic, le este mai greu sa faca civ-ul pt ca in ala mare nu prea scrie multe, dar se poate, si nu stiu daca la politie este suficient brief-ul mare. cum adica brief mare/mic?...eu am avut doar 1 brief,care semana cu CI-te romaneasca, doar ca era cu verde... e vorba de talon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 cum adica brief mare/mic?...eu am avut doar 1 brief,care semana cu CI-te romaneasca, doar ca era cu verde... e vorba de talon? Da, ceea ce noi numim "talon" sau certificat de inmatriculare este brieful mic. CIV-ul e brieful mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 Da, ceea ce noi numim "talon" sau certificat de inmatriculare este brieful mic. CIV-ul e brieful mare. exact,la inscrierea mobrei, ele doua mi-au fost de ajutor la rar si la politie(unde au si ramas). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 7, 2008 Autor Share Postat Aprilie 7, 2008 hmmm,eu nu-mi amintesc sa fi avut brief mic la vulcan,iar la shovel,in mod sigur n-am avut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 se poate inscrie mobra si fara brief mic, insa le e mai usor daca il ai, nu mai stramba nimeni din nas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
putin Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Da domnilor,NUMAI daca'l ai te inscrie.N'am stiut si acum il astept sa vina ca nu vor sa o inregistreze.Era sa'l omor pe neamt care mi'a zis senin ca l'ar fi tinut de amintire.ASTA ESTE 1.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 10, 2008 Autor Share Postat Aprilie 10, 2008 eu nu zic ca nu-i asa ,ca poate asa si zice la lege dar,la noi nu au cerut....brief-ul mare a fost suficient. succes. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traffic_man_fm Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Salutare. Intrebarea mea se adreseaza posesorilor de VN800 Classic. Ce dimensiuni adminse la anvelope aveti trecute in talon? Am avut ceva probleme la RAR cand am facut identificarea la a mea si am constatat ca in baza de date RAR pentru VN-u meu au pus in talon 80/90 - 21 48H fata si 140/90-16 71H spate, cand eu am 130 fata si 150 spate. In plus, am fost atentionat de un "cunoscator" ca modelu meu nu este VN800A cum scrie in talon... ca ar fi B... nu mai inteleg... ca in nr de identificare scrie VN800Axxxxxx. Am trecut in final de RAR cu binecunoscuta umilinta si "insistenta", dar problema ramane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 10, 2008 Autor Share Postat Aprilie 10, 2008 pai vn800A e sigur ala cu roata pe 21"pe fata..... classic-ul cred ca e vn800B,adica roata pe 16"pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 (editat) pai vn800A e sigur ala cu roata pe 21"pe fata..... classic-ul cred ca e vn800B,adica roata pe 16"pe fata. da, VN800A e cel cu roata de 21 by the way, dupa mine, VN800A e de departe cel mai reusit chopper japonez care se inscrie pe linia softail-ului standard, daca faceau si la VN1500 (VN15 nu e nicicum) o varianta similara cu roata de 21, furca si ghidonul mai "chopperesque" si aripa spate la fel, era si ala un harley killer VS VN Editat Aprilie 10, 2008 de aoreus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 La mine in talon scrie: -fata - 130/90-1667H - spate - 140/90-1671H In ceea ce priveste nr. de identificare, e JKB VN800A XXXXXX. Si e tot clasic, adica B (roata groasa pe fata). A fost probabil exces de zel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Salutare! Sunt un nou proprietar de VN 800, asa ca dati bland. L-am luat anu trecut in decembrie si pana acum nu am reusit sa merg decat vre-o 400 Km prin Bucuresti. E luat de la Claudiu de la Cristesti. Am zis ca e mai bine de luat de aici. 1999, 33000 Km. Mda, ai un vulkan clasic, vn800B Probabil ca actele sunt de vn800a, omul o fi facut vreo smecherie cu actele, vreun fel de recarosare, de asta iti apare roata de 21 pe fata. Ai 16 si fata si spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Mda, ai un vulkan clasic, vn800B Probabil ca actele sunt de vn800a, omul o fi facut vreo smecherie cu actele, vreun fel de recarosare, de asta iti apare roata de 21 pe fata. Ai 16 si fata si spatele. pe mobile.de am vazut o gramada de anunturi in care scria clar VN800 A si erau classic, cred ca mai sunt si acum poate n-a facut omu' smecherii astea sunt A-urile non-classic, cu roata de 21, pana in 2001 Kawasaki VN800A 1995 Kawasaki VN800-A1 • Color - Candy Cardinal Red (L1), Pearl Greenish Black (RL) • VIN No. - JKBVNCA1vSA000001 • F No. - VN800A-000001 • Engine No. - VN800AE000001 1996 Kawasaki VN800-A2 • Color - Pearl Canary Yellow (1G), Metallic Nocturne Blue (C6), Candy Cardinal Red (L1), Pearl Greenish Black (RL), Ebony/Metallic Graystone (J4) • VIN No. - JKBVNCA1vTA030001 • F No. - VN800A-030001 • Engine No. - VN800AE000001 1997 Kawasaki VN800-A3 • Color - Luminous Peacock Blue (35), Candy Cardinal Red (L1), Pearl Greenish Black (RL), Ebony/Metallic Graystone (J4) • VIN No. - JKBVNCA1vVA050001 • F No. - VN800A-050001 • Engine No. - VN800AE000001 -51 1998 Kawasaki VN800-A4 • Color - Ebony/Candy Persimmon Red (2N), Candy Persimmon Red (A5), Ebony (H8) • VIN No. - (US) JKBVNCA1vWB500001, o (AU) (CA) JKBVNCA1vWA063001 • F No. - VN800A-063001 • Engine No. - VN800AE000001 1999 Kawasaki VN800-A5 • Color - Firecracker Red (B1), Ebony (H8) • VIN No. - (US) JKBVNCA1vXB501401, o (CA) JKBVNCA1vXA075001, o (EUR) JKBVN800AAA075001 • Engine No. - VN800AE000001 2000 Kawasaki VN800-A6 • Color - KMM. Ebony/Galaxy Silver (1X) • VIN No. - JKBVNCA1vYB503301 • Engine No. - VN800AE000001 2001 Kawasaki VN800-A7 • Color - KMM. Metallic Dark Bronze/Candy Persimmon Red (YI) • VIN No. - JKBVNCA1v1B505601 • Engine No. - VN800AE000001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 eu am vazut pe moto.it un Vn 800A cu rotile modificate, avea roti de vn 800B! Roata din spate este mai lata decat in talon, asa ca s-ar putea sa o fi schimbat si pe ce-a din fata! Iti poti da seana daca este A sau B dupa aripa spate dak nu este modificata, furca si ghidon!Eventual posteaza o poza cu motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Este un clasic, l-am studiat in totalitate. Are poze pe la pagina 145, uita-te pe posturile omului si o sa gasesti poza, eu l-am citat si am crezut ca iese si poza, da nu a mers-18 feb e postata foto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.