alex_en Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) `Ce vrei tu e pasare rara! Personal am auzi de un singur om care face asa ceva, prin Chitila, daca nu ma insel. Cauta pe forum dupa "centrare roti spitate", sigur o sa gasesti. Daca tot faci asta, asigura-te ca ai si spite de rezerva. PS: Rabinu 0724452023, zona Chitila-Bucurestii Noi - iaca la un sarci pe goagle Editat Iunie 3, 2013 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) Merci! Crezi tu ca e nevoie de inlocuit spite? Ca n-as vrea sa respitez roata, doar sa o verific si sa centrez daca e cazul. Din cate stiu eu nu e nevoie sa respitezi o roata in cazul unei centrari. Tu ce stii? Hapropos, cred ca imi fac singur stand de centrat. Editat Iunie 3, 2013 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Singura chestie care mi se pare mai dificila e legata de bataia verticala a rotii, bataile laterale le scoti usor din centrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Si eu vreau sa-mi cumpar asa ceva, e prea greu de facut. Am studiat putin problema, am vorbit cu cineva care si-a facut un stand de echilibrare statica si mi-a zis ca e extrem de greu de facut centrajul sistemului, trebe sa fie doua plane perfect paralele, ma rog... Mai bine cumeri gata facut, cu sistem de fixare pentru ceasul comparator. E vreo 600 ron parca. Cand te apuci de strans spitele, o sa constati ca unele spite nu se mai pot strange, au piulitele blocate sau mai stiu eu ce spitete indoite etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Bataia verticala o scoti doar prin roluirea cercului pe masina speciala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Detaliaza te rog unde ai gasit si de care la 600 ron. Sunt curios, eu am gasit mai eftine pe net. Chestia e ca pare dificil dar de fapt si de drept nu e dificil sa centrezi o roata, cred ca nici sa-ti faci stand-ul nu e greu. Nu mi-e clara problema legata de planurile paralele... Si ce masina iti trebuie pt roluirea cercului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Masa de echilibrare statica Roluirea o poti face doar pe masina de roluit, adaptata cu role pentru roti moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Daca tu poti sa construiesti o masa dinasta, esti tare! Crede-ma costurile sunt destul de mari...e nevoie de precizie ca sa poti s-o faci bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Pai am gasit pe Amazon un stand de centrat la 70$, adaug si instrumentul de masurare 30$ face: 100$ si mai pun trasnportul. Nu suna prea rau. http://www.amazon.com/Tusk-Motorcycle-Wheel-Balancing-Truing/dp/B003QT26D6 http://www.amazon.com/Grizzly-G9806-Indicator-0-05%2522-0-0001%2522/dp/B0000DD0SF/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1370259735&sr=8-3&keywords=grizzly+dial+gauge Acuma sa caut sa vad cat ma costa sa-l fac eu, problema e ca nu as putea sa obtin asa mare precizie, cum bine spui. Ar mai conta in afara axului care trebe sa fie foarte bun si fara deviatii si conurile pentru roti sa fie de diverse dimensiuni, ca sa nu fie de unica folosinta Ar merge facute din aluminiu/otel doar sa gasim pe cineva sa ni le faca... daca nu gasim, sa cumpar de undeva. Mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Ha, ca sa nu mai zic ca pe ebay.de e si mai eftin... http://www.ebay.de/itm/STWN-AUSWUCHTGERAT-FUR-MOTORRADREIFEN-ENDURO-ETC-NEU/400227674488?rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D15686%26meid%3D8115593825129708992%26pid%3D100005%26prg%3D7497%26rk%3D3%26sd%3D260990265132%26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) ba, fiti seriosi cu putina indemanare se poate centra pe mobra, fix cum ai zis mai devreme (ridicata putin mobra de roata la care lucrezi). merge si ochiometric, si daca chiar insisti, gasesti o solutie sa prinzi si un ceas comparator pe bascula, sau pe un suport improvizat langa motocicleta. Asta daca ai ceas comparator. Eu mi-am centrat de multe ori rotile de la bicicleta (cursiera) ochiometric, si a iesit de fiecare data perfect. Bataia verticala poola in principiu pe la noi, daca gaseste cineva varianta de roluit, bravo lui p.s. cel putin ultimul link de pe ebay este cu stand pentrui echilibrat, nu pentru centrat si da, trebuie echilibrata si roata cu spite, la fel cu cea turnata. Sunt plumbi speciali care se atasaza pe niplurile spitelor (eu inca nu am gasit pe la noi sa cumpar). Editat Iunie 3, 2013 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 eumi-am facut stander pt centrat...si..din Lemn, si a functionat perfect...am scos abaterea in limitele din carte. Am dat spitele complet jos, si le-am vopsit , apoi le-am pus la loc . Asta doar la roata fata...de 2 ori. Daca vrei doar sa verifici daca este centrata, o poti face direct pe motor .Dupa ce schimbi si cauciucurile, trebuie echilibrata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) Asa ceva e folositor: http://www.ebay.de/itm/918425-Motorradreifen-Auswuchtgerat-Auswuchtbock-Zentrierstander-Wuchtbock-/260990265132?