Blackrider Postat Iunie 10, 2009 Autor Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) voi cu ce/cum le ungeti lantu'?Aseara l-am spalat cu motorina si-am dat cu caacat d-ala de Procycle... cu toate c-am asteptat o ora sa se prinda pana s-o incalec, am mers cu 10 km/h ora vreo suta de metri si am accelerat progresiv ...tot a aruncat zeama aia de spray pe aparatoarea lantului si-n carcasa pinionului din fata...de acum se incinge de la motor, pute, si se si scurge pe bloc pana pica jos....pÂşam-as pe el de spray de 3 lei... sa nu mai zic de janta/spite. O sa desfac carcasa pinionului din fata sa curat ce s-a depus p-acolo...si o sa-i dau de-acum incolo numai cu Motul, sau ma gandeam sa am tot timpul la mine o seringa plina cu 80W90 si cand se usca lantu sa-i mai tzarcai putin pe la legaturi. vinde/schimba careva oglinzile originale de VN800? nu recomand spalatul lantului cu motorina si nici ungerea lui cu ulei. Editat Iunie 10, 2009 de Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Are cineva un cablu de kilometraj de Drifter (in plus / de vanzare)? Sau informatia despre ce alt cablu s-ar potrivi? De asemenea, vreau sa dubla, sa pot sa-mi transport pasagera atunci cand n-are chef sa calatoreasca pe motorul propriu. Erm, da, asta inseamna ca mi-am luat Drifter, e misto da' nu spectaculos de misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 gaz .....the best ever! nu recomand spalatul lantului cu motorina si nici ungerea lui cu ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Are cineva un cablu de kilometraj de Drifter (in plus / de vanzare)? Sau informatia despre ce alt cablu s-ar potrivi? De asemenea, vreau sa dubla, sa pot sa-mi transport pasagera atunci cand n-are chef sa calatoreasca pe motorul propriu. Erm, da, asta inseamna ca mi-am luat Drifter, e misto da' nu spectaculos de misto. Felicitari,banuiesc ca e cel ce se odihnea in parcarea lu' John in Piatra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Are cineva un cablu de kilometraj de Drifter (in plus / de vanzare)? Sau informatia despre ce alt cablu s-ar potrivi? De asemenea, vreau sa dubla, sa pot sa-mi transport pasagera atunci cand n-are chef sa calatoreasca pe motorul propriu. Erm, da, asta inseamna ca mi-am luat Drifter, e misto da' nu spectaculos de misto. Am ajuns sa-mi dau reply singur Am uitat o chestie foaarte importanta, farul. Am nevoie de un far, eventual de Drifter. Daca nu se poa', unul de VN800 Classic ar fi ok. (Da, ala care a fost la John e) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Am ajuns sa-mi dau reply singur Am uitat o chestie foaarte importanta, farul. Am nevoie de un far, eventual de Drifter. Daca nu se poa', unul de VN800 Classic ar fi ok. (Da, ala care a fost la John e) Ultima oara cand l-am vazut(august 2008) am balosit ceva vreme pe langa el Sa-l stapanesti sanatos,tuna cum n-am mai auzit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Ultima oara cand l-am vazut(august 2008) am balosit ceva vreme pe langa el Sa-l stapanesti sanatos,tuna cum n-am mai auzit Eu am mai auzit, exista in Iasi un VN800 Classic cu niste evacuari super misto, un Meanstreak de 1600 cu niste Vance&Hines (parca). Al meu urla prea tare, noroc ca am si evacuarile originale, daca ma tampesc de cap le schimb si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 nu recomand spalatul lantului cu motorina si nici ungerea lui cu ulei. Dar cu ce recomanzi spalarea & ungerea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Dar cu ce recomanzi spalarea & ungerea? KETTEN-REINIGER(SPRAY PT CURATAT LANTUL) SI APOI KETTEN SPRAY(SPRAY DE LANT),DAR UNUL MAI BUN,NU PROCYCLE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Am ajuns sa-mi dau reply singur Am uitat o chestie foaarte importanta, farul. Am nevoie de un far, eventual de Drifter. Daca nu se poa', unul de VN800 Classic ar fi ok. (Da, ala care a fost la John e) Salut. Sa-l stapanesti sanatos. Piesele pe care le cauti le vei gasi cu putina rabdare pe e-bay. De cumparat e foarte simplu .......daca ai bani. Eu de acolo le iau.....si mi-am luat ceva. Grija ca shaua.......e cam scumpa...vei baga ceva bani. P.S......Mai gandeste-te inainte de afirmatii precum "nu spectaculos". Mai imprieteneste-te cu el, scoate-l la plimbare si poate vei ajunge la ganduri mai bune. Eu dupa 4 ani inca raman uimit de cate imi mai arata. Succes si daca ai nevoie de un sfat drifteristic nu ezita sa ma intrebi. Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 ...Te mai vede draq vreun gabor,cu seringa-n buzunar,si zice ca vrei sa-ti bagi in vena... da, ii zic c-am luat-o pe ulei Erm, da, asta inseamna ca mi-am luat Drifter, e misto da' nu spectaculos de misto. sa-l stapanesti sanatos si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 KETTEN-REINIGER(SPRAY PT CURATAT LANTUL) SI APOI KETTEN SPRAY(SPRAY DE LANT),DAR UNUL MAI BUN,NU PROCYCLE. asta nu-mi trecuse prin cap... poti sa ne spui si CARE sunt sprayurile alea MAI bune? de exemplu: Motul nustiucum, Motorexu` cutare, colectia de vara de la Castrol... multumesc. eu nu am fost multumit de niciun spray si intentionez sa trec pe ulei de cutie. de ce nu recomanda lumea uleiul de cutie din moment ce pana acum cativa ani era recomandat de producatorii motocicletelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Motul e f bun, e cu teflon, nu iti arunca zoaie pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 asta nu-mi trecuse prin cap... poti sa ne spui si CARE sunt sprayurile alea MAI bune? de exemplu: Motul nustiucum, Motorexu` cutare, colectia de vara de la Castrol... multumesc. eu nu am fost multumit de niciun spray si intentionez sa trec pe ulei de cutie. de ce nu recomanda lumea uleiul de cutie din moment ce pana acum cativa ani era recomandat de producatorii motocicletelor? ia bagati un ochi aici,la discutia despre lant,sigur aveti de un de alege: /index.php?...202679&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 ia bagati un ochi aici,la discutia despre lant,sigur aveti de un de alege: /index.php?...202679&st=0 cunosc topicul. iti cerusem Argumentele tale. pentru ca te-ai exprimat la modul personal: "EU nu recomand". am incercat vreo 5 producatori diferiti de sprayuri... dar nu a fost niciunul "de retinut". am acum acasa motul cu teflon, procycle normal si motorex, tot cu teflon. de vreo trei ani le tot schimb. am mers cu un moto uns pe lant cu ulei de cutie care nu zdranganea a uscat nici dupa 1000 de km. sprayurile se usuca la mine in max 200 de km... iar molozul rezultat din teflon si praful de pantelimon ar face invidios si materialul care a lipit blocurile de piatra care au ridicat piramidele. hai ca facem un mare offtopic. il mai rasfoim pe ala dedicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) well,experienta mea se refera la lantul de mz si ij si care nu era asa de pretentios,deci mergea spalat si cu motorina,dar cind am dat de lantul de virago si VN,treaba s-a schimnat. motoria afecteaza in timp o-ringurile si imbicseste lantul,benzina ataca o-ringurile de asemenea. un degresant bun si nu f coroziv e petrol-ul. pt ungere,dupa uleiul de cutie folosit la ij...hehehe....am folosit spray cu teflon(valvoline,motul,castrol)cu rezultate bune. Editat Iunie 11, 2009 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 well,experienta mea se refera la lantul de mz si ij si care nu era asa de pretentios,deci mergea spalat si cu motorina,dar cind am dat de lantul de virago si VN,treaba s-a schimnat.motoria afecteaza in timp o-ringurile si imbicseste lantul,benzina ataca o-ringurile de asemenea. un degresant bun si nu f coroziv e petrol-ul. pt ungere,dupa uleiul de cutie folosit la ij...hehehe....am folosit spray cu teflon(valvoline,motul,castrol)cu rezultate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 (editat) a pus careva d-astea la vulcanete? http://www.louis.de/_108f97a5dae272ac98213...09/pdf/0733.pdf se prind la una din imbinarile tzevilor originale. mi se pare o varianta mai eftina la vans end hainz & co....si zgomot si pastrez si tobele originale ha? Editat Iunie 12, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 se prind la una din imbinarile tzevilor originale. ERATA: nu exista imbinari la tzevile originale...sunt sudate...dar, cred merg taiate si mufate cumva sa nu pierd mai mult de 1-2 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 (editat) @Iceman:da,trebuie taiate capetele originale...dar masoara intii cit e diametrul tevii,sa vezi daca alea de la Louis intra peste ale tale. era un VN in timisoara cu unele mufate asa... well,experienta mea se refera la lantul de mz si ij si care nu era asa de pretentios,deci mergea spalat si cu motorina,dar cind am dat de lantul de virago si VN,treaba s-a schimnat.motoria afecteaza in