DesertEagle Postat August 24, 2022 Share Postat August 24, 2022 Acum 2 ore, utzi22 a spus: "taxa activate sa incalzita" desi cumperi saua de la KTM . Te doare mintea... Ha, ha! Asta e foarte tare, egalata poate numai de BMW care iti vinde motocicleta handicapata de noua si dupa aia iti cere bani pentru Dynamic Pro mode adica ii scoate restrictiile, nu e ca si cum ar pune ceva in plus. Si cumva toate astea sunt normale in ziua de azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat August 24, 2022 Autor Share Postat August 24, 2022 Si Ktm face asta deja cu Tech pack, Rally Pack, etc Nu mai zic nimic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DesertEagle Postat August 24, 2022 Share Postat August 24, 2022 Da, BMW cere bani ca sa iti IA ceva, nu sa-ti DEA in schimbul banilor. La asa smecherie s-a ajuns in industria asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat August 24, 2022 Share Postat August 24, 2022 (editat) Deci sa inteleg ca modelul S nu prea il gasesc niciunde pt test.... decat la 1ktm Editat August 24, 2022 de Ribo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat August 24, 2022 Autor Share Postat August 24, 2022 Sincer nu vreau sa cobesc, dar nu cred ca are nimeni modelul S la test in momentul asta. Tot ce poti face e sa iei dealerii la rand, sa suni si sa intrebi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 24, 2022 Share Postat August 24, 2022 3 hours ago, utzi22 said: Jos palaria pt BMW motorrad pt ca au toate modelel la test. KTM vrea sa vanda motoare de aprope 20k pe poze si review-uri de pe net Nu poți decât să apreciezi ceea ce face Bavaria, da. Dar sunt excepția. Nu a fost și nu este nimic similar la noi. Suntem o țară de sărmaci, fără cultură moto. E bine că-i avem și pe ăștia. Personal mi-am cumpărat aproape toate motocicletele "în orb", de la distanță, fără să mă fi suit pe ele măcar o dată în prealabil. Nu am regretat nicio achiziție. Asta e situația. @Ribo - nu pot decât să te sfătuiesc să rupi internetul, să citești/vizionezi review-uri. Măcar pe partea asta e bine, că sunt din ce în ce mai multe, mai variate și mai oneste. Oricum achiziția unei motociclete este ceva irațional. Ia-ți ce te atrage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat August 24, 2022 Autor Share Postat August 24, 2022 (editat) Eu stiu ce zici @PzKpfW , dar nici nu putem evolua daca o tinem in ritmul asta. Inteleg dealerii mici , la început de drum, dar o companie precum AtvRom &Friends cu o cifra de afaceri considerabila nu.i vad scuze. Ideea e ca peste un anumit buget care iese din zona de confort a fiecaruia , oamenii se decid mai greu (aici ma includ si pe mine) si ar ajuta un pic sa poata pune mana pe un motor, sa dea o tura cu el...chiar si pentru o ora. Editat August 24, 2022 de utzi22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat August 24, 2022 Share Postat August 24, 2022 Aici sunt de acord cu @utzi22 Ultima motoreta de circuit am luat-o la distanta fara sa ma fi suit pe ea, fara sa stiu cum e. Dar vorbim de o motorishk noua care costa destul de mult pe piata. Am niste prieteni cu modelul asta dar mai vechi din 2018, si am inteles ca s-au mai schimbat lucrurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 24, 2022 Share Postat August 24, 2022 9 minutes ago, utzi22 said: o companie precum AtvRom &Friends cu o cifra de afaceri considerabila nu.i vad scuze. Probabil că vânzările/cererile nu justifică în ochii lor aducerea unui model pentru test-ride. Nu știu cifrele din vânzări de când au preluat KTM, dar le știu pe cele de la Dementor. Să spun că erau "modeste" nu ar descrie bine situația. Nu le iau apărarea și sunt total de acord cu faptul că ar trebui să aibă măcar modelele importante/de vitrină la test ride (mai ales că nici nu ar fi un efort financiar prea mare), dar cel mai probabil nici nu-i interesează; vând CF Moto în draci, acolo e profitul. Nu pe câteva modele de top de la KTM. În altă ordine de idei să spun că unicul importator Ducati în România (care am impresia că furnizează și piața din BG) vine la salonul moto (de test ride nu se pune problema) cu motocicletele clienților? Nu mai zic nimic. 