birau1982 Postat Iulie 14, 2017 Share Postat Iulie 14, 2017 Salut, Vreau sa schimb si eu uleiul la un Vulcan S, ce sa aleg intre Motul 7100 si Bel-Ray FS? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
birau1982 Postat Iulie 14, 2017 Share Postat Iulie 14, 2017 Multumesc de raspuns. O sa-l iau de la service-ul unde o sa fac schimbul. Cred ca amandoua marcile sunt OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Iulie 18, 2017 Share Postat Iulie 18, 2017 (editat) Salutari oameni buni, Vreo sansa sa aiba cineva un motor de Kawasaki VN 750 in stare ok de functionare (fara batai,scurgeri de ulei si cu incarcare functionala) de vanzare? Al meu a murit si reparatia costa in jurul a 500 de euro... Astept oferte! Multam fain! Editat Iulie 18, 2017 de Pleata-in-vant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Iulie 23, 2017 Share Postat Iulie 23, 2017 Va salut domnilor, Prima experienta in afara TM ( Tm - Buzias - Caransebes - Teregova; 140 km ). Intrebari: a) Consumul de 4,1 - 4,5 e normal ( masurat de 2x ), sau am calculat gresit de 2x ? Viteza: 90 ( 100 - 110 la depasit tiruri ) in afara si 60 in localitati; am si windshield Exista un model de sa care sa fie mai comoda deca cea stock. La cea stock pot sa-i fac ceva? Daca da, ce si unde? Merg singur si asa o sa fie. c) Coarnele drepte ( gen Suzuki VZ 800 ) imbunatatesc pozitia daca am sa stock? Multumesc frumos, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iulie 23, 2017 Share Postat Iulie 23, 2017 Despre consum îți pot spune că, la vitezele date, așa ar trebui sa fie, iar despre sa, îți recomand Mustang, recomandata și mie de alții. E destul de scumpa, dar face fiecare leu. Am incercat și cu extra burete la unul din marii specialiști ai forumului, Darian, s-a simțit o oarecare îmbunătățire, dar intr-o zi mi-a ieșit un bilet bun la pariuri și m-am hotărât să-mi iau Mustang. Am făcut 950 de kilometri într-o zi și nu mi-a mai amorțit fundul, nici mie și nici pasagerului, asta că să-ți faci o idee despre Mustang. Despre drag-bar, vei avea o poziție mai sportiva, adică vei sta puțin mai aplecat în față, nici intr-un caz mai relaxata. Daca vrei relaxare, pune-ti sissy-bar. Depinde doar de ceea ce vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Despre consum îți pot spune că, la vitezele date, așa ar trebui sa fie, iar despre sa, îți recomand Mustang, recomandata și mie de alții. E destul de scumpa, dar face fiecare leu. Am incercat și cu extra burete la unul din marii specialiști ai forumului, Darian, s-a simțit o oarecare îmbunătățire, dar intr-o zi mi-a ieșit un bilet bun la pariuri și m-am hotărât să-mi iau Mustang. Am făcut 950 de kilometri într-o zi și nu mi-a mai amorțit fundul, nici mie și nici pasagerului, asta că să-ți faci o idee despre Mustang. Despre drag-bar, vei avea o poziție mai sportiva, adică vei sta puțin mai aplecat în față, nici intr-un caz mai relaxata. Daca vrei relaxare, pune-ti sissy-bar. Depinde doar de ceea ce vrei tu. Multumesc. O sa incerc in Tm o varianta copy-paste a Mustang-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 VN-ul unui prieten.... DE vanzare in sectiunea de bursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noto Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Salutare! Are careva o recomandare de tankbag pentru un VN900C din 2007? Ceva care sa se pupe sigur cu forma rezervorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 3, 2017 Share Postat Septembrie 3, 2017 salut, caut un sissybar complet,pt un vn800 an 1998.ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BAAL666 Postat Septembrie 25, 2017 Share Postat Septembrie 25, 2017 Salutare! Azi am schimbat in premiera uleiul vulcanului meu de 800 și am desfăcut și șurubul ce ascunde filtrul intern de ulei. Acolo am găsit span și bucățele mici de plastic. Poza este de ajuns, zic. Nu am descoperit eu America, dar poate sunt și alții ca mine care nu știau de existența acelui filtru. Asfalt uscat! Multumim pentru info Bogdan. Acum 1 sapt. am facut si eu operatiunea descrisa de tine (Oil Screen - clean). Si la mine au fost mici particule metalice, dar mai putin decat apare in poza ta. Sita de alama la mine era putin deformata si a trebuit sa ii redau forma cilindrica. Operatiune foarte simpla si rapida, in manualul service este recomandata la 10k. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Buna seara, Si-a montat careva becuri ( H4) LED comandate din China? Daca da, sunt Ok? Ce model? Ma bate-un gand..... Multumesc, Nelu C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanAdo Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Multumim pentru info Bogdan. Acum 1 sapt. am facut si eu operatiunea descrisa de tine (Oil Screen - clean). Si la mine au fost mici particule metalice, dar mai putin decat apare in poza ta. Sita de alama la mine era putin deformata si a trebuit sa ii redau forma cilindrica. Operatiune foarte simpla si rapida, in manualul service este recomandata la 10k. Cu placere! Asfalt uscat si sezon cat mai lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Autumn Drifter... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rozsos.antonio Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Superb agregat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Octombrie 1, 2017 Share Postat Octombrie 1, 2017 Salutare stimați deținători de VN 800. Daca nu știți ce cadou de Craciun sa le faceți metalicelor voastre "iubite", aflați că am hotărât să mă despart, la sfârșitul sezonului, de actualul eșapament: Vance & Hines Crusers. Fotografiile sunt de astăzi, și, după cum puteți observa, arata 9 din 10, fiind doar puțin "sifonate" in partea de jos, undeva dedesubt, in urma unei întâlniri inopinate cu asfaltul. Prețul este de 250 €. Poate fi văzut\auzit in Buzău, prețul incluzând și DB killer-urile montate pe el in acest moment. Pt cei interesați, mă puteți contacta aici sau la numărul 0765252569. Daca vreți să mai citiți care ceva despre el sau să vedeți cât e unul nou la noi in tara: https://moto-gear.ro/tobe-vance-hines-vn800-95-04-produs-24827 » Post actualizat in 19 Oct 2017 08:33 Scot spre vânzare sistemul complet de admisie aer pentru Vulcan 800, filtrul fiind KN. Preț, 100 de €. » Post actualizat in 21 Oct 2017 13:36 Tobele au ajuns la malul marii, rămâne filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduta_vlad Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Singura metoda este prin incercari, apoi test ride. Daca ai avea si un service unde sa mergi sa-ti verifice AFR-ul ar fi perfect, dar la noi nu prea ..... Vezi cu care jicler trage mai bine si cursiv, fara hopuri/intreruperi, pe toata plaja de acceleratie. Bujia sa fie caramizie, nu alba sau neagra. Pilot jet nu ai in set, doar main jet ? Eu mi-am pus main jet-ul de 170 (stock este 135), pilot jet-ul de 52 (stock este 48), acul conic, de la pistonas este cel stock, fara reglaje, esapamentele sunt Silver Tail, cu amortizoare in ele, iar filtrul de aer este deschis, KN. Salutare, cate ture i-ai dat la carburator? Am cam aceleasi reglaje, doar ca din neatentie am comandat pilot de 50 si pana la sfertul acceleratiei mi se cam ingatuie cand e rece. Eu am 3.5 ture, trage de rupe dar imi cam si consuma intre 10-12. Am impresia ca am amestecul prea bogat ca imi si miroase a benzina. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amnesia90 Postat Noiembrie 24, 2017 Share Postat Noiembrie 24, 2017 Salutare vulcanisti si bine v-am gasit, Eu mi-s Alex, sunt din Cluj si de vreo 2 saptamani am devenit si eu proprietar de Vulcan (VN800A din 1995) iar cu putin noroc, din primavara o sa fiu si posesor de carnet. Are patruj de mii de km (dupa ceas, care momentan nu merge - urmeaza sa verific cablul de kilometraj si daca ala e in regula, o sa caut un melc de schimb. Daca aveti vreo indicatie in directia asta, sunt numai urechi) si din ce-au zis altii mai experimentati, motorul suna bine (din ce-am auzit eu cu urechea mea de incepator, suna a visele mele din ultimii 10 ani). Ca modificari de inceput, as vrea sa-i pun un crash-bar ca mi-e cel mai groaza de prima cazatura (mai mult pentru ea decat pentru mine) si ulterior un sissy bar si niste genti. Daca aveti recomandari in directia asta, orice sfat e bine-venit. Cu mult entuziasm, atasez cateva poze cu gagica (statice dar si in mers ca nu m-am putut abtine). Sper sa mearga linkurile. O seara cat mai faina, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 Bine ai venit in randul "vulcanologilor". Îl ai pe Ștefan, Old School Rider aici pe forum, tot cu Vulcan 800 A, ia legătura cu el, îți poate da o mulțime de sfaturi bune și îți poate spune cate ceva și despre problemele care pot apărea la acest model. Spor la învățat pentru obținerea carnetului! » Post actualizat in 26 Nov 2017 15:56 Ștefan fiind tot clujean de-al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 28, 2017 Share Postat Noiembrie 28, 2017 Salutare vulcanisti si bine v-am gasit, Eu mi-s Alex, sunt din Cluj si de vreo 2 saptamani am devenit si eu proprietar de Vulcan (VN800A din 1995) iar cu putin noroc, din primavara o sa fiu si posesor de carnet. Are patruj de mii de km (dupa ceas, care momentan nu merge - urmeaza sa verific cablul de kilometraj si daca ala e in regula, o sa caut un melc de schimb. Daca aveti vreo indicatie in directia asta, sunt numai urechi) si din ce-au zis altii mai experimentati, motorul suna bine (din ce-am auzit eu cu urechea mea de incepator, suna a visele mele din ultimii 10 ani). Ca modificari de inceput, as vrea sa-i pun un crash-bar ca mi-e cel mai groaza de prima cazatura (mai mult pentru ea decat pentru mine) si ulterior un sissy bar si niste genti. Daca aveti recomandari in directia asta, orice sfat e bine-venit. Cu mult entuziasm, atasez cateva poze cu gagica (statice dar si in mers ca nu m-am putut abtine). Sper sa mearga linkurile. O seara cat mai faina, Alex de unde din Cluj domle? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amnesia90 Postat Noiembrie 28, 2017 Share Postat Noiembrie 28, 2017 de unde din Cluj domle? de bastina din Manastur, crescut pe langa gara si mutat intr-un moment tip "noaptea mintii" catre Baciu. pozele cu mobra-s de pe langa Cluj, unde-am parcat-o peste iarna, intr-un garaj. legat de mobra, as avea cateva intrebari. am fost week-end-ul trecut si am desfacut carburatorul si l-am curatat (era negru bine, desi mergea ok, aparent. n-am umblat la reglaje si plutitorul nici nu l-am scos de-acolo defel). i-am gasit cateva bube: 1. filtru de aer plin de benzina, deci cred ca ar trebui sa-l schimb. aveti recomandari in directia asta? 2. cablul de kilometraj rupt. problema n-ar fi cu schimbatul daca n-ar fi dus surubul care strange cablul in roata spate. vreo solutie ingenioasa de desfacut surubul ala? 3. cablul de ambreiaj nu are in capatul ce intra in maneta un cilindru mic turnat peste cablu, care sa se prinda in locasul respectiv, ci - pare-mi-se - o improvizatie ciudata (o biluta tinuta cumva de o saiba - don't ask) care face cumva maneta sa taie cablul. oare piesa de mai jos ar fi un inlocuitor bun, ca sa nu schimb tot cablul? 