robert bk350 Postat Decembrie 25, 2017 Share Postat Decembrie 25, 2017 arata bine.felicitari.tu ai facut-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Decembrie 25, 2017 Share Postat Decembrie 25, 2017 Nuuu, l-am gasit pe forum; e din TM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Decembrie 27, 2017 Share Postat Decembrie 27, 2017 oare cum sa iau legarura cu el?as vrea sa imi tranform si eu saua.adica sa modific,sa fie mai mare/lata/moale locul pasager.e prea ingusta si e si tare cel original.la drumuri mai lungi nu e ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Decembrie 27, 2017 Share Postat Decembrie 27, 2017 Trimis numar pe telefonul pe care-l ai afisat..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Decembrie 27, 2017 Share Postat Decembrie 27, 2017 am vorbit cu el.urmeaza sa fac niste poze,ii trimit sa vada ce si cum,sa discutam ,si il executa.mersi de numerele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Decembrie 29, 2017 Share Postat Decembrie 29, 2017 Mie imi par coveruri pentru tuburile furcii...si cred ca asta si sunt. » Post actualizat in 29 Dec 2017 20:57 Ar trebui sa fue doua perechi.una se mobteaza intre juguri si ceakalta sub jugul inferior. Spor ka treaba. » Post actualizat in 29 Dec 2017 20:59 Sa fie doua perechi. Una se monteaza intre juguri si cealalta sub jugul inferior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Decembrie 29, 2017 Share Postat Decembrie 29, 2017 Va salut domnilor, Am nevoie de valva asta. De unde pot sa fac rost SH? Sau noua... Se numeste valve assembly reed si are codul 12021 - 1102. Multumesc frumos, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Decembrie 30, 2017 Share Postat Decembrie 30, 2017 Clar de la o firma de piese moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Decembrie 31, 2017 Share Postat Decembrie 31, 2017 ...gasit. Sub valva se gaseste un orificiu, care la mine, este obturat de depuneri. Net-ul zice ca prin acea valva ( si prin acel orificiu ) ajunge aer proaspat in evacuare, pentru a permite arderea completa a gazelor. Intrebare: Unde este capatul celalalt? Sper ca nu trebuie sa dau jos tobele....... Multumesc frumos, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Decembrie 31, 2017 Share Postat Decembrie 31, 2017 Va salut domnilor, Am nevoie de valva asta. De unde pot sa fac rost SH? Sau noua... Se numeste valve assembly reed si are codul 12021 - 1102. Multumesc frumos, deci 2 cilindrii...2 valve.. intrebare: ce simptome avea motorul inainte sa dai de problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Ianuarie 1, 2018 Share Postat Ianuarie 1, 2018 Ceau si La multi ani ( la toti ), Nimic.....Motorul e la iernat, conform celor care-au scris cartea tehnica. Tot astia spun ca e bine sa verifici jocul la supape la un anumit interval de kilometri.......deci: M-am apucat sa verific jocul la valve; la scoaterea capacului de la cilindrul 2 ( a se citi manevre repetate de stg/ dreapta/ rotiri/ aranjat furtune).......am scapat valva in spate, fara sa stiu si...fara sa stiu ca exista asa ceva. La indepartarea capacului de la cilindrul 1, mi-am dat seama ca lipseste ceva la cil.2......Cum sunt al 3-lea proprietar..am banuit ca nu o aveam din start. Deci dat search pe net ca sa aflu ce si cum..... A 2-a zi, m-am uitat in zona de sub capace.....ambele erau la fel de curate si m-am gandit ca poate a existat si am scapat-o in spatiul de la lantul de distributie. Acolo nu era...., in schimb am gasit-o in zona din apropierea telescopului, mai spre dreapta, neagra