Ancalagon Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Autumn Drifter... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rozsos.antonio Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Superb agregat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Octombrie 1, 2017 Share Postat Octombrie 1, 2017 Salutare stimați deținători de VN 800. Daca nu știți ce cadou de Craciun sa le faceți metalicelor voastre "iubite", aflați că am hotărât să mă despart, la sfârșitul sezonului, de actualul eșapament: Vance & Hines Crusers. Fotografiile sunt de astăzi, și, după cum puteți observa, arata 9 din 10, fiind doar puțin "sifonate" in partea de jos, undeva dedesubt, in urma unei întâlniri inopinate cu asfaltul. Prețul este de 250 €. Poate fi văzut\auzit in Buzău, prețul incluzând și DB killer-urile montate pe el in acest moment. Pt cei interesați, mă puteți contacta aici sau la numărul 0765252569. Daca vreți să mai citiți care ceva despre el sau să vedeți cât e unul nou la noi in tara: https://moto-gear.ro/tobe-vance-hines-vn800-95-04-produs-24827 » Post actualizat in 19 Oct 2017 08:33 Scot spre vânzare sistemul complet de admisie aer pentru Vulcan 800, filtrul fiind KN. Preț, 100 de €. » Post actualizat in 21 Oct 2017 13:36 Tobele au ajuns la malul marii, rămâne filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduta_vlad Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Singura metoda este prin incercari, apoi test ride. Daca ai avea si un service unde sa mergi sa-ti verifice AFR-ul ar fi perfect, dar la noi nu prea ..... Vezi cu care jicler trage mai bine si cursiv, fara hopuri/intreruperi, pe toata plaja de acceleratie. Bujia sa fie caramizie, nu alba sau neagra. Pilot jet nu ai in set, doar main jet ? Eu mi-am pus main jet-ul de 170 (stock este 135), pilot jet-ul de 52 (stock este 48), acul conic, de la pistonas este cel stock, fara reglaje, esapamentele sunt Silver Tail, cu amortizoare in ele, iar filtrul de aer este deschis, KN. Salutare, cate ture i-ai dat la carburator? Am cam aceleasi reglaje, doar ca din neatentie am comandat pilot de 50 si pana la sfertul acceleratiei mi se cam ingatuie cand e rece. Eu am 3.5 ture, trage de rupe dar imi cam si consuma intre 10-12. Am impresia ca am amestecul prea bogat ca imi si miroase a benzina. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amnesia90 Postat Noiembrie 24, 2017 Share Postat Noiembrie 24, 2017 Salutare vulcanisti si bine v-am gasit, Eu mi-s Alex, sunt din Cluj si de vreo 2 saptamani am devenit si eu proprietar de Vulcan (VN800A din 1995) iar cu putin noroc, din primavara o sa fiu si posesor de carnet. Are patruj de mii de km (dupa ceas, care momentan nu merge - urmeaza sa verific cablul de kilometraj si daca ala e in regula, o sa caut un melc de schimb. Daca aveti vreo indicatie in directia asta, sunt numai urechi) si din ce-au zis altii mai experimentati, motorul suna bine (din ce-am auzit eu cu urechea mea de incepator, suna a visele mele din ultimii 10 ani). Ca modificari de inceput, as vrea sa-i pun un crash-bar ca mi-e cel mai groaza de prima cazatura (mai mult pentru ea decat pentru mine) si ulterior un sissy bar si niste genti. Daca aveti recomandari in directia asta, orice sfat e bine-venit. Cu mult entuziasm, atasez cateva poze cu gagica (statice dar si in mers ca nu m-am putut abtine). Sper sa mearga linkurile. O seara cat mai faina, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 Bine ai venit in randul "vulcanologilor". Îl ai pe Ștefan, Old School Rider aici pe forum, tot cu Vulcan 800 A, ia legătura cu el, îți poate da o mulțime de sfaturi bune și îți poate spune cate ceva și despre problemele care pot apărea la acest model. Spor la învățat pentru