Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

si zici ca dai cu pasla si se lustruieste frumos?

se poate, dar ma gandesc ca si solutiile de curatat aluminiu sunt excelente.

eu folosesc solutii pentru crom/aluminiu/plastic si ceara pt vopsea dupa fiecare spalare a motorului si am observat de exemplu pentru solutia de curatat crom ca scoate si urmele de rugina aparute in partea disnspre cadru a esapamentului, adica pe la suduri si pe la prinderile dintre cele doua tevi.

 

voi folositi ceva solutii de curatat/lustruit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cand te referi la solutie de curatat cromul, te referi la pasta aia cu care se finiseaza cromul...sau chiar este o solutie lichida la bidon?

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pasta? despre ce pasta vorbesti ca nu inteleg...

 

eu am un recipient de 250ml de la Liqui Moly pentru curatat/lustruit cromul. e o solutie alba care se aplica in film subtire pe suprafetele care urmeaza a fi curatate, se lasa sa se usuce, apoi apuca-te si freaca cu carpa de bumbac, iese toata mizeria, ramane ca nou unde dai cu ea.

tot de la ei am si pt plastic - un fel de ceara

si tot de la ei solutie pentru aluminiu, curatat/lustruit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pasta? despre ce pasta vorbesti ca nu inteleg...

 

eu am un recipient de 250ml de la Liqui Moly pentru curatat/lustruit cromul. e o solutie alba care se aplica in film subtire pe suprafetele care urmeaza a fi curatate, se lasa sa se usuce, apoi apuca-te si freaca cu carpa de bumbac, iese toata mizeria, ramane ca nou unde dai cu ea.

tot de la ei am si pt plastic - un fel de ceara

si tot de la ei solutie pentru aluminiu, curatat/lustruit.

In mitologia greaca, Morpheus era zeul somnului. Tu trebuia sa-ti spui Sisif.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pasta? despre ce pasta vorbesti ca nu inteleg...

 

eu am un recipient de 250ml de la Liqui Moly pentru curatat/lustruit cromul. e o solutie alba care se aplica in film subtire pe suprafetele care urmeaza a fi curatate, se lasa sa se usuce, apoi apuca-te si freaca cu carpa de bumbac, iese toata mizeria, ramane ca nou unde dai cu ea.

tot de la ei am si pt plastic - un fel de ceara

si tot de la ei solutie pentru aluminiu, curatat/lustruit.

 

Nu..eu stiam de o pasta (o crema destul de groasa - cu microparticole abrazive) ca intr-o cutiuta de genul celei de crema de pantofi. Unde ai gasit de cumparat solutile astea Liqui Moly ? In magazin sau pe net?

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mitologia greaca, Morpheus era zeul somnului. Tu trebuia sa-ti spui Sisif.

 

pai da.

 

Nu..eu stiam de o pasta (o crema destul de groasa - cu microparticole abrazive) ca intr-o cutiuta de genul celei de crema de pantofi. Unde ai gasit de cumparat solutile astea Liqui Moly ? In magazin sau pe net?

 

ce am eu e ca o solutie, nu ca o crema...

in magazin le-am gasit, pe-aici prin bucuresti, dar ma jur ca nu mai stiu de la care magazin le-am cumparat.

daca imi amintesc o sa scriu pe-aici.

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca trebuie sa imi schimb cauciucurile la Drifter... ca au pe putin 5 ani insa nu sunt optic uzate excesiv. Simt ca nu mai are frana eficienta iar motocicleta in mers parca nu mai are stabilitate....nu stiu, se cam leagana pe fiecare sleau de pe sosea. Chiar nu am mai simtit asta...furca are ulei bun, gros, simeringurile sunt bune, nu are joc in axe, dar mi se pare ca are o instabilitate stanga-dreapta. A mai patit cineva asa ceva? Oare sunt de vina cauciucurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca trebuie sa imi schimb cauciucurile la Drifter... ca au pe putin 5 ani insa nu sunt optic uzate excesiv. Simt ca nu mai are frana eficienta iar motocicleta in mers parca nu mai are stabilitate....nu stiu, se cam leagana pe fiecare sleau de pe sosea. Chiar nu am mai simtit asta...furca are ulei bun, gros, simeringurile sunt bune, nu are joc in axe, dar mi se pare ca are o instabilitate stanga-dreapta. A mai patit cineva asa ceva? Oare sunt de vina cauciucurile?

