sorinavram Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Sorine, ia-ti numere rosii si iesi cu VN ul la arat, mai lasa spamul si warnurile pentru cei mici, cu biciclete la profil. foxbat, esti offtopic. Am iesit la arat asta seara (pe la 8.30), prin curte, ca venise frate-miu cu fi-su si aveam chef de ceva sentimete invidioase. Numai ca a iesit furios vecinul din curte, ca de ce fac galagie. A inceput sa injure si sa sara la oricine intalnea in cale, ca cine este si ce cauta in curtea lui (inclusiv la mine, nu ma recunoscuse de turbare). Ca sa va dati seama de cum arata scena, iata cateva date antropometrice: EU- 1.83 metri, 80 Kg, 42 ani FRATE-MIU - 1.84 metri, 70 kg, 42 ani (suntem gemeni) NEPOTUL - 1.87 metri, 75 kg, 18 ani VECINUL FURIOS: 1.50 metri, 45 kg (maxim), 80 de ani. Si ii mai si sarea proteza din gura cand tipa. SI NU AVEAM CAMERA VIDEO LA MINE!!!!!!! Faceam senzatie pe YouTube! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Sorine lasa warn-urile si banarile ca nu te baneaza nimeni. Bravo pentru motor! Lasa ca vine primavara imediat si iesim toti la arat Nu il chopperesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Am iesit la arat asta seara (pe la 8.30), prin curte, ca venise frate-miu cu fi-su si aveam chef de ceva sentimete invidioase. Numai ca a iesit furios vecinul din curte, ca de ce fac galagie. A inceput sa injure si sa sara la oricine intalnea in cale, ca cine este si ce cauta in curtea lui (inclusiv la mine, nu ma recunoscuse de turbare). Ca sa va dati seama de cum arata scena, iata cateva date antropometrice: EU- 1.83 metri, 80 Kg, 42 ani FRATE-MIU - 1.84 metri, 70 kg, 42 ani (suntem gemeni) NEPOTUL - 1.87 metri, 75 kg, 18 ani VECINUL FURIOS: 1.50 metri, 45 kg (maxim), 80 de ani. Si ii mai si sarea proteza din gura cand tipa. SI NU AVEAM CAMERA VIDEO LA MINE!!!!!!! Faceam senzatie pe YouTube! Cand o muri vecină-tu, sa ma anunti in secunda 1, ca m-as face vecin cu tine in apartamentul celalalt. Chiar, nu-l vinde? Vorbesc la modul cel mai serios cu putiinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Sorine lasa warn-urile si banarile ca nu te baneaza nimeni. Bravo pentru motor! Lasa ca vine primavara imediat si iesim toti la arat Nu il chopperesti? Daca chopperit inseamna flex, inca nu m-am plictisit de motor asa cum arata acum, dar ceva trebuie facut. In primul rand, posibiliatea sa schimb vitezele in sus cu calciul. La Marauder am improvizat ceva cu o cheie inelara de 19, de care sunt foarte multumit functional, mai putin estetic. Apoi, obligatoriu, sisy-bar, sa nu imi pierd nevasta pe drum la un gaz mai hotarat. Aici am gasit o varianta in plus fata de alte modele, sa nu-l prind de suruburile de pe langa aripa spate, ci de piesa care tine numarul. Am verificat-o, e destul de solid prinsa. In al treilea rand, crash-bar. Dar atat la sisy cat si la crash as prefera sa le fac decat sa le comand la Louis. Daca se poate, sa le fac personal, ca de aici vine placerea, chit ca, la inceput, nu iese perfect. La Marauder am facut 4 variante de sisy, cu manuta mea, si nici de ultimul nu sunt 100% multumit. Dar daca l-as fi facut perfect din prima, n-as mai fi avut ocupatie toata toamna. Una peste alta, singurul lucru care ma deranjeaza intr-o oarecare masura la motor este culoarea. In poza a iesit cam albastru (nu stiu de ce), dar in realitate este violet. Oi vedea, ori ma acomodez, ori il revopsesc. E inca prea devreme ca sa ma enerveze ceva la acest motor. Toate la timpul lor. Cand o muri vecină-tu, sa ma anunti in secunda 1, ca m-as face vecin cu tine in apartamentul celalalt. Chiar, nu-l vinde? Vorbesc la modul cel mai serios cu putiinta. Sorry, are nevasta mai bine conservata si o fata de 37-38 de ani cu care sta in casa. Nu