ciobanita Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Va salut posesori ai “Vulcanilor” din cadrul acestui forum. Mă numesc Ciobănită Alexandru, sunt din oraș Găești, jud. Dâmbovița, am 33 de ani si sunt un proaspăt posesor al primei mele motociclete : Kawasaki VN800 Classic fabricație 1998. Menționez ca am luat acest forum la citit pagina cu pagina (încă nu am terminat) si întrucât sunt începător, atât motociclist cat si începător posesor al Vulcanului m-am gândit ca trebuie sa mă prezint, iar daca exista motocicliști cu experiență ce vor sa mai suporte din când in când cate o întrebare de la un necunoscător va voi rămâne îndatorat (cu o bere la prima întâlnire) pentru ajutor. Va multumesc anticipat si va doresc asfalt uscat si vreme buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Salut si bine ai venit printre "vulcanici". Daca esti pasionat de plimbari si socializare exista si club - Vulcan Riders Romania. Asfalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus2016 Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Salut, baieti! Ceva experiente pe aici cu "darkside" pe spate la VN2000? Thanks! Drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Buna seara si bine v-am gasit, Sunt nou pe forum, TM, posesor de VN 800 Classic ( rosu/ alb ), 1997, 28.500km, 7 km rulati prin decembrie 2016. E primul motor. In aceasta seara am terminat de citit cele 300 si ceva de pagini. Momentan ma distrez cu tobele: sunt goale. Am incercat tot felul de db killer, fara prea mare succes. Deci, caut sa cumpar evacuari OEM. Pana acum, cu ajutorul youtube, am schimbat ulei, bujii ( CR7E, dar o sa trec pe CR6E ) si-am cumparat un stander Rothewald. Mai trebuie sa verific jocul la tacheti. Sorry daca am postat aiurea. O seara buna, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoKawa Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Buna ziua, "ma inscriu" si eu pe acest topic cu un Vulcan VN 900. Sunt in asteptare cu examenul pentru permis si mi-as dori sa cunosc si eu aici, posesori ai modelului mentionat si nu numai! Numai bine! » Post actualizat in 02 Mar 2017 08:05Buna ziua, "ma inscriu" si eu pe acest topic cu un Vulcan VN 900. Sunt in asteptare cu examenul pentru permis si mi-as dori sa cunosc si eu aici, posesori ai modelului mentionat si nu numai! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciobanita Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Caut niște comenzi avansate pentru "vulcanelul meu". Dacă are cineva comenzi dedicate sau ceva soluții pentru a adapta de la alte modele aștept cu mult interes informații. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 E vreo problema daca pun antigel roșu G12? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 E chiar indicat sa pui G12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 Mersi Geo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Caut niște comenzi avansate pentru "vulcanelul meu". Dacă are cineva comenzi dedicate sau ceva soluții pentru a adapta de la alte modele aștept cu mult interes informații. Cred că poți adapta unele de HD. » Post actualizat in 15 Mar 2017 05:37 Salut, baieti! Ceva experiente pe aici cu "darkside" pe spate la VN2000? Thanks! Drumuri bune! Cred că pt vn2000 ai topic separat la secțiunea power cruiser. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 buna ziua si bine v-am gasit. mai intai de toate, o scurta prezentare... Nume: Radu Varsta: 37 - acum in aprilie Profesie: Inginer chimist Moto: Kawa Vulcan 800 / 1996 Nr. inmatriculare B72HYR Permis: aprilie 2016 Vulcanul este prima mea motocicleta si vreau sa va spun ca imi place la nebunie. anul trecut am parcurs aproximativ 2000 km. Am iesit din prima cu pasagera si m-am obisnuit foarte repede. Ma bucur ca sunt printre voi si abia astept sa ne cunoastem mai bine. Am atasat si cateva poze cu " fieru' " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 (editat) Salutari la voi oameni faini! Ma numesc Cristi,sunt din Timisoara si tocmai ce am sarit de pe Virago 535 pe un VN 750 din '86. Stiu ca e vechi,dar mie imi place la nebunie. Acum,problema este in felul urmator(si aici astept sfaturi din partea posesorilor de 750) Este model 750 A( A1 in Germania) limitat la 50 cai(35 KW) si inca nu stiu unde este limitatorul: Is 2 variante: ori la acceleratie(mie oricum mi se pare ca are cursa foarte scurta la acceleratie- dar asta in comparatie cu 535) sau la tobe,caz in care: Cum arata? Unde se pozitioneaza deobicei? Alta problema ar fi ca papa bateria...sau nu incarca(cel mai probabil) si a 3-a problema este ca se tot tureaza...il reglez la fiecare drum din surubul de relanti de pe carburatorul din stanga,insa se pare ca tot tinde sa se tureze. In afara acestor problem,nu-mi functioneaza turometrul - doar indicatorul de temp pt radiator. Turometrul sare(cand la 4 de ture,si apoi oscileaza in jos) deci clar nu e ok )) Astept pareri,opinii,sugestii,mistouri si idei,sfaturi legate de ulei,antigel,filtre,anything useful. Dar ca sa va scutesc de unele comentarii - am dat 1400 de Euro pe el si de alti bani nu dispuneam nicicum,asa ca de aia mi-am luat 750 in loc de 800 sau 900. Cand voi avea