circel Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Am iesit la arat asta seara (pe la 8.30), prin curte, ca venise frate-miu cu fi-su si aveam chef de ceva sentimete invidioase. Numai ca a iesit furios vecinul din curte, ca de ce fac galagie. A inceput sa injure si sa sara la oricine intalnea in cale, ca cine este si ce cauta in curtea lui (inclusiv la mine, nu ma recunoscuse de turbare). Ca sa va dati seama de cum arata scena, iata cateva date antropometrice: EU- 1.83 metri, 80 Kg, 42 ani FRATE-MIU - 1.84 metri, 70 kg, 42 ani (suntem gemeni) NEPOTUL - 1.87 metri, 75 kg, 18 ani VECINUL FURIOS: 1.50 metri, 45 kg (maxim), 80 de ani. Si ii mai si sarea proteza din gura cand tipa. SI NU AVEAM CAMERA VIDEO LA MINE!!!!!!! Faceam senzatie pe YouTube! Dar pana la urma te-ai plimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 29, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2007 ati facut telenovele din adus-ul unui motor....si tot nu am aflat date concrete:pret,stare,cum a fost adus,cu a fost la RAR etc... va mut la vulcanologi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 E ala normal, pe care mi-ar fi placut sa il am si la Marauder, cand l-am cumparat. Nu il am electronic, e o carticica in eng-fr-germ. Se poate multiplica fie la xerox, fie prin scanare. Cine il vrea, i-l imprumut sa faca operatiunile respective. pe ala il am si eu, si il am si in format electronic, adik scanat, la o calitate asa si asa , dar se intelege, daca il vrea cineva il trimit pe mail,numai sa imi dea un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Iata ce recomandari am gasit in cartea tehnica a Vulcanului de 800 in ceea ce priveste momentul schimbarii vitezelor: IN SUS: 1>2: 15 km/h 2>3: 25 km/h 3>4: 32 km/h 4>5: 45 km/h IN JOS 5>4: 25 km/h 4>3: 20 km/h 3>2: 15 km/h 2>1: 15 km/h Nici cu Mobra nu mergeam asa. Voi ce parere aveti? Eu pana nu-l inmatriculez, nu pot pune in practica aceste sfaturi. Dar voi puteti incerca. Spuneti-mi si mie cum face. Nu e subturat la greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 29, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2007 da tu conduci dupa carte?hmmmm B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 da tu conduci dupa carte?hmmmm B. Nu, dar de ce or fi scris oamenii aia asa ceva? Sunt chiar curios sa vad cum merge un astfel de motor dupa recomandarile lor, pentru ca mi se par exagerate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 voi cand o sa muriti, o sa muriti de plictiseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Iata ce recomandari am gasit in cartea tehnica a Vulcanului de 800 in ceea ce priveste momentul schimbarii vitezelor: IN SUS: 1>2: 15 km/h 2>3: 25 km/h 3>4: 32 km/h 4>5: 45 km/h IN JOS 5>4: 25 km/h 4>3: 20 km/h 3>2: 15 km/h 2>1: 15 km/h Nici cu Mobra nu mergeam asa. Voi ce parere aveti? Eu pana nu-l inmatriculez, nu pot pune in practica aceste sfaturi. Dar voi puteti incerca. Spuneti-mi si mie cum face. Nu e subturat la greu? si eu cu morpheus eram contrariati de chestia asta cand o citeam dar se cam apropie de adevar, adik daca vrei neaparat poti sa o conduci exact asa cum scrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Cum spuneam mai sus, daca schimbi asa, este ideal pt protectia motorului, adica motoreta nu se forteaza absolut deloc. Cu mentiunea ca daca ai om pe spate, mai adaugi la valorile de mai sus 5km/sus. Dea... corect. Se vede treaba ca d-aia imi consuma mie acuma cam multa benzina... ca schimb a 3-a la 60km/h. Hmm asa mergeam in rodaj cu motorul. Acu nu mi se pare ca e fortat deloc daca le schimb mult mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Intrebare .. Caut la Louis semeringuri pentru amortizoarele față la Vulcanul de 750, VN750A. Bineînțeles conform legilor lu nenea Murphy nu sunt la modelul meu. Oare cele de la Vulcanul de 1500, VN15SE(cod VNT50A-, s-or potrivi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Intrebare .. Caut la Louis semeringuri pentru amortizoarele față la Vulcanul de 750, VN750A. Bineînțeles conform legilor lu nenea Murphy nu sunt la modelul meu. Oare cele de la Vulcanul de 1500, VN15SE(cod VNT50A-, s-or potrivi ? Am gasit pe original in catalogul meu de Kawasaki Cod:92149-1230 Pret cu TVA:56,87 Ron/Buc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Am gasit pe original in catalogul meu de Kawasaki Cod:92149-1230 Pret cu TVA:56,87 Ron/Buc De unde le pot lua ... magazin telefon .. chestii din astea .. Salut 'Ilarie', unde te-ai documantat? Pe homepage a lor, sau in catalog? Diferenta este: in catalog este un tabel de la produsul normat (de exemplu: rulment, lant, baterie, simiring, ...) si toate tipurile de motociclete la care se potriveste. Eu nu am catalogul aici in birou, dar de seara ma duc acasa si ma pot uita si sa-ti dau un pm daca iti foloseste la ceva. Sanatate, Vincent Pai m-am uitat in catalog ... Âşi nu exista la siemeringuri de amortizor VN750A. În schimb am apreciat ochiometric ca amortizoarele la Vulcanul de 1500 ar cam semana. Vulcanul VNT50 .. VN15SE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Azi am facut sisybar la noul meu Vulcan, din