TheFatBob Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 astept montajul final,ca din poze sta strimba...si da,neaparat coborita cit permite de jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) Faza aproape finala pentru saua cu arcuri la Drifter - pozitia era prea inalta, o sa modificam suportii sa coboram cu 3cm. Saua facuta de Mas Oyama e intr-un mare fel... am patit acelasi lucru la honda care o bobberesc am decas pana la urma cu proprietarul sa mergem fara arcuri, daca tot este softail... oricum daca mai coboram din suport, nu mai aveau arcurile loc de manevra, deci eram intr-o situatie cam imposibila... si arata chiar rau cocotata saua da motorui' tau ii faaaaain rau a, si m-am uitat mai atent: arcurile sunt prea in fata, saua este mare, vei sta inspre spate si o sa faca parghie foarte mare, in concluzie arcurile vor sta mai tot timpul comprimate cu tine pe ea, asa ca n-o sa mai prea ai cursa de amortizare.... zic sa duci suportul ala ceva mai in spate daca vreai neaparat sa pastrezi arcurile Editat Aprilie 19, 2013 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Salut. Suportul ce l-am insemnat cu sagetele, este pus din fabrica pe drifter, sau l-ai cumparat ? In alta ordine de idei, nu este suficient de solid incat sa montezi arcurile direct pe el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Capacele alea musai trebuie powder coated negru lucios! Elegant bastard! Mdah, e motorul tau! Frumos motor! La multi kilometrii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Danke! Tre'sa ajung prin CJ inainte sa dispari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Salut. Stock sau aftermarket ? Daca iti place modelul, le am eu pe astea...se potrivesc atat pe fata cat si pe spate. http://darkflamescustoms.blogspot.ro/2012/11/footpegs-custom-spike.html Pret 160 lei setul. Salut. Momentan caut stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 (editat) Perfecta au ba?!? Preluare http://www.rf-biketech.com/ Pentru diferite proiecte, accesorii si/sau modificari pentru Vulcan avem: Böning Motorräder Editat Aprilie 23, 2013 de newprofiler1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 again, cumpar ghidon stock vn 800, sau dau la schimb un dragbar pe el prefer cu tot cu risere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Perfecta au ba?!? Preluare http://www.rf-biketech.com/ Perfecta nu-i...orice lucru frumos se poate face si mai frumos( Albrecht Dürer),insa arata foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 De ce scrie Indian pe aparatoarea spate? Simplu, Drifter-ul este o varianta ieftina de Indian si pot spune ca isi indeplineste rolul cu succes. Pacat ca sunt rare la noi, poate mai scadeau preturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Asa a vrut fostul proprietar, probabil o sa revopsesc masinaria intr-un rosu-inchis. Nu este o varianta ieftina de Indian, este un "tribute" pentru fostul Indian. Asta nou e la fel de Indian ca si Drifterul. Editat Aprilie 25, 2013 de Ancalagon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) .... Asta nou e la fel de Indian ca si Drifterul. Asta asa este, am zis ca este o varianta mai ieftina pt ca asa este (ieftina vorba vine ca este destul de scump). Daca ai avea bani si ar fi la acelasi pret, ce ai alege? Indianul normal (si nu ma refer la cel nou). Oricum dupa mine Drifterul arata de nota . Este unul din motoarele mele preferatae. In proiect am ca xv250 a mea sa o transform in indian style. Am vazut la japonezi si Drifter de 400. Asa as vrea unul Editat Aprilie 25, 2013 de M.I.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) Si am terminat-o in sfarsit, de adunat.......ca tare imprastiata a mai fost. Editat Aprilie 30, 2013 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Salutare ! Poate sunteti interesati de : /index.php?/topic/695482-intalnirea-posesorilor-de-kawasaki-vulcan-17-19-mai-sibiu/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Catas imi place la nebunie modelul tau, imi plac motoarele anilor 85 - 90 iar VN 15 se afla in topul primelor 3 . Un adevarat power cruiser . Felicitari , sa o stapanesti sanatos si fara evenimente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Catas imi place la nebunie modelul tau, imi plac motoarele anilor 85 - 90 iar VN 15 se afla in topul primelor 3 . Un adevarat power cruiser . Felicitari , sa o stapanesti sanatos si fara evenimente. Da, e un motor foarte puternic iti da si teama in plimbari si satisfactie, in acelasi timp. A aparut o mica problema dar sper sa o rezolv in curand..... Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 /index.php?/topic/695482-intalnirea-posesorilor-de-kawasaki-vulcan-17-19-mai-sibiu/ Mai sunt locuri disponibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator valentinutsa Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Salutare! Am si eu un en500 din 92. Vreau sa il fac bobber. 1. Daca il fac bobber, mai pot face itpul?(app marti imi vin tobele dragster bamboo exhaust , filtre aer conice) 2. Mai demult, mi-a cazut de pe cric, dar foarte usor ca am sprijinit-o. Problema e ca am ramas cu un tacanit intr-o anumita turatie. Ce sa fie? Am impresia ca rola la distributie 3. Ce este un dynojet? Se poate pune si pe a mea? Ajuta la cv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Salutare si bun venit printre noi . La pct 1 si 2 iti pot raspunde eu: 1 - Al meu este modificat si tocmai i-am facut ITP-ul . Sa te duci la un service cu vechime, celor noi pe piata le este mai frica sa se bage sa-ti puna stampila mai ales daca este modificat foarte evident . Cei vechi in domeniu stiu in avans cand le vin controalele..,si sunt interesati sa-ti ia banii , nu sa te refuze si tu sa te duci sa-ti rezolvi in alta parte . 3 - este un kit de crestere a puterii motorului prin montarea in carburator a unor noi jiglere, ac , duze . . Din cate stiu, pt vulcane nu exista decat stage 1 - kit-ul ce-ti creste puterea cu 5% ( cam putin ) , in acelasi timp iti creste si consumul . Pe langa dynojet, trebuie sa montezi si un filtru de aer mai permisiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator valentinutsa Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Multumesc!si despre tacanitul ala stii ceva?? Sa fie la distributie? Kitul dynojet se vinde in ro sau se poate lua numai de pe ebay? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 bataia o fi de la ceva, dar nu de la faptul ca ai scapat tu motorul intr-o parte, n-are nici o legatura probabil jocul termic la supape, sau cum ai spus si tu, lant de distributie. cat despre dynojet, este util mai ales daca schimbi toba stock si filtrul de aer, practic le pune in valoare pe astea 2 si daca este bine reglat, pe langa faptul ca-ti creste puterea, iti optimizeaza si consumul (a nu se intelege o scadere directa, ci o scadere la acelasi stil de condus, dar atentie, in general, dupa o crestere de putere ai tendinta sa mergi mai tare/agresiv, asa ca evident consumul va creste). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator valentinutsa Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Treaba e ca imediat dupa ce am ridicat m-am trezit cu bataia aia. O sa o desfac sa verific distributia. Cat despre tobe si filtre, marti imi ajung.am luat tobe dragster bamboo exhaust si 2 filtre conice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Are cineva un disc de frana de VN800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amedock Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Vand patine EN 500 NOI japonia Pret 100 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Pentru ce model/an de En .. .se potrivesc oare la LTD 454 ? codul patinelor ar fi acelasi in diagrame . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.