wallower Postat Februarie 12, 2007 Share Postat Februarie 12, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Februarie 12, 2007 Share Postat Februarie 12, 2007 ...cutia (capacul) se rupe cind cade motorul pe partea stinga, dar se strimba, sau se rupe furca care schimba pinioanele in cutie. Sunt modificari care au folos technic si altele care au folos optic si inca un fel de modificari care nu au nici un folos. Sorin, daca mergi in sandale pe motocicleta si o arunci intr-o curba sau la o trecere de nivel, nu vreua se vad cum mai mergi tu dupa aceia cu motocicleta. Sa nu te superi pe mine, asta este doar parerea mea sincera, nu este ironic interpretat. Nu pot sa ma exprim mai bine. Toate cele bune, Vincent Nu cred sa se rupa ceva prea usor, vedeti in poza ca bratul parghei e si scurt si orientat in sus, asa ca momentul creat nu e mare. La suzuki am in brat mai lung si nu s-a intamplat nimic. Bineinteles, sa nu dai ca neghiobul. In privinta sandalelor, e un risc asumat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bzn Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 Ieri mi-am luat al doilea motor : VN 800 CLASSIC Sunt foarte incatat de el !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 Ieri mi-am luat al doilea motor : VN 800 CLASSIC Sunt foarte incatat de el !! felicitari, asteptam si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 Wallower are perfecta dreptate, dar, asa cum spunea un personaj de film, "this is beyond my control". Mai ales cand sunt 50 de grade la nivelul asfaltului. (Mersi,domnu' Geo) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 @ Lupalb: Iata adresa de care m-ai intrebat. Transportul din DE in RO costa cam 25-30 euro, in functie de marimea coletului. Cristian Vasile Tannenstrasse 11 74363 GĂźglingen Germania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 Mersi, dat mail nematului, asteptam reply. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 Las ca-ți spun la petrecere...hai odata, ca intr-o ora incepem cheful. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traffic_man_fm Postat Februarie 18, 2007 Share Postat Februarie 18, 2007 Salutare! Sunt un nou proprietar de VN 800, asa ca dati bland. L-am luat anu trecut in decembrie si pana acum nu am reusit sa merg decat vre-o 400 Km prin Bucuresti. E luat de la Claudiu de la Cristesti. Am zis ca e mai bine de luat de aici. 1999, 33000 Km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Februarie 18, 2007 Share Postat Februarie 18, 2007 Salutare! Sunt un nou proprietar de VN 800, asa ca dati bland. L-am luat anu trecut in decembrie si pana acum nu am reusit sa merg decat vre-o 400 Km prin Bucuresti. E luat de la Claudiu de la Cristesti. Am zis ca e mai bine de luat de aici. 1999, 33000 Km. Superba! Bun venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traffic_man_fm Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Frumos foc. Bun venit. Imi place ghidonul. Multam. Ghidonu-i super, intr-adevar, dar te rupe vantul peste 80. Acum esti si frig. sa vad la primavara cand o sa fie peste 20 de grade afara. Ieri am scos motoru sa-l prezint unor prieteni si am simtit din plin "binecuvantarea" celor 3 grade din Bucuresti. Ref la foc, tobele fac toti banii. Sunt custom si acum s-a dus mitu cu venitu pe tiptil acasa! Inca o poza cu ghidonu.... O saptamana buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Inca o poza cu ghidonu.... Si acum, sa te aducem putin cu picioarele pe pamant, te-ai bucurat destul: vei avea cu el probleme la strecurat printre masini. E si lat si e si la nivelul oglinzilor. Dar ce mai conteaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 19, 2007 Autor Share Postat Februarie 19, 2007 Multam. Ghidonu-i super, intr-adevar, dar te rupe vantul peste 80. Acum esti si frig. sa vad la primavara cand o sa fie peste 20 de grade afara. Ieri am scos motoru sa-l prezint unor prieteni si am simtit din plin "binecuvantarea" celor 3 grade din Bucuresti. Ref la foc, tobele fac toti banii. Sunt custom si acum s-a dus mitu cu venitu pe tiptil acasa! Inca o poza cu ghidonu.... O saptamana buna! salut, completeaza-ti datele la profil. Black. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Multam. Ghidonu-i super, intr-adevar, dar te rupe vantul peste 80. Acum esti si frig. sa vad la primavara cand o sa fie peste 20 de grade afara. Ieri am scos motoru sa-l prezint unor prieteni si am simtit din plin "binecuvantarea" celor 3 grade din Bucuresti. Ref la foc, tobele fac toti banii. Sunt custom si acum s-a dus mitu cu venitu pe tiptil acasa! Inca o poza cu ghidonu.... O saptamana buna! he-he, mi se pare ca te-am vazut ieri prin bucur-shit.pe la ora 13. misto motoreta. mai misto ar fi cu o singura sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 am un prieten care si-a luat un vn din 86 de 750.insa nu a avut parte de el. s-a stricat pe drum, l-a tinut in service 4-5 luni, a bagat 800 de euro in piese, si acum are urmatoarea problema: porneste la rece, dar dupa ce se incalzeste nu mai are puere sa invarta motorul. tensiune slaba cand dai la buton.daca o lasi sa se raceasca, este ok. precizez ca i s-au schimbat cuzinetii, axele, lanturile. sa fie incarcarea proasta, sau se strange motorul la cald? postez aici, caci poate s-a mai lovit cineva de asta. bateria este de 12 A, nu de 14A, si incarcarea ajunge la 13,8 turata, desi in al ei manual scrie 14-15V. nu stiu ce sa mai cred. eu aqs zice ca-i incarcarea, dar mi se pare prea repede sa-si revina o baterie in timp cat se raceste, daca ar fi asa... multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traffic_man_fm Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Si acum, sa te aducem putin cu picioarele pe pamant, te-ai bucurat destul: vei avea cu el probleme la strecurat printre masini. E si lat si e si la nivelul oglinzilor. Dar ce mai conteaza... Asa-i! Prefer sa ocup o banda intreaga ca sa nu se dea taranu la mine. Iar cand vine aproape, dau un pic de gaz la relanti si sare ca iepurele... he-he, mi se pare ca te-am vazut ieri prin bucur-shit.pe la ora 13. misto motoreta. mai misto ar fi cu o singura sa. Daca ai tangente cu colentina/andronache, atunci io eram. Ref la sa.... poate ai dreptate, dara daca vroiam cu o sa ma indreptam spre drifter. Sa-ti traiasca dnepra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 am un prieten care si-a luat un vn din 86 de 750.insa nu a avut parte de el. s-a stricat pe drum, l-a tinut in service 4-5 luni, a bagat 800 de euro in piese, si acum are urmatoarea problema: porneste la rece, dar dupa ce se incalzeste nu mai are puere sa invarta motorul. tensiune slaba cand dai la buton.daca o lasi sa se raceasca, este ok. precizez ca i s-au schimbat cuzinetii, axele, lanturile. sa fie incarcarea proasta, sau se strange motorul la cald? postez aici, caci poate s-a mai lovit cineva de asta. bateria este de 12 A, nu de 14A, si incarcarea ajunge la 13,8 turata, desi in al ei manual scrie 14-15V. nu stiu ce sa mai cred. eu aqs zice ca-i incarcarea, dar mi se pare prea repede sa-si revina o baterie in timp cat se raceste, daca ar fi asa... multumesc. incarcati bateria bine la un redresor si mergeti cu farul stins, poate se schimba ceva. incarca slab la turatie mica cred. Ma gandesc ca nu are cum sa se stranga motorul la cald daca nu a schimbat pistoanele are aceeasi compresie ca inainte. Masurati bateria cand se incalzeste motorul si vedeti ce zice daca are aproape 13 V cred ca ar trebui verificat electromotorul, oricum motorul are compresia mai mare cand e cald si ar fi normal sa se comporte asa daca nu e in regula electromotul sau incarcarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 (editat) Oricum,bateria originala e de 14 amperi ! Verifica-i si alternatorul,la mine e partial parlit,nu da chiar cat trebuie...Vezi sa n-aibe pe undeva vreun scurt... Editat Februarie 19, 2007 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 @klaus. am tinut-o pornita cu farul stins, s-a incalzit, si nu a