cred ca acel apartament va fi foarte curand la vanzare. Din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Da prin zona nu stii nimic. Daca vrei, iti imprumut crash-barurile mele sa ti le copiezi si asa la mine stau degeaba ca nu le pun pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Te fac motociclist, dar voi ce credeati? Oamenii sunt bogdan.c si BrujoLirico. Iata faptele: - am vazut un motor convenabil pe mobile.de - l-am sunat pe bogdan, care mi-a spus sa-i trimit lui Brujo datele pe mail - in aceeasi seara Brujo s-a dus sa-l vada. Nu l-a putut porni pt. ca era in showroom si se termina programul. - daca voiam un drive-test cu un specialist, ma costa 50 euro peste cei 450 ai lor. Am acceptat. - am trimis INTREAGA SUMA PRIN BANCA, fara nimic scris cu bogdan sau cu Brujo - in ziua cand mecanicul trebuia sa verifice mororul a nins puternic in Germania si Brujo mi-a sugerat sa nu dau banii de pomana, ca un test ca lumea nu se poate face. Urmeaza sa recuperez cei 50 de euro (altul mi-ar fi spus ca a testat motorul si isi pastra banii) - motorul a ajuns exact in ziua cand mi s-a promis. Dupa care l-am bagat in curte, l-am pozat si am scris aceasta istorie. Multumiri merita si "soarecu", care, desi isi planuise azi, sambata, o endureala, m-a ajutat cu transportul motorului prin Bucuresti. Urmeaza iadul inmatricularii. Io nu pricep cine te'a facut din vorbe, vad ca ii lauzi pe oamenii astia(sau mi se pare...). In final, cat te'a costat peste pretul din Germania, ca tot n'am inteles. Felicitari si sa te bucuri de ea! E frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Io nu pricep cine te'a facut din vorbe, vad ca ii lauzi pe oamenii astia(sau mi se pare...). In final, cat te'a costat peste pretul din Germania, ca tot n'am inteles. Felicitari si sa te bucuri de ea! E frumoasa Ideea era ca "m-au facut (motociclist) din vorbe" in sensul ca le-am trimis toti banii doar dupa ce am vorbit la telefon cu amandoi, fara precontracte, hartii, notari si alte precautii utile doar atunci cand ai de-a face cu neseriosi. Mi-ar fi adus motorul si fara sa dau banii inainte (asa cum fac cu cauciucurile pe care le aduc), dar facusera chestia asta cu altcineva care voia un motor de vreo 10.000 de euro si rezervele lor financiare erau, totusi, limitate. Cum s-ar zice, am riscat si am castigat. Peste pretul de Germania m-a costat 450 de euro. Daca vrei, iti imprumut crash-barurile mele sa ti le copiezi si asa la mine stau degeaba ca nu le pun pe motor. Just do it! Spasiva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Am iesit la arat asta seara (pe la 8.30), prin curte, ca venise frate-miu cu fi-su si aveam chef de ceva sentimete invidioase. Numai ca a iesit furios vecinul din curte, ca de ce fac galagie. A inceput sa injure si sa sara la oricine intalnea in cale, ca cine este si ce cauta in curtea lui (inclusiv la mine, nu ma recunoscuse de turbare). Ca sa va dati seama de cum arata scena, iata cateva date antropometrice: EU- 1.83 metri, 80 Kg, 42 ani FRATE-MIU - 1.84 metri, 70 kg, 42 ani (suntem gemeni) NEPOTUL - 1.87 metri, 75 kg, 18 ani VECINUL FURIOS: 1.50 metri, 45 kg (maxim), 80 de ani. Si ii mai si sarea proteza din gura cand tipa. SI NU AVEAM CAMERA VIDEO LA MINE!!!!!!! Faceam senzatie pe YouTube! Dar pana la urma te-ai plimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 29, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2007 ati facut telenovele din adus-ul unui motor....si tot nu am aflat date concrete:pret,stare,cum a fost adus,cu a fost la RAR etc... va mut la vulcanologi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 E ala normal, pe care mi-ar fi placut sa il am si la Marauder, cand l-am cumparat. Nu il am electronic, e o carticica in eng-fr-germ. Se