darian Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Ce ziceam eu....Kit de curea...+,c-ar arata simai "a la Indian"...Tir,ai?! Io,mi-am pus xenon,si-n proiectoare...Faru' de la Constanta,ce mai ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Cardanu' ce-are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JEFF Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 nu recomand spalatul lantului cu motorina si nici ungerea lui cu ulei. Nici eu, motorine a mail uleioasa, si dupa ce speli lantul cu motorina, sprayul de lant nu face priza cum trebe pe dansul. Iar benzina cica ataca orincurile. Eu am gasit in Praktiker spray de curatat lantul cu 15 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) Mai, referitor la spalat lantul, eu folosesc de cateva luni bune de la Putoline CHAIN & ENGINE DEGREASER. La bidon de 1L costa in jur de 18 ron. Pus frumos intr-un recipient cu sprayer (din ala cu solutie de spalat geamuri), imi ajunge la vreo 7-8 spalari ca lumea. Putoline Chain & Engine Degreaser Spray has been especially developed for motorcycle use. Its unique fast acting formulation will remove heavy oil and grease from all areas including chains, sprockets, engines and frames. Easy & quick to use, suitable for all chrome, painted, rubber and plastic surfaces, watersoluble & leaves no residue. LE: oops, cand am luat eu anu trecut era vreo 18 RON, dar vad ca acu s-a facut 34 RON. http://www.motociclete.com.ro/magazin/inde...product_id=1711 Editat Iunie 17, 2009 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quickisdeadly Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 merci de info. ma gandesc foarte serios sa imi iau si eu un drifter. am vazut ca multi pe mobile.de il vand cu sa solo, cu sa duo si cu suporturi pt coburi. fun fact. cand au scos modelu a fost inscris in ceva design hall of fame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) Ti se pare o masinarie asa mare? Da-i jos plasticele de pe el. Vorbesc serios. Si apoi da tablele jos de pe un Vulcan 1500 sau mai mare, si atunci ai sa vezi o masinarie mare. Nici un lac nu o sa se exfolieze dupa ce pica o data sau de doua ori benzina pe el. Dar in timp se subtiaza, si nu se vede cand ajungi la vopsea. Mie Zoli mi-a recomandat cand am vopsit Vulcanul la el sa-i dau un lac la trei ani, daca tin la motocicleta. Nu mi se pare o masinarie mare. Mi se pare o masinarie cu niste dimensiuni ciudate. Cand il vezi zici ca-i elefant, da' se manevreaza bestial. La partea cu lacul, n-a picat benzina o data sau de doua ori. Pica la fiecare plin de drum lung, ca indes benzina in rezervor. Da' sterg repede ce curge. Ce ziceam eu....Kit de curea...+,c-ar arata simai "a la Indian"...Tir,ai?! Io,mi-am pus xenon,si-n proiectoare...Faru' de la Constanta,ce mai ! Ia lamureste-ma bre cu kitu' asta de curea. Cat si de unde? Cardanu' ce-are? Ia nu te mai lauda atata ca ai cardan. Sa-l stapanesti sanatos, da' nu ne mai face in ciuda. Pliz. Editat Iunie 17, 2009 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Care vrei o pereche de oglinzi aftermarket pe alea originalede VN? adica astea /index.php?...t&id=482777 cu dimensiunile: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Nu mi se pare o masinarie mare. Mi se pare o masinarie cu niste dimensiuni ciudate. Cand il vezi zici ca-i elefant, da' se manevreaza bestial. Ia nu te mai lauda atata ca ai cardan. Sa-l stapanesti sanatos, da' nu ne mai face in ciuda. Pliz. Subscriu la manevrabilitate. Chiar si elefantul asta de 1500 e surprinzator de 'agil'. Totusi, senzatia de 'agilitate' e altfel, un pic mai ciudata, inca nu o pot explica, dar pot sa zic ca inca ma pot strecura printre masini si pot ocoli in scurt obstacole (canale, etc). Nu ma dau mare Da' tu stii ce misto se aude cardanul in frana de motor (aia mai lejera, nu aia brutala)? Se aude un suierat ca si cum ar veni o masina de pompieri de undeva de departe. Pana m-am prins ce se aude, am facut ca girofaru' incercand sa aflu de unde vine