E posibil sa nu ai presiunea corespunzatoare in caucioace...Ar fi mai bine sa verifici..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este destul de putin probabil sa fie de vina cauciucurile. Mai degraba o mica eventuala problema cu presiunea. Spre exemplu, odata cu tocirea anvelopei, datorita dispersiei caldurii degajate, este posibil (...dar nu foarte probabil) ca atunci cand te uiti la manometru diferenta intre presiunea reala si cea nominala sa creasca odata cu uzura.

Pe scurt (?):

-1. in cel mai rau caz (dar foarte improbabil) ai o problema de arhitectura deteriorata a anvelopei:

1.1. Pliul textil este deteriorat, ceea ce face ca transmiterea fortelor de la asfalt la janta sa nu mai fie uniforma, fapt ce se traduce printr-o hipersensibilitate a directiei la denivelarile intalnite. Semn: la viteza (f) mica apar mimci miscari sus-jos ale motocicletei; roata pare "ovalizata" dar fenomenul nu poate fi detectat de utilajele de echilibrare, care spun ca anvelopa este perfecta. Cazul e f.f.f. improbabil pentru o anvelopa de marca (indiferent de model) dar posibil in cazul unei anvelope chinezesti,turcesti,rusesti samd.

1.2. Pliul/brekerul metalic este deteriorat: apar (NUMAI IN CURBE!) modificari bruste ale centrului de greutate, "smuciri" stanga drepta. Aceleasi comentarii ca mai sus pentru rata de aparitie.

 

-2. in cel mai bun caz presiunea nu e cea corespunzatoare. Nu te simti jignit te rog (" ce cred astia ca nu am verificat asta inainte?"). Pana acu' 5-6 luni, daca mie imi scria 2.1 bari , ma duceam in PECO si bagam presiune 2.1......WRONG!!!!!!! Pentru controlul presiunii pneurile trebuie sa fie la temperatura mediului inconjurator, altfel valoarea masurata este aparent superioara celei efective. Pentru aceasta nu trebuie masurata presiunea dupa un parcurs mai lung de 2 km (la viteza "normala"/mica): doar daca nu se poate evita aceasta situatie, pneurile calde trebuie umflate cu cel putin 0,3 bar in plus comparativ cu presiunea normala recomandata.Variatii de comportament apar si la schimbarea maselor (ai mai adaugat o nicovala in coburi, ai izolat saua anti-radiatii (Pb) samd.

 

Incearca sa umflii direct cu 0.5 mai mult decat trebuie (doar pentru un test, nu ca sa mergi mereu asa) si vezi daca mai apar probelmele de care te plangeai. Asa poti sa te edifici cel mai usor despre ce problema ai exact. Daca mergi asa pentru un test de 2-3 km nu pateste nimic anvelopa (adica nu apuca sa se uzeze pe coama, nu conteaza ca ai suprafata de contact mai mica si deci la fel si aderenta....).

 

Bafta!

Semnat: unu' de lucreaza la o firma producatoare de anvelope....

Editat de Viipuri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu..eu stiam de o pasta (o crema destul de groasa - cu microparticole abrazive) ca intr-o cutiuta de genul celei de crema de pantofi. Unde ai gasit de cumparat solutile astea Liqui Moly ? In magazin sau pe net?

 

 

Gasesti pe Louis o solutie numita Chrome-Magic,este ca o pasta ce trebuie aplicata pe crom,lasata cateva minute,apoi lustruita bine suprafata respectiva cu o carpa de bumbac si va iesi ca nou!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este destul de putin probabil sa fie de vina cauciucurile. Mai degraba o mica eventuala problema cu presiunea. Spre exemplu, odata cu tocirea anvelopei, datorita dispersiei caldurii degajate, este posibil (...dar nu foarte probabil) ca atunci cand te uiti la manometru diferenta intre presiunea reala si cea nominala sa creasca odata cu uzura.

