bucsaadi Postat Ianuarie 3, 2017 Share Postat Ianuarie 3, 2017 Merci!Daca te intereseaza modelul pe viitor, grija mare la cutia de viteze sa fie in apele ei, in special treapta 2. Si daca se poate modelul de dupa 99, sunt ceva imbunatatiri aduse motorului in urma unor rechemari in service pentru modelele din anii 96-98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 28, 2017 Share Postat Ianuarie 28, 2017 salut vulcanistilor are cineva dintre "noi" piesa asta incercuita cu galben? comanda parta stanga. mi s-a rupt tumburucu ala (puta aia) care intra in ghidon.indicat cu sageata rosie.e un blocaj.bine inteles...contra cost. sau daca are cineva solutii de a repara,sunt bine venite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 28, 2017 Share Postat Ianuarie 28, 2017 Dremmel, spiral micut si "confectionezi" un nou tamburus pe care-l prinzi cu poxipol in gaura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 29, 2017 Share Postat Ianuarie 29, 2017 salut vulcanistilor are cineva dintre "noi" piesa asta incercuita cu galben? comanda parta stanga. mi s-a rupt tumburucu ala (puta aia) care intra in ghidon.indicat cu sageata rosie.e un blocaj.bine inteles...contra cost. sau daca are cineva solutii de a repara,sunt bine venite dai gaura cu un burghiu mic, de 3 si bagi un holsurub taiat scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Ianuarie 29, 2017 Share Postat Ianuarie 29, 2017 (editat) dai gaura cu un burghiu mic de 3 ,o filetezi cu ajutorul unui tarod și pe urmă șurub tăiat cu crestez făcut la bomfraier pentru șurubelniță dreaptă! Așa e corect! Spor la bricolat! Editat Ianuarie 29, 2017 de Adrian Frigo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 29, 2017 Share Postat Ianuarie 29, 2017 N-ai material suficient ca sa faci si filet, e mult prea mic locul. Plus ca se complica inutil, e doar un tamburus care nu permite comenzii sa se invarta pe ghidon. Si cu holzsurubul risca sa rupa de tot materialul, cand forteaza infiletarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 cea mai ideala solutie e sa schimb tot capacul. gaura pot sa dau maxim cu burghiu de 2mm.nu prea este carne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Salutare. Azi am desfacut ambreiajul la Vulcanul de 800 sa vad de ce schimba vitezele greu la rece si am descoperit 2 placi metalice albastrite si putin strambe. Am vrut sa le comand dar nu sunt in stoc in Romania si nu as vrea sa astept o saptamana (cel putin). Daca este cineva care a schimbat placile metalice si mai are 2-3 bucati care sa mai poata fi folosite, il rog sa posteze aici. Multumesc Eu cred ca trebuie sa iti indrepti atentia catre arcurile ambreiajului,capacul nu mai elibereaza placile pe toata circumferinta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 Intrebare: ma poate ajuta cineva cu segmentul de ungere pentru un VN800? Ideal ar fi nou, dar si SH e ok daca e bun. Sau daca v-a ramas un set de segmenti pentru un piston... Contra cost, evident. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 Gasesti doar set de segmenti complet,e undeva la 70-80 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 9, 2017 Share Postat Februarie 9, 2017 salut vulcanistilor are cineva dintre "noi" piesa asta incercuita cu galben? comanda parta stanga. mi s-a rupt tumburucu ala (puta aia) care intra in ghidon.indicat cu sageata rosie.e un blocaj.bine inteles...contra cost. sau daca are cineva solutii de a repara,sunt bine venite pana la urma urmei am rezolvat problema cu un surub metric de 3 mm,pe care l-am pilit de filet,pana l-am de 2 mm diametru.si am dat o gaura de 2 in capac,si am presat surubul cu strangere.fara poxipol si alte lipiciuri.eu zic ca e okey. capul surubului intra perfect in gaura de pe ghidon. » Post actualizat in 15 Feb 2017 06:17 "alta intrebare" e normal s-a consuma atata benzina in relantii? vulcanu de 800 https://www.facebook.com/robert.szatmary/videos/vb.100000916465046/1499800720060462/?type=3&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciobanita Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Va salut posesori ai “Vulcanilor” din cadrul acestui forum. Mă numesc Ciobănită Alexandru, sunt din oraș Găești, jud. Dâmbovița, am 33 de ani si sunt un proaspăt posesor al primei mele motociclete : Kawasaki VN800 Classic fabricație 1998. Menționez ca am luat acest forum la citit pagina cu pagina (încă nu am terminat) si întrucât sunt începător, atât motociclist cat si începător posesor al Vulcanului m-am gândit ca trebuie sa mă prezint, iar daca exista motocicliști cu experiență ce vor sa mai suporte din când in când cate o întrebare de la un necunoscător va voi rămâne îndatorat (cu o bere la prima întâlnire) pentru ajutor. Va multumesc anticipat si va doresc asfalt uscat si vreme buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Salut si bine ai venit printre "vulcanici". Daca esti pasionat de plimbari si socializare exista si club - Vulcan Riders Romania. Asfalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus2016 Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Salut, baieti! Ceva experiente pe aici cu "darkside" pe spate la VN2000? Thanks! Drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Buna seara si bine v-am gasit, Sunt nou pe forum, TM, posesor de VN 800 Classic ( rosu/ alb ), 1997, 28.500km, 7 km rulati prin decembrie 2016. E primul motor. In aceasta seara am terminat de citit cele 300 si ceva de pagini. Momentan ma distrez cu tobele: sunt goale. Am incercat tot felul de db killer, fara prea mare succes. Deci, caut sa cumpar evacuari OEM. Pana acum, cu ajutorul youtube, am schimbat ulei, bujii ( CR7E, dar o sa trec pe CR6E ) si-am cumparat un stander Rothewald. Mai trebuie sa verific jocul la tacheti. Sorry daca am postat aiurea. O seara buna, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoKawa Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Buna ziua, "ma inscriu" si eu pe acest topic cu un Vulcan VN 900. Sunt in asteptare cu examenul pentru permis si mi-as dori sa cunosc si eu aici, posesori ai modelului mentionat si nu numai! Numai bine! » Post actualizat in 02 Mar 2017 08:05Buna ziua, "ma inscriu" si eu pe acest topic cu un Vulcan VN 900. Sunt in asteptare cu examenul pentru permis si mi-as dori sa cunosc si eu aici, posesori ai modelului mentionat si nu numai! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciobanita Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Caut niște comenzi avansate pentru "vulcanelul meu". Dacă are cineva comenzi dedicate sau ceva soluții pentru a adapta de la alte modele aștept cu mult interes informații. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 E vreo problema daca pun antigel roșu G12? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 E chiar indicat sa pui G12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 Mersi Geo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Caut niște comenzi avansate pentru "vulcanelul meu". Dacă are cineva comenzi dedicate sau ceva soluții pentru a adapta de la alte modele aștept cu mult interes informații. Cred că poți adapta unele de HD. » Post actualizat in 15 Mar 2017 05:37 Salut, baieti! Ceva experiente pe aici cu "darkside" pe spate la VN2000? Thanks! Drumuri bune! Cred că pt vn2000 ai topic separat la secțiunea power cruiser. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 buna ziua si bine v-am gasit. mai intai de toate, o scurta prezentare... Nume: Radu Varsta: 37 - acum in aprilie Profesie: Inginer chimist Moto: Kawa Vulcan 800 / 1996 Nr. inmatriculare B72HYR Permis: aprilie 2016 Vulcanul este prima mea motocicleta si vreau sa va spun ca imi place la nebunie. anul trecut am parcurs aproximativ 2000 km. Am iesit din prima cu pasagera si m-am obisnuit foarte repede. Ma bucur ca sunt printre voi si abia astept sa ne cunoastem mai bine. Am atasat si cateva poze cu " fieru' " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 (editat) Salutari la voi oameni faini! Ma numesc Cristi,sunt din Timisoara si tocmai ce am sarit de pe Virago 535 pe un VN 750 din '86. Stiu ca e vechi,dar mie imi place la nebunie. Acum,problema este in felul urmator(si aici astept sfaturi din partea posesorilor de 750) Este model 750 A( A1 in Germania) limitat la 50 cai(35 KW) si inca nu stiu unde este limitatorul: Is 2 variante: ori la acceleratie(mie oricum mi se pare ca are cursa foarte scurta la acceleratie- dar asta in comparatie cu 535) sau la tobe,caz in care: Cum arata? Unde se pozitioneaza deobicei? Alta problema ar fi ca papa bateria...sau nu incarca(cel mai probabil) si a 3-a problema este ca se tot tureaza...il reglez la fiecare drum din surubul de relanti de pe carburatorul din stanga,insa se pare ca tot tinde sa se tureze. In afara acestor problem,nu-mi functioneaza turometrul - doar indicatorul de temp pt radiator. Turometrul sare(cand la 4 de ture,si apoi oscileaza in jos) deci clar nu e ok )) Astept pareri,opinii,sugestii,mistouri si idei,sfaturi legate de ulei,antigel,filtre,anything useful. Dar ca sa va scutesc de unele comentarii - am dat 1400 de Euro pe el si de alti bani nu dispuneam nicicum,asa ca de aia mi-am luat 750 in loc de 800 sau 900. Cand voi avea bani,mi-oi lua altceva. Asa ca stiind asta,astept cele cerute mai sus. Drum bun si asflat uscat tuturor! Cheers! Editat Martie 17, 2017 de Pleata-in-vant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Limitarea se poate face si pe admisie, niste saibe care ingusteaza admisia, jigloare mai mic in carburatoare etc. Nu stiu cum e la tine totusi. Incarcarea se verifica cu un aparat de masura, minim 13v la ralanti, in jur de 14-14.4v in turatie. De acolo se vede daca e nevoie de verificare si la stator. Si pt incarcare, si pt turometru, poti incepe sa cureti toate contactele electrice si bornele bateriei, sa nu fie oxidate si murdare, sa fie bine stranse etc. Ralantiul se regleaza cu motorul cald, la temperatura normala de functionare. Daca il ridici cand motorul e rece, e normal sa creasca turatia singura cand s-a incalzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Am schimbat supapele de admisie de la cilindrul spate si daca tot am desfăcut motorul, am zis sa schimb si segmentii pistonului spate. Am pus totul la loc si e ceva ce nu imi place: cand accelerez treptat, e o plaja de turații in care întrerupe ca si cum ar da scânteie contratimp. Distribuția am pus-o astfel: primul piston la semnul "T F", iar al doilea la "T R". Totuși, observ ca detonatia are loc la ambele pistoane simultan (la tobe). Întrebare: am procedat corect cu distribuția? Detonatia trebuie sa se producă simultan? » Post actualizat in 20 Mar 2017 15:12 Am rezolvat. Concluzia: distributia cilindrului spate pusa prost. Norocul a fost ca macar a fost pusa la 180 de grade, asa ca nu a fost nimic afectat. Nu stiu cum naiba am gresit-o de la inceput. In fine, sa vina vremea frumoasa de acum! » Post actualizat in 21 Mar 2017 14:58 » Post actualizat in 29 Mar 2017 09:14 Pot pune kit de lanț de Drifter pe Classic? Vreau pinion pe spate de 40 de Dinți si am văzut ca pe Drifter e asa. Pe classic vine cu 42 in kit. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.