Sari la conținut

Sport-Tourer/Tourer pentru 1.87m cu sotie si bagaje la pachet la ture f lungi


LoveBiciz
 Share

Postări Recomandate

Acum 11 minute, cuki a spus:

 

Avansul este oricum un minim de 15%...nu tre sa dai de pe acuma mai mult.

Stiu ca ai putea sa mergi acuma la BMW, sa comanzi o motocicleta cu livrare anul viitor si sa platesti doar 15% acuma. Restul pana la cat doresti, platesti cand ajunge motoru...iar atunci iti faci si dosarul de leasing daca optezi pentru easy ride.

 

Eu am primit un discount fata de pretul de lista, dar asta depinde de multe aspecte. Oricum sa nu iti inchipui ca am primit 10% discount. Vremuriile alea sunt apuse...poate vor mai veni.

 

NU am primit niciun voucher pentru accesorii

 

DAR, dupa cum spuneam...eu am fost extrem de limitat la BMW din cauza leasingului si a termelor de livrare. La niciun alt producator/dealer nu am avut aceste conditii, iar Ducati sau KTM ieaseau din discutie. E destul sa vezi 2 long term review-uri si vei realiza ca acele motociclete sunt bune, daca stai gard in gard cu service-ul. Nu contest ciclista si faptul ca is la multe aspecte peste BMW, dar sincer nu am chef sa umblu in service cu ele. 

Da, sa plasezi comanda ai nevoie de 10%, dar noi vrem credit cat mai mic, sa nu ne incarce cu nimic.
Adica 50% avans, 10% leasing pe 5 ani, 40% reziduala. O tiganeala asa, dar care pe noi ne-ar coafa cel mai mult.

Adica tot dam numa 10% la plasarea comenzii, dar cand a venit motoru trebuie sa decartam ceilalti 40% pt avans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 218
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 25 minute, cuki a spus:

Eu am primit un discount fata de pretul de lista, dar asta depinde de multe aspecte. Oricum sa nu iti inchipui ca am primit 10% discount. Vremuriile alea sunt apuse...poate vor mai veni.

Nu cred ca vor mai veni prea curand acele vremui atata timp cat nu se mai lucreaza pe stoc cam in nici un domeniu. La termene de livrare de 3-6 luni ce pretentii sa ai de discount ...

Ti se acorda 2-3 % , ca sa nu spui ca nu ai primit ceva si asta a fost.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 4 ore, SenorPink a spus:

Nu se merita Nav VI sa dai 1000 de euro pe el. Dpdv navigație ieși mai câștigat cu gluglu maps sau Waze. NAV VI e  bun pe post de computer de bord cu diagonala mare și oricum pe rt - îl nou ai display-ul ăla de 10 inch care face inutil NAV VI

RS-ul posibil sa fie ce ai nevoie: un K1600 mai mic

 

+ 1 pentru H2 SX 

 

Nici o taina RS-ul si GT-ul. 

Este ca si cum ai compara Fiesta cu seria 7 de minim 3L. 

RS-ul este un R cu carene. 

GT este cel mai bun (dpmdv) touring existent pe piata la ora actuala. 

Pe mainile cui se stie si planifica din timp manevrele (minimal) este TGV. Este motorul cu care am riscat cele mai multe amenzi pentru viteza. Da, stiu, suna ciudat.

La KTM si Kawasaki H-uri le dai in rosu, dar iti trece repede fiindca sunt obositoare. Asa ca sansele unor interactiuni cu politia nu sunt asa mari.

 

La GT, in mod bizar, te trezesti ca o tii mai des la viteze sustinute fiindca pluteste la drum intins.

Este "serene" (cum zic englezii) la viteze serioase.

Da, exista f multe motociclete ce merg 200+, lejer 250. Dar nici una nu pluteste ca asta la 160+.

Iar demarajul si manevrabilitatea sunt din alta lume pentru cata animalul este. Testat pe ace de par, nu vorbesc despre oras si/sau campie. 

 

RS 1250 - why, but why atata timp cat exista Duke GT. Este faina, stai confortabil pe ea, dar inceataaa. 

GT - young adults (seniorii ce vor touring pun banii pe GoldWing). 

H2 SX - useless + ca "Japan is dead" de mult. 