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3cc43b672c @raduprint01 De unde ceas comparator pe-aici pe la noi? Ai gasit sa cumperi? @darkflames De ce neaparat trebe echilibrata? Nu e nevoie sa faci ambele? In ce carte ai citit tu in ce abateri trebe sa fie roata? Vreau si eu! Apropos, plumbi eu am inca pe roata, tu nu mai aveai niciunul? Hai, pe care din voi vizitez sa facem trampa maine? Sau chiar diseara? Eu imi schimb singur cauciucurile diseara si pot veni, ea spuneti! Editat Iunie 3, 2013 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 ma, eu o sa fiu la garaj deseara, da nu stiu pana la ce ora asa ca poti sa-mi dai un telefon dupa 7 si vedem ce si cum ceas comparator gasesti prin vitan, sau la meseriasii batrani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Got it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 echilibrarea tine de cauciuc si nu de centrarea rotii. Cauciucul nu are peretii perfect de grosi, pe toata circumferinta lui, asfel este mai greu intr-o parte si se echibreaza punandu-i plumb in directia opusa . Stander-ul ce l-ai pusin ultimullink mi separe super...ma tenteaza si pe mine. Ai pe cineva prin Germania ?Ca vad ca nu trimite si in Romania... Ceas comparator gasesti in targ..eu de ex l-am cumparat cu 100 lei din targ obor ( cu tot cu suportul magnetic ) . Abaterea este scrisa in carteadeservice a vulcan-ului..o sa ma uit cat este si revin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Nu comparati masa de echilibrare statica aia rosie cu cea pusa de mine. Sunt diferite, deci nu are sens. Poti face fel de fel de improvizatii, depinde doar de ingeniozitatea ta, dar ca sa faci treaba aia profi, in Bucuresti nu pre ai multe variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Am Gasit: Rim Runout ( cu cauciucul instalat ) Standard: Radial :1.0mm Axial::0.8 mm Limita de abatere : Radial :2mm Axial :2mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 ca tot veni vorba, a mea trepideaza destul de tare undeva intre 80 si 90 la ora tre sa o verific si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Merci darkflames. Pastram legatura. Acolo tu dai date pt vn800A sau pt B? @alex_en Care e exemplul tau ca nu-l gasesc. Cea rosie nu e buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Da, aia rosie nu are si posibilitate de centrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Salut din nou! Multumesc mult de sfaturi! Probabil ma voi apuca de cumparat direct, ma gandesc ca nu strica schimbate la ceva vreme. Merci din nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Merci darkflames. Pastram legatura. Acolo tu dai date pt vn800A sau pt B? @alex_en Care e exemplul tau ca nu-l gasesc. Cea rosie nu e buna? Ai postat 2 rosii . Ultima rosie este f buna ,cea la 79euro. DAtele postate sunt din cartea de vn800A, dar cum ei dau aceasi parametrii pentru roata fata de 21" si cea spate de 16", presupun ca este o abatere standard pt toate rotiile. Referitor la echilibrare, greutati de montat pe spite nici eu nu am gasit, insa am vazut la Louis plumbi cu adeziv de lipit direct pe janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) Vand Kawasaki VN 1600 clasic: - an fabricatie - 2005; - km parcursi - 39600; - accesorii: parbriz, crashbar Hepco&Beker, sissybar + portbagaj Hepco&Beker, coburi, "topcase" din piele (apare intr-o singura poza mai veche), suport picioare ( montat pe crashbar ), filtru de aer K&N, mansoane custom, alarma moto, husa ( d-aia buna ). Pret: 7200 euro negociabil Motorul arata impecabil - pozele vorbesc. Bujie 0721 316 729 adi.aloman@gmail.com Editat Iunie 5, 2013 de AWD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) Asa da, pai la cea de 79 ma bate gandul sa fac comanda. Eram curios la care se referea alex_en. MErci! Editat Iunie 5, 2013 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.