CustoMania Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 eumi-am facut stander pt centrat...si..din Lemn, si a functionat perfect...am scos abaterea in limitele din carte. Am dat spitele complet jos, si le-am vopsit , apoi le-am pus la loc . Asta doar la roata fata...de 2 ori. Daca vrei doar sa verifici daca este centrata, o poti face direct pe motor .Dupa ce schimbi si cauciucurile, trebuie echilibrata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) Asa ceva e folositor: http://www.ebay.de/itm/918425-Motorradreifen-Auswuchtgerat-Auswuchtbock-Zentrierstander-Wuchtbock-/260990265132?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3cc43b672c @raduprint01 De unde ceas comparator pe-aici pe la noi? Ai gasit sa cumperi? @darkflames De ce neaparat trebe echilibrata? Nu e nevoie sa faci ambele? In ce carte ai citit tu in ce abateri trebe sa fie roata? Vreau si eu! Apropos, plumbi eu am inca pe roata, tu nu mai aveai niciunul? Hai, pe care din voi vizitez sa facem trampa maine? Sau chiar diseara? Eu imi schimb singur cauciucurile diseara si pot veni, ea spuneti! Editat Iunie 3, 2013 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 ma, eu o sa fiu la garaj deseara, da nu stiu pana la ce ora asa ca poti sa-mi dai un telefon dupa 7 si vedem ce si cum ceas comparator gasesti prin vitan, sau la meseriasii batrani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Got it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 echilibrarea tine de cauciuc si nu de centrarea rotii. Cauciucul nu are peretii perfect de grosi, pe toata circumferinta lui, asfel este mai greu intr-o parte si se echibreaza punandu-i plumb in directia opusa . Stander-ul ce l-ai pusin ultimullink mi separe super...ma tenteaza si pe mine. Ai pe cineva prin Germania ?Ca vad ca nu trimite si in Romania... Ceas comparator gasesti in targ..eu de ex l-am cumparat cu 100 lei din targ obor ( cu tot cu suportul magnetic ) . Abaterea este scrisa in carteadeservice a vulcan-ului..o sa ma uit cat este si revin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Nu comparati masa de echilibrare statica aia rosie cu cea pusa de mine. Sunt diferite, deci nu are sens. Poti face fel de fel de improvizatii, depinde doar de ingeniozitatea ta, dar ca sa faci treaba aia profi, in Bucuresti nu pre ai multe variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Am Gasit: Rim Runout ( cu cauciucul instalat ) Standard: Radial :1.0mm Axial::0.8 mm Limita de abatere : Radial :2mm Axial :2mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 ca tot veni vorba, a mea trepideaza destul de tare undeva intre 80 si 90 la ora tre sa o verific si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Merci darkflames. Pastram legatura. Acolo tu dai date pt vn800A sau pt B? @alex_en Care e exemplul tau ca nu-l gasesc. Cea rosie nu e buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Da, aia rosie nu are si posibilitate de centrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Salut din nou! Multumesc mult de sfaturi! Probabil ma voi apuca de cumparat direct, ma gandesc ca nu strica schimbate la ceva vreme. Merci din nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Merci darkflames. Pastram legatura. Acolo tu dai date pt vn800A sau pt B? @alex_en Care e exemplul tau ca nu-l gasesc. Cea rosie nu e buna? Ai postat 2 rosii . Ultima rosie este f buna ,cea la 79euro. DAtele postate sunt din cartea de vn800A, dar cum ei dau aceasi parametrii pentru roata fata de 21" si cea spate de 16", presupun ca este o abatere standard pt toate rotiile. Referitor la echilibrare, greutati de montat pe spite nici eu nu am gasit, insa am vazut la Louis plumbi cu adeziv de lipit direct pe janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) Vand Kawasaki VN 1600 clasic: - an fabricatie - 2005; - km parcursi - 39600; - accesorii: parbriz, crashbar Hepco&Beker, sissybar + portbagaj Hepco&Beker, coburi, "topcase" din piele (apare intr-o singura poza mai veche), suport picioare ( montat pe crashbar ), filtru de aer K&N, mansoane custom, alarma moto, husa ( d-aia buna ). Pret: 7200 euro negociabil Motorul arata impecabil - pozele vorbesc. Bujie 0721 316 729 adi.aloman@gmail.com Editat Iunie 5, 2013 de AWD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) Asa da, pai la cea de 79 ma bate gandul sa fac comanda. Eram curios la care se referea alex_en. MErci! Editat Iunie 5, 2013 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Goldbug Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Salutare, De aprox 1 luna am intrat si eu in randul posesorilor de Vulcan cu un Mean Streak 2007 SE. Acest motor imi sta pe creier de 3 ani si anul asta in sfarsit s-a intamplat minunea . Pentru ca ma roade mana si nu il pot lasa asa cum este am inceput sa ma uit dupa tot felul de modificari. Primele chestii pe care vreau sa le fac tin de modificarea filtrului de aer si de adaugarea unui power commander pentru a creste performanta motorului. Apoi urmeaza sa ma uit dupa ceva tobe (momentan am in minte Cobra Speedster Slashdown sau Muzzy 2-1 dar asta nu se prea mai gaseste). Vreau sa va cer ajutorul cu cateva chestii: 1) A mai facut careva dintre voi modificarea filtrului de aer? Ma intereseaza in special modificarea Caddman sau "Half way to thunder" dar sunt deschis si spre alte variante. 