Eu tot sper sa ii ingroape coreenii cat de curand, fiindca au devenit irelevanti deja.

 

In viata reala nu vad ce sa faci cu H2 SX. 

Poate doar daca traiesti in Germania, dar nici macar acolo. Cat o sa mergi si pe autostrazi la 250+. 

Am condus Z H2 o zi intreaga. Useless. Il baga in buzunar Z900 din toate pdv realiste.

H2 SX cu pasager?

:)))))))

Probabil doar daca tot cauti (si nu gasesti) motive de separare.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost sarcastic cu SX, observ că nu se prinde lumea. Vorbești de sute de km/h într-o țară în care poți muri și cu 60 (era să o pățesc). Îmi convine să vorbesc, din motive evidente:

1. Nu voi cumpăra în veci beamveu (știu ce pot japonezele).

2. Nu aș da atâția bani pe un motor, ci maaaaxim 10k pe ceva de 1-3 ani.

3. Peste 100+ de cai, dacă neuronul o ia razna, se discută la timpul trecut.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, _Raul_ a spus:

 

1. GT este cel mai bun (dpmdv) touring existent pe piata la ora actuala. 

2. Pe mainile cui se stie si planifica din timp manevrele (minimal) este TGV. Este motorul cu care am riscat cele mai multe amenzi pentru viteza. Da, stiu, suna ciudat.

 

 

3. La GT, in mod bizar, te trezesti ca o tii mai des la viteze sustinute fiindca pluteste la drum intins.

4. Este "serene" (cum zic englezii) la viteze serioase.

5. Da, exista f multe motociclete ce merg 200+, lejer 250. Dar nici una nu pluteste ca asta la 160+.

6. Iar demarajul si manevrabilitatea sunt din alta lume pentru cata animalul este. Testat pe ace de par, nu vorbesc despre oras si/sau campie. 

 

7. GT - young adults (seniorii ce vor touring pun banii pe GoldWing). 

8. H2 SX - useless + ca "Japan is dead" de mult. 

9. Eu tot sper sa ii ingroape coreenii cat de curand, fiindca au devenit irelevanti deja.

 

1. Asa zic si eu

2. Idem, dar e motor la care trebuie sa stii sa mergi altfel pare foarte greoi si dificil de manevrat

3. La fel ma trezesc si eu din pacate, numai pe la 170-180 o tin, desi eu sunt genul de cruiser guy care merge cu 110-120 

4. Este serene si la 210 (la fel din pacate testata) si nu vibra, nu chitaia, nu gafaia, nu era nici o turbulenta

5. Eu as zice 180+

6. Ii schimb vineri acum gumele ca sunt barbierite ale mele si vreau sa vad diferenta pe ace de par

7. Care young adults ca numai seniori am vazut pe astea? Eu inca ma consider cel mai tanar posesor de K1600

8. De ce zici ca sunt morti de mult?

9. De ce??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu incepem cu hate ul anti bavarezi. Omul cumpara ce ii serveste nevoilor-dorintelor. No offense, avut in trecut bavareza, japo, acumiar  japo, nu stiu ce urmeaza-poate chiar iar bavareza. Nu sunt fanboy bmv, dar nici japo. MIE IMI PLAC MOTOCICLETELE, TOATE!

Dar pot spune ca japo sunt prea conservatori uneori, pentru cine cauta mai mult,sau ca multe dintre motocicletele lor sunt pentru o anumita categorie de rideri-din pdv al ergonomiei-dimensiuni-suspensii.

 

Italianca(dukaki) e prea scumpa, austriaca KTM prea turbata :)), ambele mai stricacioase decat altele, cand vine vorba de sistemul de control al electronicelor-cel putin asa zice netu. 

