Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

eumi-am facut stander pt centrat...si..din Lemn, si a functionat perfect...am scos abaterea in limitele din carte. Am dat spitele complet jos, si le-am vopsit , apoi le-am pus la loc . Asta doar la roata fata...de 2 ori. Daca vrei doar sa verifici daca este centrata, o poti face direct pe motor .Dupa ce schimbi si cauciucurile, trebuie echilibrata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Asa ceva e folositor: http://www.ebay.de/itm/918425-Motorradreifen-Auswuchtgerat-Auswuchtbock-Zentrierstander-Wuchtbock-/260990265132?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3cc43b672c

 

@raduprint01

De unde ceas comparator pe-aici pe la noi? Ai gasit sa cumperi?

 

@darkflames

De ce neaparat trebe echilibrata? Nu e nevoie sa faci ambele? In ce carte ai citit tu in ce abateri trebe sa fie roata? Vreau si eu! Apropos, plumbi eu am inca pe roata, tu nu mai aveai niciunul?

 

Hai, pe care din voi vizitez sa facem trampa maine? Sau chiar diseara? Eu imi schimb singur cauciucurile diseara si pot veni, ea spuneti!

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, eu o sa fiu la garaj deseara, da nu stiu pana la ce ora

asa ca poti sa-mi dai un telefon dupa 7 si vedem ce si cum

ceas comparator gasesti prin vitan, sau la meseriasii batrani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

echilibrarea tine de cauciuc si nu de centrarea rotii. Cauciucul nu are peretii perfect de grosi, pe toata circumferinta lui, asfel este mai greu intr-o parte si se echibreaza punandu-i plumb in directia opusa .

Stander-ul ce l-ai pusin ultimullink mi separe super...ma tenteaza si pe mine. Ai pe cineva prin Germania ?Ca vad ca nu trimite si in Romania...

Ceas comparator gasesti in targ..eu de ex l-am cumparat cu 100 lei din targ obor ( cu tot cu suportul magnetic ) .

Abaterea este scrisa in carteadeservice a vulcan-ului..o sa ma uit cat este si revin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu comparati masa de echilibrare statica aia rosie cu cea pusa de mine. Sunt diferite, deci nu are sens.

Poti face fel de fel de improvizatii, depinde doar de ingeniozitatea ta, dar ca sa faci treaba aia profi, in Bucuresti nu pre ai multe variante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou!

 

Multumesc mult de sfaturi! :)

Probabil ma voi apuca de cumparat direct, ma gandesc ca nu strica schimbate la ceva vreme.

 

Merci din nou!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci darkflames. Pastram legatura. Acolo tu dai date pt vn800A sau pt B?

 

@alex_en Care e exemplul tau ca nu-l gasesc. Cea rosie nu e buna?

Ai postat 2 rosii :P . Ultima rosie este f buna ,cea la 79euro.

DAtele postate sunt din cartea de vn800A, dar cum ei dau aceasi parametrii pentru roata fata de 21" si cea spate de 16", presupun ca este o abatere standard pt toate rotiile.

Referitor la echilibrare, greutati de montat pe spite nici eu nu am gasit, insa am vazut la Louis plumbi cu adeziv de lipit direct pe janta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Kawasaki VN 1600 clasic:

- an fabricatie - 2005;

- km parcursi - 39600;

- accesorii: parbriz, crashbar Hepco&Beker, sissybar + portbagaj Hepco&Beker, coburi, "topcase" din piele (apare intr-o singura poza mai veche), suport picioare ( montat pe crashbar ), filtru de aer K&N, mansoane custom, alarma moto, husa ( d-aia buna ).


Pret: 7200 euro negociabil


Motorul arata impecabil - pozele vorbesc.


Bujie

0721 316 729

adi.aloman@gmail.com

post-14057-0-43974100-1370419594_thumb.jpg

post-14057-0-76492300-1370419601_thumb.jpg

post-14057-0-42664600-1370419607_thumb.jpg

post-14057-0-46014900-1370419612_thumb.jpg

post-14057-0-95013500-1370419616_thumb.jpg

post-14057-0-73277300-1370419621_thumb.jpg

post-14057-0-72027400-1370419626_thumb.jpg

post-14057-0-48382800-1370419634_thumb.jpg

post-14057-0-85684300-1370419639_thumb.jpg

post-14057-0-10719500-1370419651_thumb.jpg

post-14057-0-60390700-1370419658_thumb.jpg

post-14057-0-61054800-1370419664_thumb.jpg

post-14057-0-79149000-1370419671_thumb.jpg

post-14057-0-41411000-1370420419_thumb.jpg

post-14057-0-77428700-1370420433_thumb.jpg

post-14057-0-66039300-1370420441_thumb.jpg

post-14057-0-34269800-1370420447_thumb.jpg

post-14057-0-31476300-1370420454_thumb.jpg

Editat de AWD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

De aprox 1 luna am intrat si eu in randul posesorilor de Vulcan cu un Mean Streak 2007 SE. Acest motor imi sta pe creier de 3 ani si anul asta in sfarsit s-a intamplat minunea :).