6 minutes ago, Ribo said: Am niste prieteni cu modelul asta dar mai vechi din 2018, si am inteles ca s-au mai schimbat lucrurile. Este o diferență simțitoare între -2019 și 2020+, da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 24, 2022 Admin Share Postat August 24, 2022 La 23.08.2022 la 12:23, utzi22 a spus: Saua de la powerparts o voi face pe la iarna...numai costul de activare este vreo 380 de euro .. Caută pe FB pe MotoVis Custom din Ploiești. Dacian este cel mai tare din lume la modificări de șei - și nu glumesc absolut deloc! Știu un caz de om full de bani care a plătit sute multe de euro pe șa de firmă pentru 1200gs pe care a aruncat-o după ce a cumpărat-o și a făcut un drum, un gunoi! Apoi pe cea originală a dus-o la Dacian și acesta cu 400 ron i-a făcut-o Dumnezeiește. Omul este ocupat, dar i-o trimiți iarna și vei avea o șa de vis. Acum 23 ore, MrD a spus: WTF is wrong cu producatorii astia? Saua originala horror, la fel si la BMW S1000XR, ultimul model. Deci motoare sport-touring sau adventure cu sa de cacao, as standard? Stupid AF. Stai relaxat, în afară de Luxury Touring absolut toate Mobrele de la 2000 la 25.000 euro au niște gunoaie în loc de șei. Din trei motive: 1. Designul. Orice șa care arată bine și merge pe linia motocicletei este subțire și prost făcută. Ca să fie bună trebuie să fie refăcută în mai multe ape plus îngroșată, ceea ce o scoate din designul frumos al motorului. 2. Ecomomie de material. 3. Cum spunea un coleg, trebuie susținute reperele aftermarket. Asta dacă ești suficient de imbecil sau neștiutor și să dai o grămadă de bani pe așa ceva. La 23.08.2022 la 10:23, utzi22 a spus: si am mers pe KTM 1290 Super Adventure S. Să te bucuri de ea! Or fi performante, dar designul zici că a fost făcut de unul care a terminat Bioterra de la distanță, arată absolut oribil la look, cel puțin din față! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 24, 2022 Share Postat August 24, 2022 Integrarea radarului este de vină. Modelul anterior arăta chiar bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat August 24, 2022 Autor Share Postat August 24, 2022 Mersi Luigi! Nu am cum sa te contrazic in privinta look.ului. Am preferat insa fuctionalitatea in detrimentul aspectului de data asta pt ca nu.mi permit doua motociclete momentan. Pe viitor mi.as mai dori un cruiser si o sportiva...dar socoteala de acasa nu se pupa cu cea din targ... posibil sa apara si un "pokemon" in ecuatie ...sa vezi atunci distractie si prioritati... Acum 7 minute, PzKpfW a spus: Integrarea radarului este de vină. Modelul anterior arăta chiar bine. Ducati a reusit mult mai bine integrarea radarului pe Multistrada...Ktm nu au vrut sa se streseze prea cu design.ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 24, 2022 Admin Share Postat August 24, 2022 Am înțeles ca cei de la KTM sunt cei mai avansați tehnologic cu ce au pus pe Mobrele lor. Ca și cei de la Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 24, 2022 Share Postat August 24, 2022 Felicitari pentru achizitie! 1290-ul nou e super misto dar gumele cu care vine ii iau grav din performate, feeling/incredere si in cele din urma zambete sau ranjete de-ale tale sub casca. Terra Force alea sunt niste mizerii ordinare. Eu am 1290 2017, iar un prieten il are pe asta nou ca al tau. M-am dat in mai multe randuri on/off sarind de pe a mea pe-a lui la diferite plimbari si gumele sunt horror. Dupa ce le-a dat jos si a pus Road6 a zis ca i s-a schimbat motoreta A fost cea mai proasta decizie a KTM sa renunte la Pirelli cu care venea inainte, s-au zgarcit la costuri fix la gume. Daca ti se pare ca in unele cazuri ii atingi limita, gandeste-te ca poate de 2 ori mai mult cu alte gume. Ar mai fi o chestie ca trebuie sa demontezi jumatate de motoreta dpdv plasticaraie daca vrei sa iti pui proiectoare(ca sa ai acces la mufele de ACC). Compenseaza cu faptul ca acum filtrul de aer e la indemana si nu mai trebuie sa demontezi aceeasi jumatate de motoreta ca sa-l schimbi (cum era modelul dinainte) In rest apa, paie si bataie. Motorul in sine e tanc, au baietii pe afara 200-300K cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat August 24, 2022 Autor Share Postat August 24, 2022 (editat) Mersi Adi! N.am apucat sa vad ce poate motoreta din mai multe motive: 1. Pauza de un an 2. Motocicleta in "rodaj" 3. Nu cunosc motocicleta 4. Hai sa fim seriosi...experienta de strada pe un motor de 68 de cai sau cat avea Vstromul nu ma ajuta sa ating limitele unei