Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Va salut posesori ai “Vulcanilor” din cadrul acestui forum.

Mă numesc Ciobănită Alexandru, sunt din oraș Găești, jud. Dâmbovița, am 33 de ani si sunt un proaspăt posesor al primei mele motociclete : Kawasaki VN800 Classic fabricație 1998.

Menționez ca am luat acest forum la citit pagina cu pagina (încă nu am terminat) si întrucât sunt începător, atât motociclist cat si începător posesor al Vulcanului m-am gândit ca trebuie sa mă prezint, iar daca exista motocicliști cu experiență ce vor sa mai suporte din când in când cate o întrebare de la un necunoscător va voi rămâne îndatorat (cu o bere la prima întâlnire) pentru ajutor.

Va multumesc anticipat si va doresc asfalt uscat si vreme buna .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Buna seara si bine v-am gasit,

 

Sunt nou pe forum, TM, posesor de VN 800 Classic ( rosu/ alb ), 1997, 28.500km, 7 km rulati prin decembrie 2016. E primul motor. In aceasta seara am terminat de citit cele 300 si ceva de pagini. Momentan ma distrez cu tobele: sunt goale. Am incercat tot felul de db killer, fara prea mare succes. Deci, caut sa cumpar evacuari OEM.

Pana acum, cu ajutorul youtube, am schimbat ulei, bujii ( CR7E, dar o sa trec pe CR6E ) si-am cumparat un stander Rothewald. Mai trebuie sa verific jocul la tacheti.

Sorry daca am postat aiurea.

 

O seara buna,

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

"ma inscriu" si eu pe acest topic cu un Vulcan VN 900. Sunt in asteptare cu examenul pentru permis si mi-as dori sa cunosc si eu aici, posesori ai modelului mentionat si nu numai!

 

Numai bine!


» Post actualizat in 02 Mar 2017 08:05

Buna ziua,

 

"ma inscriu" si eu pe acest topic cu un Vulcan VN 900. Sunt in asteptare cu examenul pentru permis si mi-as dori sa cunosc si eu aici, posesori ai modelului mentionat si nu numai!

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Caut niște comenzi avansate pentru "vulcanelul meu". Dacă are cineva comenzi dedicate sau ceva soluții pentru a adapta de la alte modele aștept cu mult interes informații.

Cred că poți adapta unele de HD.

» Post actualizat in 15 Mar 2017 05:37

Salut, baieti!

Ceva experiente pe aici cu "darkside" pe spate la VN2000?

Thanks! Drumuri bune!

Cred că pt vn2000 ai topic separat la secțiunea power cruiser.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua si bine v-am gasit.

 

mai intai de toate, o scurta prezentare...

 

Nume: Radu

Varsta: 37 - acum in aprilie

Profesie: Inginer chimist

Moto: Kawa Vulcan 800 / 1996

Nr. inmatriculare B72HYR

Permis: aprilie 2016

 

Vulcanul este prima mea motocicleta si vreau sa va spun ca imi place la nebunie. anul trecut am parcurs aproximativ 2000 km. Am iesit din prima cu pasagera si m-am obisnuit foarte repede. Ma bucur ca sunt printre voi si abia astept sa ne cunoastem mai bine.

 

Am atasat si cateva poze cu " fieru' "

:rusinica: post-96564-0-28370300-1489673598_thumb.jpgpost-96564-0-35182300-1489673599_thumb.jpgpost-96564-0-60799000-1489673600_thumb.jpgpost-96564-0-02395200-1489673602_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari la voi oameni faini!

Ma numesc Cristi,sunt din Timisoara si tocmai ce am sarit de pe Virago 535 pe un VN 750 din '86.

Stiu ca e vechi,dar mie imi place la nebunie.

Acum,problema este in felul urmator(si aici astept sfaturi din partea posesorilor de 750)

Este model 750 A( A1 in Germania) limitat la 50 cai(35 KW) si inca nu stiu unde este limitatorul:

Is 2 variante: ori la acceleratie(mie oricum mi se pare ca are cursa foarte scurta la acceleratie- dar asta in comparatie cu 535) sau la tobe,caz in care: Cum arata? Unde se pozitioneaza deobicei?

Alta problema ar fi ca papa bateria...sau nu incarca(cel mai probabil) si a 3-a problema este ca se tot tureaza...il reglez la fiecare drum din surubul de relanti de pe carburatorul din stanga,insa se pare ca tot tinde sa se tureze.

In afara acestor problem,nu-mi functioneaza turometrul - doar indicatorul de temp pt radiator.

Turometrul sare(cand la 4 de ture,si apoi oscileaza in jos) deci clar nu e ok :)))

 

Astept pareri,opinii,sugestii,mistouri si idei,sfaturi legate de ulei,antigel,filtre,anything useful.