pericolul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quickisdeadly Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 da chiar, la consum cum sta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 (editat) da chiar, la consum cum sta? Depinde de tacanitul de la ghidon. Al meu intre 6 si 9 in oras, 4,5- 7 in afara. Da' io-s tampit. Plus ca al meu are filtru K&N, toba nitel chiuretata si carb reglat in consecinta. In manual zice ca ar fi in medie 6L la suta de km. Editat Iunie 18, 2009 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 da chiar, la consum cum sta? Habar n-am, inca nu m-a preocupat aspectul si in plus nu-mi merge vitezometrul / kilometrajul, asa ca nu pot masura cu 'precizie' distanta facuta. In jur de 6, din calcule aproximative (1500, da' pe injectie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 daca vrei sa dai comenzile avasate,am un amic care isi cauta vand scarite avansate FALCON pentru Kawasaki VN800 PRET: 200 euro (noi sunt 420 euro) cum vin pe mobra /index.php?...t&id=482778 /index.php?...t&id=482780 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Ai ajuns la vorba mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 merci de info. ma gandesc foarte serios sa imi iau si eu un drifter. am vazut ca multi pe mobile.de il vand cu sa solo, cu sa duo si cu suporturi pt coburi.fun fact. cand au scos modelu a fost inscris in ceva design hall of fame Daca vrei Drifter1500, cauta-ma, vino sa-l vezi.......poate dorinta iti va fi indeplinita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Daca vrei Drifter1500, cauta-ma, vino sa-l vezi.......poate dorinta iti va fi indeplinita. Ahoi! Pune te rog si tu o poza cu drifter-ul tau de 1500cc te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Duminca i-am desfacut capacul pinionului de la motor... si maaamaaa ce era acoloooo Am scos de-acolo un kil de sacaz de spray de lant, am spalati frumos cu motrina, am spalat si aparatoarea de lant, si lantul bine, stres cu carpa....am dat o tura mai tare sa sara morina de pe lant, ii facui un dus complet vulcanului si la sfarsit am pus 80W90 intr-o seringa si am uns bine lantul.....stiti ce? e parfum! merge asa lin lantul si se unge atat de bine incat cred ca raman la uloi, cum zice in manual. Surplusul (daca exista, desi putin probabil daca ungi metodic cu seringa cu ac) NU SE ADUNA, CI SE SCURGE JOS! + ca lantul ramane mult mai curat si nu mai atrage tot jegul/praful/nisipul de pe drum.... daca imi permiteti am sa vin si eu cu un sfat. uleiul, spray-ul de lant si motorina se pricep foarte bine sa prinda praful si sa se transforme intr-o pasta abraziva calitatea I. recomand metoda mai veche (sau old-school daca pe unii expresia ii face sa se simta altfel) de fierbere a lantului in seu de oaie. La seu praful nu adera iar in timpul fierberii seul se inmoaie si intra peste tot. (cred ca e mai simplu decat sa stai cu seringa) numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Bah, da dati niste solutii la indemana oricui. De unde dracu gasesc eu seu de oaie, ca la Carrefour nu au, unde dracu il fierb, ca daca-l fierb in vreo oala de inox a neveste-mii, da aia divort de mine, nu mai zic de mirosul imbatator care tre sa-l elimine seul la fierbere. Tot sprayul e baza, ca daca ii bag vreo calatorie de 1000 km, nu plec cu oaia dupa mine. Gigi si-o gresa Maybachul tot cu seu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Ai ajuns la vorba mea. cam da daca imi permiteti am sa vin si eu cu un sfat.uleiul, spray-ul de lant si motorina se pricep foarte bine sa prinda praful si sa se transforme intr-o pasta abraziva calitatea I. recomand metoda mai veche (sau old-school daca pe unii expresia ii face sa se simta altfel) de fierbere a lantului in seu de oaie. La seu praful nu adera iar in timpul fierberii seul se inmoaie si intra peste tot. (cred ca e mai simplu decat sa stai cu seringa) numai bine. dintre alea enumerate de tine, uleiul e cel mai curat. seul de oaie am auzit ca r fi ok, dar e greu de uns cu el + ca eu am lantul original si n-are