 

Triumph, in ultima vreme imi place ce  aduc pe piata,au mai umblat la design, la specs, la pachete, interesante noile modele. Par ca progreseaza, nu ca bat pasul pe loc ca japo.  Sa vedem si tigerul 1200, daca realitatea va confirma ce afirma in noul clip de preview-mai usor si mai puternic decat concurentul direct-adica gs :)))

 

Yamaha are doar tracerul 9 GT. Moto misto, dar care nu i pentru toata lumea. PAYLOAD 198 kg. PE modelul anterior nici nu acceptau sa pui topcase impreuna cu sidecase, avea payload 180 kg. NIci 198 nu i grozav, e suficient pentru un rider asiatic de 70 kile, dar daca incepi sa faci calcule cu un rider de 90 100, echipament, pasagera de 60 cu echipament, si cutiile goale, surpriza, ai ajuns la payload maxim. SI IN CUTIILE ALEA MAI PUI CEVA:)))) Nu mai au nici adventure, nici sport touring mare, supertenere si fjr, out. MT10 out. N-au venit cu nimic in loc, in ritmul asta cam raman in urma grav. Nici nu au prezentat nimic nou. Mt09 e urat, T7 le-a scos parleala serios in ultimii 2 ani, altfel, cam slaba oferta.

 

Honda nu are nimic in categoria sport touring. Africana, indiferent de varianta, e mai capra, mai mult spre off, cu un motor mneh pentru unii, grea, si nu spune mare lucru pentru multi. Cica vor scoate in baza aceluiasi motor mneh, sport tourer similar cu tracer 9-caaaaand? au un delay grav. 

Suzuki are varianta de vstrom 1000-o varianta foarte ok de buget. Daca vrei ceva chestii mai avansate, nu prea ai variante-ma refer si la performante. Nu au concurent pentru 1250RS.

 

Kawasaki, versys 1000 se sau 1000sx. Nu sunt la nivelul bavarezei, dar nici pretul nu i acolo :) Problema de gusturi si asteptari.

 

Bmw este producatorul care acopera o gama diversa, de la buget, naked, sport, touring, sport touring , adv touring, adv. N-au de offroad serios, si chiar ma mir ca nu :))))

Doar honda mai are o gama atat de diversificata, dar cand vine vorba de variantele premium, scartaie raportat la ce cauta cei care au ceva banuti . Si triumph pare ca vine din urma :)

 

Nu se vand degeaba atatea gsuri, fac ce trebuie pentru cine cauta astfel de moto si isi permit. Iar pentru cine ruleaza o suma bunisoara lunar, sistemul de finantare este foarte ok. Normal ca motociclistul uzual roman nu isi permite, cand salariul mediu e in ro, cat, 3000 lei?

 

Luciane,daca ai avea 4k euro lunar, sunt sigur ca n-ai mai spune ca ti-ai lua moto de maxim 10k :))  Initiatorul se indreapta clar spre categoria mai dotata de moto, categoria premium. Cam ce ar putea sa isi ia? Concurent real pentru r1250rs, care sa ofere dotari similare, confort, performante, pret? Sigurul care se apropie este 1000sx, dar este mai inghesuit, nu are suspensie electronica, pozitia mai agresiva. Sincer, nu mi vine in minte nici o alta varianta, in categoria asta de touring mid level, similara. Superduke gt poate? dar si aia nu i cea mai incapatoare, pentru mers cu pasager. Si mai pacatoasa decat  bavarezele. IN plus, e ciudat cu ktm si garantia, in Bucuresti au fost preluati de atvrom, ramane de vazut cum e cu service ul, si tot asa.

 

Concluzia mea: e loc pentru toata lumea, bani sa fie! E usor sa dai cu piatra spre cele mai scumpe variante, ca na, asteptarile sunt mari.

Dar eu va sugerez , chiar daca nu va intereseaza,chiar daca nu aveti bugetul disponibil, sa MERGETI CU TOATE VARIANTELE DE MOTO, producatori, modele. Cum apare o ocazie, mergeti si probati. Ca sa vedeti despre ce i vorba macar. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când ai 4000 pe lună nu te cacai la 20-25k pe o mobra, poate doar GW1800 să-l iei mai "chinuit". Unii preferă un motor cu multe opționale, alții merg fără ele, unii preferă anumite aspecte, alții se mulțumesc cu niște compromisuri. Dacă ar fi să aleg intre beamveu și italiancă, aș merge pe italiancă, fie ea și varianta sub 1000 cc. 

