Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

:D Ce ziceam eu....Kit de curea...+,c-ar arata simai "a la Indian"...Tir,ai?! Io,mi-am pus xenon,si-n proiectoare...Faru' de la Constanta,ce mai !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu recomand spalatul lantului cu motorina si nici ungerea lui cu ulei.

 

 

Nici eu, motorine a mail uleioasa, si dupa ce speli lantul cu motorina, sprayul de lant nu face priza cum trebe pe dansul.

Iar benzina cica ataca orincurile.

Eu am gasit in Praktiker spray de curatat lantul cu 15 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, referitor la spalat lantul, eu folosesc de cateva luni bune de la Putoline CHAIN & ENGINE DEGREASER. La bidon de 1L costa in jur de 18 ron. Pus frumos intr-un recipient cu sprayer (din ala cu solutie de spalat geamuri), imi ajunge la vreo 7-8 spalari ca lumea.

 

Putoline Chain & Engine Degreaser Spray has been especially developed for motorcycle use. Its unique fast acting formulation will remove heavy oil and grease from all areas including chains, sprockets, engines and frames. Easy & quick to use, suitable for all chrome, painted, rubber and plastic surfaces, watersoluble & leaves no residue.

 

 

LE: oops, cand am luat eu anu trecut era vreo 18 RON, dar vad ca acu s-a facut 34 RON. http://www.motociclete.com.ro/magazin/inde...product_id=1711

Editat de legionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de info. ma gandesc foarte serios sa imi iau si eu un drifter. am vazut ca multi pe mobile.de il vand cu sa solo, cu sa duo si cu suporturi pt coburi.

fun fact. cand au scos modelu a fost inscris in ceva design hall of fame

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti se pare o masinarie asa mare? Da-i jos plasticele de pe el. Vorbesc serios. Si apoi da tablele jos de pe un Vulcan 1500 sau mai mare, si atunci ai sa vezi o masinarie mare.

 

 

 

Nici un lac nu o sa se exfolieze dupa ce pica o data sau de doua ori benzina pe el. Dar in timp se subtiaza, si nu se vede cand ajungi la vopsea. Mie Zoli mi-a recomandat cand am vopsit Vulcanul la el sa-i dau un lac la trei ani, daca tin la motocicleta.

 

 

Nu mi se pare o masinarie mare. Mi se pare o masinarie cu niste dimensiuni ciudate. Cand il vezi zici ca-i elefant, da' se manevreaza bestial.

 

La partea cu lacul, n-a picat benzina o data sau de doua ori. Pica la fiecare plin de drum lung, ca indes benzina in rezervor. Da' sterg repede ce curge.

 

:cheers: Ce ziceam eu....Kit de curea...+,c-ar arata simai "a la Indian"...Tir,ai?! Io,mi-am pus xenon,si-n proiectoare...Faru' de la Constanta,ce mai !

 

 

Ia lamureste-ma bre cu kitu' asta de curea. Cat si de unde?

 

Cardanu' ce-are?

 

Ia nu te mai lauda atata ca ai cardan. Sa-l stapanesti sanatos, da' nu ne mai face in ciuda. Pliz.

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi se pare o masinarie mare. Mi se pare o masinarie cu niste dimensiuni ciudate. Cand il vezi zici ca-i elefant, da' se manevreaza bestial.

 

Ia nu te mai lauda atata ca ai cardan. Sa-l stapanesti sanatos, da' nu ne mai face in ciuda. Pliz.

 

Subscriu la manevrabilitate. Chiar si elefantul asta de 1500 e surprinzator de 'agil'. Totusi, senzatia de 'agilitate' e altfel, un pic mai ciudata, inca nu o pot explica, dar pot sa zic ca inca ma pot strecura printre masini si pot ocoli in scurt obstacole (canale, etc).