motociclete prea curand :)) Dar da, am inteles ca Mitas.urile astea nu sunt wow. Editat August 24, 2022 de utzi22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 25, 2022 Share Postat August 25, 2022 Acum 17 ore, Ribo a spus: Aici sunt de acord cu @utzi22 Ultima motoreta de circuit am luat-o la distanta fara sa ma fi suit pe ea, fara sa stiu cum e. Dar vorbim de o motorishk noua care costa destul de mult pe piata. Am niste prieteni cu modelul asta dar mai vechi din 2018, si am inteles ca s-au mai schimbat lucrurile. Eu am probat fix S, la atvrom. Si aveau la un moment dat si la Brasov. Trebuie intrebat. Moto e bomba, daca ai mers cu s1000xr, cacatemeul e mult peste ca zvac, caracter, sunet, feeling. Dar na, cacatemeu La 23.08.2022 la 21:41, PzKpfW a spus: Umblă vorba că ar fi mai tare decât cea standard. au mai multe versiuni, trebuie aleasa aia mai umflata ca au si scanduri in oferta si ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat August 25, 2022 Autor Share Postat August 25, 2022 (editat) La Moto24 au avut unul de test , dar l.au vandut. Ca si feeling Ktm.ul e mai agresiv (si mai interesant), dar s1000xr mi s.a parut mai rapid ca si acceleratie. Una peate alta nu m.ar deranaj si un s1000xr in garaj pe langa ktm :)) Referitor la saua ergo, sunt 3 variantale low, standard si high. High e cea mai "pufoasa", dar departeaza si picioarele de pamant. Momentan o mai tin p.asta stoc ca nu mai sunt finante pt upgradeuri. Singurul accesoriu pt care as vrea totusi sa.l cumpar cat mai repede este un top case... Ma uitam la Shad Sh58x, dar pare foarte lat. Aveti ceva sugestii de topcase.uri ? Editat August 25, 2022 de utzi22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 25, 2022 Share Postat August 25, 2022 11 minutes ago, utzi22 said: Ma uitam la Shad Sh58x, dar pare foarte lat. ia shad-ul ca e fix ce ii trebuie motoretei asteia. Ai ghidoanele mult mai late oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat August 25, 2022 Autor Share Postat August 25, 2022 @LimpTA Imi poti spune daca sh58x /s59x vine gata de prindere sau mai trebuie sa cumpar ceva placa de prindere https://www.motocard.com/en/cases/shad-sh58x_carbon.aspx ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 25, 2022 Share Postat August 25, 2022 la modelul tau, placa de plastic a shad-ului se prinde direct pe placa de aliaj a coditei, fara alta placa intermediara extra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DesertEagle Postat August 25, 2022 Share Postat August 25, 2022 Sh 58 este mult prea lata si arata oribil. Sh 29 este cea mai mica in care incape o casca integrala, recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 25, 2022 Share Postat August 25, 2022 Acum 1 oră, DesertEagle a spus: Sh 58 este mult prea lata si arata oribil. Sh 29 este cea mai mica in care incape o casca integrala, recomand. Chestiune de gust. EU am s58x pe un tracer 9 , care i mai slim decat sas ul :)) cu s29 nu faci nimic, adica incape o sacosa si atat. Oricum nu i o moto frumoasa, ce mai conteaza. La mine aspectul practic primeaza, la alegerea unui topcase. REcomand si eu sh58x asadar. PS-vine cu o placa de prindere. Functie de model moto, daca nu ai rack pe codita, mai e nevoie de suporti. Dar SAS parca vine cu rack deja, deci prinzi placa shad de rack si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat August 25, 2022 Share Postat August 25, 2022 La 24.08.2022 la 20:53, l.u.v a spus: Stai relaxat, în afară de Luxury Touring absolut toate Mobrele de la 2000 la 25.000 euro au niște gunoaie în loc de șei. Nu si GSA-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DesertEagle Postat August 25, 2022 Share Postat August 25, 2022 Acum 8 ore, Adrian M. a spus: Chestiune de gust. Asa e. Totusi nevestele trebuie invatate sa foloseasca ce au, la mine sh 29 (top), 2x sh 23 (side) + 9 (tank). Ca daca le dai si 300 l, gasesc ce rahaturi sa te puna sa cari degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 25, 2022 Share Postat August 25, 2022 Acum 6 minute, DesertEagle a spus: Asa e. Totusi nevestele trebuie invatate sa foloseasca ce au, la mine sh 29 (top), 2x sh 23 (side) + 9 (tank). Ca daca le dai si 300 l, gasesc ce rahaturi sa te puna sa cari degeaba. Corect de aceea motocicleta se foloseste sigur ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.