robert bk350 Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 am rezolvat saua pasagera .l-am facut mai lat. la VN-ul meu. ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grosuioan35 Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 Super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 Va salut, Se da una bucata Vn 800 [ identic cu cel din imaginile din topicul de mai sus), la care doresc sa instalez lumini auxiliare. Cautat pe schema, gasit ce trebuie, insa nu dau de ele. Initial am crezut ca da, in persoana celor 2 conectori din poze care sunt by-pass-ati de catre cate-un ``link``. Fiecare conector are 2 fire a caror culoare nu corespunde cu cea din schema. Verificat cu multimetru si nu exista tensiune in nicio varianta de comanda {contact+ pozitie+ faza scurta/ lunga). Daca la unul [doar la unul ) din cei 2 conectori iau by-pass- ul demarorul nu mai porneste. Nu vreau sa modific/ adaug releu, vreau sa ma folosesc de conectorii din schema. Intrebare: - ce sunt cei 2 conectori? - unde gasesc cablajul din schema Multumesc anticipat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Februarie 15, 2019 Share Postat Februarie 15, 2019 Le-am gasit in far! Ramane deschisa intrebarea cu privire la cei 2 asa-zisi conectori din poza. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 18, 2019 Share Postat Februarie 18, 2019 La 15.02.2019 la 18:11, IoanCara a spus: Le-am gasit in far! Ramane deschisa intrebarea cu privire la cei 2 asa-zisi conectori din poza. Merci. alea sunt diode,pt junction box. pt protectiile alea: sa nu poti porni cand e in viteza,dar daca tragi ambreajul..porneste. sau daca e lasat standerul lateral,iar nu porneste,samd…. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grosuioan35 Postat Februarie 18, 2019 Share Postat Februarie 18, 2019 Si pe mine ma intereseaza unde cuplezi farurile suplimentare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 18, 2019 Share Postat Februarie 18, 2019 Acum 2 ore, grosuioan35 a spus: Si pe mine ma intereseaza unde cuplezi farurile suplimentare trebuie facut totusi o instalati electrica pt faruri suplimentare/aditionale.trebuie un intrerupator la ghidon,si bine inteles ...becuri cu led.daca mergi subturat mult timp,nu face fata alternatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grosuioan35 Postat Februarie 18, 2019 Share Postat Februarie 18, 2019 Aha am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 27, 2019 Share Postat Februarie 27, 2019 Acum 5 ore, Latomeru a spus: Numai plecați p-aci... da' ce-au bre uameni motoarele stoc? stoc. VLADIVOSTOK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grosuioan35 Postat Februarie 27, 2019 Share Postat Februarie 27, 2019 Nu inteleg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 Bond.. James Bond.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smaz Postat Martie 8, 2019 Share Postat Martie 8, 2019 salut, am o problema cu vulcanu, l-am cumparat ieri, vn 800 din 1998, bag in treapta 1 da sa porneasca de pe loc fara sa turez si cand eliberez de tot ambreiaju moare motoru, l am lasat sa se incalzeasca, la fel, iam dat gaz mai mult, tot asa face, oare unde sa fie problema? is tare stresat:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grosuioan35 Postat Martie 9, 2019 Share Postat Martie 9, 2019 Vezi contactul de la picior sa nu fie stricat sa ramana cuplat, dezleagă si vezi daca mai face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Martie 9, 2019 Share Postat Martie 9, 2019 E foarte posibil sa ai senzorul de cric blocat. Daca a sărit vreo piatra in el și l-ai strambat, chiar și putin, nu-ți mai iese din orificiu, sau îți iese foarte greu. Verifică asta prima oara. Daca nu știi unde este sau cum arata, vezi că e o tijă mica, metalica, pe care o acționează cricul atunci când când îl pui, si care ar trebui să revină pe poziția inițială imediat ce cricul e ridicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smaz Postat Martie 9, 2019 Share Postat Martie 9, 2019 (editat) am rezolvat, era seonzorul, multumesc frumos, l-am dat cu putin sprei lubrifiant si functioneaza, mai am cateva intrebari referitor la model, ii lipseste turometru si nu as avea nevoie neaparat dar pentru confort as pune unu, stie cineva daca e posibil, daca e costisitor sau daca se merita ? adica e complicat? si inca ceva, in carte scrie maxim cauciuc spate 140, pana la cat pot fenta dupa ce ii fac rar? pot 180? sau trebe modificari majore? am vazut ca ar merge 160 dar pe urma da in tija ce merge la frana spate, iar in stanga poate da in lant sau in aparatoare de la lant. Editat Martie 9, 2019 de smaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 11, 2019 Share Postat Martie 11, 2019 pe motoreta asta nu sunt turometre.eventual cumperi ceva si il montezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 11, 2019 Share Postat Martie 11, 2019 E destul de complicat si de costisitor, iar beneficiile sunt minime. Invata sa o conduci "dupa ureche", vei identifica rapid plaja de turatii in care motorul se simte bine la condus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_vlad Postat Martie 17, 2019 Share Postat Martie 17, 2019 (editat) salutare, obiectul muncii: VN 800 B 1998 64000 km L am achizitionat anul trecut, am facut o revizie: bujii, ulei, filtre si antigel La antigel a intrat doar 1.6 litri. S-a golit folosind doar busonul de jos Ieri am completat cu antigel in rezervorul de sub sa, partea stanga jos. o perioada a curs prin zona respctiva acum s a oprit. Exista posibilitate sa aiba ceva overflow/supraplin rezervorul respectiv? Asfalt uscat! Editat Martie 17, 2019 de alex_vlad gramatica de doi lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 18, 2019 Share Postat Martie 18, 2019 la rezervorul sub sa… ai furtunul cel transparent? furtun care deserveste pt verificare nivel antigel. daca o ai,sa fie la locul lui si etans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_vlad Postat Martie 18, 2019 Share Postat Martie 18, 2019 salut, am si e etans doar ca nu mai e transparent. Acesta e motivul pentru care cred ca am pus prea mult, neavand posibilitatea sa vad ceva prin el. ulterior am improvizat o joja si am observat ca e putin peste full. scurgerea are loc prin zona celui de al doilea furtun care duce spre radiator/termostat. oricum l am lasat ieri sa mearga pana s a pornit termocupla si nu a mai curs deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 18, 2019 Share Postat Martie 18, 2019 e bine.in rest? carburatorul nu curge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_vlad Postat Martie 18, 2019 Share Postat Martie 18, 2019 Carburatorul e ok. ceva probleme mai sunt la senzorul de cric care nu opreste motorul cand bagi in viteza. de departe cea mai mare problema e sistemul de alarma care a fost montat si dupaia eliminat partial + ceva sunete de bataie si o vibratie dubioasa. am cumparat un manual de reparatie si voi aborda problemele strategic si treptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 18, 2019 Share Postat Martie 18, 2019 cricul lateral nu are joc? si cand il ridici nu culca pe puta aia s-a inpinga ''sensorul'' intrerupatorul.si mai ai un intrerupator la maneta ambreaj.pe ghidon.si toate sunt inghesuite in junction box. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus2016 Postat Martie 22, 2019 Share Postat Martie 22, 2019 Salutare! Las si eu aici o rugaminte - daca auziti cumva sau stiti pe cineva sa vanda vreo evacuare aftermarket SH de Vulcan VN2000, dati va rog un semn. In special Vance&Hines, Cobra Long Shots sau Freedoom Performance. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moh marius Postat Aprilie 26, 2019 Share Postat Aprilie 26, 2019 Buna ziua stimati colegi, sant proaspat proprietar de kawasaki vn 750 din 95' si am probleme cu linia.. trebuie refacuta si costa cam mult.. Am gasit un motor de la un model din 2001 acum intrebarea este daca se potriveste pe al meu sau nu? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.