 

Nu ma dau mare :cheers: Da' tu stii ce misto se aude cardanul in frana de motor (aia mai lejera, nu aia brutala)? Se aude un suierat ca si cum ar veni o masina de pompieri de undeva de departe. Pana m-am prins ce se aude, am facut ca girofaru' incercand sa aflu de unde vine pericolul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da chiar, la consum cum sta?

 

 

Depinde de tacanitul de la ghidon. Al meu intre 6 si 9 in oras, 4,5- 7 in afara. Da' io-s tampit. Plus ca al meu are filtru K&N, toba nitel chiuretata si carb reglat in consecinta. In manual zice ca ar fi in medie 6L la suta de km.

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da chiar, la consum cum sta?

 

Habar n-am, inca nu m-a preocupat aspectul si in plus nu-mi merge vitezometrul / kilometrajul, asa ca nu pot masura cu 'precizie' distanta facuta. In jur de 6, din calcule aproximative (1500, da' pe injectie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de info. ma gandesc foarte serios sa imi iau si eu un drifter. am vazut ca multi pe mobile.de il vand cu sa solo, cu sa duo si cu suporturi pt coburi.

fun fact. cand au scos modelu a fost inscris in ceva design hall of fame

 

Daca vrei Drifter1500, cauta-ma, vino sa-l vezi.......poate dorinta iti va fi indeplinita. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei Drifter1500, cauta-ma, vino sa-l vezi.......poate dorinta iti va fi indeplinita. :drink:

Ahoi! Pune te rog si tu o poza cu drifter-ul tau de 1500cc te rog! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duminca i-am desfacut capacul pinionului de la motor... si maaamaaa ce era acoloooo :rolleyes:

 

Am scos de-acolo un kil de sacaz de spray de lant, am spalati frumos cu motrina, am spalat si aparatoarea de lant, si lantul bine, stres cu carpa....am dat o tura mai tare sa sara morina de pe lant, ii facui un dus complet vulcanului si la sfarsit am pus 80W90 intr-o seringa si am uns bine lantul.....stiti ce? e parfum! merge asa lin lantul si se unge atat de bine incat cred ca raman la uloi, cum zice in manual. Surplusul (daca exista, desi putin probabil daca ungi metodic cu seringa cu ac) NU SE ADUNA, CI SE SCURGE JOS! + ca lantul ramane mult mai curat si nu mai atrage tot jegul/praful/nisipul de pe drum....

 

daca imi permiteti am sa vin si eu cu un sfat.

uleiul, spray-ul de lant si motorina se pricep foarte bine sa prinda praful si sa se transforme intr-o pasta abraziva calitatea I. recomand metoda mai veche (sau old-school daca pe unii expresia ii face sa se simta altfel) de fierbere a lantului in seu de oaie. La seu praful nu adera iar in timpul fierberii seul se inmoaie si intra peste tot. (cred ca e mai simplu decat sa stai cu seringa)

numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah, da dati niste solutii la indemana oricui. De unde dracu gasesc eu seu de oaie, ca la Carrefour nu au, unde dracu il fierb, ca daca-l fierb in vreo oala de inox a neveste-mii, da aia divort de mine, nu mai zic de mirosul imbatator care tre sa-l elimine seul la fierbere. Tot sprayul e baza, ca daca ii bag vreo calatorie de 1000 km, nu plec cu oaia dupa mine. Gigi si-o gresa Maybachul tot cu seu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai ajuns la vorba mea.

cam da :rolleyes:

 

 

daca imi permiteti am sa vin si eu cu un sfat.

uleiul, spray-ul de lant si motorina se pricep foarte bine sa prinda praful si sa se transforme intr-o pasta abraziva calitatea I. recomand metoda mai veche (sau old-school daca pe unii expresia ii face sa se simta altfel) de fierbere a lantului in seu de oaie. La seu praful nu adera iar in timpul fierberii seul se inmoaie si intra peste tot. (cred ca e mai simplu decat sa stai cu seringa)

numai bine.