poate multiplica fie la xerox, fie prin scanare. Cine il vrea, i-l imprumut sa faca operatiunile respective. pe ala il am si eu, si il am si in format electronic, adik scanat, la o calitate asa si asa , dar se intelege, daca il vrea cineva il trimit pe mail,numai sa imi dea un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Iata ce recomandari am gasit in cartea tehnica a Vulcanului de 800 in ceea ce priveste momentul schimbarii vitezelor: IN SUS: 1>2: 15 km/h 2>3: 25 km/h 3>4: 32 km/h 4>5: 45 km/h IN JOS 5>4: 25 km/h 4>3: 20 km/h 3>2: 15 km/h 2>1: 15 km/h Nici cu Mobra nu mergeam asa. Voi ce parere aveti? Eu pana nu-l inmatriculez, nu pot pune in practica aceste sfaturi. Dar voi puteti incerca. Spuneti-mi si mie cum face. Nu e subturat la greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 29, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2007 da tu conduci dupa carte?hmmmm B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 da tu conduci dupa carte?hmmmm B. Nu, dar de ce or fi scris oamenii aia asa ceva? Sunt chiar curios sa vad cum merge un astfel de motor dupa recomandarile lor, pentru ca mi se par exagerate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 voi cand o sa muriti, o sa muriti de plictiseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Iata ce recomandari am gasit in cartea tehnica a Vulcanului de 800 in ceea ce priveste momentul schimbarii vitezelor: IN SUS: 1>2: 15 km/h 2>3: 25 km/h 3>4: 32 km/h 4>5: 45 km/h IN JOS 5>4: 25 km/h 4>3: 20 km/h 3>2: 15 km/h 2>1: 15 km/h Nici cu Mobra nu mergeam asa. Voi ce parere aveti? Eu pana nu-l inmatriculez, nu pot pune in practica aceste sfaturi. Dar voi puteti incerca. Spuneti-mi si mie cum face. Nu e subturat la greu? si eu cu morpheus eram contrariati de chestia asta cand o citeam dar se cam apropie de adevar, adik daca vrei neaparat poti sa o conduci exact asa cum scrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Cum spuneam mai sus, daca schimbi asa, este ideal pt protectia motorului, adica motoreta nu se forteaza absolut deloc. Cu mentiunea ca daca ai om pe spate, mai adaugi la valorile de mai sus 5km/sus. Dea... corect. Se vede treaba ca d-aia imi consuma mie acuma cam multa benzina... ca schimb a 3-a la 60km/h. Hmm asa mergeam in rodaj cu motorul. Acu nu mi se pare ca e fortat deloc daca le schimb mult mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Intrebare .. Caut la Louis semeringuri pentru amortizoarele față la Vulcanul de 750, VN750A. Bineînțeles conform legilor lu nenea Murphy nu sunt la modelul meu. Oare cele de la Vulcanul de 1500, VN15SE(cod VNT50A-, s-or potrivi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Intrebare .. Caut la Louis semeringuri pentru amortizoarele față la Vulcanul de 750, VN750A. Bineînțeles conform legilor lu nenea Murphy nu sunt la modelul meu. Oare cele de la Vulcanul de 1500, VN15SE(cod VNT50A-, s-or potrivi ? Am gasit pe original in catalogul meu de Kawasaki Cod:92149-1230 Pret cu TVA:56,87 Ron/Buc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Am gasit pe original in catalogul meu de Kawasaki Cod:92149-1230 Pret cu TVA:56,87 Ron/Buc De unde le pot lua ... magazin telefon .. chestii din astea .. Salut 'Ilarie', unde te-ai documantat? Pe homepage a lor, sau in catalog? Diferenta este: in catalog este un tabel de la produsul normat (de exemplu: rulment, lant, baterie, simiring, ...) si toate tipurile de motociclete la care se potriveste. Eu nu am catalogul aici in birou, dar de seara ma duc acasa si ma pot uita si sa-ti dau un pm daca iti foloseste la ceva. Sanatate, Vincent Pai m-am uitat in catalog ... Âşi nu exista la siemeringuri de amortizor VN750A. În schimb am apreciat ochiometric ca amortizoarele la Vulcanul de 1500 