Totuși nu s-a făcut test cu toate mobrele din vizor, iar care au rămas sigur vor ieși câh, în comparație cu "navele spațiale". Măcar se va face ceva touring serios cu noua achiziție?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers si cu 1250GS si cu R1250R. Una dupa alta. Mi-a placut mult GS-ul, singura motocicleta in care parca te urci, nu o incaleci. E misto, dar nu e pentru mine. Asa ca in momentul in care a trebuit sa aleg o moto pentru o tura de 3 zile si vreo 2000 de km, am luat R-ul. As fi vrut RS-ul, dar nu era disponibil. Initial mi s-a parut masiva, cilindrii aia sunt destul de voluminosi si prin trafic te cam incurca putin. Dar motocicleta este supermanevrabila si m-am obisnuit repejor. Ma gandesc ca una cu ceva crashbar si protectii pentru cilindri e si mai lata astfel s-ar putea sa creeze ceva probleme in aglomeratie si la strecurat la limita. Dar nu e un capat de tara. Moto e misto, era cu toate pachetele pamantului pe ea, ESA, Akrapovic, quickshifter, TC si ce mai avea ea. Asa ca da-i bataie. La drum lung nu m-a deranjat ca nu avea protectie la vant, chiar daca era naked fara nimic, nici un parbriz extra, m-am simtit bine. Viteze pe autostrada intre 130-190. Saua destul de confortabila, pozitia, totul. Plecat de la Bucuresti, prima pauza parca la Craiova am facut-o pentru alimentare. Am profitat din plin de pilotul automat, quick shifterul si de sunetul tobei. Quickshifterul nu e ceva musai, as putea merge linistit si fara, pilotul automat mi-a fost util pe niste drumuri destul de libere unde am putut tine vinetze constante. Nu mi-a placut insa acceleratia ride by wire, parca n-aveai raspunsul ala direct. Am testat toate modurile posibile, pe Transalpina incepuse sa ploua asa ca modul Rain a fost la fix. Cand am vrut sa vad ce poate, am trecut-o pe Dynamic si, intradevar, iti livreaza altfel tot ce are ea acolo. In rest, ce sa zic... pe drumuri naspa, suspensia aia face toti banii - si nu era setata in nici un fel, ci lasata doar pe auto. Mi-a intrat si TC-ul pe o portiune cu oarece mazga, franele sunt foarte misto si dozabile. Legat de navigatie, exista o aplicatie BMW, o pui pe telefon si apoi iti afiseaza pe bord detaliile traseului gen inainte, la dreapta, cacamama. Nu am testat-o insa. M-am descurcat bine si fara navi, doar cu telefonul din dotare. Cred ca se poate folosi foarte bine si o navigatie cu ceva ram mount sau alta prindere. E destul loc pe ghidon. 

Overall mi-a placut mult motocicleta. Daca as fi sa aleg, as alege RS-ul pt acea protectie la vant. In rest nu cred ca sunt mari diferente. Da, si mie mi s-a parut puturoasa si limitata la viteze mari, dar la vitezele unde mergi 90% din timp este foarte faina. Imi place cum livreaza puterea motorul ala. Vibratii si de ce se mai plang altii? Nu m-au deranjat. Aaaaah. Am fost singur pe moto si doar o geanta in spate, pusa pe suportul topcase-ului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Lucian_M a spus:

Când ai 4000 pe lună nu te cacai la 20-25k pe o mobra

 

depinde si ce cheltuieli ai :) 

cand nu ai banii in buzunar sunt multe care nu iti plac si faci zeci de anlize comparativa. la mine asa a fost. eram pretentios ca oricum nu imi permiteam. dupa ce am strans banii de motoreta am mai renuntat la vise, mi-am facut lista cu ce am nevoie si cu ce imi place si cand am tras linie de-al naibii mi-a iesit bmw si la masina si la motoreta (la masina am fost cat pe ce sa iau o skoda scout iar la motoreta am fost pe aproape de multistrada). 
in continuare sunt amuzat de super optimismul initiatorului topicului legat de timpul de livrare  :) 
si daca tot te-ai hotarat la bmw, neaparat cu incalzire. doamna va fi cea mai fericita :) (si implicit nu vei manca rece :)) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, Sergiu_Q a spus:

