Johny_Test Postat Aprilie 15, 2021 Share Postat Aprilie 15, 2021 Bună dimineața, o întrebare care ma cam macină, am dus motocicleta la mecanic din cauza unor probleme mici la alimentare, intrebarea ar fii, dacă nu e problema de alimentare sau aprindere și este ceva pe partea de motor și trebuie segmentat, se mai găsesc segmenți la model asta de kawasaki gpz 500 44kw anul 2000 60 cai? Îmi cer scuze dacă am greșit topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
busu69 Postat Aprilie 15, 2021 Share Postat Aprilie 15, 2021 (editat) https://www.motobikeshop.eu/ro/set-segmenti-std-1990-kawasaki-ex500-ex500-a4 ....asta am gasit la o cautare scurta.... Editat Aprilie 15, 2021 de busu69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Aprilie 15, 2021 Share Postat Aprilie 15, 2021 E un motor relativ recent la care piesele se gasesc si se potrivesc si de la alte modele. Sunt aceeasi segmenti ca la Vulcan-ul pana in 2009, de exemplu. Aici ai codul piesei, varainta standard e 13008-1084: https://www.pieces-kawa.com/kawasaki-moto/500-MOTOS/2000/GPZ500S/EX500-E7/CYLINDRE-PISTON/5001825/B_05/0/2173 Si cauti dupa cod pe net. E plin ebay-ul, probabil daca intrebi si la importatorii romani aduc si ei. Dealerul oficial Kawa e unitedmotors.ro, eu as incepe o intrebare la ei, direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
busu69 Postat Aprilie 15, 2021 Share Postat Aprilie 15, 2021 ambele modele gpz 1990 si gpz 2000 se pare ca au identice alezajul si cursa :74 mm x 58 mm desi arata la modelul 1990 cilindreea de 499cmc iar la modelul 2000 498 cmc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johny_Test Postat Aprilie 15, 2021 Autor Share Postat Aprilie 15, 2021 Mulțumesc dar e 360 pe un cilindru doar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johny_Test Postat Aprilie 15, 2021 Autor Share Postat Aprilie 15, 2021 Acum 23 minute, easy ride on! a spus: Problema este că după un număr de câteva mii de Km, prin uzură, orice cilindru devine oval. Respectiv nu se pot monta segmenţi noi (circulari) pe un cilindru ovalizat (de uzură) pentru că vor exista pierderi şi mai mari de compresie prin neetanşeităţi. Soluţia este alezarea / honuirea şi un set la cota de reparaţie. ? Adică 360 lei pe set de reparatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 16, 2021 Share Postat Aprilie 16, 2021 Acum 23 ore, Johny_Test a spus: Bună dimineața, o întrebare care ma cam macină, am dus motocicleta la mecanic din cauza unor probleme mici la alimentare, intrebarea ar fii, dacă nu e problema de alimentare sau aprindere și este ceva pe partea de motor și trebuie segmentat, se mai găsesc segmenți la model asta de kawasaki gpz 500 44kw anul 2000 60 cai? Îmi cer scuze dacă am greșit topic. Gasesti pe original la United. Sub 100 e setul pentru ambele pistoane. Cel putin asa a fost acum vreo 7 ani cand l-am segmentat pe al meu. Acum 10 ore, easy ride on! a spus: Problema este că după un număr de câteva mii de Km, prin uzură, orice cilindru devine oval. Respectiv nu se pot monta segmenţi noi (circulari) pe un cilindru ovalizat (de uzură) pentru că vor exista pierderi şi mai mari de compresie prin neetanşeităţi. Soluţia este alezarea / honuirea şi un set la cota de reparaţie. ? L-am segmentat pe al meu pe la 100.000 km si era brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 16, 2021 Share Postat Aprilie 16, 2021 ti-a explicat partial easyride, nu exista segmentare in mecanica, era o tiganie care se facea la dacia 1300 si NU FUNCTIONA ! deci, lasa mecanicul sa constate... test compresie si leak down ... daca nu iese cum trebuie faci reparatie sau schimbi tot motorul cu altul sh in stare ceva mai buna .. probabil asta vei face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 16, 2021 Share Postat Aprilie 16, 2021 Acum 33 minute, superbec a spus: ti-a explicat partial easyride, nu exista segmentare in mecanica, era