CustoMania Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Grile Radiator pt Vn800 .Material : Duraluminiu 3mm prelucrat prin frezare CNC si polishat.Pret : 300 leiContact : vezi semnatura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 si "haina" de piele pe saua solo Kawasaki Drifter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 (editat) In oras 6% nu este mult...cam atat ia si al meu, dar afara la drum intins, 2 persoane si bagaje (incarcat la maxim) dar mers frumos si constant la 90 -100km/h imi ia 5% , si 4,5% daca sunt singur si fara bagaj Editat Aprilie 25, 2015 de Bazil88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Salutare! Daca doriti o mobra impecabila: http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=601247 VANDUT!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 se vinde bobber facut din VN 800 classic. detalii si poze in link: /index.php?/topic/726028-bobber-vn-800-classic/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Salutare Vulcanisti! Mentionez din start ca am inceput sa citesc topicul dar, din pacate este o munca titanica sa gasesc infomratia specifica din el, asa ca o sa apelez la binevointa voastra sa ma lamuriti. La 3 ani dupa decesul Marauderului meu, a venit in sfarisit timpul sa ma urc pe doua roti, asa ca am inceput cautarile. Initial am vrut sa sar de 1000cc (fiind hotarat pe DragStar 1100 - care a picat pt ca majoritatea care se incadra in buget *4000-4500 eur* erau din 2004, iar modelul este racit pe aer) dupa care mi-am dat seama ca pt Bucuresti (mare parte a drumurilor fiind facute in oras) nu e practic sa ai un "vapor". In ideea de a "evolua" si a sari de 800 cc, am gasit un VN 900 din 2008, care e destul de bine accesorizat, si accesibil ca pret. Intrebarea mea adresata celor care au mers cu acest model este, la ce sa ma astept de la el? Ca specificatii, nu e diferit fata de ce am avut inainte (vorbind din ceea ce este pe hartie), diferentele majore fiind injectia si transmisia pe curea (care nu ma incanta foarte mult, dar e mai bine decat lantul). Asadar, ce probleme ati avut cu el, cat de greu e de mesterit la el (schimbat consumabile, bujii etc.- la Marauder era un chin, sa scoti buja spate trebuia sa dai jos rezervorul), cum se comport la drum lung (cand incep vibratiile, cat de tare se simt in scarite si ghidon) si nu in ultimul rand, cat de confortabil este (si cum se pot regla suspensiile). Multumesc mult pentru timpul acordat sa imi raspundeti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) Vand Kit discuri ambreiaj nou marca EBS + Arcuri ambreiaj EBC noi pentru VN800 - 260 lei impreuna. tel 0741 497 851 Editat Mai 4, 2015 de Old School Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Multumesc JUST4TNT pentru raspuns. Pana acum din ce ati mai citit prin forumurile de afara, ati observat vreun defect/punct slab al motorului? De ex. la Marauder, aveau o problema generalizata la plusul de la releul de incarcare (se topea la un punct) dar si probleme la vibrochen / bieleta pe cilindul din fata, care cauza decesul prematur al motorului (cum a fost si in cazul meu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 (editat) Posesorii de VN800....a patit cineva asta? E buba lor?: Editat Mai 7, 2015 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Din cate am citit, este obligatorie si vitala verificarea supapelor in jur de 10000-15000 de km. Cam asa spuneau pe forumurile din afara. Ar fi interesant de vazut daca si la noi posesorii de VN au facut asa, si, nu in ultimul rand, cam cat ar costa operatiunea (din cate am vazut trebuie scos blocul motor ca sa poti da jos capacele la chiuloase). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 eu am verificat iarna asta supapele (si nu numai) si totul este okay.dar nu a trebuit sa scot blocul motor ca sa dau jos capacele culbutori.iese la limita si stramt,dar suficient ca sa faci manopera .obligatoriu 2-3 beri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Deci, e vreun sunet specific pentru problema de mai sus? Al meu nu stiu daca a suferit vreo interventie de genul. Nu in ultimul rand. Cat cost o astfel de operatiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Pai e sunetul clar de culbutori care bat...ca la oricare alt motor. Voi ce ulei bagati, marca prea putin ma intereseaza, mai mult indicativul? Va intreb pentru ca am parasit clubul virago si am trecut la clasa superioara si trebuie sa adun acu informatii despre modelul asta (VN800 clasic, 96) pana ma fac doxa. Fostul propiertar a bagat motul 5100 15W50. Eu unu nu-s fan motul deloc, la fosta mobra numa cu repsol am mers si parca avea alt glas motorul....parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Pai e sunetul clar de culbutori care bat...ca la oricare alt motor. Voi ce ulei bagati, marca prea putin ma intereseaza, mai mult indicativul? Va intreb pentru ca am parasit clubul virago si am trecut la clasa superioara si trebuie sa adun acu informatii despre modelul asta (VN800 clasic, 96) pana ma fac doxa. Fostul propiertar a bagat motul 5100 15W50. Eu unu nu-s fan motul deloc, la fosta mobra numa cu repsol am mers si parca avea alt glas motorul....parca Faci referire la tacheti cred, nu la culbutori. Jocul la supape se regleaza din tacheti.... Referitor la ulei, poti incerca un Bel Ray 10w-40, 10w-50, 15w-50, 20w-50. Vezi ce vascozitati si regim de temperatura iti da producatorul.Daca mergi mai mult prin oras, eu iti recomand 10w-50 sau chiar 20w-50. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 tacheti, da, la aia ma refeream, ma gandeam la altceva cand am scris. pai...in legatura cu uleiul...de la 10W40 la 20W50 e cale lunga. Merg in timpul saptamanii in oras cu ea la munca si in weend si concediu la drumuri lungi. deci...50-50. Producatorul a zis multe in 96 cand a fost facut motorul, dar de atunci s-au mai schimbat tehnologiile si au aparaut alte uleiuri mai performante, de asta intrebam ce folositi voi personal si ati sesizat ca e totul mai ok in defavoarea alor uleiuri. Eu la virago 535 tinand cont ca era motor racit cu aer, uleiul era foarte important, ca era un element tare important in racire, drept urmare foloseam repsol 15W50 pe cand producatorul recomanda va acea vreme 20W40. Comparand graficele de temperaturi am vazut, si nu numai eu ca 15W50-u acopera mai mult, si spre rece, decat 20W-u... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Intotdeauna am pus in Vulcan 20W40, sau 20W50. Asta scrie in Service Manual, asta am pus. Actual am Bel-Ray 20W50 semisyn, pt V twin si sunt multumit de el. Vara trecuta am reglat jocul la supape si pot spune ca e alt motor, dupa reglaj. La 6 supape, jocul era iesit din toleranta admisa. VN800 nu are tacheti, doar culbutori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 a trebuit sa dai motorul jos? sau ai reusit cu motorul pe cadru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Intotdeauna am pus in Vulcan 20W40, sau 20W50. Asta scrie in Service Manual, asta am pus. Actual am Bel-Ray 20W50 semisyn, pt V twin si sunt multumit de el. Vara trecuta am reglat jocul la supape si pot spune ca e alt motor, dupa reglaj. La 6 supape, jocul era iesit din toleranta admisa. VN800 nu are tacheti, doar culbutori. Lamureste-ma si pe mine te rog, cum ai facut jocul la supape din culbutori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Lamureste-ma si pe mine te rog, cum ai facut jocul la supape din culbutori? Se pare ca are pastile intre culbutori si supape: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) Nu trebuie dat jos motorul, doar rezervorul si furtunele de deasupra cilindrilor, de la instalatia de racire, deci trebuie drenat lichidul de racire. Cu mare atentie trebuie scos capacul chiulasei de la cilindrul spate, nu are prea mult loc, dar iese pana la urma, cu rabdare ... Intre culbutori si supape are pastile : prima data masori jocul, daca e NOK scoti pastila si in functie de valoarea ei (grosimea), comanzi alta pastila cu alta grosime. Eu am refolosit pastilele, pe care le-am schimbat, la alte supape, unde sau potrivit, pastilele nu se uzeaza, sunt foarte dure. In rest doar de un set de lere mai ai nevoie si de specificatiile din manual. In manual se descrie pas cu pas cum se face. Cred ca am si ceva poze din timpul "operatiei" ... Editat Mai 15, 2015 de marcelm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_op Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Si eu sunt interesat de verificarea jocului la supape, daca ai ceva poze ar fi foarte fain daca le-ai urca. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 uite aici un film...doar ca tipul face operatia cu motorul pe bancul de lucru... In alta ordine de idei, dupa trei ani lungi de chin, voi fi posesorul unui VN 900 din 2007. Va fi o saptamana luuunga pana va ajunge in tara. Bestia e ast, are aprox. 16000 de km, si cam singurul lucru care ii mai lipseste (din punctul meu de vedere) sunt crash-bar-ul si o sa mai serioasa. Dar timp e destul, si presimt ca este inceputul unei prietenii frumoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) uite aici un film...doar ca tipul face operatia cu motorul pe bancul de lucru... In alta ordine de idei, dupa trei ani lungi de chin, voi fi posesorul unui VN 900 din 2007. Va fi o saptamana luuunga pana va ajunge in tara. Bestia e ast, are aprox. 16000 de km, si cam singurul lucru care ii mai lipseste (din punctul meu de vedere) sunt crash-bar-ul si o sa mai serioasa. 54174033085580.jpg 54174033090627.jpg Dar timp e destul, si presimt ca este inceputul unei prietenii frumoase. Foarte frumoasa sa te poarte sanatos si cu placere. Felicitari pentru achizitie. Editat Mai 16, 2015 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) uite aici un film...doar ca tipul face operatia cu motorul pe bancul de lucru... In alta ordine de idei, dupa trei ani lungi de chin, voi fi posesorul unui VN 900 din 2007. Va fi o saptamana luuunga pana va ajunge in tara. Bestia e ast, are aprox. 16000 de km, si cam singurul lucru care ii mai lipseste (din punctul meu de vedere) sunt crash-bar-ul si o sa mai serioasa. 54174033085580.jpg 54174033090627.jpg Dar timp e destul, si presimt ca este inceputul unei prietenii frumoase. da.misto filmul. dar unde e bancul de lucru ? si eu dupa filmare asta m-am ghidat,s-a verific jocurile.numai ca tipul face multe manevre riscante cu magnetul ala.atentie, sa nu scapati pastila in motor. Editat Mai 16, 2015 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) 800_Valve_Adjustments.pdfUite aici un tutorial. Se descrie pas cu pas, ce ai de facut. Eu am folosit si manualul, in paralel, pt comparatie. Dar atentie,manualul este destul de sumar, plus ca lipseste o informatie foarte importanta si anume faptul ca roata de lant (de la axul cu came) are un marcaj (linie) care trebuie sa fie paralela cu planul de asezare a chiulasei !! In orice caz, in tutorial se descrie detaliat ce ai de facut. Daca ai cunostinte de baza, zic eu, de mecanica, te descurci. Succes ! Editat Mai 16, 2015 de marcelm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.