 

depinde si ce cheltuieli ai :) 

cand nu ai banii in buzunar sunt multe care nu iti plac si faci zeci de anlize comparativa. la mine asa a fost. eram pretentios ca oricum nu imi permiteam. dupa ce am strans banii de motoreta am mai renuntat la vise, mi-am facut lista cu ce am nevoie si cu ce imi place si cand am tras linie de-al naibii mi-a iesit bmw si la masina si la motoreta (la masina am fost cat pe ce sa iau o skoda scout iar la motoreta am fost pe aproape de multistrada). 
in continuare sunt amuzat de super optimismul initiatorului topicului legat de timpul de livrare  :) 
si daca tot te-ai hotarat la bmw, neaparat cu incalzire. doamna va fi cea mai fericita :) (si implicit nu vei manca rece :)) )

Fara suparare, dar daca ai masina si moto bmw, nu ai voie sa te plangi ca nu iti permiti :)))) Si mai zici si de Multistrada, pai 25k, fuuck :))) 

La noi referinta o reprezinta Skoda octavia  dizel 2010 si ...ziceti voi o moto de maxim 5k. Asta este realitatea, raportat la venituri.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 3 ore, Lucian_M a spus:

Am fost sarcastic cu SX, observ că nu se prinde lumea. Vorbești de sute de km/h într-o țară în care poți muri și cu 60 (era să o pățesc). Îmi convine să vorbesc, din motive evidente:

1. Nu voi cumpăra în veci beamveu (știu ce pot japonezele).

2. Nu aș da atâția bani pe un motor, ci maaaaxim 10k pe ceva de 1-3 ani.

3. Peste 100+ de cai, dacă neuronul o ia razna, se discută la timpul trecut.

 

 

Luci, we agree to disagree.

Am muscat-o la treaba cu SX-ul, recunosc 😌.

Si da, recunosc ca am nevoie cam de 3 zile sa ma acomodez cu ura din traficul romanesc de fiecare data cand vin acasa. Subscriu la treaba cu 60 kmh.

La 1 si 2 nu vreau sa comentez f mult fiindca este o chestiune f subiectiva incat este aproape imposibil sa gasesc o formulare care sa impace pe toata lumea. As zice doar atat - to each his/her own.

Acum, la punctul 3:

Caii putere ca si cai putere, dar, eu zic ca ingredientul de baza ca sa te distrezi + sa scapi instant din orice situatie ciudata este cuplul.

Pentru mine o motocicleta cu cat are "si mai suficient" :) cuplu, cu atat mai bine.

Inca mai sunt pe doua roti, sper ca pentru multi ani de acum inainte. 100 CP mie mi se par la limita minima si ok doar pe clasa medie gen 7/890, Tiger 900, etc.

 

In Timisoara nu ajung atat de des cum as vrea dar atunci cand sunt acasa am multe legaturi bune. pe sosele, cu obiective din Ro (traseele faine din Carasul montan, zona Dunarii, dupa care Tara Hategului, judetele Hunedoara, Sibiu, etc). In Ungaria intru pe autostrada la Mako in aprox. 1h.

Deci pentru mine are logica un touring (ca e sport, adventure sau grand, irelevant).

Pentru sosea eu consider ca iti trebuie minim 100 Cp si ca electronica, cu cat mai multa, cu atat mai buna.

Conduc mult (in scop personal, nu comercial) in Europa si cred ca daca stai mult pe sosele ai nevoie de o motocicleta care sa tina pasul cu vitezele si tehnologia masinilor, altfel risti sa ajungi sub tiruri cu inocenta in mana.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cuki

Ai ditamai dealerul Ducati in Cluj. Triumph ai la o aruncatura de bat, la Sebes. Asta ca sa nu zic ca ai mai toate brandurile la dealerii locali de acolo. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 3 ore, SenorPink a spus:

7. Care young adults ca numai seniori am vazut pe astea? Eu inca ma consider cel mai tanar posesor de K1600

8. De ce zici ca sunt morti de mult?

9. De ce??

7.

Pai ar fi motor de young adults daca ar exista conditii sa il exploatezi in Ro. Aka autostrazi si europene serioase, trasee de distanta lunga (TF si TA sunt trasee de 2h si pana acolo nu ai ce face, defileul Dunarii sa tina 4 h cu pauze?, samd)

Dpmdv, comportamentul GT-ului nu este unul pentru 65+.

Este un motor prea puternic pentru cineva care are reflexele din ce in ce mai incete si forta fizica din ce in ce mai slaba.

Adica, daca il iei sa te dai cu el cum a fost el gandit, nu pentru poze.

8.

Fiindca sunt total deconectati de elementul uman in Europa.