 

Pentru ca ma roade mana si nu il pot lasa asa cum este am inceput sa ma uit dupa tot felul de modificari. Primele chestii pe care vreau sa le fac tin de modificarea filtrului de aer si de adaugarea unui power commander pentru a creste performanta motorului. Apoi urmeaza sa ma uit dupa ceva tobe (momentan am in minte Cobra Speedster Slashdown sau Muzzy 2-1 dar asta nu se prea mai gaseste).

 

Vreau sa va cer ajutorul cu cateva chestii:

1) A mai facut careva dintre voi modificarea filtrului de aer? Ma intereseaza in special modificarea Caddman sau "Half way to thunder" dar sunt deschis si spre alte variante.

2) Foloseste careva Power commanderul? Exista si alte variante mai ieftine cu aceleasi rezultate?

3) Ce alte tobe imi recomandati? Ma intereseaza ceva care sa nu fie super galagios. La tobele Cobra ma gandeam sa pun un baffler silentios.

 

Multam

 

Nimeni pe aici care sa fii modificat partea cu filtrul de aer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu eu:D. Mecanicu zice ca "ghidajul socului"? Eu nu ma pricep maxim, o zis ca e nevoie de corp carburator. Maine trec sa vad exact cum si in ce fel e stricata mizeria. E ciudat ca s-a intamplat dupa o revizie.

Revin cu intrebari: cam asa arata "damage-ul" (daca reusesc sa atasez pozele).

post-25836-0-66448600-1370446281_thumb.jpgpost-25836-0-87125600-1370446293_thumb.jpg

 

Cica e spurcat rau de sudat aluminiul ala, ca nu-stiu-ce se intampla si se deformeaza (sper sa nu vorbesc prostii). Eu am gasit un binevoitor care dispune de aparat de sudura cu plasma si ma ajuta. Daca cineva poate da orice detalii/sfaturi despre materialul carburatorului, experiente anterioare pozitive sau negative cu sudura de genul acesta, etc, v-as fi recunoscator. Am emotii. Ca daca nu merge, vad ca este unul pe eBay care ma ajunge spre 400 de dolari cu totul :alcy: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti si mai ieftin de pe ebay, eu am vazut mai multe anunturi, de pe la 150 dolari

arata rau au tau, ce-i drept, si nu stiu daca merge sudat

posibil sa mearga.

 

Este la 250 pe eBay, dar transportul e inca vreo 40 si ei estimeaza vama la 80. Hai ca nu sunt 400, am exagerat si eu ca imi place sa ma plang:D. Am mai vazut pe la 150, dar cu diverse probleme, chiar legate de corp, iar corp separat nicio sansa.

 

Da, e poxipol acolo, a incercat mecanicul o manevra, nu era rupt dintainte si a stat asa:D. A fost groaznic de curatat. Azi l-am sablat (traiasca tehnicienii dentari!) pe zona respectiva si diseara ma duc sa incerc sa il sudez (traiasca tehnicienii dentari!). Am trecut pe la un shop de tehnica de sudura si o zis ca daca intr-adevar e aluminiu, merge. Daca e Z... nu mai tin minte ce material, nu merge orice i-as face. Deci might aswell give it a try:D

 

Va tin la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... tehnica de sudura si o zis ca daca intr-adevar e aluminiu, merge. Daca e Z... nu mai tin minte ce material, nu merge orice i-as face. Deci might aswell give it a try:D

 

Va tin la curent.

Din cate stiu este ANTIMONIU si nu se poate suda.

 

Oricum bafta... alta varianta sa-l repari nu cred ca ai

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum m-am uitat mai atent la poze...este rupta doar urechea de opritor al camasii cablului de soc?

 

poate gasesti o solutie sa fisezi camasa pe altceva si prelungesti cablul de soc, rezolvand astfel situatia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum m-am uitat mai atent la poze...este rupta doar urechea de opritor al camasii cablului de soc?

 

poate gasesti o solutie sa fisezi camasa pe altceva si prelungesti cablul de soc, rezolvand astfel situatia

Da, cablul de soc se opreste in urechea aia. Nu stiu daca pot gasi alta solutie, pentru ca este un canal in interior, in forma de "L" care face cotul chiar in interiorul mizeriei rupte. Din ce am inteles, cand se trage socul (care nu e de fapt "choke", e "enrichment circuit",) capatul socului elibereaza canalul ala si pe acolo vine un sulplus de benzina care face amestecul mai bogat, sa porneasca rece....cate poate invata un profan cand se phoote mobra:D

Editat de dr_moleu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, daca vrei o rezolvare ieftina si ok, blocheaza orificiul si desfa surubul de amestec la vreo 3 ture jumate, astfel vei avea amestecul la relanti mai bogat si nu mai ai nevoie de soc pentru a porni :)

se practica des (fara sa fie defect carburatorul), si nu ai probleme.

Si apoi, cand o sa vrei si o sa poti, il vei schimba, sau nu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...