fiind nu am sesizat-o din prima. Am antrenat-o - afara - odata cu manevrele capacului. Cautand pe net am aflat ca multi anuleaza functionalitatea lor ( a valvelor ) prin eliminarea sistemului de recirculare a gazelor (nearse, echivalentul EGR de la masini ). Nu am gasit motivatii ( clare ) asupra interventiei , dar parca nu as baga gaze ( zgura/ cenusa ) inapoi in camera de ardere......deci ma bate un gand. La masina am facut-o.......dar pentru a proteja turbina am pus-o inapoi. Multumesc, PS Sunt posesor de A doar de un an si cam tot ce invat provine de pe net ( + prezentul forum + cel USA ) Am in plan sa montez un senzor de temperatura in circuitul de racire ( facut deja ) si unul de presiune de ulei ( montez un `` T`` in locul senzorului de presiune ). Am si senzori, am si ceasurile ( de 52 mm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Ianuarie 4, 2018 Share Postat Ianuarie 4, 2018 Ceau si La multi ani ( la toti ), Nimic.....Motorul e la iernat, conform celor care-au scris cartea tehnica. Tot astia spun ca e bine sa verifici jocul la supape la un anumit interval de kilometri.......deci: M-am apucat sa verific jocul la valve; la scoaterea capacului de la cilindrul 2 ( a se citi manevre repetate de stg/ dreapta/ rotiri/ aranjat furtune).......am scapat valva in spate, fara sa stiu si...fara sa stiu ca exista asa ceva. La indepartarea capacului de la cilindrul 1, mi-am dat seama ca lipseste ceva la cil.2......Cum sunt al 3-lea proprietar..am banuit ca nu o aveam din start. Deci dat search pe net ca sa aflu ce si cum..... A 2-a zi, m-am uitat in zona de sub capace.....ambele erau la fel de curate si m-am gandit ca poate a existat si am scapat-o in spatiul de la lantul de distributie. Acolo nu era...., in schimb am gasit-o in zona din apropierea telescopului, mai spre dreapta, neagra fiind nu am sesizat-o din prima. Am antrenat-o - afara - odata cu manevrele capacului. Cautand pe net am aflat ca multi anuleaza functionalitatea lor ( a valvelor ) prin eliminarea sistemului de recirculare a gazelor (nearse, echivalentul EGR de la masini ). Nu am gasit motivatii ( clare ) asupra interventiei , dar parca nu as baga gaze ( zgura/ cenusa ) inapoi in camera de ardere......deci ma bate un gand. La masina am facut-o.......dar pentru a proteja turbina am pus-o inapoi. Multumesc, PS Sunt posesor de A doar de un an si cam tot ce invat provine de pe net ( + prezentul forum + cel USA ) Am in plan sa montez un senzor de temperatura in circuitul de racire ( facut deja ) si unul de presiune de ulei ( montez un `` T`` in locul senzorului de presiune ). Am si senzori, am si ceasurile ( de 52 mm) Hello, Cu sau fara acele supape (reed valve), nu introduci gaze nearse inapoi in motor. Acestea sunt supape de sens, care permit trecerea aerului proaspat (oxigen) din filtrul de aer, prin "vacuum switch valve" (care se deschide cand e motorul pornit, prin vacuum), mai departe prin aceste reed valves, in esapament. Aici are loc arderea gazelor nearse. Motivele pt care am eliminat si eu acest sistem sunt : o temperatura mai scazuta a esapamentului (nemaiavand loc arderea gazelor) si un aspect mai "curat" al motorului fara "vacuum switch valve". In plus, ai si un motiv pt a mai "lucra" ceva pe la motor .... (daca nu cumva e cel mai important motiv ... ) Marcel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 4, 2018 Share Postat Ianuarie 4, 2018 si cum se anuleaza acel " reed valve " ? trebuie sa astupi ceva? ca de scos le scoti,dar ramai cu un orificiu.si mai vreau sa stiu,ca, ce