ar cam semana. Vulcanul VNT50 .. VN15SE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Azi am facut sisybar la noul meu Vulcan, din bara de inox de 10mm. Ar mai trebui sa-i fac suport pentru coburi, dar aici e dilema. Am 2 posibiliati: 1.Sa prind prin sudura suportul de coburi de baza sisybarului, cele doua formand un ansamblu. Avantajul ar fi ca as mai rigidiza astfel sisy-ul care, din cauza diametrului mic al barei, este flexibil. Nu se deformeaza, ca inoxul e elastic, dar ar putea deranja. Cum vedeti voi functional un asemenea ansamblu, iar daca e OK, dati-mi adresele unor firme vestite care fac asa ceva, sa le vand ideea, ca poate ma umplu de bani. 2. Sa fac suportul separat si sa-i atasez niste urechi cu care sa-l prind de aceleasi suruburi cu care am prins sisy-barul. Cele doua pot fi demontate independent, dar ar strica putin estetica in zona suruburilor de prindere, pentru ca, din ratiuni de protectie a ornamentului cromat, urechile suportului vin spre exterior. (la sisy am gasit un sistem astfel incat pe ornament sa preseze un cauciuc) Stiu ca trebuie poze, le fac maine ca azi m-a prins noaptea de ieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Azi am facut sisybar la noul meu Vulcan, din bara de inox de 10mm. Ar mai trebui sa-i fac suport pentru coburi, dar aici e dilema. Am 2 posibiliati: 1.Sa prind prin sudura suportul de coburi de baza sisybarului, cele doua formand un ansamblu. Avantajul ar fi ca as mai rigidiza astfel sisy-ul care, din cauza diametrului mic al barei, este flexibil. Nu se deformeaza, ca inoxul e elastic, dar ar putea deranja. Cum vedeti voi functional un asemenea ansamblu, iar daca e OK, dati-mi adresele unor firme vestite care fac asa ceva, sa le vand ideea, ca poate ma umplu de bani. 2. Sa fac suportul separat si sa-i atasez niste urechi cu care sa-l prind de aceleasi suruburi cu care am prins sisy-barul. Cele doua pot fi demontate independent, dar ar strica putin estetica in zona suruburilor de prindere, pentru ca, din ratiuni de protectie a ornamentului cromat, urechile suportului vin spre exterior. (la sisy am gasit un sistem astfel incat pe ornament sa preseze un cauciuc) Stiu ca trebuie poze, le fac maine ca azi m-a prins noaptea de ieri. Cel mai simplu vii mata cu o cheie, le demontam pe ale mele si te duci la o firmulita de constructii metalice, gasesti un baietas prin zona si le copiezi pe ale mele. Asa a mai facut un prieten, a luat suportii si "portbagajul" si nu stiu daca l-a costa 30 RON confectionarea lor. Daca le si cromeaza, seamana destul de bine cu ale mele. P.S.: Da jos protectiile alea de pe picioare, ca nu esti pe kapre, ia-ţi macar niste chapsuri si crash-baruri, ca dau bine cu vn clasic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Cel mai simplu vii mata cu o cheie, le demontam pe ale mele si te duci la o firmulita de constructii metalice, gasesti un baietas prin zona si le copiezi pe ale mele. Asa a mai facut un prieten, a luat suportii si "portbagajul" si nu stiu daca l-a costa 30 RON confectionarea lor. Daca le si cromeaza, seamana destul de bine cu ale mele. Si care mai e placerea lucrului manual? Am eu pasarica asta, sa le fac cu manutza mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Si Iisus mergea calare, Sorin custom la motoare, dati din foale, cumparati motoare. Sa mor de te inteleg. Daca era mai usor si mai ieftin de inovat, tu crezi ca domnii aia de vorbesc limba pom (chineza mandarin) se mai chinuiau sa copieze la greu orice le iese in cale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Si Iisus mergea calare, Sorin custom la motoare, dati din foale, cumparati motoare. Ce panarama de om poti sa fii cand nu esti prea serios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.