timp o-ringurile si imbicseste lantul,benzina ataca o-ringurile de asemenea. un degresant bun si nu f coroziv e petrol-ul. pt ungere,dupa uleiul de cutie folosit la ij...hehehe....am folosit spray cu teflon(valvoline,motul,castrol)cu rezultate bune. prin 2004,se gasea un spray de lant de la Shell,foarte bun, dar a disparut odata cu firma....poate se mai gaseste la statiile Shell din alte tari. Editat Iunie 12, 2009 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 a pus careva d-astea la vulcanete?http://www.louis.de/_108f97a5dae272ac98213...09/pdf/0733.pdf se prind la una din imbinarile tzevilor originale. mi se pare o varianta mai eftina la vans end hainz & co....si zgomot si pastrez si tobele originale ha? Are un prieten pe un dragstar..se aud foarte bine. Am si eu ceva tot de genu asta,Marving dar ale mele au si site si nu au intrat teava peste teava si asa ca au fost sudate. Nu se vede sudura pt ca vine Heat shild-ul pe deasupra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Dragi vulcanisti, iata care e problema in care va solicit ajutorul: Am fost azi la Bacau sa vad un Vulcan 1500 din 1999 (dar modelul e cel din 1998, cu capetele tobelor conice) pe care vrea sa si-l cumpere un var de-al meu din Iasi. Proprietarul, un italian cu nevasta bacauanca, a adus motorul acum 4 ani si nu a facut cu el de atunci mai mult de 100 de km. Si asta se vede: cauciucurile au crapaturi, cablul de soc e blocat, in partea inferioara a motorului sunt pete de ulei scurs si ajuns deja in stadiul de vaselina. A pornit destul de greu din cauza absentei socului, dar mergea doar intr-un cilcindru. Am ars si curatat bujiile si intr-un final a ajuns sa mearga in amandoi cilindrii. Cu pocnituri atat in filtrul de aer, cat si in tobe, ceea ce ma face sa cred ca trebuie curatat si reglat carburatorul (sau carburatoarele? Cate carburi are VN 1500 din 1998? Ca nu am reusit sa scot rezervorul, dar nasul meu imi spune ca nu au unde sa intre 2 carburi in spatiul dintre cei 2 cilindri.) Ce vreau sa va intreb: 1. Merita cumparat un astfel de motor cu 4000 de euro? Mai pot exista pericole ascunse datorate stationarii indelungate? Altminteri, motorul arata bine, are crashbar, fender guard, sisybar, proiectoare, parbriz, coburi. 2. Stie cineva un service in Iasi unde sa poata fi pus la punct in conditii tehnico-financiare decente? Marturisesc ca italianul mi-a castigat increderea tocmai prin faptul ca nu a "pregatit" motorul pentru vanzare: usor prafuit, cu urmele alea de ulei pe dedesubt, cu o oglinda invartindu-se in gol ca au umblat copiii la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Ia intreaba-l pe Luigi(@ l.u.v.),ca el a avut Vulcan 1500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Ia intreaba-l pe Luigi(@ l.u.v.),ca el a avut Vulcan 1500 Al lui era VN15, nu Classic. E putin alta ciorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Duminca i-am desfacut capacul pinionului de la motor... si maaamaaa ce era acoloooo Am scos de-acolo un kil de sacaz de spray de lant, am spalati frumos cu motrina, am spalat si aparatoarea de lant, si lantul bine, stres cu carpa....am dat o tura mai tare sa sara morina de pe lant, ii facui un dus complet vulcanului si la sfarsit am pus 80W90 intr-o seringa si am uns bine lantul.....stiti ce? e parfum! merge asa lin lantul si se unge atat de bine incat cred ca raman la uloi, cum zice in manual. Surplusul (daca exista, desi putin probabil daca ungi metodic cu seringa cu ac) NU SE ADUNA, CI SE SCURGE JOS! + ca lantul ramane mult mai curat si nu mai atrage tot jegul/praful/nisipul de pe drum.... Acum port intotdeauna in cutia laterala dreapta, o seringa de 20 ml incarcata cu 80W90, daca se usuca lantul lantul...mai sparcai putin ulei. dintr-o seringa ung de 3 ori...deci am autonomie de 1200 km cu uns acasa + seringa la mine. e gigea! Am desfacut saua sa verific nivelul bateriei si am descoperit ca.... am baterie pe gel, desi e din 2006, nu da semne de oboseala Care vrei o pereche de oglinzi aftermarket pe alea originalede VN? Unde gasesc si eu o vulcanizare moto, sau auto dar la care sa nu merg cu roata in brate sa-mi schimbe guma, ci sa-mi scoata/puna ei roata dar sa nu ma trezesc ca mi se desface roata in mers. La viroaga schimbam eu gumele...dar ma chinuiam in draci fara presa aia de scos/pus caucioce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.