Jump to content

Kawasaki Vulcan


Recommended Posts

  • Admin

Salut,

Am un prieten cu un VN 1500 Classic care are probleme cu carburatorul, din ce am inteles ii consuma foarte mult.

Spunea ca are jicloarele marite si vrea sa cumpere un alt carburator. Din ce spunea un set de jicloare costa 400 lei si mai bine cauta un carburator intreg. Aveti idee pe unde se poate gasi asa ceva?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 7.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DE UNDE AI LUAT kuryakyn hypercharger ?

Am cautat si eu...dar pana la urma am luat filtru K&N si gata...nu mai are rost sa iau.

» Post actualizat in 25 Sep 2015 21:14

Asa am cumparat motorul dar mai bine era daca avea filtrul original...l-as da la schimb pe unul original

Link to post
Share on other sites

Si eu mi-am pus pe Vulcan hypercharger Kuryakyn, luat de la Razvan(Metricmotion), si pot spune ca sunt foarte multumit de el! Coroborat cu evacuari Vance&Hines, va pot spune ca se simte diferenta de putere, mai ales in ceea ce priveste cuplul. Consumul, spre surprinderea mea, nu mi-a crescut absolut deloc(5% media). Totul e sa aveti parte de un mecanic bun, care sa stie sa va coreleze asa cum trebuie amestecul aer/benzina.

Luna asta i-am reglat culbutorii, pt. prima oara in 90.000 de km., si va pot spune ca bine am facut, se simte o imbunatatire notabila in randamentul motorului!

Link to post
Share on other sites

Salut..

Am un Vn800 classic 1996....vine iarna si trebe sa ma apuc de treaba, mai o reparatie ceva.

Intrebari la voi...care stie care a mai facut...

Roata pe spate este de 140....Merge mai mare...150, 160 sa zicem ?

Rezervor, aripa fata, spate.....care are..merge si putin indoite

 

Alta mai dureroasa....trebe sa schimb tobele...una a crapat (o sudez undeva...dar nu mai arata bine) cealalta merge.

Pe unde sa fac tobe noi....din inox, din ce-o fi...de la cilindru pana la capat, cu tot tacamu...tevi, toba, amortizor zgomot, protectie tevi....de la zero.

Vreau ceva gen....Vn Drifter 800, Honda Vtx 1800 (2 in 1) sau daca pot sa pun cate una pe fiecare parte.

Am gasit la un moment dat ceva pe goagal..pe la Bucuresti...o firma care face treaba asta ....nu mai dau de ei pe net...sau mai sunt 2 "firme"...Dynamite Brothers Custom si Ing Radu.

Multam

 

Daca te intereseaza am eu de vanzare set tobe originale in stare ok ,pret modic,350 lei amandoua.Mentionez ca au fost golite,si au cateva zgarieturi dar nu sunt lovite sau ruginite.

» Post actualizat in 25 Sep 2015 10:25

Am fost pe la mecanici si mi-au spus ca e dus motorul...bielele cica ar fi problema...am fost la un mecanic cu problema consumului si a fumului negru dar nu mi-a rezolvat nimic...eu am montat un kuryakyn hypercharger si am crezut ca si el sa fie problema consumului...mecanicul respectiv mi-a inversat furtune si alte chestii ca acum respectivul filtru de aer are niste fluturasi care atunci cand accelerezi se deschid iar la relanti sunt intredeschisi...acum fluturasii la pornirea motorului stau deschisi iar cand accelerez mai ca nu se misca ba chiar la o acceleratie mai tare dau sa se inchida...am fost zilele astea si i-am zis ca sa-mi aduca filtrul in starea in care a fost...pur si simplu nu mai gasesti un mecanic bun...cel putin nu in timisoara.