sunt "gazele nearse"? ce cauta gazele astea acolo sus in chiuloasa,unde reglezi supapele? ce este EGR? ce face EGR-ul? si ce face " reed valve " ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Ianuarie 6, 2018 Share Postat Ianuarie 6, 2018 Hello, Cu sau fara acele supape (reed valve), nu introduci gaze nearse inapoi in motor. Acestea sunt supape de sens, care permit trecerea aerului proaspat (oxigen) din filtrul de aer, prin "vacuum switch valve" (care se deschide cand e motorul pornit, prin vacuum), mai departe prin aceste reed valves, in esapament. Aici are loc arderea gazelor nearse. Motivele pt care am eliminat si eu acest sistem sunt : o temperatura mai scazuta a esapamentului (nemaiavand loc arderea gazelor) si un aspect mai "curat" al motorului fara "vacuum switch valve". In plus, ai si un motiv pt a mai "lucra" ceva pe la motor .... (daca nu cumva e cel mai important motiv ... ) Marcel Ceau, Corect!!! Am inteles, insa am scris aiurea: Sistemul de la motor ( after burner / EPA ) nu face decat sa bage aer curat ( via filtru - EPA - reed valves ) direct in tobe ca sa arda amestecul nears, eliminat prin supapele de evacuare.Deci, daca sunt ( si daca sint .nu e reglat bine amestecul?), are loc aprinderea lor, daca nu,,,nu. La masini, EGR-ul introduce ( o parte din ) gazele nearse ( impreuna cu aerul ) in ....galeria de admisie! Ambele au rol de control ( micsorare ) a noxelor, aici. Zic asta pt ca EGR mai are si alte sarcini - la masini - altele decat controlul emisiilor. Si corect ( din nou), ma relaxez....; evident nestiinta ( cazul pierderii reed valve-ei ) duce si la situatii de stress . Multumesc, » Post actualizat in 06 Jan 2018 12:04 si cum se anuleaza acel " reed valve " ? trebuie sa astupi ceva? ca de scos le scoti,dar ramai cu un orificiu.si mai vreau sa stiu,ca, ce sunt "gazele nearse"? ce cauta gazele astea acolo sus in chiuloasa,unde reglezi supapele? ce este EGR? ce face EGR-ul? si ce face " reed valve " ? O sa fiu scurt, sa evit descrieri care poate ajung sa fie scrise neatent ( cum am facut mai sus ) sau gresit intelese: Cauta pe net: a) site-ul lui Russian Wolf si citeste-l introdu `` VN 800 valve adjustment `` pe youtube si urmareste c) introdu ``VN 800 EPA removal `` pe youtube si urmareste O sa-ti raspunda la intrebarile de mai sus, mai putin EGR, care nu tine de VN 800. ``Reed valve`` nu e decat o simpla supapa/ valva de sens, aici, prevazuta cu membrana. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 6, 2018 Share Postat Ianuarie 6, 2018 sper sa nu te superi,dar nu ma pot abtine sa nu scriu pe scurt o treaba.da-te cu motoru,daca iti place.fa experimente mecanice pe motorul tau cu valvele,si gazele nearse.dar sa nu le zici la nimeni rezultatele.mecanica ,sunt pentru mecanici. nu pentru cei, care citesc forumuri de pe alte site-uri,si alte limbi,si le da credibilitate maxima. forumurile nu sunt carti tehnice,din care sa inveti.poate sunt exceptii de la mecanici adevarati.dar cum vad,tu ai scris altceva,dacat ce ai citit (de pe alte forumuri),si asta e pentru ca nu ai inteles nimic.sau nu au scri ei bine. inca o data,sper ca nu te superi. nu de rautate,dar poate induci in eroare pe alti motociclisti.in principiu REED VALVE,EPA si EGR sunt 3 chestii diferite total. ai amestecat gazele nearse cu gazele de carter.gazele de carter se formeaza sub pistoane (sa in telegi si tu).ca cat e mai uzat motorul,cu atat ai gaze carter mai mare.aceste gaze sunt reintroduse in carburator (prin valve si epa si filtru aer,etc..) ca sa fie arse. intrebare: filtrul tau aer,e curat? uleios? ai negreala in carburator ( pe pereti)? poti sa renunti la EPA, dar reed valve-ul lasa-l la locul lui.EGR gasesti pe masini turbo diesel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Ianuarie 6, 2018 Share Postat Ianuarie 6, 2018 sper sa nu te superi,dar nu ma pot abtine sa nu scriu pe scurt o treaba.da-te cu motoru,daca iti place.fa experimente mecanice pe motorul tau cu valvele,si gazele nearse.dar sa nu le zici la nimeni rezultatele.mecanica ,sunt pentru mecanici. nu pentru cei, care citesc forumuri de pe alte site-uri,si alte limbi,si le da credibilitate maxima. forumurile nu sunt carti tehnice,din care sa inveti.poate sunt exceptii de la mecanici adevarati.dar cum vad,tu ai scris altceva,dacat ce ai citit (de pe alte forumuri),si asta e pentru ca nu ai inteles nimic.sau nu au scri ei bine. inca o data,sper ca nu te superi. nu de rautate,dar poate induci in eroare pe alti motociclisti.in principiu REED VALVE,EPA si EGR sunt 3 chestii diferite total. ai amestecat gazele nearse cu gazele de carter.gazele de carter se formeaza sub pistoane (sa in telegi si tu).ca cat e mai uzat motorul,cu atat ai gaze carter mai mare.aceste gaze sunt reintroduse in carburator (prin valve si epa si filtru aer,etc..) ca sa fie arse. intrebare: filtrul tau aer,e curat? uleios? ai negreala in carburator ( pe pereti)? poti sa renunti la EPA, dar reed valve-ul lasa-l la locul lui.EGR gasesti pe masini turbo diesel Nu ma supar.... scopul mesajului tau este altul decat cel tehnic. Sper sa-ti fi ajutat la `` relief valve``. Mesajul anterior nu s-a dorit a insemna...``pune mana si citeste `` ci pur si simplu am scris telegrafic; mi-a fost simplu si comod sa fac trimitere la un alt forum sau pe net. Scuze dac-ai inteles asta si/ sau scuze daca stiai (deja ) informatiile respective. Atunci nu inteleg de ce pui intrebari la care stii raspunsul. E vina mea ca nu inteleg. Dar daca nu inteleg, macar sunt dator, din educatie sa respect. Scuze de mesaj , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Ianuarie 7, 2018 Share Postat Ianuarie 7, 2018 (editat) Nu ma supar.... scopul mesajului tau este altul decat cel tehnic. Sper sa-ti fi ajutat la `` relief valve``. Mesajul anterior nu s-a dorit a insemna...``pune mana si citeste `` ci pur si simplu am scris telegrafic; mi-a fost simplu si comod sa fac trimitere la un alt forum sau pe net. Scuze dac-ai inteles asta si/ sau scuze daca stiai (deja ) informatiile respective. Atunci nu inteleg de ce pui intrebari la care stii raspunsul. E vina mea ca nu inteleg. Dar daca nu inteleg, macar sunt dator, din educatie sa respect. Scuze de mesaj , Nu trebuie sa-ti ceri scuze ... pentru asta este forumul, sa punem intrebari si sa discutam civilizat despre problemele pe care le are fiecare, sa invatam din experienta altora. Daca te-ai lamurit, inseamna ca forumul si-a atins obiectivul. Vad ca esti din TM, eu sunt din AR, daca ai drum incoace da-mi de stire sa stam la o poveste despre motoare Marcel Editat Ianuarie 7, 2018 de marcelm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Ianuarie 7, 2018 Share Postat Ianuarie 7, 2018 Sa ne mai dam, daca e tot asa de cald: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Ianuarie 8, 2018 Share Postat Ianuarie 8, 2018 (editat) JUST4TNT => No hai .... ca-i vreme ... Editat Ianuarie 8, 2018 de marcelm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduta_vlad Postat Ianuarie 17, 2018 Share Postat Ianuarie 17, 2018 Salutare baieti si la multi ani! Aveti idee de cat este furtunul care duce de la robinetul rezervorului la carburator? La exterior am masurat vreo 16 mm (5/8 inch), dar ulterior am observat ca se masoara diametrul la interior. Am motocicleta in garaj la distanta si nu prea am acces la ea. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 17, 2018 Share Postat Ianuarie 17, 2018 e furtun cu capete diferite la diametru.si eu am fost interest sa cumpar,dar am renuntat.a pus in filtru benzina ,care are stuturile in trepte la dimensiuni.si acolo tai stutul pa dimesiunea dorita si adaugi furtunele .sper ca intelegi cum zic.am ceva alchimie in sange Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduta_vlad Postat Ianuarie 17, 2018 Share Postat Ianuarie 17, 2018 e furtun cu capete diferite la diametru.si eu am fost interest sa cumpar,dar am renuntat.a pus in filtru benzina ,care are stuturile in trepte la dimensiuni.si acolo tai stutul pa dimesiunea dorita si adaugi furtunele .sper ca intelegi cum zic.am ceva alchimie in sange Mersi, asa citisem si eu pe un forum strain, dar la mine e posibil sa fie un singur furtun cu aceeasi dimensiune de la rezervor pana la carburator. Cred ca a fost modificat cotul ala de plastic care vine la 90 grade din carburator, in care intra furtunul de combustibil. Am gasit o poza cu carburatorul meu desfacut si acolo pare ca capatul dinspre carburator este identic cu cel dinspre rezervor(este furtunul cu arcul). O sa las si link catre o poza cu crbul meu. Mersi! https://lh3.googleusercontent.com/dVYEnCb-ovVcjtf2WFKVwwxTPB7W-HRH73eITwWpS2Nw1JLxaarp1uba0rZtwGYDlpJI1NjPwems65y8MnJ8m7ei19_7ngiIyv-0zuzwNMQ3g32bNMfo7q8MlGLjJdMIFdUVxJkatbP-ifGBewX4H8ASHl3_CX4cy8DcgEkPsGG2lrddP7NSgDQ84o0d9UCOROrqz-iQGr8ZfE5gwDID5rCR-A3uE81CcF0ZKCXApspoNbtQ5T0DZhnGJ7T_VvkmyT92RRgwdnY0y48oO75IkdWitj1V0fGFeWqfLrn5vow9mQSFxOmo6347npCZq8Dj272QZVqL3thaGhPRxcpNzEXug1KCUSd0-sItsPl0sWMgAHgSMSdOkiZFj1L63QWBc-P2XNJ_3hsDoWQTKfBOqNuwPcxNsbRXMI0jzYRwzrTgAehBc8ioiyguHZbr-AQCm1IHNIl2u7o0Z0UD30LzCFHPsw-c0w1hWvvV2NA3KIq2SAp-myIXVYkWXK4-MOQSHD6hqK4PCQzu85jj5WzH_9xEW0Z4q5tMdKTvUdpWBRdZ14BhINwEMaS_ifLKxq8wh4NUyC0xiGnSUB0IxUS7tqvLkwzlznwV8JLnINgw=w414-h551-no » Post actualizat in 17 Jan 2018 13:48 Mentionez ca furtunul meu este in stare buna. O sa ii pun rezervor de sportster si vreau sa stiu ce dimensiune trebuie sa aiba reductia( de la 1/4" la dimensiunea furtunului astuia). Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 18, 2018 Share Postat Ianuarie 18, 2018 daca vrei..iti masor pe maine stutul de la robinet,si cel de pe carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduta_vlad Postat Ianuarie 19, 2018 Share Postat Ianuarie 19, 2018 daca vrei..iti masor pe maine stutul de la robinet,si cel de pe carburator. Daca iti este la indemana, chiar te rog. Altfel nu are rost. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Martie 6, 2018 Share Postat Martie 6, 2018 Salut! Poti sa suni la Metric Motion sa-i intrebi de parbriz. Trebuie sa le spui si dimensiunea. Ai exemple pe net cum se masoara. Sau intri pe site la Louis si sus la "my bike" spui ce motocicleta ai. Apoi apesi "products and datasheet" si vezi ce produse iti da pentru motocicleta ta. Uite asa: https://www.louis-moto.co.uk/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/kawasaki-vn-1500-classic/vnt50d/0713?bikes=0713 La "add-on parts", gasesti asta: https://www.louis-moto.co.uk/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/kawasaki-vn-1500-classic/vnt50d/0713?bikes=0713&page=1&rubric_id=4#article_list Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.