Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In oras 6% nu este mult...cam atat ia si al meu, dar afara la drum intins, 2 persoane si bagaje (incarcat la maxim) dar mers frumos si constant la 90 -100km/h imi ia 5% , si 4,5% daca sunt singur si fara bagaj

Editat de Bazil88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Vulcanisti! Mentionez din start ca am inceput sa citesc topicul dar, din pacate este o munca titanica sa gasesc infomratia specifica din el, asa ca o sa apelez la binevointa voastra sa ma lamuriti. La 3 ani dupa decesul Marauderului meu, a venit in sfarisit timpul sa ma urc pe doua roti, asa ca am inceput cautarile. Initial am vrut sa sar de 1000cc (fiind hotarat pe DragStar 1100 - care a picat pt ca majoritatea care se incadra in buget *4000-4500 eur* erau din 2004, iar modelul este racit pe aer) dupa care mi-am dat seama ca pt Bucuresti (mare parte a drumurilor fiind facute in oras) nu e practic sa ai un "vapor".

In ideea de a "evolua" si a sari de 800 cc, am gasit un VN 900 din 2008, care e destul de bine accesorizat, si accesibil ca pret. Intrebarea mea adresata celor care au mers cu acest model este, la ce sa ma astept de la el? Ca specificatii, nu e diferit fata de ce am avut inainte (vorbind din ceea ce este pe hartie), diferentele majore fiind injectia si transmisia pe curea (care nu ma incanta foarte mult, dar e mai bine decat lantul).

Asadar, ce probleme ati avut cu el, cat de greu e de mesterit la el (schimbat consumabile, bujii etc.- la Marauder era un chin, sa scoti buja spate trebuia sa dai jos rezervorul), cum se comport la drum lung (cand incep vibratiile, cat de tare se simt in scarite si ghidon) si nu in ultimul rand, cat de confortabil este (si cum se pot regla suspensiile).

Multumesc mult pentru timpul acordat sa imi raspundeti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc JUST4TNT pentru raspuns. Pana acum din ce ati mai citit prin forumurile de afara, ati observat vreun defect/punct slab al motorului?

De ex. la Marauder, aveau o problema generalizata la plusul de la releul de incarcare (se topea la un punct) dar si probleme la vibrochen / bieleta pe cilindul din fata, care cauza decesul prematur al motorului (cum a fost si in cazul meu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am citit, este obligatorie si vitala verificarea supapelor in jur de 10000-15000 de km. Cam asa spuneau pe forumurile din afara. Ar fi interesant de vazut daca si la noi posesorii de VN au facut asa, si, nu in ultimul rand, cam cat ar costa operatiunea (din cate am vazut trebuie scos blocul motor ca sa poti da jos capacele la chiuloase).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am verificat iarna asta supapele (si nu numai) si totul este okay.dar nu a trebuit sa scot blocul motor ca sa dau jos capacele culbutori.iese la limita si stramt,dar suficient ca sa faci manopera .obligatoriu 2-3 beri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, e vreun sunet specific pentru problema de mai sus? Al meu nu stiu daca a suferit vreo interventie de genul. Nu in ultimul rand. Cat cost o astfel de operatiune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e sunetul clar de culbutori care bat...ca la oricare alt motor.

 

Voi ce ulei bagati, marca prea putin ma intereseaza, mai mult indicativul? Va intreb pentru ca am parasit clubul virago si am trecut la clasa superioara si trebuie sa adun acu informatii despre modelul asta (VN800 clasic, 96) pana ma fac doxa. Fostul propiertar a bagat motul 5100 15W50. Eu unu nu-s fan motul deloc, la fosta mobra numa cu repsol am mers si parca avea alt glas motorul....parca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e sunetul clar de culbutori care bat...ca la oricare alt motor.

 

Voi ce ulei bagati, marca prea putin ma intereseaza, mai mult indicativul? Va intreb pentru ca am parasit clubul virago si am trecut la clasa superioara si trebuie sa adun acu informatii despre modelul asta (VN800 clasic, 96) pana ma fac doxa. Fostul propiertar a bagat motul 5100 15W50. Eu unu nu-s fan motul deloc, la fosta mobra numa cu repsol am mers si parca avea alt glas motorul....parca

Faci referire la tacheti cred, nu la culbutori.

Jocul la supape se regleaza din tacheti....

 

Referitor la ulei, poti incerca un Bel Ray 10w-40, 10w-50, 15w-50, 20w-50.

Vezi ce vascozitati si regim de temperatura iti da producatorul.Daca mergi mai mult prin oras, eu iti recomand 10w-50 sau chiar 20w-50.