Si asta se vede la cum le mananca din ce in ce mai mult din segment fabricantii europeni (continental vorbind, incluzand si Triumph).

Eu consider ca pe o motocicleta, ca sa nu mori, iti trebuie o conexiune buna cu asflaltul.

Adica in primul rand suspensii ideale si apoi electronica (abs, cornering abs, TC, samd).

Dupa care, fiindca motociclismul este o placere imens de scumpa (un rand de echipamente bune costa 1000 de euro si uneori este ideal sa ai minim 2 randuri) se prezuma ca eu dau niste foarte multi bani ca sa ma simt bine, fiindca asta este singura mea supapa.

Si cand dau 15-20k de euro pe o motocicleta noua sau 5-10k pe un sh vreau o experienta de banii aia.

O experienta cu un vehicul care ma astept sa fie conceput de indivizi care gandesc, nu doar perpetueaza.

Vreau o ergonomie buna in sa, vreau butoane logice, protectie ok la vant (adica parbrize testate, nu aruncate), as vrea ca fabricantul respectiv sa se fi gandit ca motocicleta respectiva va merge in Europa unde este frig si ca manerele sau saua incalzita ar fi de bun augur, ca aici multi facem turism cu partenere si ca un suport de topcase macar ar fi de dorit.

Si da, vreau si un statement. Vrei ca motocicleta ta sa fie cumva. Mie japonezele mi se par un copy/paste perpetuu.

Da, marcile europene sunt 10 ani in fata japonezilor la design. Si ma gandesc doar la ultimul MT07 sau la ultimul CBF (parca, patru in linie-le ce trebuie sa apara in 2022 si care a preluat fata de de la X-Adv; adica cat de moarta sa fie imaginatia ta de manager ca sa faci asa ceva si sa vrei sa fii cumparat in Eu? )

9.

A trecut acum o saptamana un Elantra pe langa mine si am ramas ca la dentist. Eu care nu am nici o treaba cu masinile, am zis in gandul meu ca mi se pare la fel de elegant si sleek ca un Mercedes sau Volvo premium. Si in mintea mea s-a declansat ideea asta, ca daca Sym si Kymco se misca precum Hyundai sau Kia sper sa ii bage pe japonezi in buzunar in vreo 10 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca am deschis cutia pandorei 😅

 

@cuki m-ai bagat asa la intrebari si am sunat din nou toti dealerii de bembeu de la noi si le cer de la obraz reducerea si posibilitatea ca daca ajunge motorul mai devreme, eu tot atunci cand am banii sa o iau.

Si se pare ca se poate si reducere mai maricica si sa o tina ca motor de showroom pana in Martie :) doar asa expusa.

 

Truth be told, eu asa am facut cu masina. Am gasit-o pe stoc prin Ungaria, am comandat-o in iulie, a ajuns in tara in august si pana la final de noiembrie cand am avut 60% avans, masina a stat ca masina de Demo prin malluri in Constanta(adica doar expusa, nu masina de test) si pentru asta am primit si un discount frumusel.

 

Deci wish me luck...R1250RS it is... ca tot stiau deja colegii ce o sa luam :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, cuki a spus:

 

Ducati si KTM le-am pus la pachet...dealer Ducati in Cluj este, dar nu au oferte de finantare mai deloc, iar ce au...zici ca is facute sa te sperie. Daca vrei sa cumperi cu banii cash e ok. 

KTM nu le are pe niciunele. Iar ca si pret, sunt peste BMW.

 

Triumph am spus...ca pret este aproape de BMW (arata la fel de urat), dar ca specs e inca departe.

 

Fiecare motor vine din pacate cu compromisuriile aferente...nu exista motoru perfect. Cine poate si isi permite, are 3-4 motoare. Restu, incercam sa impuscam cati mai multi iepuri odata

ktm 1290 adventure s 2021 este 18,5k. CE are standard, are gsul de cca 19k. Nu este mai scump. BMW are stilul ala, vai, e 16k gsul. Dar ala e un gs chel, vrei mansoane, ia pune tu pachetul asta, vrei aia, mai pune si pachetul asta, si uite asa mai pui 4k :) Daca vrei modelul R, se schimba treaba.