obținerea carnetului! » Post actualizat in 26 Nov 2017 15:56 Ștefan fiind tot clujean de-al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 28, 2017 Share Postat Noiembrie 28, 2017 Salutare vulcanisti si bine v-am gasit, Eu mi-s Alex, sunt din Cluj si de vreo 2 saptamani am devenit si eu proprietar de Vulcan (VN800A din 1995) iar cu putin noroc, din primavara o sa fiu si posesor de carnet. Are patruj de mii de km (dupa ceas, care momentan nu merge - urmeaza sa verific cablul de kilometraj si daca ala e in regula, o sa caut un melc de schimb. Daca aveti vreo indicatie in directia asta, sunt numai urechi) si din ce-au zis altii mai experimentati, motorul suna bine (din ce-am auzit eu cu urechea mea de incepator, suna a visele mele din ultimii 10 ani). Ca modificari de inceput, as vrea sa-i pun un crash-bar ca mi-e cel mai groaza de prima cazatura (mai mult pentru ea decat pentru mine) si ulterior un sissy bar si niste genti. Daca aveti recomandari in directia asta, orice sfat e bine-venit. Cu mult entuziasm, atasez cateva poze cu gagica (statice dar si in mers ca nu m-am putut abtine). Sper sa mearga linkurile. O seara cat mai faina, Alex de unde din Cluj domle? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amnesia90 Postat Noiembrie 28, 2017 Share Postat Noiembrie 28, 2017 de unde din Cluj domle? de bastina din Manastur, crescut pe langa gara si mutat intr-un moment tip "noaptea mintii" catre Baciu. pozele cu mobra-s de pe langa Cluj, unde-am parcat-o peste iarna, intr-un garaj. legat de mobra, as avea cateva intrebari. am fost week-end-ul trecut si am desfacut carburatorul si l-am curatat (era negru bine, desi mergea ok, aparent. n-am umblat la reglaje si plutitorul nici nu l-am scos de-acolo defel). i-am gasit cateva bube: 1. filtru de aer plin de benzina, deci cred ca ar trebui sa-l schimb. aveti recomandari in directia asta? 2. cablul de kilometraj rupt. problema n-ar fi cu schimbatul daca n-ar fi dus surubul care strange cablul in roata spate. vreo solutie ingenioasa de desfacut surubul ala? 3. cablul de ambreiaj nu are in capatul ce intra in maneta un cilindru mic turnat peste cablu, care sa se prinda in locasul respectiv, ci - pare-mi-se - o improvizatie ciudata (o biluta tinuta cumva de o saiba - don't ask) care face cumva maneta sa taie cablul. oare piesa de mai jos ar fi un inlocuitor bun, ca sa nu schimb tot cablul? 4. cred ca intrerupatorul/senzorul de la frana spate, pentru stop, nu functioneaza. am inteles ca ar fi destul de comuna problema si ca e zona in care intra mizerie destul de usor. ati mai patit careva? o seara faina, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Noiembrie 29, 2017 Share Postat Noiembrie 29, 2017 (editat) Salut! pot sa-ti raspund la punctele 1 si 4, dupa cum urmeaza: 1. Da, ar trebui sa-l schimbi, dar cand o sa faci schimbul de ulei. In mod normal ar trebui sa aibe ulei nu benzina, deci vezi daca ai vreo problema in sensul asta. Unul stock e ok, ca vad ca nu ai evacuari custom, 4. Am patit si eu cu contactul acela. Solutia mea: am intarit putin arcul care il actioneaza si am dat cu spray de contacte. In plus, il verific periodic. Prin intarit arcul, vreau sa zic ca am taiat o spira si jumatate iar din cealalta jumatate am facut "carligul" care se agata de contact. Doar ca masura de precautie, cand franez cu spatele si nu e necesar sa franez si cu fata, actionez totusi putin si fata cat sa se aprinda stopul. Sunt 100 % sigur de contactul de pe frana-fata, asa ca nu imi fac probleme ca nu se aprinde stop-ul. Succes! PS: Sa stapanesti sanatos, jucaria. E foarte misto si fiabila. Eu am trecut la clasa mare, dar tot ma mai dau cu VN-ul prin oras. Editat Noiembrie 29, 2017 de