Sari la conținut

Etrier blocat


Postări Recomandate

Acum 49 minute, superbec a spus:

dupa cum vezi nici profesorul de sport/"mecacanic" nu stia asta ... desi s-a discutat de foarte multe ori pe forum

 

 

Da, pentru că n-am avut "plăcerea" să umblu cu măgarii ceaina, eu merg pe manete stock, nu-s mai deștept decât proiectantul.

Ce făceai dacă nu știai că sunt profesor? Iar vrei să iasă scandal și să-i dăm de treabă lui Luigi? Că eu nu aș dori.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 94
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 2 ore, Grimnir a spus:

Maneta de frână este identică cu aia TITAX de o avusesem înainte, diferă doar aliajul. Îmi vine extrem de greu să cred că în 1.5 km am pățit asta din cauza manetei. O să vă zic mâine de la ce a fost problema. Problema e că am spatele înțepenit acum din cauză că m-am opintit să ridic motoru ca să-l trag pe marginea drumului și sunt absolut spumat, deci n-am scăpat fără accidentare, chiar dacă nu m-am tăvălit pe jos. Abia aștept deznodământul, sunt fiert!

Ai grija si nu mai fa modificari la mobra doar ca sa ''dea bine'' . Ca ajungi sa dai cu ea si implicit si cu tine de pamant.

Daca faci modificari, de preferat sa fie cu piese sau kit-uri omologate de catre producator.

Zi mersi ca s-a accidentat doar fierul. Ala se repara/inlocuieste. Oasele de repara greu si dureros si inca nu se pot inlocui (ma rog sa mai face cate ceva din fier dar nu este de recomandat sa ai fier prin tine, fie el si ''fier din titan'' 🤣).

Cat despre mecanic: ''multi stie , putini se pricepe '' 😂 Si din cati ''se pricepe'' doar unii mai si ''intelege''.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
1 oră în urmă, Grimnir a spus:

Bine bine, el ca mecanic, nu a observat asta? Ce plm... Eu habar n-aveam, ok, dar el?

Manetele astea China generează genul de defect care nu se "vede", nu ai cum să "vezi" în interiorul manetei că ține presiune, deoarece are un defect de turnare. Îți dai seama abia când pățesti exact ce ai pățit tu sau eu cu ambreiajul. 

Poate mecanicul chiar le-a verificat și fiind noi nu i s-a părut nimic suspect. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Lucian_M a spus:

Da, pentru că n-am avut "plăcerea" să umblu cu măgarii ceaina, eu merg pe manete stock, nu-s mai deștept decât proiectantul.

Ce făceai dacă nu știai că sunt profesor? Iar vrei să iasă scandal și să-i dăm de treabă lui Luigi? Că eu nu aș dori.

esti profesor de sport ... incerci sa faci ceva ce te depaseste , magariile ciaina functioneaza foarte bine dar trebuie verificate 

 

nu exista inlocuitor pentru experienta si know-how, lucruri pe care tu nu le ai 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi purta de grijă, oricum nu interacționăm live. Săgeți poate trimite oricine din fața tastaturii. Nu ai binevoi să-mi dai ignore? Scutești din timpul tău prețios.

 

Cât despre "depășit", îmi cunosc limitele. Chiar aș fi vrut să fi asistat la "diagnosticul" mobrei, dar cum nu-s din zonă, aia e.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punct de vedere legal, treaba este simpla:

Este interzisa utilizarea de piese care nu au aprobarea fabricantului la sistemele securitare ale vehicului. 

In plus, majoritatea componentelor in sistemele securitare fac si obiectul omologarii, in consecinta, daca le modifici fara sa reomologhezi motocicleta --> Dosar penal...

 

Pe de alta parte, niciun mecanic nu ar putea sa intuiasca perfect ce sistem urmeaza sa se defecteze. A se vedea si in aeronautica, din cand in cand se mai strica cate un avion si consecintele sunt sumbre...

 

Important este ca esti sanatos... stiu ca iti pare rau dupa moto, dar in toata aceasta ecuatie, viata este cea care conteaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Papa_Bear said:

Din punct de vedere legal, treaba este simpla:

Este interzisa utilizarea de piese care nu au aprobarea fabricantului la sistemele securitare ale vehicului. 

In plus, majoritatea componentelor in sistemele securitare fac si obiectul omologarii, in consecinta, daca le modifici fara sa reomologhezi motocicleta --> Dosar penal...