bara de inox de 10mm. Ar mai trebui sa-i fac suport pentru coburi, dar aici e dilema. Am 2 posibiliati: 1.Sa prind prin sudura suportul de coburi de baza sisybarului, cele doua formand un ansamblu. Avantajul ar fi ca as mai rigidiza astfel sisy-ul care, din cauza diametrului mic al barei, este flexibil. Nu se deformeaza, ca inoxul e elastic, dar ar putea deranja. Cum vedeti voi functional un asemenea ansamblu, iar daca e OK, dati-mi adresele unor firme vestite care fac asa ceva, sa le vand ideea, ca poate ma umplu de bani. 2. Sa fac suportul separat si sa-i atasez niste urechi cu care sa-l prind de aceleasi suruburi cu care am prins sisy-barul. Cele doua pot fi demontate independent, dar ar strica putin estetica in zona suruburilor de prindere, pentru ca, din ratiuni de protectie a ornamentului cromat, urechile suportului vin spre exterior. (la sisy am gasit un sistem astfel incat pe ornament sa preseze un cauciuc) Stiu ca trebuie poze, le fac maine ca azi m-a prins noaptea de ieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Azi am facut sisybar la noul meu Vulcan, din bara de inox de 10mm. Ar mai trebui sa-i fac suport pentru coburi, dar aici e dilema. Am 2 posibiliati: 1.Sa prind prin sudura suportul de coburi de baza sisybarului, cele doua formand un ansamblu. Avantajul ar fi ca as mai rigidiza astfel sisy-ul care, din cauza diametrului mic al barei, este flexibil. Nu se deformeaza, ca inoxul e elastic, dar ar putea deranja. Cum vedeti voi functional un asemenea ansamblu, iar daca e OK, dati-mi adresele unor firme vestite care fac asa ceva, sa le vand ideea, ca poate ma umplu de bani. 2. Sa fac suportul separat si sa-i atasez niste urechi cu care sa-l prind de aceleasi suruburi cu care am prins sisy-barul. Cele doua pot fi demontate independent, dar ar strica putin estetica in zona suruburilor de prindere, pentru ca, din ratiuni de protectie a ornamentului cromat, urechile suportului vin spre exterior. (la sisy am gasit un sistem astfel incat pe ornament sa preseze un cauciuc) Stiu ca trebuie poze, le fac maine ca azi m-a prins noaptea de ieri. Cel mai simplu vii mata cu o cheie, le demontam pe ale mele si te duci la o firmulita de constructii metalice, gasesti un baietas prin zona si le copiezi pe ale mele. Asa a mai facut un prieten, a luat suportii si "portbagajul" si nu stiu daca l-a costa 30 RON confectionarea lor. Daca le si cromeaza, seamana destul de bine cu ale mele. P.S.: Da jos protectiile alea de pe picioare, ca nu esti pe kapre, ia-ţi macar niste chapsuri si crash-baruri, ca dau bine cu vn clasic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Cel mai simplu vii mata cu o cheie, le demontam pe ale mele si te duci la o firmulita de constructii metalice, gasesti un baietas prin zona si le copiezi pe ale mele. Asa a mai facut un prieten, a luat suportii si "portbagajul" si nu stiu daca l-a costa 30 RON confectionarea lor. Daca le si cromeaza, seamana destul de bine cu ale mele. Si care mai e placerea lucrului manual? Am eu pasarica asta, sa le fac cu manutza mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Si Iisus mergea calare, Sorin custom la motoare, dati din foale, cumparati motoare. Sa mor de te inteleg. Daca era mai usor si mai ieftin de inovat, tu crezi ca domnii aia de vorbesc limba pom (chineza mandarin) se mai chinuiau sa copieze la greu orice le iese in cale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Si Iisus mergea calare, Sorin custom la motoare, dati din foale, cumparati motoare. Ce panarama de om poti sa fii cand nu esti prea serios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 Parerea mea: cumpara suportii. eu m-am incapatinat sa-mi fac, si in timp s-au deformat, ajungand ca la denivelari coburii sa imi atinga de bascula. Pai tocmai mi-ai dat raspunsul: sudati zdravan de sisy-bar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 Gata, primul pas in customizarea Vulcanului a fost facut: sisy-bar si suport de coburi laolalta. 2 in 1, ca la detergenti. Voi ce ziceti, sa pun si perna la sisy? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 Voi ce ziceti, sa pun si perna la sisy? ..Estetic....Cum iti place tie...Practic...Intreaba-ti pasagerele ...Eu zic cu pernutza...Din proprie experienta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 ..Estetic....Cum iti place tie...Practic...Intreaba-ti pasagerele ...Eu zic cu pernutza...Din proprie experienta.. Arata super dar ar trebui sa pui ceva pe spataru ala ..... rupe cineva coloana vertebrala si ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 Avind in vedere ca ai pus suporti de coburi,inseamna c-o sa si pui coburi...deci mergi pe varianta cruiser... parerea mea: pune pernuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 ...desavantaj este ca trebuie de fiecare data demontat tot, desi ti-ar fi ajuns numai una din cele 3 piese demontata (suport stinga, suport dreapta, issy-bar). Vincent Dar de ce sa le demontez? Doar nu scot si suportii cand scot coburii (cand o spal, de ex.). Iar spatarul nu am motiv sa-l scot. Si oricum nu sunt decat 4 suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.