bani,mi-oi lua altceva. Asa ca stiind asta,astept cele cerute mai sus. Drum bun si asflat uscat tuturor! Cheers! Editat Martie 17, 2017 de Pleata-in-vant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Limitarea se poate face si pe admisie, niste saibe care ingusteaza admisia, jigloare mai mic in carburatoare etc. Nu stiu cum e la tine totusi. Incarcarea se verifica cu un aparat de masura, minim 13v la ralanti, in jur de 14-14.4v in turatie. De acolo se vede daca e nevoie de verificare si la stator. Si pt incarcare, si pt turometru, poti incepe sa cureti toate contactele electrice si bornele bateriei, sa nu fie oxidate si murdare, sa fie bine stranse etc. Ralantiul se regleaza cu motorul cald, la temperatura normala de functionare. Daca il ridici cand motorul e rece, e normal sa creasca turatia singura cand s-a incalzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Am schimbat supapele de admisie de la cilindrul spate si daca tot am desfăcut motorul, am zis sa schimb si segmentii pistonului spate. Am pus totul la loc si e ceva ce nu imi place: cand accelerez treptat, e o plaja de turații in care întrerupe ca si cum ar da scânteie contratimp. Distribuția am pus-o astfel: primul piston la semnul "T F", iar al doilea la "T R". Totuși, observ ca detonatia are loc la ambele pistoane simultan (la tobe). Întrebare: am procedat corect cu distribuția? Detonatia trebuie sa se producă simultan? » Post actualizat in 20 Mar 2017 15:12 Am rezolvat. Concluzia: distributia cilindrului spate pusa prost. Norocul a fost ca macar a fost pusa la 180 de grade, asa ca nu a fost nimic afectat. Nu stiu cum naiba am gresit-o de la inceput. In fine, sa vina vremea frumoasa de acum! » Post actualizat in 21 Mar 2017 14:58 » Post actualizat in 29 Mar 2017 09:14 Pot pune kit de lanț de Drifter pe Classic? Vreau pinion pe spate de 40 de Dinți si am văzut ca pe Drifter e asa. Pe classic vine cu 42 in kit. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Intrebare-intrebatoare pt cei in cunostinta de cauza: Modelul de VN 750 pe care il am eu este VN 750 A - 50 cp (37 KW)- in talon. As dori sa stiu daca se poate modifica la 64 cp cat are un VN 750 "normal". Din cate imi dau seama nu are limitator - sau cel putin nu vizibil. Va rog sfaturi,idei,sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 (editat) pt alin zbr! Poti sa pui linistit si eu am pe spate 42 si fata 17 si ma ajuta la mersul prin oras dar si afara! Editat Aprilie 1, 2017 de VULCANOSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Mulțumesc @Vulcanosu. Întrebarea mea era dacă se potrivește pinionul spate de Drifter pe Classic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 (editat) sa inteleg ca deja tu ai cumparat kitul de lant cu tot cu pinioane pt drifter?Daca nu,vezi ca poti sa-ti configurezi kitul cum vrei tu eu asa am facut !in legatura cu potrivirea se potrivestecel de drifter la classic! Editat Aprilie 2, 2017 de VULCANOSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 caut o sa de vn800 .imi trebuie sa modific pe al meu.adica sa maresc partea pasagerului,sa inlocuiesc cu partea din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin1984d Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Salut domnilor, Proaspat posesor de vulcan, doar ca nu un pur sange, ci un hibrid. VN900 CUSTOM. As dori sa stiu daca mai exsita prin tara noastra scumpa persoane care se pricep la modificari motoare. Mai exact as dori sa in schimb ungiul de la jug, nu mult doar vreo 5-8 grade. Daca aveti ceva recomandari va rog nu fiti sfiosi. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 (editat) Salut domnilor, Proaspat posesor de vulcan, doar ca nu un pur sange, ci un hibrid. VN900 CUSTOM. As dori sa stiu daca mai exsita prin tara noastra scumpa persoane care se pricep la modificari motoare. Mai exact as dori sa in schimb ungiul de la jug, nu mult doar vreo 5-8 grade. Daca aveti ceva recomandari va rog nu fiti sfiosi. O zi buna. Salut, Acum au anuntat organizatorii SMAEB ca va fi in cadrul targului o sectiune speciala pentru custom, deci daca faci o vizita, poate gasesti acolo. Vezi topicul special pentru SMAEB. Editat Aprilie 5, 2017 de The_Sin_Eater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Haituc Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 Are cineva nevoie de așa ceva? Sunt de pe VN800. Capac rezervor lichid de frână, respectiv siglele de pe rezervor. Va rog PM. Siglele s-au dat. A ramas doar capacul rezervor lichid de frana. Salutare! Nu ai cumva si niste patchuri de cusut pe vesta cu sigla Vulcanului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Multam fain pt sigle! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Haituc Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Salutare Vulcanisti! Vand releu incarcare pt Kawasaki Vulcan 900, folosit, dar in stare buna de functionare. Si caut crash-bar mic pt aripa fata (tot pt Vulcan 900). PM pt detalii. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loco Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Salut. Stiti vreun Vulcan 750 pe la desmembrari? Inafara de cel de pe olx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.