 

Pe de alta parte, niciun mecanic nu ar putea sa intuiasca perfect ce sistem urmeaza sa se defecteze. A se vedea si in aeronautica, din cand in cand se mai strica cate un avion si consecintele sunt sumbre...

 

Important este ca esti sanatos... stiu ca iti pare rau dupa moto, dar in toata aceasta ecuatie, viata este cea care conteaza...

Aspectul legal al chestiunii mi se pare aberant în multe privințe, dar asta este o altă discuție. Motorul se repară, deci nu e panică așa mare cu el. Bine că sunt întreg, vorba ta 😃

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, l.u.v a spus:

Te-ai lămurit cu mecanicul? 

Miercuri

Chiar acum, Djenavar a spus:

Miercuri

Are intalnirea de gala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Grimnir a spus:

Aspectul legal al chestiunii mi se pare aberant în multe privințe, dar asta este o altă discuție. Motorul se repară, deci nu e panică așa mare cu el. Bine că sunt întreg, vorba ta 😃

In ce sens ti se pare aberant aspectul legal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Grimnir a spus:

Aspectul legal al chestiunii mi se pare aberant în multe privințe, dar asta este o altă discuție. Motorul se repară, deci nu e panică așa mare cu el. Bine că sunt întreg, vorba ta 😃

 

Aspectul legal al chestiunii este foarte important: te baga sau nu in puscarie.

Daca motocicleta in momentul accidentului lovea pe cineva grav sau il omora, se facea o expertiza tehnica.

Daca se constata ca a fost o eroare de pilotaj a ta... primeai o incadrare penala, probabil cu suspendare

Daca se constata ca ai avut si modificari la sistemele securitare... primeai alta incadrare, aproape sigur cu executare...

 

La fel ca si cu alcoolul... accidentezi un pieton care traverseaza neregulamentar... este una...

Atingi un pieton care traverseaza neregulamentar, nici macar nu il ranesti... dar esti baut --> 6 luni cu executare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Aspectul legal e mai complicat. Sa zicem ca te duci la magazin si cumperi manete de frana pentru moto X, le montezi in service autorizat, faci poc si ancheta descopera ca manetele nu erau OEM. Esti tu de vina ca nu ti-ai dat seama ca nu sunt OEM? Cand la unele produse din exista mai multe optiuni, de exemplu placute de frana de la 5 fabricanti seriosi, cum determini vinovatia cumparatorului daca vanzatorul ti le-a vandut ca fiind pentru motocicleta x? Trebuie sa fii expert sau sa cauti pe cutie holograma lui Honda sau Yamaha, precum Dacia cu piesele de origine? Chiar si la Dacia, nu e obligatoriu sa cumperi piesele lor, ci piese conforme. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Silver Arrow said:

In ce sens ti se pare aberant aspectul legal?

Sunt mai multe chestii care pe mine unu mă depășesc. De exemplu dacă ai un motor pe care vrei să-l faci custom te vei întâlni cu niște ziduri stupide la RAR. 

Sunt absolut de-acord la partea cu modificările legate de direcție și sistemul de frânare, acolo clar nu trebuie umblat. Dacă însă vreau să am un crash-cage, un far diferit, etc. nu mi se pare corect să trebuiască să "mă descurc" cu ITP-ul. 

 

Revin mâine cu deznodământul la mobra mea :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Există faruri omologate. Și alte accesorii produse de firme de renume, nu trebuie luat totul musai din ceaina.

Că iei ceva ce pare "de firmă", dar de fapt e un fals ordinar, e altă treabă. De unde știu că bujiile NGK IRIDIUM sunt originale sau nu? Am încredere în furnizorul meu și cam atât, că nu-s expert în "depistat originalul". La fel și cu plăcuțele de frână.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 1 oră, Grimnir a spus:

Revin mâine cu deznodământul la mobra mea :))

 

Eu nu cunosc nici un mecanic care sa iti desfaca si sa iti spele etrierii daca nu ii ceri tu in mod special asta.

Cei care stiu - cer expres ori fac ei.

Sa nu stii/sa nu ceri si sa te oftici ca nu ti s-a facut operatia asta = dpmdv, cam telenovela.

 

Cred ca mecanicii din RO care iti atrag atentia sa faci asa ceva macar o data la 2 seturi de placute ii numeri pe degetele de la o mana.  

Mecanicii care traiesc din service-uri vor sa mearga treaba pe banda si nu isi complica viata daca nu e musai (=clientul nu stie).