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tacheti, da, la aia ma refeream, ma gandeam la altceva cand am scris. pai...in legatura cu uleiul...de la 10W40 la 20W50 e cale lunga. Merg in timpul saptamanii in oras cu ea la munca si in weend si concediu la drumuri lungi. deci...50-50. Producatorul a zis multe in 96 cand a fost facut motorul, dar de atunci s-au mai schimbat tehnologiile si au aparaut alte uleiuri mai performante, de asta intrebam ce folositi voi personal si ati sesizat ca e totul mai ok in defavoarea alor uleiuri. Eu la virago 535 tinand cont ca era motor racit cu aer, uleiul era foarte important, ca era un element tare important in racire, drept urmare foloseam repsol 15W50 pe cand producatorul recomanda va acea vreme 20W40. Comparand graficele de temperaturi am vazut, si nu numai eu ca 15W50-u acopera mai mult, si spre rece, decat 20W-u...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intotdeauna am pus in Vulcan 20W40, sau 20W50. Asta scrie in Service Manual, asta am pus. Actual am Bel-Ray 20W50 semisyn, pt V twin si sunt multumit de el.

Vara trecuta am reglat jocul la supape si pot spune ca e alt motor, dupa reglaj. La 6 supape, jocul era iesit din toleranta admisa. VN800 nu are tacheti, doar culbutori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intotdeauna am pus in Vulcan 20W40, sau 20W50. Asta scrie in Service Manual, asta am pus. Actual am Bel-Ray 20W50 semisyn, pt V twin si sunt multumit de el.

Vara trecuta am reglat jocul la supape si pot spune ca e alt motor, dupa reglaj. La 6 supape, jocul era iesit din toleranta admisa. VN800 nu are tacheti, doar culbutori.

Lamureste-ma si pe mine te rog, cum ai facut jocul la supape din culbutori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie dat jos motorul, doar rezervorul si furtunele de deasupra cilindrilor, de la instalatia de racire, deci trebuie drenat lichidul de racire.

Cu mare atentie trebuie scos capacul chiulasei de la cilindrul spate, nu are prea mult loc, dar iese pana la urma, cu rabdare ... :)

 

Intre culbutori si supape are pastile : prima data masori jocul, daca e NOK scoti pastila si in functie de valoarea ei (grosimea), comanzi alta pastila cu alta grosime. Eu am refolosit pastilele, pe care le-am schimbat, la alte supape, unde sau potrivit, pastilele nu se uzeaza, sunt foarte dure. In rest doar de un set de lere mai ai nevoie si de specificatiile din manual. In manual se descrie pas cu pas cum se face. Cred ca am si ceva poze din timpul "operatiei" ...

Editat de marcelm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici un film...doar ca tipul face operatia cu motorul pe bancul de lucru...

 

In alta ordine de idei, dupa trei ani lungi de chin, voi fi posesorul unui VN 900 din 2007. Va fi o saptamana luuunga pana va ajunge in tara.

Bestia e ast, are aprox. 16000 de km, si cam singurul lucru care ii mai lipseste (din punctul meu de vedere) sunt crash-bar-ul si o sa mai serioasa.

post-3376-0-36461100-1431717851_thumb.jpg post-3376-0-82594000-1431717851_thumb.jpg

 

Dar timp e destul, si presimt ca este inceputul unei prietenii frumoase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici un film...doar ca tipul face operatia cu motorul pe bancul de lucru...

 

In alta ordine de idei, dupa trei ani lungi de chin, voi fi posesorul unui VN 900 din 2007. Va fi o saptamana luuunga pana va ajunge in tara.

Bestia e ast, are aprox. 16000 de km, si cam singurul lucru care ii mai lipseste (din punctul meu de vedere) sunt crash-bar-ul si o sa mai serioasa.

attachicon.gif54174033085580.jpg attachicon.gif54174033090627.jpg

 

Dar timp e destul, si presimt ca este inceputul unei prietenii frumoase.

Foarte frumoasa sa te poarte sanatos si cu placere.

Felicitari pentru achizitie.

Editat de catas_him
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici un film...doar ca tipul face operatia cu motorul pe bancul de lucru...

 

In alta ordine de idei, dupa trei ani lungi de chin, voi fi posesorul unui VN 900 din 2007. Va fi o saptamana luuunga pana va ajunge in tara.

Bestia e ast, are aprox. 16000 de km, si cam singurul lucru care ii mai lipseste (din punctul meu de vedere) sunt crash-bar-ul si o sa mai serioasa.

attachicon.gif54174033085580.jpg attachicon.gif54174033090627.jpg

 

Dar timp e destul, si presimt ca este inceputul unei prietenii frumoase.

da.misto filmul. dar unde e bancul de lucru ? :)

si eu dupa filmare asta m-am ghidat,s-a verific jocurile.numai ca tipul face multe manevre riscante cu magnetul ala.atentie, sa nu scapati pastila in motor.

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

800_Valve_Adjustments.pdfUite aici un tutorial. Se descrie pas cu pas, ce ai de facut.

Eu am folosit si manualul, in paralel, pt comparatie. Dar atentie,manualul este destul de sumar, plus ca lipseste o informatie foarte importanta si anume faptul ca roata de lant (de la axul cu came) are un marcaj (linie) care trebuie sa fie paralela cu planul de asezare a chiulasei !! In orice caz, in tutorial se descrie detaliat ce ai de facut. Daca ai cunostinte de baza, zic eu, de mecanica, te descurci.

 

Succes !

Editat de marcelm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...