Pe scurt (?):

-1. in cel mai rau caz (dar foarte improbabil) ai o problema de arhitectura deteriorata a anvelopei:

1.1. Pliul textil este deteriorat, ceea ce face ca transmiterea fortelor de la asfalt la janta sa nu mai fie uniforma, fapt ce se traduce printr-o hipersensibilitate a directiei la denivelarile intalnite. Semn: la viteza (f) mica apar mimci miscari sus-jos ale motocicletei; roata pare "ovalizata" dar fenomenul nu poate fi detectat de utilajele de echilibrare, care spun ca anvelopa este perfecta. Cazul e f.f.f. improbabil pentru o anvelopa de marca (indiferent de model) dar posibil in cazul unei anvelope chinezesti,turcesti,rusesti samd.

1.2. Pliul/brekerul metalic este deteriorat: apar (NUMAI IN CURBE!) modificari bruste ale centrului de greutate, "smuciri" stanga drepta. Aceleasi comentarii ca mai sus pentru rata de aparitie.

 

-2. in cel mai bun caz presiunea nu e cea corespunzatoare. Nu te simti jignit te rog (" ce cred astia ca nu am verificat asta inainte?"). Pana acu' 5-6 luni, daca mie imi scria 2.1 bari , ma duceam in PECO si bagam presiune 2.1......WRONG!!!!!!! Pentru controlul presiunii pneurile trebuie sa fie la temperatura mediului inconjurator, altfel valoarea masurata este aparent superioara celei efective. Pentru aceasta nu trebuie masurata presiunea dupa un parcurs mai lung de 2 km (la viteza "normala"/mica): doar daca nu se poate evita aceasta situatie, pneurile calde trebuie umflate cu cel putin 0,3 bar in plus comparativ cu presiunea normala recomandata.Variatii de comportament apar si la schimbarea maselor (ai mai adaugat o nicovala in coburi, ai izolat saua anti-radiatii (Pb) samd.

 

Incearca sa umflii direct cu 0.5 mai mult decat trebuie (doar pentru un test, nu ca sa mergi mereu asa) si vezi daca mai apar probelmele de care te plangeai. Asa poti sa te edifici cel mai usor despre ce problema ai exact. Daca mergi asa pentru un test de 2-3 km nu pateste nimic anvelopa (adica nu apuca sa se uzeze pe coama, nu conteaza ca ai suprafata de contact mai mica si deci la fel si aderenta....).

 

Bafta!

Semnat: unu' de lucreaza la o firma producatoare de anvelope....

 

 

WOW !!! :laugh:

Editat de samurai_jack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare vulcanologilor, din seara sta sunt fricitul detinator de drag pipes-urile de la lupalb.....defapt ai multumesc lui samurai jack, de la el le-am luat.....nu pot zice decat ca sunt "satanice de zgomotoaSE" in sensul bun...oricum se aud extraordinar......am facut un filmulet dupa ce le-am montat pe moto, rezolutie proasta deoarece era seara .......dar voi mai pune unul facut ziua:D

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haaa..sunt curios cat or sa stea si la tine, sau o sa cedezi repede de gura babelor.

Se pare ca eu am fost singurul care le-am schimbat deoarece nu se pupau cu hyperchrgerul, restul de gura babelor. Rusinicaaaaa....

Au ajuns la Ploiesti. Mai sunt doar 35 de k pana la Buc. Cred ca ma paste blestemul AWD-ului.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca trebuie sa imi schimb cauciucurile la Drifter... ca au pe putin 5 ani insa nu sunt optic uzate excesiv. Simt ca nu mai are frana eficienta iar motocicleta in mers parca nu mai are stabilitate....nu stiu, se cam leagana pe fiecare sleau de pe sosea. Chiar nu am mai simtit asta...furca are ulei bun, gros, simeringurile sunt bune, nu are joc in axe, dar mi se pare ca are o instabilitate stanga-dreapta. A mai patit cineva asa ceva? Oare sunt de vina cauciucurile?

