pirvulescu Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Mi-am crapat oglinda in momentul cand am vrut s-o scot din suport pt a-i da niste gauri si infileta niste conuri in carcasa. Stie cineva unde as putea face una indentica? Ca banuiesc ca nu la orice geamgaerie are geam de oglina auto/moto. Nu vreau sa pun geam-oglinda normala! Te-a mancat in partea dorsala sa le zgandaresti? Cat te-au tinut oglinzile, 2 luni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 sau iti pui peruca sau doua peruci daca cu o peruca n-o scoti la capat -de unde l-ai gasit? si el are peruca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Te-a mancat in partea dorsala sa le zgandaresti? Cat te-au tinut oglinzile, 2 luni ? Da,cam asa! Am zis ca daca tot a venit frigul sa le fac mai frumoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 salutare baieti , spunetimi si mie ce dimensiuni au simeringurile voastre de ulei de la furca , eu am o problema am vn-u de 400 A, si nu gasesc simeringuri ptr el( dar inca nu am desfacut furca sa vad dimensiunile) si ma gandesc sa nu se potriveasca cele de la modelul de 800 A sau B , astept un raspuns de la voi, multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viipuri Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 ...sau, daca nu gasesti deloc oglinzi prin B, poti sa-ti cauti unele apropiate ca si forma la Louis (apx 7 eur, nu e prea mult, plus ca iti dau si dimensiunile exacte); prin Kronau, BB, Paula samd dureaza maxim 14 zile pana le ai acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Salutare stimati Vulcanologi! Nu cred ca am mai postat aici pana acum desi am un Vulcan 800 Clasic de toata mandretea. E.....acum am nevoie de ajutor. Motorul e la iernat si au inceput lucrarile de infrumusetare. Are cineva idee unde as putea gasi de noi carcasele de la controalele de pe ghidon? Cele in care intra butoanele pentru semnalizari, claxon, faruri, pornire etc. Tare as vrea sa pun unele noute noute Multumex anticipat si asfalt uscat la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Salutare stimati Vulcanologi! Nu cred ca am mai postat aici pana acum desi am un Vulcan 800 Clasic de toata mandretea. E.....acum am nevoie de ajutor. Motorul e la iernat si au inceput lucrarile de infrumusetare. Are cineva idee unde as putea gasi de noi carcasele de la controalele de pe ghidon? Cele in care intra butoanele pentru semnalizari, claxon, faruri, pornire etc. Tare as vrea sa pun unele noute noute Multumex anticipat si asfalt uscat la toata lumea! da-le jos .trage-le in perie si le faci ca noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 Nu mere. Am incercat eu, am un fel de depunere neagra si nu iese neam. nici la glaspapir fin + pasla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 nu se zgarie cu glaspapir? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viipuri Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 Ba da , se zgarie; tocmai de aceea se foloseste apoi pasla pentru lustruire ( cea mai ieftina varianta este dispozitivul care se monteaza direct pe bormasina ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 si zici ca dai cu pasla si se lustruieste frumos? se poate, dar ma gandesc ca si solutiile de curatat aluminiu sunt excelente. eu folosesc solutii pentru crom/aluminiu/plastic si ceara pt vopsea dupa fiecare spalare a motorului si am observat de exemplu pentru solutia de curatat crom ca scoate si urmele de rugina aparute in partea disnspre cadru a esapamentului, adica pe la suduri si pe la prinderile dintre cele doua tevi. voi folositi ceva solutii de curatat/lustruit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 (editat) Cand te referi la solutie de curatat cromul, te referi la pasta aia cu care se finiseaza cromul...sau chiar este o solutie lichida la bidon? Editat Decembrie 18, 2008 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 pasta? despre ce pasta vorbesti ca nu inteleg... eu am un recipient de 250ml de la Liqui Moly pentru curatat/lustruit cromul. e o solutie alba care se aplica in film subtire pe suprafetele care urmeaza a fi curatate, se lasa sa se usuce, apoi apuca-te si freaca cu carpa de bumbac, iese toata mizeria, ramane ca nou unde dai cu ea. tot de la ei am si pt plastic - un fel de ceara si tot de la ei solutie pentru aluminiu, curatat/lustruit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 pasta? despre ce pasta vorbesti ca nu inteleg... eu am un recipient de 250ml de la Liqui Moly pentru curatat/lustruit cromul. e o solutie alba care se aplica in film subtire pe suprafetele care urmeaza a fi curatate, se lasa sa se usuce, apoi apuca-te si freaca cu carpa de bumbac, iese toata mizeria, ramane ca nou unde dai cu ea. tot de la ei am si pt plastic - un fel de ceara si tot de la ei solutie pentru aluminiu, curatat/lustruit. In mitologia greaca, Morpheus era zeul somnului. Tu trebuia sa-ti spui Sisif. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 (editat) pasta? despre ce pasta vorbesti ca nu inteleg... eu am un recipient de 250ml de la Liqui Moly pentru curatat/lustruit cromul. e o solutie alba care se aplica in film subtire pe suprafetele care urmeaza a fi curatate, se lasa sa se usuce, apoi apuca-te si freaca cu carpa de bumbac, iese toata mizeria, ramane ca nou unde dai cu ea. tot de la ei am si pt plastic - un fel de ceara si tot de la ei solutie pentru aluminiu, curatat/lustruit. Nu..eu stiam de o pasta (o crema destul de groasa - cu microparticole abrazive) ca intr-o cutiuta de genul celei de crema de pantofi. Unde ai gasit de cumparat solutile astea Liqui Moly ? In magazin sau pe net? Editat Decembrie 18, 2008 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 In mitologia greaca, Morpheus era zeul somnului. Tu trebuia sa-ti spui Sisif. pai da. Nu..eu stiam de o pasta (o crema destul de groasa - cu microparticole abrazive) ca intr-o cutiuta de genul celei de crema de pantofi. Unde ai gasit de cumparat solutile astea Liqui Moly ? In magazin sau pe net? ce am eu e ca o solutie, nu ca o crema... in magazin le-am gasit, pe-aici prin bucuresti, dar ma jur ca nu mai stiu de la care magazin le-am cumparat. daca imi amintesc o sa scriu pe-aici. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 Ok..ms , bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 Cred ca trebuie sa imi schimb cauciucurile la Drifter... ca au pe putin 5 ani insa nu sunt optic uzate excesiv. Simt ca nu mai are frana eficienta iar motocicleta in mers parca nu mai are stabilitate....nu stiu, se cam leagana pe fiecare sleau de pe sosea. Chiar nu am mai simtit asta...furca are ulei bun, gros, simeringurile sunt bune, nu are joc in axe, dar mi se pare ca are o instabilitate stanga-dreapta. A mai patit cineva asa ceva? Oare sunt de vina cauciucurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 Cred ca trebuie sa imi schimb cauciucurile la Drifter... ca au pe putin 5 ani insa nu sunt optic uzate excesiv. Simt ca nu mai are frana eficienta iar motocicleta in mers parca nu mai are stabilitate....nu stiu, se cam leagana pe fiecare sleau de pe sosea. Chiar nu am mai simtit asta...furca are ulei bun, gros, simeringurile sunt bune, nu are joc in axe, dar mi se pare ca are o instabilitate stanga-dreapta. A mai patit cineva asa ceva? Oare sunt de vina cauciucurile? E posibil sa nu ai presiunea corespunzatoare in caucioace...Ar fi mai bine sa verifici.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 dap presiunea in roti sa fei corespunzatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viipuri Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 (editat) Este destul de putin probabil sa fie de vina cauciucurile. Mai degraba o mica eventuala problema cu presiunea. Spre exemplu, odata cu tocirea anvelopei, datorita dispersiei caldurii degajate, este posibil (...dar nu foarte probabil) ca atunci cand te uiti la manometru diferenta intre presiunea reala si cea nominala sa creasca odata cu uzura. Pe scurt (?): -1. in cel mai rau caz (dar foarte improbabil) ai o problema de arhitectura deteriorata a anvelopei: 1.1. Pliul textil este deteriorat, ceea ce face ca transmiterea fortelor de la asfalt la janta sa nu mai fie uniforma, fapt ce se traduce printr-o hipersensibilitate a directiei la denivelarile intalnite. Semn: la viteza (f) mica apar mimci miscari sus-jos ale motocicletei; roata pare "ovalizata" dar fenomenul nu poate fi detectat de utilajele de echilibrare, care spun ca anvelopa este perfecta. Cazul e f.f.f. improbabil pentru o anvelopa de marca (indiferent de model) dar posibil in cazul unei anvelope chinezesti,turcesti,rusesti samd. 1.2. Pliul/brekerul metalic este deteriorat: apar (NUMAI IN CURBE!) modificari bruste ale centrului de greutate, "smuciri" stanga drepta. Aceleasi comentarii ca mai sus pentru rata de aparitie. -2. in cel mai bun caz presiunea nu e cea corespunzatoare. Nu te simti jignit te rog (" ce cred astia ca nu am verificat asta inainte?"). Pana acu' 5-6 luni, daca mie imi scria 2.1 bari , ma duceam in PECO si bagam presiune 2.1......WRONG!!!!!!! Pentru controlul presiunii pneurile trebuie sa fie la temperatura mediului inconjurator, altfel valoarea masurata este aparent superioara celei efective. Pentru aceasta nu trebuie masurata presiunea dupa un parcurs mai lung de 2 km (la viteza "normala"/mica): doar daca nu se poate evita