In marea majoritate a cazurilor nu sunt rau intentionati sau nepriceputi. Asta este mersul. 

Vorbesc de mecanici, nu de...

 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Grimnir a spus:

Sunt mai multe chestii care pe mine unu mă depășesc. De exemplu dacă ai un motor pe care vrei să-l faci custom te vei întâlni cu niște ziduri stupide la RAR. 

Sunt absolut de-acord la partea cu modificările legate de direcție și sistemul de frânare, acolo clar nu trebuie umblat. Dacă însă vreau să am un crash-cage, un far diferit, etc. nu mi se pare corect să trebuiască să "mă descurc" cu ITP-ul. 

 

Revin mâine cu deznodământul la mobra mea :))

RAR nu este un zid stupid. El are grija sa apere pe ceilalti de tine. De altfel si vazut unde te cauta RAR sau ITP-ul: frane, directie, lumini, galagie (tobe), poluare, vizibilitatea prin geamuri.

Adica cu ce poti deranja sau pune in pericol pe altii. Astea daca doresti sa traiesti in societate.

In rest daca iti pui scaune de avion la madin si butoane roz bombon, sa fi sanatos.

Poti sa iti faci ce motor doresti daca respecti niste norme iar in urma omologarii se constata ca nu esti un pericol pentru ceilalti pe drumurile publice.

 

Hai sa vedem cum se incheie odiseea cu blocatul franei.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, _Raul_ a spus:

 

Eu nu cunosc nici un mecanic care sa iti desfaca si sa iti spele etrierii daca nu ii ceri tu in mod special asta.

Cei care stiu - cer expres ori fac ei.

Sa nu stii/sa nu ceri si sa te oftici ca nu ti s-a facut operatia asta = dpmdv, cam telenovela.

 

Cred ca mecanicii din RO care iti atrag atentia sa faci asa ceva macar o data la 2 seturi de placute ii numeri pe degetele de la o mana.  

Mecanicii care traiesc din service-uri vor sa mearga treaba pe banda si nu isi complica viata daca nu e musai (=clientul nu stie).

In marea majoritate a cazurilor nu sunt rau intentionati sau nepriceputi. Asta este mersul. 

Vorbesc de mecanici, nu de...

 

 

 

 

eu de exemplu daca am placute de schimbat si vad ca e jeg pe pistonase, se frec cu periuta si le dau un spray ca sa fiu sigur ca nu bag mizerie sub garnituri + curat tablitele si pinii.

 

dar cam atat nu ma apuc sa scot pistonasele de tot sa le curat. si anunt clientul daca observ o uzura evidenta a pinilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Așa procedează toți mecanicii buni.

Inclusiv cei care servisează motoare la curse. 

Spray de frâne pe postonașe, șters cu o cârpă, plăcuțe noi și gata. 

Extrem de importantă este schimbarea lichidului de frână odată la 2 ani, pentru că toate problemele sistemului de frânare de la lichid pleacă. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă e jegul gros pe ele sau sunt corodate, nu merge doar cu spray și periuță, prefer să le desfac și de obicei găsesc coroziune pe lângă simeringuri. Mulți neglijează sistemul de frânare.

În poze e ambreiajul de la un GSXF650.

IMG_20210619_134126.jpg

IMG_20210619_134403.jpg

IMG_20210619_134431.jpg

IMG_20210619_134824.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Lucian_M a spus:

Dacă e jegul gros pe ele sau sunt corodate, nu merge doar cu spray și periuță, prefer să le desfac și de obicei găsesc coroziune pe lângă simeringuri. Mulți neglijează sistemul de frânare.

În poze e ambreiajul de la un GSXF650.

IMG_20210619_134126.jpg

 

 

 

si cand ai descoperit mehlemu in pompa... ai scos pistonul sa cureti si inspectezi garniturile sau ... 10 flotari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Lucian_M a spus:

Dacă e jegul gros pe ele sau sunt corodate, nu merge doar cu spray și periuță, prefer să le desfac și de obicei găsesc coroziune pe lângă simeringuri. Mulți neglijează sistemul de frânare.

În poze e ambreiajul de la un GSXF650.

IMG_20210619_134126.jpg

IMG_20210619_134403.jpg

IMG_20210619_134431.jpg

IMG_20210619_134824.jpg

Pilitura de aluminiu😯😯uzura la pompa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...