robert bk350 Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 iarasi mi-o picat o bujie. nu stie cineva ce draq se intampla ? de tot imi pusca bujiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 si eu patesc la fel. o sa fac un test de compresie pe cilindrul 2. cred ca de vina e calamina, probabil intra ulei in cilindru si prin ardere se formeaza calamina si se depune pe bujie. am crezut ca de vina este benzina, asa ca am inceput sa alimentez doar din Rompetrol. Dar degeaba. Tot la fel face. Si eu am facut masuratorile la bobina confrm manualului si a fost totul in parametrii. Mai mult de 1000 de km nu tine o bujie. Am observat totusi ca prelungesc viata bujiei daca tin soclul tras mai putin timp, si asta nu la maxim. Si plec cu moto cam dupa 1 minut de la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 pai 1000 km e de bine.eu mai mult de 50-60 km nu merg cu o bujie noua.in principiu,si bujiike mele sunt negre.deci tot pe la carburator o fi ceva.eu mai mult in oras ma dau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Si la a mea e la fel,mai mult de cateva mii de km nu vede o bujie,si asta cu motorul refacut complet.E cam boala la Vulcan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Daca-s bujiile negre, e ceva buba la amestec, e prea bogat, prea multa benzina/prea putin aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Am găsit asta pe un forum din afara: This is what Russ Wolf has to say about it: The Wolf's Bike Shop; just how far do you trust me? The spark plug in the rear cylinder fouls every so often. What's up with that, and what's the solution? The rear cylinder in all of the Vulcans (except, of course, the inline twin 500) runs a trifle richer than the front. The closest anyone has come to explaining why is that the rear cylinder runs a bit cooler than the front; mainly because with the radiator in front of it, the front cylinder doesn't get the benefit of cooling air, whereas the rear cylinder does. I've always been told that the "cooling fins" on the Vulcan line (****, on all liquid-cooled motorcycle engines!) are strictly cosmetic, and provide no cooling affect. However, this is the only theory anyone has offered that even comes close to making sense... In most cases, that doesn't seem to matter; but in some, this causes plug fouling. The best solution that has been found by the Vulcan community is to go up one step in heat range to the next hotter plug; in the case of the 800, the NGK CR6E. Literally noone who has installed a CR6E in the rear cylinder has had this problem occur again. It does no harm to put a CR6E in the front cylinder as well, just so you don't have to order two different plugs, and especially if most of your riding is either highway or hard mountain running (like me!). Very few dealers stock the CR6E, so you would have to have them order it. A good source to simply order your own would be (again) sparkplugs.com. As of this writing, NGK does not seem to offer the CR6E in the Iridium series. Voi încerca si cu NGK CR6E pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Aveti vreunul evacuarile originale, sau toti aveti after-marketuri? E posibil ca aici sa fie, de fapt, buba, amestecul imperfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 +1 In fiecare an trebuia sa schimb bujiile ... Asta pana cand am pus la cilindrul spate CR6E, acum vreo 2 ani. Pana acum nici o problema. Am tobe Silver Tail 2 in 2 si filtrul de aer deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BAAL666 Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 Va salut. Am tobele originale cu filtru aer K&N deci teoretic aer suplimentar, aceeasi problema pe cilindrul 2 se umezeste de benzina bujia, la 50-100 km o scot sa o curat, ma simt de parca am iar Trabant. Bujia actuala CR7E. Multumesc Alin-ZBR pt postare o sa incerc si eu varianta aceasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 o sa incerc si eu varianta asta,desi eu am bujiile negre uscate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 Pai nu trebuie sa fie negre... negru = amestec bogat, prea multa benzina. Electrodul trebuie sa fie caramiziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Mai 21, 2016 Share Postat Mai 21, 2016 Asa e, unele VN-uri de 800 merg mai bine cu CR6 pe un cilindru. De ce doar unele, nu cred ca stie nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 