siguranta, e pe direct si nu-l pot da jos raman la ulei, dar creca renunt la seringa si-mi iau o pensulica si-o cutie de medicamente ceva, ca rezerva...ca sa-l dau mai repede. Azi am curatat lantul doar cu o carpa uscata si l-am uns cu seringa in 20 min. Bah, da dati niste solutii la indemana oricui. De unde dracu gasesc eu seu de oaie, ca la Carrefour nu au, unde dracu il fierb, ca daca-l fierb in vreo oala de inox a neveste-mii, da aia divort de mine, nu mai zic de mirosul imbatator care tre sa-l elimine seul la fierbere. Tot sprayul e baza, ca daca ii bag vreo calatorie de 1000 km, nu plec cu oaia dupa mine. Gigi si-o gresa Maybachul tot cu seu? tu oricum nu poti sa-ti dau lantu' cu seu de oaie. vrei sa-ti haleasca aurolacii aia de la metrou lantu'? spray-ul e naspa de curatat, si scump. in viitor o sa-mi confectionez un scottoiler home-made, tot ce-mi trebe e picuratorul de la o perfuzia, un robinet, furtun de acvariu si 2 paste de pix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 ba, voi cum va saltati mobrele de poponeata? cum nu are din fabrica cric central, si nici nu se gaseste aftermarket...si un bike-lift e scump in draci...ma gandeam sa-mi fac dintr-un cric de dacie...caruia sa-i maresc suprafata de baza si sus sa-i sudez o bara cu 'carlige' cu caucicuce pe care sa o bag sub mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mendozaccc Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Bah, da dati niste solutii la indemana oricui. De unde dracu gasesc eu seu de oaie, ca la Carrefour nu au, unde dracu il fierb, ca daca-l fierb in vreo oala de inox a neveste-mii, da aia divort de mine, nu mai zic de mirosul imbatator care tre sa-l elimine seul la fierbere. Tot sprayul e baza, ca daca ii bag vreo calatorie de 1000 km, nu plec cu oaia dupa mine. Gigi si-o gresa Maybachul tot cu seu? Maybachul nu-i pe lant. Gigi isi greseaza cu seu de oaie lantul de la gat. seu de oaie, maybach, jiji......la topikul VUlcanistilor....ce dracu' mah? ma stric de ras citind aici ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Luati legatura cu userul Bogdan Harea, care a facut la V-Strom (al lui si alaltora) sistem de picurare ulei pe lant. Poate il adapteaza si pe Vulcan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Ahoi! Pune te rog si tu o poza cu drifter-ul tau de 1500cc te rog! Salut. Asa arata anul trecut. Anul asta i-au mai crescut ceva chestii, cauciucuri Metzeler cu talon alb......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Superb....Vreau si euuuu....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) ba, voi cum va saltati mobrele de poponeata? cum nu are din fabrica cric central, si nici nu se gaseste aftermarket...si un bike-lift e scump in draci...ma gandeam sa-mi fac dintr-un cric de dacie...caruia sa-i maresc suprafata de baza si sus sa-i sudez o bara cu 'carlige' cu caucicuce pe care sa o bag sub mobra Eu unu fac operatia de curatare / ungere a lantului la servici si o ridic cu o liza. La un moment dat, pana sa imi dau seama ca liza e perfecta, am ridicat-o si cu un motostivuitor Am pus la bascula 2 suruburi mai lungi si am luat de la colegi niste chingi pe care le-am prins de laba motostivuitorului si de suruburile alea (erau din inox, de la o statie de muls vacile, unde conform standardelor nu are voie sa rugineasca vreo componenta), apoi l-am saltat. Deh, avantajul de a lucra la o firma care comercializeaza si repara utilaje agricole si camioane... Editat Iunie 22, 2009 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Salut. Asa arata anul trecut. Anul asta i-au mai crescut ceva chestii, cauciucuri Metzeler cu talon alb......... Foarte Frumos! Am vazut pe bikeshop ca e de vanzare oricum chiar e un unicat, si cu privire la paint faina treaba a facut Zoli, foarte bine facuta tema amerindiana pe un motor cu un look A LA indian motorcycle; sper ca la iarna o sa-l vopsesc si eu la Zoli daca o sa dispun de CASH ! Va doresc multa sanatate voua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.