aceasta situatie, pneurile calde trebuie umflate cu cel putin 0,3 bar in plus comparativ cu presiunea normala recomandata.Variatii de comportament apar si la schimbarea maselor (ai mai adaugat o nicovala in coburi, ai izolat saua anti-radiatii (Pb) samd. Incearca sa umflii direct cu 0.5 mai mult decat trebuie (doar pentru un test, nu ca sa mergi mereu asa) si vezi daca mai apar probelmele de care te plangeai. Asa poti sa te edifici cel mai usor despre ce problema ai exact. Daca mergi asa pentru un test de 2-3 km nu pateste nimic anvelopa (adica nu apuca sa se uzeze pe coama, nu conteaza ca ai suprafata de contact mai mica si deci la fel si aderenta....). Bafta! Semnat: unu' de lucreaza la o firma producatoare de anvelope.... Editat Decembrie 21, 2008 de Viipuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 Nu..eu stiam de o pasta (o crema destul de groasa - cu microparticole abrazive) ca intr-o cutiuta de genul celei de crema de pantofi. Unde ai gasit de cumparat solutile astea Liqui Moly ? In magazin sau pe net? Gasesti pe Louis o solutie numita Chrome-Magic,este ca o pasta ce trebuie aplicata pe crom,lasata cateva minute,apoi lustruita bine suprafata respectiva cu o carpa de bumbac si va iesi ca nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 (editat) Este destul de putin probabil sa fie de vina cauciucurile. Mai degraba o mica eventuala problema cu presiunea. Spre exemplu, odata cu tocirea anvelopei, datorita dispersiei caldurii degajate, este posibil (...dar nu foarte probabil) ca atunci cand te uiti la manometru diferenta intre presiunea reala si cea nominala sa creasca odata cu uzura. Pe scurt (?): -1. in cel mai rau caz (dar foarte improbabil) ai o problema de arhitectura deteriorata a anvelopei: 1.1. Pliul textil este deteriorat, ceea ce face ca transmiterea fortelor de la asfalt la janta sa nu mai fie uniforma, fapt ce se traduce printr-o hipersensibilitate a directiei la denivelarile intalnite. Semn: la viteza (f) mica apar mimci miscari sus-jos ale motocicletei; roata pare "ovalizata" dar fenomenul nu poate fi detectat de utilajele de echilibrare, care spun ca anvelopa este perfecta. Cazul e f.f.f. improbabil pentru o anvelopa de marca (indiferent de model) dar posibil in cazul unei anvelope chinezesti,turcesti,rusesti samd. 1.2. Pliul/brekerul metalic este deteriorat: apar (NUMAI IN CURBE!) modificari bruste ale centrului de greutate, "smuciri" stanga drepta. Aceleasi comentarii ca mai sus pentru rata de aparitie. -2. in cel mai bun caz presiunea nu e cea corespunzatoare. Nu te simti jignit te rog (" ce cred astia ca nu am verificat asta inainte?"). Pana acu' 5-6 luni, daca mie imi scria 2.1 bari , ma duceam in PECO si bagam presiune 2.1......WRONG!!!!!!! Pentru controlul presiunii pneurile trebuie sa fie la temperatura mediului inconjurator, altfel valoarea masurata este aparent superioara celei efective. Pentru aceasta nu trebuie masurata presiunea dupa un parcurs mai lung de 2 km (la viteza "normala"/mica): doar daca nu se poate evita aceasta situatie, pneurile calde trebuie umflate cu cel putin 0,3 bar in plus comparativ cu presiunea normala recomandata.Variatii de comportament apar si la schimbarea maselor (ai mai adaugat o nicovala in coburi, ai izolat saua anti-radiatii (Pb) samd. Incearca sa umflii direct cu 0.5 mai mult decat trebuie (doar pentru un test, nu ca sa mergi mereu asa) si vezi daca mai apar probelmele de care te plangeai. Asa poti sa te edifici cel mai usor despre ce problema ai exact. Daca mergi asa pentru un test de 2-3 km nu pateste nimic anvelopa (adica nu apuca sa se uzeze pe coama, nu conteaza ca ai suprafata de contact mai mica si deci la fel si aderenta....). Bafta! Semnat: unu' de lucreaza la o firma producatoare de anvelope.... WOW !!! Editat Decembrie 21, 2008 de samurai_jack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 salutare vulcanologilor, din seara sta sunt fricitul detinator de drag pipes-urile de la lupalb.....defapt ai multumesc lui samurai jack, de la el le-am luat.....nu pot zice decat ca sunt "satanice de zgomotoaSE" in sensul bun...oricum se aud extraordinar......am facut un filmulet dupa ce le-am montat pe moto, rezolutie proasta deoarece era seara .......dar voi mai pune unul facut ziua:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 Haaa..sunt curios cat or sa stea si la tine, sau o sa cedezi repede de gura babelor. Se pare ca eu am fost singurul care le-am schimbat deoarece nu se pupau cu hyperchrgerul, restul de gura babelor. Rusinicaaaaa.... Au ajuns la Ploiesti. Mai sunt doar 35 de k pana la Buc. Cred ca ma paste blestemul AWD-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.