Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Nu, motocicletele pentru Europa au buton de aprins farul, cu trei pozitii.

la modelele americane pozitia este in semnalizarile fata. E destul sa pui o bucatica de banda izolatoare pe unul din pinii becului de la semnalizare ca sa anulezi pozitia "americana". 

 

 

La 31.12.2018 la 16:52, grosuioan35 a spus:

Ce anume la instalatia electrica? Eu acum am luat un model american cu certificat de autenticitate.

 

640x480.jpg

 

 

Bordul il ai in mph, in km/h, sau daca ambele, care este trecuta deasupra, spre exteriorul cadranului de la vitezometru?

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vulcanul meu cică vine din Belgia, și nu am nici o poziție la el, faza scurta e aprinsa permanent. Și la fel ca la colegu' schema de culoare este la fel, doar ca alb negru la mine. Poste or fi și variante la cele europene și americane. Și oare mai contează și anul? Parca după 2007 sau ceva de genul toate japonezele au faza scurta aprinsa mereu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,eu am un 800 care a avut aceasi problema cu scoaterea cu greu din viteza si am schimbat placile de ambreiaj cu tot cu cele metalice  si merge ca nou!

 

Editat de VULCANOSU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor ! Am de vanzare o aripa OEM noua de fata completa pe care am cumparat-o cu ceva vreme in urma pentru fostul meu VN 1500 Drifter J1 vopsita de fabrica (visiniu) si cu doua seturi de stickere (unul este lipit de fabrica pe aripa, unul este separat). Aripa este absolut noua, in cutie. Mai am o protectie (fender guard) pentru aripa fata Ledrie, negru lucios care a  fost montata pe motocicleta insa este ca noua, neavand semne de uzura. Rog pe cine este interesat sa ma contacteze doar la telefon 0722675394 (nu prin intermediul forumului). Pretul aripii noi nu are sens sa il dezvalui pentru ca a fost astronomic. Intentionez sa le dau impreuna ( fenderguard-ul il voi face cadou celui ce va dori aripa). Multumesc.

fender guard.jpg

front fender.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor!De anul trecut sunt posesorul unui Kawasaki vn1500 mean streak din 2002.Sunt interesat de un sissy bar(poate fi doar suportul,fara pernuta).Daca este cineva care are asa ceva,va rog sa imi lasati mesaj aici sau PM.Va multumesc!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut,

 Se da una bucata Vn 800  [ identic cu cel din imaginile din topicul de mai  sus), la care doresc sa instalez lumini auxiliare. Cautat pe schema, gasit ce trebuie, insa nu dau de ele.

Initial am crezut ca da, in persoana celor 2 conectori din poze care sunt by-pass-ati de catre cate-un ``link``. Fiecare conector are 2 fire a caror culoare nu corespunde cu cea din schema. Verificat cu multimetru si nu exista tensiune in nicio varianta de comanda  {contact+ pozitie+ faza scurta/ lunga). Daca la unul  [doar la unul ) din cei 2 conectori iau by-pass- ul demarorul nu mai porneste.

Nu vreau sa modific/ adaug releu, vreau sa ma folosesc de conectorii din schema.

Intrebare:

- ce sunt cei 2 conectori?

- unde gasesc cablajul din schema 

Multumesc anticipat,

Untitled.png

20190208_202401.jpg

thumbnail.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.02.2019 la 18:11, IoanCara a spus:

Le-am gasit in far! Ramane deschisa intrebarea cu privire la cei 2 asa-zisi conectori din poza.

Merci.

alea sunt diode,pt junction box. pt protectiile alea: sa nu poti porni cand e in viteza,dar daca tragi ambreajul..porneste. sau daca e lasat standerul lateral,iar nu porneste,samd….

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, grosuioan35 a spus:

Si pe mine ma intereseaza unde cuplezi farurile suplimentare

trebuie facut totusi o instalati electrica pt faruri suplimentare/aditionale.trebuie un intrerupator la ghidon,si bine inteles ...becuri cu led.daca mergi subturat mult timp,nu face fata alternatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut, am o problema cu vulcanu, l-am cumparat ieri, vn 800 din 1998, bag in treapta 1 da sa porneasca de pe loc fara sa turez si cand eliberez de tot ambreiaju moare motoru, l am lasat sa se incalzeasca, la fel, iam dat gaz mai mult, tot asa face, oare unde sa fie problema? is tare stresat:( 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte posibil sa ai senzorul de cric blocat. Daca a sărit vreo piatra in el și l-ai strambat, chiar și putin, nu-ți mai iese din orificiu, sau îți iese foarte greu. Verifică asta prima oara. Daca nu știi unde este sau cum arata, vezi că e o tijă mica, metalica, pe care o acționează cricul atunci când când îl pui, si care ar trebui să revină pe poziția inițială imediat ce cricul e ridicat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...