mihai_prd Postat Februarie 27, 2006 Share Postat Februarie 27, 2006 Pasiunea e motociclismul si optiunea e cardanul, doua lucruri diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 27, 2006 Share Postat Februarie 27, 2006 cardanul lam uitat deja si clar orce ar fii tot LANT sau CUREA va fii...nu mai vreau sa aud de cardan...iti limiteaza multe lucruri in momentul modificarilor........ .... eu ma refer la lant stric si direct la modificari...si atita tot .... estetic cu lantul poti face lucruri mult mai faine si placute estetic si in acelasi timp multe alte modificari ce iti permite o motocicleta fiind pe LANT si de ce nu o tractiune pe CUREA...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 28, 2006 Autor Share Postat Februarie 28, 2006 respect optiunea fiecaruia.....dar nu mai vorbiti ca enduristii sau vitezistii. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CEMAAPUCAT Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 Oameni buni, Dupa o zi de alergatura (rar, circa financiara, trezorerie, cec, politie) am terminat in sfarsit inamtricularea. Sa treaca ultima zapada si gata. Acum o am in service pentru revizie de 6000 km. O bag din nou in garaj si cum da caldura ma duc sa tocesc si eu nitel asfaltul (acolo sunt banii dumneavoastra ( ). Abia acum incep sa invat si eu sa conduc. Incepator am fost incepator voi fi. Sfaturile sunt bine venite pentru mine. Merci si soare mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 nu merci.....never/ever cardan.... binenteles cu exceptia Dnepr....care este o moto deosebita....hehehe B. Am inteles obiectiile lui Roby referitoare la limitarea modificarilor ce pot fi facute la cruiserele cu cardan. Dar in afara de preferinte personale (subiective) ce altceva ar putea fi nashpa la cardan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 28, 2006 Autor Share Postat Februarie 28, 2006 Am inteles obiectiile lui Roby referitoare la limitarea modificarilor ce pot fi facute la cruiserele cu cardan. Dar in afara de preferinte personale (subiective) ce altceva ar putea fi nashpa la cardan? in afara faptului ca e fiabil,ce altceva sa-mi placa la cardan? daca ar fi asa de extraordinar,l-ar folosi toti producatorii,dar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Martie 2, 2006 Share Postat Martie 2, 2006 Motive posibile pt care nu-l folosesc toti producatorii: 1. Poate costul de productie e mai mare. 2. Lantul are randament mai bun, acelasi propulsor scoate mai multi cai cu transmisie finala pe lant (eu asa stiam). ar mai fi: 3: cardanul iti confera mult mai multi km fara probleme si costuri minime de intretinere deci necesitatea de schimb (ca piesa ) este mai rara de aici rezulta ca producatorii nu castiga si de pe urma pieselor si consumabilelor. CARDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 3, 2006 Autor Share Postat Martie 3, 2006 da ma,bine,am inteles,luati-va cu cardan.....si din economiile pe care le faceti ,o papusa umflabila.....hehehehehe B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 3, 2006 Autor Share Postat Martie 3, 2006 Off,mai copii,de cite ori sa va spun sa va luati numa' Vulcane d'alea pe cardan.In timp ce voi va curatati lanturile mandea sta si bea bere in locul vostru Bafta la toti! Luigi Vicol ia uite cine a inceput discutia....pe el baieti!!!!hahahaha adevarule ca si eu am pus botu'.... ok,vb de cardan dincolo.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 8, 2006 Autor Share Postat Martie 8, 2006 bravo nene.....da unde pana mea te-ai dat tu, ca aici e zapada de juma de metru?!poate duminica..? ai dat jos capacele de la tobe? B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 Daca vrei sa dai gauri, normal ca te pot ajuta. S-ar putea sa sune bine cu gauri(eu zic 6 dispuse radial pe fiecare toba), Zaradi99 de pe forum a facut la fel la Viraga lui de 750 si se aude super bine. Ia intra si la donatii si vezi daca iti mai trebuie cizmele pt omul de la Targoviste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 Nee, mergem sambata amandoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Martie 9, 2006 Share Postat Martie 9, 2006 e bine,e bine.... probleme ceva la motoarele voastre? al meu merge parca mai bine decat anul trecut....uleiul e ok,filtrele la fel,bujii ok....am bagat insa benzina de 98. B. salut. mi-am desfacut caroseria de pe vulcan pentru a o duce la paiting si surpriza ,sub elementele cromate am gasit ful de rugina , ai idee cu ce sa vopsesc acolo ca am curatat cu o solutie si rugina a plecat.este vorba de consola de bord si suporturile aripi spate . peste o luna motorul o sa fie gata ,va trimit poze zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 9, 2006 Autor Share Postat Martie 9, 2006 cum dracu era rugina acolo???mai ales sub dashboard.....hmmm dupa ce cureti bine,dai cu deruginol,pe urma spritchit.... sau cel care iti vopseste trebuie sa stie mai bine... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 12, 2006 Autor Share Postat Martie 12, 2006 pai,sa torni ulei si in filtru,si inainte de infiletare sa dai un pic cu degetu cu ulei si pe garnitura.....strange cat poti de tare cu mana,e suficient....sau daca ai cheie de filtru,strange cu simt... nu ai nevoie de mecanic pt toate astea... B. ps:de ce ai nevoie de mecanic pt niste gauri in tobe? eventual daca sti un sudor cu autogen,cu grija,poate taia capacele si sa scoti filtrele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 12, 2006 Autor Share Postat Martie 12, 2006 gaurite...adica am scos niturile si am dat capacele jos.....apoi,gaurile in care erau niturile,le-am largit cu burghiu de 8,10 si 12.... dupa asta,am bagat flexu,si am taiat intre gauri,asa ca a rezultat o gaura ca o semiluna. poate fac ceva poze zilele care vin... amu ma bate gandu,daca nu vand vulcanu,sa tai de tot si sa scot filtrele afara....yuhuuuu... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 Se apropie primul schimb de ulei, si nu am chef sa dau bani la f-un service sa mi-l schimbe. In afara de ce scrie in carticica lui, mai e ceva de stiut? Adica porneala, lasat 5 minute, desfacut buson, tinut in pozitie verticala, scurs, infiletat buson, turnat ulei. Cu respectarea cantitatilor (daca e cu filtru, daca e fara etc). Geo Nu ti-am zis ca schimbul de ulei e gratis daca iei Motorex de la Tanga (iar Castrolul de care imi pomeneai am inteles ca e pisu fata de Motorex sau Motul), asa ca saun+l pe Doru sa+l intrebi si de ulei daca vii sa dai gauri in tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 13, 2006 Autor Share Postat Martie 13, 2006 in carte zice de kawaoil.....abureala. eu am bagat valvoline si castrol....teoretic,orice ulei care respecta normele din carte,e ok.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Martie 13, 2006 Share Postat Martie 13, 2006 S-ar putea sa fac treaba cu Motorex, daca zice lumea ca-i bun. Tot Doru aduce si Motul? Pareri la uleiurile astea pt Vulcanul de 800? Schimbare de plan, gaurile le dau cu Marian (Harley) in uichend. Ce mare scofala, vorba Calaretului Negru. Taicuta... daca ai parale de ulei de calitate nu sta pe ganduri: MOTUL Nici nu incape vorba sa pui altceva. Ea citeste tu pdfu asta cu uleiuri. Am sapat eo pe net sa vaz cum e treaba si uite concluzia. AMISOILU d'ala de zice ca e grozav nu gasesc de cumparat pe-aici da Motul se gaseste. Asa ca pune mana si citeste si zi-mi ce parere ai. Amsoil_OIL_Study_Motul_NO_2_g2156.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 13, 2006 Autor Share Postat Martie 13, 2006 eu zic ca intre uleiurile de marca,nu e nici o diferenta( motul,castrol,valvoline,etc)....poate doar repsol sa fie mai bun. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 13, 2006 Share Postat Martie 13, 2006 Vreau si eu sa vad 10w60 full sintetic in afara de Motorex.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 13, 2006 Autor Share Postat Martie 13, 2006 Vreau si eu sa vad 10w60 full sintetic in afara de Motorex.. cica ar fi la valvoline si repsol.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 13, 2006 Share Postat Martie 13, 2006 Ai dreptate Black, in afara de Valvoline si Repsol am inteles ca mai e si Castrol si Agip ( cel mai ieftin din gama 10w60, dar si cel mai slab din cate am aflat). Din ce am vazut pe siteul de la Valvoline si Repsol, nu fac specificatia de ulei 10w60 pt moto, ci doar in general. Oricum, repsol nu am folosit la nimic pana acum asa ca nu stiu produsul, Catsrol m-a dezamagit, Agipul mi s-a parut bun la antigel-the best-, asa ca raman la gama Valvoline, Motorex, Motul (ordine aleatorie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 14, 2006 Autor Share Postat Martie 14, 2006 dupa stiinta mea,Repsol produc ulei doar pt moto,asa ca banuiesc ca sunt f buni,dar si scumpi.... well,ne pierdem in detalii,la motoarele pe care le conducem,nu e nevoie de uleiuri asa de speciale,( ca pentru supersport),asa ca folositi orice marca cunoscuta,cu specificatiile de rigoare. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Martie 14, 2006 Share Postat Martie 14, 2006 S-ar putea sa fac treaba cu Motorex, daca zice lumea ca-i bun. Tot Doru aduce si Motul? Pareri la uleiurile astea pt Vulcanul de 800? Schimbare de plan, gaurile le dau cu Marian (Harley) in uichend. Ce mare scofala, vorba Calaretului Negru. cand dau gaurile in tobe treec cu bormasina doar de tabla sau si de toba din spatele ei sau ce o fi acolo te rog sa mi povestesti si mie cum ai facut zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.