 

 

Jocul stanga-dreapta e de la presiunea necorespunzatoare in rotile. Verifica presiunea cu cauciucurile reci, si daca e nevoie sa bagi aer, fa-o tot cu ele reci.

 

 

 

Oricum, dupa 5 ani, caucioacele ar trebui schimbate. E posibil sa se fi "copt". Ale mele, pe Drifteru' de 800, aveau si desenul aproape perfect, si presiunea facuta tot timpul cu cauciucurile reci. Dar nu mai aveam cine stie ce aderenta, si asta din cauza ca in timp cauciucul se intarise pana la o consistenta asemanatoare cu plasticul. Desi aratau bine si cu carne multa, erau practic inutile.

Apropos, daca schimbi caucioacele schimba si camerele. Nu le pastra p-alea vechi, sunt imbatranite. Si baga azot, it rocks:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc foarte mult pentru sfat. Voi verifica presiunea in roti...n-am mai facut-o de mult, recunosc.

Daca voi avea probleme in continuare.....ma voi face de unele noi......Cred ca le-a sosit timpul.

Va multumesc inca o data. :laugh: Va urma o pereche de whitewall.

Editat de AndreiShadow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc foarte mult pentru sfat. Voi verifica presiunea in roti...n-am mai facut-o de mult, recunosc.

Daca voi avea probleme in continuare.....ma voi face de unele noi......Cred ca le-a sosit timpul.

Va multumesc inca o data. :laugh: Va urma o pereche de whitewall.

 

 

Continental Milestone WW (white wall). Super caucioace:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit Dunlop-urile astea:

 

F 130/90 - 16 TT 67H D 404 F WW

R 150/80 B 16 TT 71H D 404 WW .

 

260 euro impreuna. Sunt recomandate pentru Vulcan, cica. Stie cineva ceva despre ele?

 

 

da,sint f bune....vad ca-s cu perete alb.

le recomand ,eu am avut (fara perete alb) pe Vn si am si pe HD, acum.

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit Dunlop-urile astea:

 

F 130/90 - 16 TT 67H D 404 F WW

R 150/80 B 16 TT 71H D 404 WW .

 

260 euro impreuna. Sunt recomandate pentru Vulcan, cica. Stie cineva ceva despre ele?

Personal cred ca Dunlop face anvelope bune; un prieten de-al meu are pe HD si spune ca-s in regula. Cat despre "recomandate", sunt surprins sa aflu ca cei de la Kawasaki nu merg exclusiv pe Bridgestone; din cate stiam eu manualele de Vulcan recomandau mereu aceasta marca. Oricum, eu unu', intre astea doua as alege Dunlop deasemenea ( justificarea e strict subiectiva , asa ca nu am argumente...).

 

Referitor la pret, daca acesta reprezinta suma pe care o platesti efectiv (include transport, TVA, taxe samd...) este OK, nu cred sa gasesti pret mai bun in Romania. Eu unu' am gasit doar simbolic mai ieftin niste Bridgestone (937ron) aici link pt anvelope din Romania

Deasemenea am gasit si Dunlop la 195 eur setul sau Pirelli cu 170 eur/set, la un dealer german care are reprezentant si in Romania. Uite aici linkul catre site-ul german, direct cu toate anvelopele pentru Drifterul tau. Adresa reprezentantului din Romania o am ratacita pe undeva prin calculator, dar daca esti interesat spui si o caut. Nu cunosc nici unul dintre cei doi comercianti ( deci nu stiu cat de seriosi sunt) dar atat timp cat plata este contra ramburs nu ai nimic de pierdut.

Oricare ar fi alegerea ta iti urez sa le folosesti cu placere pe un asfalt uscat!

Editat de Viipuri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...