KTM va deveni mai la indemana, se schimba lucrurile. Motomus a devenit dealer foarte mare multimarca in Cluj.AU preluat si KTM, au si buy back-un prieten a facut la ei recent, si mie mi-au dat o oferta ok, dar pentru 1290 adv-sunt in dubii daca il vreau.

 Ai si la Brasov, si in toata RETEAUA ATVROM mai nou, ktm. Deci vor fi mai la indemana. Incearca sa aduca si moto la teste, ceva semne bune sunt.

Triumph, momentan nu ai concurent GS! este scos de pe piata, nu a mai fost actualizat tiger 1200 pentru euro 5. Da ,modelul anterior era la fel de ciudat ca design, problema de gusturi. Specs, statea foarte ok-singurul dezavantaj, era mai greu. Ba avea si parbriz reglabil electric :D

Vine modelul 2022-arata mai ok, mai suplu, mai spre off, si se lauda ca VA FI MAI USOR decat competitorul direct. Care competitor, s-a mai ingrasat 20kg de la 1200 la 1250gs aproape La eicma il lanseaza, cel mai probabil.....

Acum 16 minute, LoveBiciz a spus:

 

Era clar ca vei starnii discutii. Insa multi comenteaza, insa putini  s-au dat macar cu o moto de generatie noua, sau sa si cumpere in ultimii 5 ani ceva de generatie noua. Deci atentie, la cum filtrezi raspunsurile :))) Bine ca te ai decis pe model macar.

 

Legat de combinatia ta, cand e vorba de 17k, normal ca se poate,totusi sunt bani :D

Si mie mi-au dat o oferta buna, cand am fost sa merg cu gsul, pentru motoreta lor de teste. Dar tot scumpa e , mama ei de treaba:))))

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, ENEOS a spus:

Ziceți de italience și kktm că sunt stricăcioase, de parcă bembeul ar fi un monument de fiabilitate... 🙄

Sa stii ca generatia moderna de boxer -2015 2019-pana au pus shitft cam, pare nimerita. EU am vorbit cu oameni care au gs cu 100.000km, de nou luat.  Toate se strica, depinde mult si cum se remediaza, si pe banii cui. Asumarea unui recall pe banii producatorului este ideala.

Iar asta cu fiabilitatea este relativa.

Iote, FJR1300, o moto tanc. Ghici ce? are recall fix ca si k1600, pentru cutia de viteze. Basca, yamaha nici nu are piesele la timp, unii asteapta de luni de zile sa le vina randul la efectuare remediere.

Apoi, mai toate astea noi, nu sunt sa le tii 20 de ani. UITATI DE ASA CEVA, totul este acum PENTRU CONSUM. Alta dupa 2 3 ani, alte sisteme, modelul urmator, sa mearga cat mai mult consumul!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Metal Heart a spus:

@cuki

Ai ditamai dealerul Ducati in Cluj. Triumph ai la o aruncatura de bat, la Sebes. Asta ca sa nu zic ca ai mai toate brandurile la dealerii locali de acolo. 

 

stiu pe un baiat care a trebuit sa trebuit sa puna motocicleta pe platforma ca sa faca revizia in Bulgaria ca nu s-a mai inteles cu unul de la reprezentata de pe aici. cam asa e treaba cu ditamai dealerul :)  (si nu ma refer la Triumph si nici la Cluj :)) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, cuki a spus:

cu siguranta nu e monument, dar ai retea de service si un brand in spate. Asta vine cu costuri mai mari in ceea ce priveste achizitia si serice-ul (ca doar showroom-urile, mecanicii si dotarea tehnica nu is gratis), dar macar sti ca in eventualitatea unei probleme, sa nu ai mari batai de cap.

Da, am comandat in martie 2015 o janta fata la R1200RT. Fix in octombrie sau noiembrie a venit din Deutschland.

Stiu ca o fost un imbecil de MBA-ist in Jermania care a luat o decizie inteleapta in privinta furnizorului de jante. Oare o mai fi pe acolo? Sau mai sunt si altii ca el (asta e problema mai importanta)?

Noroc cu oamenii de la BMW Otopeni care si-au facut o pomana si mi-au dat cu imprumut o janta fata ca sa am cu ce sa ma plimb. Asadar in privinta service-ului loco si mai ales a celor care lucreaza acolo, este de apreciat atitudinea fata de client.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...