» Post actualizat in 25 Sep 2015 10:25

Am fost pe la mecanici si mi-au spus ca e dus motorul...bielele cica ar fi problema...am fost la un mecanic cu problema consumului si a fumului negru dar nu mi-a rezolvat nimic...eu am montat un kuryakyn hypercharger si am crezut ca si el sa fie problema consumului...mecanicul respectiv mi-a inversat furtune si alte chestii ca acum respectivul filtru de aer are niste fluturasi care atunci cand accelerezi se deschid iar la relanti sunt intredeschisi...acum fluturasii la pornirea motorului stau deschisi iar cand accelerez mai ca nu se misca ba chiar la o acceleratie mai tare dau sa se inchida...am fost zilele astea si i-am zis ca sa-mi aduca filtrul in starea in care a fost...pur si simplu nu mai gasesti un mecanic bun...cel putin nu in timisoara.

Daca mai e loc de stat la coada,ma bag si eu la un schimb de filtru original cu hyperchargerul,ofer si filtru nou nout mocca:))

Link to post
Share on other sites

Salut,

Am un prieten cu un VN 1500 Classic care are probleme cu carburatorul, din ce am inteles ii consuma foarte mult.

Spunea ca are jicloarele marite si vrea sa cumpere un alt carburator. Din ce spunea un set de jicloare costa 400 lei si mai bine cauta un carburator intreg. Aveti idee pe unde se poate gasi asa ceva?

Salut Luigi,

Nu stiu unde a gasit prietenul tau set de jicloare la pretul asta, dar cred ca trebuie sa-si schimbe furnizorul, http://www.wemoto.com/bikes/kawasaki/vn_1500_d1_d2/96-99/picture/carburettor_-_main_jet/, iar jiclorul de relanti nu trece de 8 euro.

Un carburator complet nu o sa-l gaseasca mai ieftin de 850 RON, desigur sa fie si functional, fara uzura pronuntata.

Eu pe carburatorul meu achizitionat de pe ebay.de, am platit 900 RON, anul trecut, fara transport.

Asa ca sfatul meu e sa caute jicloare, asta daca de aici crede ca e problema, desi e posibil ca defectiunea consumului sa fie mai complexa.

Il recomand pe mexicanu de aici de pe forum, cu mare incredere .

Salutari.

Link to post
Share on other sites

 

Daca te intereseaza am eu de vanzare set tobe originale in stare ok ,pret modic,350 lei amandoua.Mentionez ca au fost golite,si au cateva zgarieturi dar nu sunt lovite sau ruginite.

Daca mai e loc de stat la coada,ma bag si eu la un schimb de filtru original cu hyperchargerul,ofer si filtru nou nout mocca:))

» Post actualizat in 01 Oct 2015 19:19

Ma intereseaza filtrul original cu toate cele ce compun filtrul(carcasa cromata,air boxul de sub rezervor...)

» Post actualizat in 01 Oct 2015 19:21

» Post actualizat in 01 Oct 2015 19:19

Ma intereseaza filtrul original cu toate cele ce compun filtrul(carcasa cromata,air boxul de sub rezervor...)

» Post actualizat in 01 Oct 2015 19:21

Hai sa vb in privat....trimite-mi msg .

Link to post
Share on other sites

» Post actualizat in 01 Oct 2015 19:19

Ma intereseaza filtrul original cu toate cele ce compun filtrul(carcasa cromata,air boxul de sub rezervor...)

» Post actualizat in 01 Oct 2015 19:21

 

» Post actualizat in 01 Oct 2015 19:21

Hai sa vb in privat....trimite-mi msg .

Salut,ai mesaj .

Link to post
Share on other sites
Clymer Manuals Kawasaki Vulcan 1500 Series 1996-2008 M471-3


Vulcan 1500 Classic D1-D2 (1996-1997)

Vulcan 1500 Classic E1-E7 (1998-2004)

Vulcan 1500 Classic N1-N8 (2000-2008)

Vulcan 1500 Classic T6 (2006)

Vulcan 1500 Drifter J1-J2 (1999-2000)

Vulcan 1500 Drifter R1-R5 (2001-2005)

Vulcan 1500 Nomad G1, G1A, G2A, G3 (1998-2001)

Vulcan Nomad L1-L5 (2000-2004)



Link to post
Share on other sites

In weekend batranu' a mai fost supus unui set de operatiuni, ultimul inainte de hibernare. Cu ajutorul baietilor de Grand Racing Garage a fost inlocuita anvelopa spate cu una noua, a fost montat melcul de kilometraj si schimbat uleiul la cardan.