The_Sin_Eater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 29, 2017 Share Postat Noiembrie 29, 2017 de bastina din Manastur, crescut pe langa gara si mutat intr-un moment tip "noaptea mintii" catre Baciu. pozele cu mobra-s de pe langa Cluj, unde-am parcat-o peste iarna, intr-un garaj. legat de mobra, as avea cateva intrebari. am fost week-end-ul trecut si am desfacut carburatorul si l-am curatat (era negru bine, desi mergea ok, aparent. n-am umblat la reglaje si plutitorul nici nu l-am scos de-acolo defel). i-am gasit cateva bube: 1. filtru de aer plin de benzina, deci cred ca ar trebui sa-l schimb. aveti recomandari in directia asta? 2. cablul de kilometraj rupt. problema n-ar fi cu schimbatul daca n-ar fi dus surubul care strange cablul in roata spate. vreo solutie ingenioasa de desfacut surubul ala? 3. cablul de ambreiaj nu are in capatul ce intra in maneta un cilindru mic turnat peste cablu, care sa se prinda in locasul respectiv, ci - pare-mi-se - o improvizatie ciudata (o biluta tinuta cumva de o saiba - don't ask) care face cumva maneta sa taie cablul. oare piesa de mai jos ar fi un inlocuitor bun, ca sa nu schimb tot cablul? 4. cred ca intrerupatorul/senzorul de la frana spate, pentru stop, nu functioneaza. am inteles ca ar fi destul de comuna problema si ca e zona in care intra mizerie destul de usor. ati mai patit careva? o seara faina, Alex daca vrei te pot ajuta cu carburatorul.desfacem tot,curatam,reglam.pt ca nu e normal sa ai in filtru de aer benzina. si te mai pot ajuta cu partea electrica.orice,orice motocicleta.la calculator nu ma bag,pt ca nu am tester.si bine inteles,pt cateva beri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 Buna ziua As vrea sa refac crash bar-ul la un VN1500 classic din inox. A mai incercat cineva? un cost estimativ... O recomandare de atelier... Salut. Da un telefon la Evil Chop. Ii gasesti si pe Fb. O sa-ti spuna daca iti pot face si cam cat ar costa. Ca info: eu am vorbit cu ei, si un crash bar pentru VTX mi-l fac cam la 750 lei. Totul din inox. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 https://www.ebay.co.uk/itm/KAWASAKI-VN1500-VULCAN-NOMAD-CHROME-HIGHWAY-CRASH-BAR-ENGINE-PROTECTOR-GUARD-BAR/132361706219?epid=27007124541&hash=item1ed15f5aeb:g:pmkAAOSwGyFZ4BnO https://www.ebay.co.uk/itm/KAWASAKI-VN1500-VULCAN-CLASSIC-BULL-CRASH-BAR-ENGINE-GUARD/152762826284?hash=item23915fbe2c:i:152762826284 De la belgianul din link-ul al doilea mi-am luat eu crash bar pentru Drifterele de 800 si 1500 si un Shadow de 600. Sunt absolut ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Decembrie 9, 2017 Share Postat Decembrie 9, 2017 Filtru K&N, nou, pt VN800. 150 lei + transport. PM sau 0724353406. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Decembrie 24, 2017 Share Postat Decembrie 24, 2017 Sa solo - taiat una originala si retapitat. Sistemul de prindere este format din `` ghearele `` existente pe vechea sa, pe care le-am repozitionat a.i. sa se potriveasca cu pozitia originala de pe aripa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Decembrie 25, 2017 Share Postat Decembrie 25, 2017 arata bine.felicitari.tu ai facut-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Decembrie 25, 2017 Share Postat Decembrie 25, 2017 Nuuu, l-am gasit pe forum; e din TM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Decembrie 27, 2017 Share Postat Decembrie 27, 2017 oare cum sa iau legarura cu el?as vrea sa imi tranform si eu saua.adica sa modific,sa fie mai mare/lata/moale locul pasager.e prea ingusta si e si tare cel original.la drumuri mai lungi nu e ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Decembrie 27, 2017 Share Postat Decembrie 27, 2017 Trimis numar pe telefonul pe care-l ai afisat..