4. cred ca intrerupatorul/senzorul de la frana spate, pentru stop, nu functioneaza. am inteles ca ar fi destul de comuna problema si ca e zona in care intra mizerie destul de usor. ati mai patit careva? o seara faina, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Noiembrie 29, 2017 Share Postat Noiembrie 29, 2017 (editat) Salut! pot sa-ti raspund la punctele 1 si 4, dupa cum urmeaza: 1. Da, ar trebui sa-l schimbi, dar cand o sa faci schimbul de ulei. In mod normal ar trebui sa aibe ulei nu benzina, deci vezi daca ai vreo problema in sensul asta. Unul stock e ok, ca vad ca nu ai evacuari custom, 4. Am patit si eu cu contactul acela. Solutia mea: am intarit putin arcul care il actioneaza si am dat cu spray de contacte. In plus, il verific periodic. Prin intarit arcul, vreau sa zic ca am taiat o spira si jumatate iar din cealalta jumatate am facut "carligul" care se agata de contact. Doar ca masura de precautie, cand franez cu spatele si nu e necesar sa franez si cu fata, actionez totusi putin si fata cat sa se aprinda stopul. Sunt 100 % sigur de contactul de pe frana-fata, asa ca nu imi fac probleme ca nu se aprinde stop-ul. Succes! PS: Sa stapanesti sanatos, jucaria. E foarte misto si fiabila. Eu am trecut la clasa mare, dar tot ma mai dau cu VN-ul prin oras. Editat Noiembrie 29, 2017 de The_Sin_Eater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 29, 2017 Share Postat Noiembrie 29, 2017 de bastina din Manastur, crescut pe langa gara si mutat intr-un moment tip "noaptea mintii" catre Baciu. pozele cu mobra-s de pe langa Cluj, unde-am parcat-o peste iarna, intr-un garaj. legat de mobra, as avea cateva intrebari. am fost week-end-ul trecut si am desfacut carburatorul si l-am curatat (era negru bine, desi mergea ok, aparent. n-am umblat la reglaje si plutitorul nici nu l-am scos de-acolo defel). i-am gasit cateva bube: 1. filtru de aer plin de benzina, deci cred ca ar trebui sa-l schimb. aveti recomandari in directia asta? 2. cablul de kilometraj rupt. problema n-ar fi cu schimbatul daca n-ar fi dus surubul care strange cablul in roata spate. vreo solutie ingenioasa de desfacut surubul ala? 3. cablul de ambreiaj nu are in capatul ce intra in maneta un cilindru mic turnat peste cablu, care sa se prinda in locasul respectiv, ci - pare-mi-se - o improvizatie ciudata (o biluta tinuta cumva de o saiba - don't ask) care face cumva maneta sa taie cablul. oare piesa de mai jos ar fi un inlocuitor bun, ca sa nu schimb tot cablul? 4. cred ca intrerupatorul/senzorul de la frana spate, pentru stop, nu functioneaza. am inteles ca ar fi destul de comuna problema si ca e zona in care intra mizerie destul de usor. ati mai patit careva? o seara faina, Alex daca vrei te pot ajuta cu carburatorul.desfacem tot,curatam,reglam.pt ca nu e normal sa ai in filtru de aer benzina. si te mai pot ajuta cu partea electrica.orice,orice motocicleta.la calculator nu ma bag,pt ca nu am tester.si bine inteles,pt cateva beri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 Buna ziua As vrea sa refac crash bar-ul la un VN1500 classic din inox. A mai incercat cineva? un cost estimativ... O recomandare de atelier... Salut. Da un telefon la Evil Chop. Ii gasesti si pe Fb. O sa-ti spuna daca iti pot face si cam cat ar costa. Ca info: eu am vorbit cu ei, si un crash bar pentru VTX mi-l fac cam la 750 lei. Totul din inox. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 https://www.ebay.co.uk/itm/KAWASAKI-VN1500-VULCAN-NOMAD-CHROME-HIGHWAY-CRASH-BAR-ENGINE-PROTECTOR-GUARD-BAR/132361706219?epid=27007124541&hash=item1ed15f5aeb:g:pmkAAOSwGyFZ4BnO https://www.ebay.co.uk/itm/KAWASAKI-VN1500-VULCAN-CLASSIC-BULL-CRASH-BAR-ENGINE-GUARD/152762826284?hash=item23915fbe2c:i:152762826284 De la belgianul din link-ul al doilea mi-am luat eu crash bar pentru Drifterele de 800 si 1500 si un Shadow de 600. Sunt absolut ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Decembrie 9, 2017 Share Postat Decembrie 9, 2017 Filtru K&N, nou, pt VN800. 150 lei + transport. PM sau 0724353406. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.