Mai am cate ceva in plan in extra sezon, dar sa fim sanatosi pana atunci :peace:

Link to post
Share on other sites

» Post actualizat in 25 Sep 2015 10:25Am fost pe la mecanici si mi-au spus ca e dus motorul...bielele cica ar fi problema...am fost la un mecanic cu problema consumului si a fumului negru dar nu mi-a rezolvat nimic...eu am montat un kuryakyn hypercharger si am crezut ca si el sa fie problema consumului...mecanicul respectiv mi-a inversat furtune si alte chestii ca acum respectivul filtru de aer are niste fluturasi care atunci cand accelerezi se deschid iar la relanti sunt intredeschisi...acum fluturasii la pornirea motorului stau deschisi iar cand accelerez mai ca nu se misca ba chiar la o acceleratie mai tare dau sa se inchida...am fost zilele astea si i-am zis ca sa-mi aduca filtrul in starea in care a fost...pur si simplu nu mai gasesti un mecanic bun...cel putin nu in timisoara.» Post actualizat in 25 Sep 2015 10:25Am fost pe la mecanici si mi-au spus ca e dus motorul...bielele cica ar fi problema...am fost la un mecanic cu problema consumului si a fumului negru dar nu mi-a rezolvat nimic...eu am montat un kuryakyn hypercharger si am crezut ca si el sa fie problema consumului...mecanicul respectiv mi-a inversat furtune si alte chestii ca acum respectivul filtru de aer are niste fluturasi care atunci cand accelerezi se deschid iar la relanti sunt intredeschisi...acum fluturasii la pornirea motorului stau deschisi iar cand accelerez mai ca nu se misca ba chiar la o acceleratie mai tare dau sa se inchida...am fost zilele astea si i-am zis ca sa-mi aduca filtrul in starea in care a fost...pur si simplu nu mai gasesti un mecanic bun...cel putin nu in timisoara.

 

Problema fumului negru este de la carburatie,benzina ne-arsa. Este posibil sa fie de la filtru,poate este murdar. La hypercharger,in relanti clapetele trebuie sa fie inchise iar cand accelerezi se deschid. Eu stiu ca atunci cand folosesti hypercharger trebuie sa anulezi pair valve si sa faci ceva cu tobele stock. Kawasaki vulcan,recircula gazele.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Vand Pt Vulcan 800 :

Roata spate - http://olx.ro/oferta/roata-spate-completa-kawasaki-vn800-vulcan-ID4UXNO.html

Bascula - http://olx.ro/oferta/bascula-kawasaki-vulcan-vn800-ID4UXQ4.html

Cablu frana spate - 20 euro

Cobburi cu prindere directa in suportii de aripa - http://olx.ro/oferta/cobburi-piele-jenti-laterale-criuser-ID4UY0a.html

Edited by CustoMania
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salutare!



De vanzare anvelopa Metzeler Marathon 150/90-15 NOUA ,dot 2011. Pret 290 lei. Printre altele merge la VN750 si la Suzuki Marauder.



PS: Pentru cine nu stie modelul,este o anvelopa top de gama pentru cruiser ,cu preturi in jur de 800 de lei .



Contact pe pm sau pe topic,din pacate am telefonul stricat cateva zile.


Link to post
Share on other sites

De cand am deschis ochii pe chopere VN 750 mi-a placut din prima vedere pacat ca sunt putine la noi . S-au vandut bine pe piata din SUA . La noi a prins pe piata VN 800 . O zi buna va urez

Link to post
Share on other sites
  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   1 member


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...