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Decembrie 27, 2017 Share Postat Decembrie 27, 2017 am vorbit cu el.urmeaza sa fac niste poze,ii trimit sa vada ce si cum,sa discutam ,si il executa.mersi de numerele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Decembrie 29, 2017 Share Postat Decembrie 29, 2017 Mie imi par coveruri pentru tuburile furcii...si cred ca asta si sunt. » Post actualizat in 29 Dec 2017 20:57 Ar trebui sa fue doua perechi.una se mobteaza intre juguri si ceakalta sub jugul inferior. Spor ka treaba. » Post actualizat in 29 Dec 2017 20:59 Sa fie doua perechi. Una se monteaza intre juguri si cealalta sub jugul inferior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Decembrie 29, 2017 Share Postat Decembrie 29, 2017 Va salut domnilor, Am nevoie de valva asta. De unde pot sa fac rost SH? Sau noua... Se numeste valve assembly reed si are codul 12021 - 1102. Multumesc frumos, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Decembrie 30, 2017 Share Postat Decembrie 30, 2017 Clar de la o firma de piese moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Decembrie 31, 2017 Share Postat Decembrie 31, 2017 ...gasit. Sub valva se gaseste un orificiu, care la mine, este obturat de depuneri. Net-ul zice ca prin acea valva ( si prin acel orificiu ) ajunge aer proaspat in evacuare, pentru a permite arderea completa a gazelor. Intrebare: Unde este capatul celalalt? Sper ca nu trebuie sa dau jos tobele....... Multumesc frumos, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Decembrie 31, 2017 Share Postat Decembrie 31, 2017 Va salut domnilor, Am nevoie de valva asta. De unde pot sa fac rost SH? Sau noua... Se numeste valve assembly reed si are codul 12021 - 1102. Multumesc frumos, deci 2 cilindrii...2 valve.. intrebare: ce simptome avea motorul inainte sa dai de problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Ianuarie 1, 2018 Share Postat Ianuarie 1, 2018 Ceau si La multi ani ( la toti ), Nimic.....Motorul e la iernat, conform celor care-au scris cartea tehnica. Tot astia spun ca e bine sa verifici jocul la supape la un anumit interval de kilometri.......deci: M-am apucat sa verific jocul la valve; la scoaterea capacului de la cilindrul 2 ( a se citi manevre repetate de stg/ dreapta/ rotiri/ aranjat furtune).......am scapat valva in spate, fara sa stiu si...fara sa stiu ca exista asa ceva. La indepartarea capacului de la cilindrul 1, mi-am dat seama ca lipseste ceva la cil.2......Cum sunt al 3-lea proprietar..am banuit ca nu o aveam din start. Deci dat search pe net ca sa aflu ce si cum..... A 2-a zi, m-am uitat in zona de sub capace.....ambele erau la fel de curate si m-am gandit ca poate a existat si am scapat-o in spatiul de la lantul de distributie. Acolo nu era...., in schimb am gasit-o in zona din apropierea telescopului, mai spre dreapta, neagra fiind nu am sesizat-o din prima. Am antrenat-o - afara - odata cu manevrele capacului. Cautand pe net am aflat ca multi anuleaza functionalitatea lor ( a valvelor ) prin eliminarea sistemului de recirculare a gazelor (nearse, echivalentul EGR de la masini ). Nu am gasit motivatii ( clare ) asupra interventiei , dar parca nu as baga gaze ( zgura/ cenusa ) inapoi in camera de ardere......deci ma bate un gand. La masina am facut-o.......dar pentru a proteja turbina am pus-o inapoi. Multumesc, PS Sunt posesor de A doar de un an si cam tot ce invat provine de pe net ( + prezentul forum + cel USA ) Am in plan sa montez un senzor de temperatura in circuitul de racire ( facut deja ) si unul de presiune de ulei ( montez un `` T`` in locul senzorului de presiune ). Am si senzori, am si ceasurile ( de 52 mm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.