o tiganie care se facea la dacia 1300 si NU FUNCTIONA ! deci, lasa mecanicul sa constate... test compresie si leak down ... daca nu iese cum trebuie faci reparatie sau schimbi tot motorul cu altul sh in stare ceva mai buna .. probabil asta vei face Salutare! Da, ai dreptate, dar la motorul de Dacia 1300 puteai pune camasi noi (fara cravata si nu de la Braiconf ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 16, 2021 Share Postat Aprilie 16, 2021 Acum 37 minute, Silver Arrow a spus: Salutare! Da, ai dreptate, dar la motorul de Dacia 1300 puteai pune camasi noi (fara cravata si nu de la Braiconf ). camasi noi pistoane noi segmenti noi ... poate sa faca asta si la gpz dar costa mai mult decat motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 16, 2021 Share Postat Aprilie 16, 2021 (editat) La dracia 1300 luai niște cămăși uzate (franțuzești), le alezai după niște pistoane de 1.4 uzate, puneai un set nou de segmenți și aia era! Editat Aprilie 16, 2021 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 16, 2021 Share Postat Aprilie 16, 2021 Acum 7 minute, john17 a spus: La dracia 1300 luai niște cămăși uzate (franțuzești), le alezai după niște pistoane de 1.4 uzate, puneai un set nou de segmenți și aia era! Da, si in plus daca mai puneai o ''chiuloasa'' de la un Volvo 440, alea de au avut motoare de 1,4 de la Reno, faceai motor adevarat. Am pus o asemenea chiulasa pe o Dacia luata prin 2002, care a avut si GPL. Se duceau draqu scaunele de la supape la chiulasa originala in 5-6000 Km . A mers cu varianta Volvo vreo 150.000 Km si asa am vandut-o. Pentru orice alte info clare, detaliate si de calitate intrebati pe Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 16, 2021 Share Postat Aprilie 16, 2021 Acum 7 ore, superbec a spus: ti-a explicat partial easyride, nu exista segmentare in mecanica, era o tiganie care se facea la dacia 1300 si NU FUNCTIONA ! deci, lasa mecanicul sa constate... test compresie si leak down ... daca nu iese cum trebuie faci reparatie sau schimbi tot motorul cu altul sh in stare ceva mai buna .. probabil asta vei face Mecanicul constatase. Masurase ovalizare etc. De atunci a mai incasat cam 75.000 km si merge struna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 16, 2021 Share Postat Aprilie 16, 2021 (editat) Acum 31 minute, easy ride on! a spus: "In addition to the rings, the cylinder liners themselves wear from all that rubbing. This makes them get wider than they were new and the piston no longer fits tightly enough to form a good seal. At this point it's time for new larger pistons and a re-bore of the cylinder to match the new larger size. They're usually referred to as "1st over-size", "2nd over-size", etc." https://www.reddit.com/r/motorcycles/comments/hnr9d/replacing_piston_rings/ Ai deaqu astia de la Kawasaki vand de nebuni segmenti separat si fara sa fie cota intai sau a doua de reparatie... Ma rog, fiecare face cum il taie capu, oi fi io mai prost ca am mers inca 75.000 fara niciun simptom de defectiune sau altceva, mobra fiind folosita in permanenta la maxim ce poate motorasul ala de stau prin trafic si prin Bucale si pe afara dupa toti cunoscatorii cu scule de 100 de cai 2018+ care abia se taraie de ma um0lu de nervi. Si oi fi io prost ca dau sfaturi unuia cu un motor identic cu al meu. Si o fi si mecanicu prost si altii din industrie cu care am tot vorbit in perioada aia, mecanici, vanzatori, posesori etc. Toti suntem prosti, desi solutia a fost cea corecta! Sa nu mai faca careva ca mine! A nu stiu cata oara ma intreb de ce dreaqu ma mai apuc sa scriu pe forumul asta unde prostia a ajuns spre 90% din volum. Schimbati mobrele cu totu, ca asa zice un baiat pe forum si alt baiat pe un site. Vaya con dios! Editat Aprilie 16, 2021 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 18, 2021 Share Postat Aprilie 18, 2021 La 16.04.2021 la 21:28, Speedy.K a