 

dintre alea enumerate de tine, uleiul e cel mai curat.

seul de oaie am auzit ca r fi ok, dar e greu de uns cu el + ca eu am lantul original si n-are siguranta, e pe direct si nu-l pot da jos

raman la ulei, dar creca renunt la seringa si-mi iau o pensulica si-o cutie de medicamente ceva, ca rezerva...ca sa-l dau mai repede.

Azi am curatat lantul doar cu o carpa uscata si l-am uns cu seringa in 20 min.

 

Bah, da dati niste solutii la indemana oricui. De unde dracu gasesc eu seu de oaie, ca la Carrefour nu au, unde dracu il fierb, ca daca-l fierb in vreo oala de inox a neveste-mii, da aia divort de mine, nu mai zic de mirosul imbatator care tre sa-l elimine seul la fierbere. Tot sprayul e baza, ca daca ii bag vreo calatorie de 1000 km, nu plec cu oaia dupa mine. Gigi si-o gresa Maybachul tot cu seu?

 

tu oricum nu poti sa-ti dau lantu' cu seu de oaie. vrei sa-ti haleasca aurolacii aia de la metrou lantu'?

 

spray-ul e naspa de curatat, si scump.

 

in viitor o sa-mi confectionez un scottoiler home-made, tot ce-mi trebe e picuratorul de la o perfuzia, un robinet, furtun de acvariu si 2 paste de pix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, voi cum va saltati mobrele de poponeata?

 

cum nu are din fabrica cric central, si nici nu se gaseste aftermarket...si un bike-lift e scump in draci...ma gandeam sa-mi fac dintr-un cric de dacie...caruia sa-i maresc suprafata de baza si sus sa-i sudez o bara cu 'carlige' cu caucicuce pe care sa o bag sub mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah, da dati niste solutii la indemana oricui. De unde dracu gasesc eu seu de oaie, ca la Carrefour nu au, unde dracu il fierb, ca daca-l fierb in vreo oala de inox a neveste-mii, da aia divort de mine, nu mai zic de mirosul imbatator care tre sa-l elimine seul la fierbere. Tot sprayul e baza, ca daca ii bag vreo calatorie de 1000 km, nu plec cu oaia dupa mine. Gigi si-o gresa Maybachul tot cu seu?

 

 

Maybachul nu-i pe lant. Gigi isi greseaza cu seu de oaie lantul de la gat.

 

seu de oaie, maybach, jiji......la topikul VUlcanistilor....ce dracu' mah? ma stric de ras citind aici ! :rolleyes: :drink: :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, voi cum va saltati mobrele de poponeata?

 

cum nu are din fabrica cric central, si nici nu se gaseste aftermarket...si un bike-lift e scump in draci...ma gandeam sa-mi fac dintr-un cric de dacie...caruia sa-i maresc suprafata de baza si sus sa-i sudez o bara cu 'carlige' cu caucicuce pe care sa o bag sub mobra

 

 

Eu unu fac operatia de curatare / ungere a lantului la servici si o ridic cu o liza. La un moment dat, pana sa imi dau seama ca liza e perfecta, am ridicat-o si cu un motostivuitor :drink: Am pus la bascula 2 suruburi mai lungi si am luat de la colegi niste chingi pe care le-am prins de laba motostivuitorului si de suruburile alea (erau din inox, de la o statie de muls vacile, unde conform standardelor nu are voie sa rugineasca vreo componenta), apoi l-am saltat. Deh, avantajul de a lucra la o firma care comercializeaza si repara utilaje agricole si camioane... :rolleyes:

Editat de legionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Asa arata anul trecut. Anul asta i-au mai crescut ceva chestii, cauciucuri Metzeler cu talon alb.........

Foarte Frumos! Am vazut pe bikeshop ca e de vanzare :rolleyes: oricum chiar e un unicat, si cu privire la paint faina treaba a facut Zoli, foarte bine facuta tema amerindiana pe un motor cu un look A LA indian motorcycle; sper ca la iarna o sa-l vopsesc si eu la Zoli daca o sa dispun de CASH !

Va doresc multa sanatate voua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...