Dar ca sa va scutesc de unele comentarii - am dat 1400 de Euro pe el si de alti bani nu dispuneam nicicum,asa ca de aia mi-am luat 750 in loc de 800 sau 900. Cand voi avea bani,mi-oi lua altceva.

Asa ca stiind asta,astept cele cerute mai sus.

 

Drum bun si asflat uscat tuturor! :) Cheers!

Editat de Pleata-in-vant
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitarea se poate face si pe admisie, niste saibe care ingusteaza admisia, jigloare mai mic in carburatoare etc. Nu stiu cum e la tine totusi.

Incarcarea se verifica cu un aparat de masura, minim 13v la ralanti, in jur de 14-14.4v in turatie. De acolo se vede daca e nevoie de verificare si la stator. Si pt incarcare, si pt turometru, poti incepe sa cureti toate contactele electrice si bornele bateriei, sa nu fie oxidate si murdare, sa fie bine stranse etc.

Ralantiul se regleaza cu motorul cald, la temperatura normala de functionare. Daca il ridici cand motorul e rece, e normal sa creasca turatia singura cand s-a incalzit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat supapele de admisie de la cilindrul spate si daca tot am desfăcut motorul, am zis sa schimb si segmentii pistonului spate. Am pus totul la loc si e ceva ce nu imi place: cand accelerez treptat, e o plaja de turații in care întrerupe ca si cum ar da scânteie contratimp. Distribuția am pus-o astfel: primul piston la semnul "T F", iar al doilea la "T R". Totuși, observ ca detonatia are loc la ambele pistoane simultan (la tobe). Întrebare: am procedat corect cu distribuția? Detonatia trebuie sa se producă simultan?

» Post actualizat in 20 Mar 2017 15:12

Am rezolvat. Concluzia: distributia cilindrului spate pusa prost. Norocul a fost ca macar a fost pusa la 180 de grade, asa ca nu a fost nimic afectat. Nu stiu cum naiba am gresit-o de la inceput. In fine, sa vina vremea frumoasa de acum! :mexicanwave:

» Post actualizat in 21 Mar 2017 14:58

» Post actualizat in 29 Mar 2017 09:14

Pot pune kit de lanț de Drifter pe Classic? Vreau pinion pe spate de 40 de Dinți si am văzut ca pe Drifter e asa. Pe classic vine cu 42 in kit. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Intrebare-intrebatoare pt cei in cunostinta de cauza:

 

Modelul de VN 750 pe care il am eu este VN 750 A - 50 cp (37 KW)- in talon.

As dori sa stiu daca se poate modifica la 64 cp cat are un VN 750 "normal".

Din cate imi dau seama nu are limitator - sau cel putin nu vizibil.

Va rog sfaturi,idei,sugestii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca deja tu ai cumparat kitul de lant cu tot cu pinioane pt drifter?Daca nu,vezi ca poti sa-ti configurezi kitul cum vrei tu eu asa am facut !in legatura cu potrivirea se potrivestecel de drifter la classic!

Editat de VULCANOSU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor,

 

Proaspat posesor de vulcan, doar ca nu un pur sange, ci un hibrid. VN900 CUSTOM.

As dori sa stiu daca mai exsita prin tara noastra scumpa persoane care se pricep la modificari motoare.

Mai exact as dori sa in schimb ungiul de la jug, nu mult doar vreo 5-8 grade.

Daca aveti ceva recomandari va rog nu fiti sfiosi.

 

O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor,

 

Proaspat posesor de vulcan, doar ca nu un pur sange, ci un hibrid. VN900 CUSTOM.

As dori sa stiu daca mai exsita prin tara noastra scumpa persoane care se pricep la modificari motoare.

Mai exact as dori sa in schimb ungiul de la jug, nu mult doar vreo 5-8 grade.

Daca aveti ceva recomandari va rog nu fiti sfiosi.

 

O zi buna.

Salut,

Acum au anuntat organizatorii SMAEB ca va fi in cadrul targului o sectiune speciala pentru custom, deci daca faci o vizita, poate gasesti acolo.

Vezi topicul special pentru SMAEB.

;)

Editat de The_Sin_Eater
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva nevoie de așa ceva? Sunt de pe VN800. Capac rezervor lichid de frână, respectiv siglele de pe rezervor.

Va rog PM.

 

Siglele s-au dat. A ramas doar capacul rezervor lichid de frana.

Salutare!

 

Nu ai cumva si niste patchuri de cusut pe vesta cu sigla Vulcanului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare Vulcanisti!

 

Vand releu incarcare pt Kawasaki Vulcan 900, folosit, dar in stare buna de functionare.

Si caut crash-bar mic pt aripa fata (tot pt Vulcan 900).

PM pt detalii. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...