2) Foloseste careva Power commanderul? Exista si alte variante mai ieftine cu aceleasi rezultate? 3) Ce alte tobe imi recomandati? Ma intereseaza ceva care sa nu fie super galagios. La tobele Cobra ma gandeam sa pun un baffler silentios. Multam Nimeni pe aici care sa fii modificat partea cu filtrul de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 motorul tau e destul de rar pe la noi, si printre utilizatorii de pe forum eu personal nu stiu pe nimeni sa-l detina, deci aici slabe sanse sa gasesti informatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Nu eu:D. Mecanicu zice ca "ghidajul socului"? Eu nu ma pricep maxim, o zis ca e nevoie de corp carburator. Maine trec sa vad exact cum si in ce fel e stricata mizeria. E ciudat ca s-a intamplat dupa o revizie. Revin cu intrebari: cam asa arata "damage-ul" (daca reusesc sa atasez pozele). Cica e spurcat rau de sudat aluminiul ala, ca nu-stiu-ce se intampla si se deformeaza (sper sa nu vorbesc prostii). Eu am gasit un binevoitor care dispune de aparat de sudura cu plasma si ma ajuta. Daca cineva poate da orice detalii/sfaturi despre materialul carburatorului, experiente anterioare pozitive sau negative cu sudura de genul acesta, etc, v-as fi recunoscator. Am emotii. Ca daca nu merge, vad ca este unul pe eBay care ma ajunge spre 400 de dolari cu totul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Acolo la tine pare ca era rupt si lipit cu poxipol si ca acuma s-a rupt de tot si ar trebui sudat. Un carburator sh atata costa? 400$ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 gasesti si mai ieftin de pe ebay, eu am vazut mai multe anunturi, de pe la 150 dolari arata rau au tau, ce-i drept, si nu stiu daca merge sudat posibil sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 gasesti si mai ieftin de pe ebay, eu am vazut mai multe anunturi, de pe la 150 dolari arata rau au tau, ce-i drept, si nu stiu daca merge sudat posibil sa mearga. Este la 250 pe eBay, dar transportul e inca vreo 40 si ei estimeaza vama la 80. Hai ca nu sunt 400, am exagerat si eu ca imi place sa ma plang:D. Am mai vazut pe la 150, dar cu diverse probleme, chiar legate de corp, iar corp separat nicio sansa. Da, e poxipol acolo, a incercat mecanicul o manevra, nu era rupt dintainte si a stat asa:D. A fost groaznic de curatat. Azi l-am sablat (traiasca tehnicienii dentari!) pe zona respectiva si diseara ma duc sa incerc sa il sudez (traiasca tehnicienii dentari!). Am trecut pe la un shop de tehnica de sudura si o zis ca daca intr-adevar e aluminiu, merge. Daca e Z... nu mai tin minte ce material, nu merge orice i-as face. Deci might aswell give it a try:D Va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 zamac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 ... tehnica de sudura si o zis ca daca intr-adevar e aluminiu, merge. Daca e Z... nu mai tin minte ce material, nu merge orice i-as face. Deci might aswell give it a try:D Va tin la curent. Din cate stiu este ANTIMONIU si nu se poate suda. Oricum bafta... alta varianta sa-l repari nu cred ca ai Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 acum m-am uitat mai atent la poze...este rupta doar urechea de opritor al camasii cablului de soc? poate gasesti o solutie sa fisezi camasa pe altceva si prelungesti cablul de soc, rezolvand astfel situatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 (editat) acum m-am uitat mai atent la poze...este rupta doar urechea de opritor al camasii cablului de soc? poate gasesti o solutie sa fisezi camasa pe altceva si prelungesti cablul de soc, rezolvand astfel situatia Da, cablul de soc se opreste in urechea aia. Nu stiu daca pot gasi alta solutie, pentru ca este un canal in interior, in forma de "L" care face cotul chiar in interiorul mizeriei rupte. Din ce am inteles, cand se trage socul (care nu e de fapt "choke", e "enrichment circuit",) capatul socului elibereaza canalul ala si pe acolo vine un sulplus de benzina care face amestecul mai bogat, sa porneasca rece....cate poate invata un profan cand se phoote mobra:D Editat Iunie 6, 2013 de dr_moleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 man, daca vrei o rezolvare ieftina si ok, blocheaza orificiul si desfa surubul de amestec la vreo 3 ture jumate, astfel vei avea amestecul la relanti mai bogat si nu mai ai nevoie de soc pentru a porni se practica des (fara sa fie defect carburatorul), si nu ai probleme. Si apoi, cand o sa vrei si o sa poti, il vei schimba, sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.