spus: Si oi fi io prost ca dau sfaturi pai ... asta nu e o noutate , i-ai desfacut tu motorul sa masori inainte sa dai sfaturi? de cele mai multe ori nici nu e nevoie sa masori se vede cu ochiul liber daca ai nevoie de camasi/alezare ... daca ai nevoie de camasi sigur iti trebuie si pistoane, deja depasim valoarea motocicletei..binenteles ca uiti de set garnituri, ulei , manopera .. sau i le platesti tu ca iti functioneaza tie tiribomba cu o tiganie facuta nu e o regula, hai sa reparam lucrurile ca in africa sau india dar sa uitam ca aia o fac de nevoie nu faci decat sa-i dai sperante aiurea si eventual sa cheltuie niste bani pe care oricum nu-i are... cat costa un motor sh de gpz? 100-200E? in 2-3 ore ti-l monteaza si alexen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 18, 2021 Share Postat Aprilie 18, 2021 a, da am vazut , me scusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 18, 2021 Share Postat Aprilie 18, 2021 Acum 2 ore, superbec a spus: pai ... asta nu e o noutate , i-ai desfacut tu motorul sa masori inainte sa dai sfaturi? de cele mai multe ori nici nu e nevoie sa masori se vede cu ochiul liber daca ai nevoie de camasi/alezare ... daca ai nevoie de camasi sigur iti trebuie si pistoane, deja depasim valoarea motocicletei..binenteles ca uiti de set garnituri, ulei , manopera .. sau i le platesti tu ca iti functioneaza tie tiribomba cu o tiganie facuta nu e o regula, hai sa reparam lucrurile ca in africa sau india dar sa uitam ca aia o fac de nevoie nu faci decat sa-i dai sperante aiurea si eventual sa cheltuie niste bani pe care oricum nu-i are... cat costa un motor sh de gpz? 100-200E? in 2-3 ore ti-l monteaza si alexen Pai tocmai ce ti-am zis mai sus ca a fost desfacut si masurat cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 18, 2021 Share Postat Aprilie 18, 2021 (editat) Ce e asta, set de honuit pipa?! Nici macar nu e complet, lipseste futacul. Editat Aprilie 18, 2021 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 19, 2021 Share Postat Aprilie 19, 2021 Acum 19 ore, Speedy.K a spus: Pai tocmai ce ti-am zis mai sus ca a fost desfacut si masurat cum trebuie. eu inteleg ca analfabetismul functional este o problema generala dar se pare ca tu il cultivi ... p.s. vorbeam despre motorul lui, al tau sigur e impecabil si mai merge 2-300k km cu inca un set de segmenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johny_Test Postat Aprilie 19, 2021 Autor Share Postat Aprilie 19, 2021 Nu va certați băieți, mtumesc ca ma ajutați cu răspunsuri va respect pentru asta dar nu e motiv de cearta care știe mai multe lucruri fata de celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 19, 2021 Share Postat Aprilie 19, 2021 Acum 1 oră, superbec a spus: eu inteleg ca analfabetismul functional este o problema generala dar se pare ca tu il cultivi ... p.s. vorbeam despre motorul lui, al tau sigur e impecabil si mai merge 2-300k km cu inca un set de segmenti Si cam ce cuvinte n-am inteles io?! Cand o expresie sau o locutiune poate fi interpretata in mai multe feluri se recomanda o formulare fara echivoc. Deci mai subtire cu analfebetismu' pe scari. 1 oră în urmă, Johny_Test a spus: Nu va certați băieți, mtumesc ca ma ajutați cu răspunsuri va respect pentru asta dar nu e motiv de cearta care știe mai multe lucruri fata de celalalt. Raspunsul corect: se ia mobra, se duce la un service autorizat, se constata si se inlocuieste ce e de inlocuit. Daca merita. Daca nu se aplica varianta Bec: schimbi propulsorul cu totu'. Sau si mai SuperBec: se schimba mobra cu una noua, fabricatie 2022 daca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 19, 2021 Share Postat Aprilie 19, 2021 Acum 2 ore, Speedy.K a spus: Si cam ce cuvinte n-am inteles io?! pai asta e problema, intelegi cuvintele , problemele apar cand incerci sa dezlusesti cate o propozitie intreaga. Acum 3 ore, Johny_Test a spus: Nu va