mai mers. de retinut ca are relantiul maricel, deci de incarcat ar trebui sa incarce(daca-i bun releul). nu stiu ce dreacu are. d-aia am cerut ajutorul aici. pana sa pice motorul, ea pornea super bine si cu bateria asta. si culmea ca dadeam la automate cand o murit, si tot mai mergea. acum ar porni ea, dar nu poate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Bobina de inductzie intrerupe cand se incalzeshte... sau senzorii care citesc turatzia motorului au carbunele dus...dar mai degraba eu zic ca e ceva bobina care atinge la rece dar cand se dilata canci. deci, nu mai porneste calda ca atunci cand nu ai curent suficient. becurile clipesc in ritm cu electromotorul care abia invarte motorul. Bobina de inductzie intrerupe cand se incalzeshte... sau senzorii care citesc turatzia motorului au carbunele dus...dar mai degraba eu zic ca e ceva bobina care atinge la rece dar cand se dilata canci. deci, nu mai porneste calda ca atunci cand nu ai curent suficient. becurile clipesc in ritm cu electromotorul care abia invarte motorul. Bobina de inductzie intrerupe cand se incalzeshte... sau senzorii care citesc turatzia motorului au carbunele dus...dar mai degraba eu zic ca e ceva bobina care atinge la rece dar cand se dilata canci. deci, nu mai porneste calda ca atunci cand nu ai curent suficient. becurile clipesc in ritm cu electromotorul care abia invarte motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 @klaus. am tinut-o pornita cu farul stins, s-a incalzit, si nu a mai mers. de retinut ca are relantiul maricel, deci de incarcat ar trebui sa incarce(daca-i bun releul). nu stiu ce dreacu are. d-aia am cerut ajutorul aici. pana sa pice motorul, ea pornea super bine si cu bateria asta. si culmea ca dadeam la automate cand o murit, si tot mai mergea. acum ar porni ea, dar nu poate.... daca nu ai verificato cu alta baterie incearca acum. dupa ce se incalzeste motorul scoate bornele si punele la o baterie de masina dar sa le scoti de pe bateria veche ca am vazut multe motoare care daca nu scoteai de la baterie si doar trageai firele la alta nu pornea pentru ca avea bateria vreun scurt, in fine, cel mai bine scoti firele si le prelungesti la alta de masina, daca se invarte bine motorul elimini motorul si electromotorul si te legi doar de incarcare(stiu ca ziceai ca incarca un 13,8 turat parca) si de baterie. daca face la fel ca inainte scoti electromotorul sil duci la cineva sal desfaca sa caute scurturi sau ceo mai fi prin el, si elimini incarcarea si bateria.verifica si firele care ies di nalternator, care intra in mufe pe sub sea cauta contacte imperfecte. bafta si sa ne mai ti la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andariel Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Salut Vulcanistilor! Poate cineva sa-mi fac un desen corect si precis al unui crush-bar de Vn800. Ma intereseaza mai ales dimensiunile barei metalice (diametru teava), cat si pozitia locurilor unde se prinde de cadru motocicletei ( diametrul gaurilor de prindere). Am vazut ca sunt mai multe modele de crush-bar dar important e sa am desenul unuia. Cel mai mult sunt interesat de unul cu protectie la radiator. Astept oricefel de desene - pot fi si versiuni cad: Autocad - dwg, dxf etc. Astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andariel Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Dar daca iti trimite unul care are crash-bar poze cu motorul, eventual crash-barul? Vrei tu neaparat autocad? Sorineeeeeeeee, fa bre o poza la motoreta ta cu crash bar si pune la om. ALe lui sunt chiar frumoase, dau bine in poza. Altfel, nu prea am vazut crash bar care sa intre pe sub radiator, sau sa nu protejeze si radiatorul. N-am cerut special desen Autocad, insa cei care il folosesc stiu ca e mult mai usor si precis de desenat in el decat in mod normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Nu am timp acum sa fac poze, dar pana una alta uite o poza de pe louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.