Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Faza aproape finala pentru saua cu arcuri la Drifter - pozitia era prea inalta, o sa modificam suportii sa coboram cu 3cm. Saua facuta de Mas Oyama e intr-un mare fel...

am patit acelasi lucru la honda care o bobberesc

am decas pana la urma cu proprietarul sa mergem fara arcuri, daca tot este softail...

oricum daca mai coboram din suport, nu mai aveau arcurile loc de manevra, deci eram intr-o situatie cam imposibila...

si arata chiar rau cocotata saua

da motorui' tau ii faaaaain rau :)

a, si m-am uitat mai atent:

arcurile sunt prea in fata, saua este mare, vei sta inspre spate si o sa faca parghie foarte mare, in concluzie arcurile vor sta mai tot timpul comprimate cu tine pe ea, asa ca n-o sa mai prea ai cursa de amortizare....

zic sa duci suportul ala ceva mai in spate daca vreai neaparat sa pastrezi arcurile

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut. Suportul ce l-am insemnat cu sagetele, este pus din fabrica pe drifter, sau l-ai cumparat ?

In alta ordine de idei, nu este suficient de solid incat sa montezi arcurile direct pe el ?

post-17477-0-07189300-1366353490_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa a vrut fostul proprietar, probabil o sa revopsesc masinaria intr-un rosu-inchis. Nu este o varianta ieftina de Indian, este un "tribute" pentru fostul Indian. Asta nou e la fel de Indian ca si Drifterul.

Editat de Ancalagon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... Asta nou e la fel de Indian ca si Drifterul.

Asta asa este, am zis ca este o varianta mai ieftina pt ca asa este (ieftina vorba vine ca este destul de scump). Daca ai avea bani si ar fi la acelasi pret, ce ai alege? Indianul normal (si nu ma refer la cel nou). Oricum dupa mine Drifterul arata de nota :10: . Este unul din motoarele mele preferatae. In proiect am ca xv250 a mea sa o transform in indian style.

Am vazut la japonezi si Drifter de 400. Asa as vrea unul :)

Editat de M.I.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Catas imi place la nebunie modelul tau, imi plac motoarele anilor 85 - 90 iar VN 15 se afla in topul primelor 3 . Un adevarat power cruiser . Felicitari , sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Catas imi place la nebunie modelul tau, imi plac motoarele anilor 85 - 90 iar VN 15 se afla in topul primelor 3 . Un adevarat power cruiser . Felicitari , sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.

Da, e un motor foarte puternic iti da si teama in plimbari si satisfactie, in acelasi timp.

A aparut o mica problema dar sper sa o rezolv in curand.....

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator valentinutsa

Salutare! Am si eu un en500 din 92. Vreau sa il fac bobber.

1. Daca il fac bobber, mai pot face itpul?(app marti imi vin tobele dragster bamboo exhaust , filtre aer conice)

2. Mai demult, mi-a cazut de pe cric, dar foarte usor ca am sprijinit-o. Problema e ca am ramas cu un tacanit intr-o anumita turatie. Ce sa fie? Am impresia ca rola la distributie

3. Ce este un dynojet? Se poate pune si pe a mea? Ajuta la cv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bun venit printre noi . La pct 1 si 2 iti pot raspunde eu:

1 - Al meu este modificat si tocmai i-am facut ITP-ul . Sa te duci la un service cu vechime, celor noi pe piata le este mai frica sa se bage sa-ti puna stampila mai ales daca este modificat foarte evident . Cei vechi in domeniu stiu in avans cand le vin controalele..,si sunt interesati sa-ti ia banii ;), nu sa te refuze si tu sa te duci sa-ti rezolvi in alta parte .

3 - este un kit de crestere a puterii motorului prin montarea in carburator a unor noi jiglere, ac , duze . . Din cate stiu, pt vulcane nu exista decat stage 1 - kit-ul ce-ti creste puterea cu 5% ( cam putin ) , in acelasi timp iti creste si consumul . Pe langa dynojet, trebuie sa montezi si un filtru de aer mai permisiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator valentinutsa

Multumesc!si despre tacanitul ala stii ceva?? Sa fie la distributie?

 

 

Kitul dynojet se vinde in ro sau se poate lua numai de pe ebay?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bataia o fi de la ceva, dar nu de la faptul ca ai scapat tu motorul intr-o parte, n-are nici o legatura :)

probabil jocul termic la supape, sau cum ai spus si tu, lant de distributie.

cat despre dynojet, este util mai ales daca schimbi toba stock si filtrul de aer, practic le pune in valoare pe astea 2 :)

si daca este bine reglat, pe langa faptul ca-ti creste puterea, iti optimizeaza si consumul (a nu se intelege o scadere directa, ci o scadere la acelasi stil de condus, dar atentie, in general, dupa o crestere de putere ai tendinta sa mergi mai tare/agresiv, asa ca evident consumul va creste).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator valentinutsa

Treaba e ca imediat dupa ce am ridicat m-am trezit cu bataia aia. O sa o desfac sa verific distributia. Cat despre tobe si filtre, marti imi ajung.am luat tobe dragster bamboo exhaust si 2 filtre conice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

De aprox 1 luna am intrat si eu in randul posesorilor de Vulcan cu un Mean Streak 2007 SE. Acest motor imi sta pe creier de 3 ani si anul asta in sfarsit s-a intamplat minunea :).

 

Pentru ca ma roade mana si nu il pot lasa asa cum este am inceput sa ma uit dupa tot felul de modificari. Primele chestii pe care vreau sa le fac tin de modificarea filtrului de aer si de adaugarea unui power commander pentru a creste performanta motorului. Apoi urmeaza sa ma uit dupa ceva tobe (momentan am in minte Cobra Speedster Slashdown sau Muzzy 2-1 dar asta nu se prea mai gaseste).

 

Vreau sa va cer ajutorul cu cateva chestii:

1) A mai facut careva dintre voi modificarea filtrului de aer? Ma intereseaza in special modificarea Caddman sau "Half way to thunder" dar sunt deschis si spre alte variante.

2) Foloseste careva Power commanderul? Exista si alte variante mai ieftine cu aceleasi rezultate?

3) Ce alte tobe imi recomandati? Ma intereseaza ceva care sa nu fie super galagios. La tobele Cobra ma gandeam sa pun un baffler silentios.

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...