certați băieți, mtumesc ca ma ajutați cu răspunsuri va respect pentru asta dar nu e motiv de cearta care știe mai multe lucruri fata de celalalt. bagatorii de seama polueaza mai rau ca VW , sper ca nu ai pierdut esentialul printre aberatii si segmentari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Aprilie 19, 2021 Share Postat Aprilie 19, 2021 4 hours ago, Johny_Test said: Nu va certați băieți, mtumesc ca ma ajutați cu răspunsuri va respect pentru asta dar nu e motiv de cearta care știe mai multe lucruri fata de celalalt. Vezi că au spus unii băieți mai devreme, găsești la United Motors. Dacă erai din București sau de lângă puteai merge și pentru operațiune, era Mașinuță acolo, chiar dacă el nu e așa de cunoscător ca @superbec, cred că se băga la o reparație din asta de băgători de seamă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 19, 2021 Share Postat Aprilie 19, 2021 La 16.04.2021 la 15:07, Silver Arrow a spus: Da, si in plus daca mai puneai o ''chiuloasa'' de la un Volvo 440, alea de au avut motoare de 1,4 de la Reno, faceai motor adevarat. Am pus o asemenea chiulasa pe o Dacia luata prin 2002, care a avut si GPL. Se duceau draqu scaunele de la supape la chiulasa originala in 5-6000 Km . A mers cu varianta Volvo vreo 150.000 Km si asa am vandut-o. Pentru orice alte info clare, detaliate si de calitate intrebati pe Nguyen Sa o luam usurel, chiulasele la Dacia nu erau un punct slab in schimb un ax cu came de Renault putea sa faca diferenta. Scaunele de supape si supapele nu se uzau prematur de la GPL, este un mit si de vina erau de fapt reglajele proaste (amestec sarac) si lipsa de avans la aprindere care puteau sa prajeasca scaunele si supapele dar aceste cazuri erau relativ rare. Ca sa intelegi mai bine bosorogule tatal meu a mers peste 150.000km cu chiulasa originala de 1300 si cand a vandut masina inca era perfect functionala. Se vede ca ai reparat la viata ta doar masinile personale, adica cunostinte fix-pix. La 16.04.2021 la 12:59, superbec a spus: i-a explicat partial easyride, nu exista segmentare in mecanica, era o tiganie care se facea la dacia 1300 si NU FUNCTIONA ! Segmentarea sau schimbarea de segmenti se face doar daca in urma masuratorilor cu ceas comparator (nu unghia) rezulta ca cilindrii nu au ovalitate. Daca nu stii nu mai clampani ca-i prostesti si pe altii. La 16.04.2021 la 14:51, john17 a spus: La dracia 1300 luai niște cămăși uzate (franțuzești), le alezai după niște pistoane de 1.4 uzate, puneai un set nou de segmenți și aia era! Te pisai pe ele de pistoane de 1.4, trebuiau pistoane de Oltcit facute la Slatina cu cap drept, erau mai rezistente pe fusta fata de astea de Dacia. Acum 18 minute, The Flying Dutchman a spus: era Mașinuță acolo, chiar dacă el nu e așa de cunoscător ca @superbec Masinuta sau superbec tot aia e, niste diletanti. A venit candva unul la mine cu o bicla simpla care avea o problema, fusese la Masinuta si ala nu i-a dat de cap, zicea s-a chinuit la ea doua zile si ca nu stia ce sa-i mai faca. Intr-o ora i-am spus defectul si ce piese trebuie sa comande... pwla mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 19, 2021 Share Postat Aprilie 19, 2021 Acum 2 ore, superbec a spus: pai asta e problema, intelegi cuvintele , problemele apar cand incerci sa dezlusesti cate o propozitie intreaga. bagatorii de seama polueaza mai rau ca VW , sper ca nu ai pierdut esentialul printre aberatii si segmentari Noroc ca nu m-am apucat sa intreb pe forum cand a fost nevoie, ca cine stie ce avion imi crestea in curte in loc de KLE... La cat v-ati inmultit voi, academicienii, p-aici, nu mai e loc pentru mecanici simpli. Si nici profesorii de limba romana n-ar primi accept pe forum. Ca sa nu mai vorbim ca n-ar intelege o iota din ce spuneti. Alfel...va omoara practica si la mecanica si la comunicare, da' suntei docti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.