am facut comanda azi la NGK CRE.maine le montez si pe fata si pe spate. » Post actualizat in 24 May 2016 16:18Pai nu trebuie sa fie negre... negru = amestec bogat, prea multa benzina. Electrodul trebuie sa fie caramiziu. asa este.e amestecul bogat.carburatorul e reglat ca la carte.adica nivelul okey,duzele stas,filtru aer nou,toate bune si frumoase.duza principala l-am scimbat pe cea mai mica pe care o recomanda constructorul 130. » Post actualizat in 25 May 2016 14:24iata-l-ai pa nita-l-ai urmeaza sa il montez.pe ambele cilindrii.am sa verific din nou nivelul de benzina si incerc sa fac rost de o duza mai mica de 130 » Post actualizat in 25 May 2016 14:25 am facut comanda azi la NGK CRE.maine le montez si pe fata si pe spate. » Post actualizat in 24 May 2016 16:18asa este.e amestecul bogat.carburatorul e reglat ca la carte.adica nivelul okey,duzele stas,filtru aer nou,toate bune si frumoase.duza principala l-am scimbat pe cea mai mica pe care o recomanda constructorul 130. » Post actualizat in 25 May 2016 14:24iata-l-ai pa nita-l-ai urmeaza sa il montez.pe ambele cilindrii.am sa verific din nou nivelul de benzina si incerc sa fac rost de o duza mai mica de 130 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Intalnirea posesorilor de VN? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Intalnirea posesorilor de VN? Exact . Weekend-ul trecut .(Poza e facuta la Jurilovca, unde ne oprisem sa mancam). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Siiii... dupa drumul de Cluj de ieri, pana la întrunirea Moto, pe bujia cilindrului spate nu mai este deloc scânteie. Am incercat azi sa o pornesc si nema scânteie. Am schimbat si bujia si degeaba. O sa masor bobina, o sa schimb fisa.. Sper sa nu fie nevoie sa iau alta bobina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnynebunul Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Salut, tin minte ca acum cativa ani citisem parca un topic despre tobe aftermarket zgomotoase pentru vn800. Imi poate da cineva linkul daca mai exista acel topic? Mersi fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Salut! Voi cum stati cu suspensia pe spate? Eu am reglat-o la maxim tare si cu pasager si bagaje bine ating cu roata de aripa de ajunge sa imi roada firele de la stop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Aceeasi problema,dupa 3 ocazii in care mi-au fost complet smulse le-am tras pe deasupra aripii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Vulcanul, avand o singura suspensie, din cauza nenumaratelor gropi din tara noastra, aceasta se uzeaza mult mai repede. Si eu am avut aceeasi problema si am tras firele prin lateralul aripii, tot pe interior. Ulterior, cand am facut rost de ceva banuti, am schimbat de tot suspensia, cu una progresiva, f smechera. E diferenta majora, in afara ca nu mai simt toate gropile, si-a schimbat si tinuta de drum, pot intra in virajele stranse cu viteza mult mai mare, o pot apleca mai mult si e mult mai stabila. E adevarat ca a costat vreo 400 de dolari, dar consider ca e una dintre cele mai bune investitii facute in VN-ul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Am nevoie de un CDI de test pentru VN 800. Nu mai am deloc scanteie pe cilindrul spate si am facut toate verificarile posibile, astfel: 1. schimbat bujie - la fel 2. schimbat fise - la fel 3. masurat rezistenta bobinelor conform manual - in parametrii 4. schimbat bobine intre ele - la fel, functioneaza doar cilindrul fata, deci nu bobina plus fisa spate sunt de vina 5. masurat continuitate cablaj CDI bobina spate (fir verde) si buton start/stop bobina (fir rosu) - au continuitate Acum, de ce ma gandesc la CDI: Stiu principiul de functionare al bobinei de inductie si am observat ceva ce mi se pare o anomalie. Cu contactul pus, am masurat voltajul dintre cablul verde si cel rosu, care intra in bobina. Masurat cam 15 V. La fel am procedat si la bobina fata, insa acolo nu aveam curent. Concluzia: avand in vedere ca bobina fata functioneaza, probabil ca la contactul pus, pe firele care alimenteaza bobina nu trebuie sa fie curent. Am luat in considerare ca probabil la momentul masuratorilor, tinand cont de timpii motorului, asa era normal sa fie, si anume bobina spate sa fie alimentata, si cea din fata nu. Asa ca am invartit motorul de cateva ori. La fel au iesit masuratorile. Asa ca daca e cineva dispus sa ma ajute cu un CDI de vn 800, mi-ar fi de mare ajutor, macar sa scap de o grija. Sunt din Medias. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Vulcanul, avand o singura suspensie, din cauza nenumaratelor gropi din tara noastra, aceasta se uzeaza mult mai repede. Si eu am avut aceeasi problema si am tras firele prin lateralul aripii, tot pe interior. Ulterior, cand am facut rost de ceva banuti, am schimbat de tot suspensia, cu una progresiva, f smechera. E diferenta majora, in afara ca nu mai simt toate gropile, si-a schimbat si tinuta de drum, pot intra in virajele stranse cu viteza mult mai mare, o pot apleca mai mult si e mult mai stabila. E adevarat ca a costat vreo 400 de dolari, dar consider ca e una dintre cele mai bune investitii facute in VN-ul meu. Am inteles. Fostul propietar , cand am cumparat mobra de la el, mi-a spus ca a inlocuit ansamblul arc-amortizor cu unul luat din state (avea posibilitatea sa ia piese de acolo) cu unul mult mai putin rulat. Initial am crezut ca fiind piesa luata de pe un VN de state, m-am gandit ca poate difera ca dimensiune , si zic asta pentru ca am observat ca, cu toate ca arcul e setat la maxim tare, deci pe ultima treapta, mie mi se pare ca e umpic mai jos VN-ul meu fata de altele (aripa e mai aproape de roata). Drept urmare, saturandu-ma sa stau tot timpul sa refac firele de la stop si sa le tot repozitionez pe sub aripa pe acolo astfel incat sa nu mi le mai smulga la fiecare hop, le-am repozitionat de tot, si am ajuns la singura solutie de a le scapa de frecus, de a veni cu fir in stop pe afara aripii, ca de atins va atinge in continuare de aripa, dar macar sa nu imi mai smulga firele sa mi le bage in scurt pe acolo ca imi fac dupaia de lucru pe marginea drumului si nu e cazul. Totusi,lasand problema cu firele la o parte, stau si ma intreb, oare japonezu de ce nu a luat in calcul ca la alte mobre, in momentul in care e totusi amortizorul uzat, e incarcata peste limita sau la limita, etc etc, in oricare din cazurile astea posibile, ar trebuie sa fie EXCLUS exclus ca roata sa atinga ceva fix de pe langa ea. Adica, suspensia ar trebui sa ajunga in capat de cursa, sa dea tare pe tare, orice, dar sa nu ajunga roata sa atinga de ceva in nici un caz posibil. Am atasat mai jos ceva poze, in alea cu aripa pe dedesubt se vede pe unde a frecat roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncloBob Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) Salutare! Am de doua zile un Kawasaki Vulcan 800 custom din '98, ma bucur sa fac parte din gasca Imi puteti recomanda de unde pot sa cumpar niste silencers sau db-killers pentru teava de evacuare de 45mm ? Trebuie sa ii fac RAR-ul in Timisoara si cred ca o sa am probleme la cum suna Editat Iunie 7, 2016 de UncloBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Si eu sunt curios. Nu cred insa ca eu voi investi 400$ intr-o suspensie noua, dar totusi e bine de stiut.Oricum, VN900-ele am vazut ca are cu totul si cu totul alt format de aripa si parca este imbunatatita bine si prin design si prin felul de a 'ocoli' roata in cazurile in care la VN800 ar atinge. Si oricum ar fi, repet, in orice situatie posibila omeneasca si gandita preventiv, oricat bagaj ai pune pe motor si oricat de grei ar fi oamenii de pe ea, NU ARE VOIE sa atinga roata de aripa sau de orice altceva. Trebuie sa ajunga suspensia in cap de cursa, sa stea tare pe tare, orice, dar sa nu ajunga sa atinga roata de ceva. Asta e o regula cand faci o chestie cu roti si suspensie. Ceea ce cred eu, e ca VN800-ele a cam gherlit-o la treaba asta, cred ca e eroare, scapare de fabricatie. Sa nu mai zic ca daca ai nevoie sa iti reglezi lantul si in timp vi cu roata si umpic mai in spate, e tragic, roata va da in curbura aripii pana se duce dracu tot pe acolo.Strict pentru confort, nu stiu daca sunt diferente considerabile in conditiile in care schimbi un amortizor bun si ok cu altul nou. Cred ca e cu totul altceva la VN800 unde suspensia aia s-a dovedit a fi vai de mortii ei de la inceput sau mucificata pe parcurs si vi cu ceva mai tare si mai ok. La VN900 sunt sigur ca au regandit toata treaba, de asta spun ca nu cred ca vor fi diferente extraordinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) Asta e VN cumparat din cluj? UncloBob ? Editat Iunie 7, 2016 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.