Jump to content

Sport-Tourer/Tourer pentru 1.87m cu sotie si bagaje la pachet la ture f lungi


LoveBiciz
 Share

Recommended Posts

Acum 5 minute, SenorPink a spus:

NAV VI e  bun pe post de computer de bord cu diagonala mare și oricum pe rt - îl nou ai display-ul ăla de 10 inch care face inutil NAV VI

RS-ul posibil sa fie ce ai nevoie: un K1600 mai mic

Dacă ar băga și pt GS/RS/R display-ul mare, atunci da, as da ignore complet la Nav6.

 

Acum 8 minute, Lucian_M a spus:

Man, de ce nu te uiți dupa H2SX? Măcar să simți diferența de putere de care ai atât de mare nevoie. Am prieten cu Tenere xtz660 care rupe Europa, alături de soția lui, deși are bani să-și ia ceva mai scump. Așa de cruntă e nevoia de +130 cai?

Din nou, nu sunt avid după putere/cuplu…dacă F900XR avea saua un pic mai mare la pasager și un pic mai dreapta la șofer … un pic mai mult spațiu pe scurt…era fix ce trebuie…Manevrabila, destula putere, ușurică/ușuratică, ușor de strecurat prin oraș, frumoasa…dar nah…i-a creat soției din start o senzație de nesiguranța ca nu vrea sa mai audă de ea…crezi ca dacă și eu ma simteam perfect pe ea și soția era ok ma mai uitam la ceva de 19k când o puteam lua pe aia cu 14k?

 

Cuplul/puterea aia e nice to have dar nu musai, însă m-a lăsat plăcut surprins sa văd ca e f liniara și nu te sperie și nici nu te ia prin surprindere.

 

Eu luam in calcul și Ninja 1000SX însă din nou, nu e de găsit pe nicăieri.

 

H2SX-ul ăla nici nu mai e de vânzare 😂 parca e discontinued.

 

Si cum zicea băiatul mai sus, începe sa ma coafeze f mult bembeu-ul din cauza programului ăla de leasing 3EasyRide…

 

Daca la anul nu o sa îl mai aibe, nu e capăt de țara, trec la următoarea de pe lista.

 

Si referitor la Tenere, știu ca fiecare cu ce ii place și frumusetea e in ochii privitorului, însă aia are un chip ce numai o mama poate iubi 😬 Nu zic ca nu e confortabil, dar suntem totuși încă tinerei, vrem sa arate și binișor, sa fie și confy și dotata și noua și ok la buget și sa țină cu casa și sa ierte mult … așa o utopie motociclistică

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

MAV VI e frumos doar daca ai bord analogic (cum am eu pe K1600) și vine in completarea lui, daaar....nu ca navigație. Am incercat cu navigația lui, pus punctele pe harta, planificat de acasă și tot un rahat a ieșit. Pentru navigație mult mult mult mai bun gluglu maps sau, mai ziceau niște băieți de o aplicație pe android pentru motocicliști: calimoto. NAV VI e bun că vine in cradle-ul ăla specific și de conecteaza la computerul motoretei și poți afișa toate informațiile pe el. Daca il legi cu telefonul poate afișa și vremea și traficul actual. Dar după părerea mea nu merita 1000 de euro cat e unul nou. Daca găsești unul la ocazie da, altfel nu. 

Link to comment
Share on other sites

Ziceam de omul cu xtz660 că el poate face touring cu 45 de cai. Și pe unde a mers el nu ajung eu vreodată, deși nu-s genul care să dea înapoi de la offroad.

Deci se poate și cu bani puțini, nu trebuie leasing.

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

 

31 minutes ago, SenorPink said:

... Pentru navigație mult mult mult mai bun gluglu maps sau, mai ziceau niște băieți de o aplicație pe android pentru motocicliști: calimoto...

 

Subscriu, folosesc si eu calimoto de peste un an, versiunea free, e ok, mai ales daca vrei sa te duci pe alte rute decat cele uzuale...Plus ca iti poti seta pe ecranul telefonului destule, iti inregistreaza si traseul, etc...

Edited by Lup69
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, LoveBiciz a spus:

De unde ai stiut ca se vor mai scumpi si ca se mai scumpesc?

Eu sper sa pot da comanda in ianuarie si sa ajunga prin aprilie :D dar sa vad ca apoi e mai scumpa cu 1-2k doar asa din pix, mi-ar cam f..e tot cheful.

 

Absolut toate costuriile pentru materii prime si energie au crescut anul acesta, respectiv este preconizata inca sa creasca pana aprox. in 2022 semestrul 2. Pe langa asta, pentru motoarele din afara Europei vei mai avea o crestere la costul de transport.

 

Eu iti recomand sa mergi acuma si sa dai comanda (ca sa iti blocheze pretul) si eventual sa vorbesti cu ei data livrarii. Oricum, cel putin la BMW inainte de de februarie nu cred ca vezi motorul

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 minute, cuki a spus:

 

Absolut toate costuriile pentru materii prime si energie au crescut anul acesta, respectiv este preconizata inca sa creasca pana aprox. in 2022 semestrul 2. Pe langa asta, pentru motoarele din afara Europei vei mai avea o crestere la costul de transport.

 

Eu iti recomand sa mergi acuma si sa dai comanda (ca sa iti blocheze pretul) si eventual sa vorbesti cu ei data livrarii. Oricum, cel putin la BMW inainte de de februarie nu cred ca vezi motorul

 Aici e duda, ca eu la cam mi-am facut calculele in aprilie as avea 50% avans fara stres.
As putea avansa cu 2 luni daca strang din buci, dar parca nu as vrea :)

 

Ideea e ca le-am cerut oferta de pret cu discount, si a fost asa un 3.5% in scarba, cand stiu ca se da mult mai mult.

 

Apropo, ai primit acel voucher pentru accesorii de 500E, sau e istorie veche ala?

Link to comment
Share on other sites

Acum 18 minute, LoveBiciz a spus:

 Aici e duda, ca eu la cam mi-am facut calculele in aprilie as avea 50% avans fara stres.
As putea avansa cu 2 luni daca strang din buci, dar parca nu as vrea :)

 

Ideea e ca le-am cerut oferta de pret cu discount, si a fost asa un 3.5% in scarba, cand stiu ca se da mult mai mult.

 

Apropo, ai primit acel voucher pentru accesorii de 500E, sau e istorie veche ala?

 

Avansul este oricum un minim de 15%...nu tre sa dai de pe acuma mai mult.

Stiu ca ai putea sa mergi acuma la BMW, sa comanzi o motocicleta cu livrare anul viitor si sa platesti doar 15% acuma. Restul pana la cat doresti, platesti cand ajunge motoru...iar atunci iti faci si dosarul de leasing daca optezi pentru easy ride.

 

Eu am primit un discount fata de pretul de lista, dar asta depinde de multe aspecte. Oricum sa nu iti inchipui ca am primit 10% discount. Vremuriile alea sunt apuse...poate vor mai veni.

 

NU am primit niciun voucher pentru accesorii

 

DAR, dupa cum spuneam...eu am fost extrem de limitat la BMW din cauza leasingului si a termelor de livrare. La niciun alt producator/dealer nu am avut aceste conditii, iar Ducati sau KTM ieaseau din discutie. E destul sa vezi 2 long term review-uri si vei realiza ca acele motociclete sunt bune, daca stai gard in gard cu service-ul. Nu contest ciclista si faptul ca is la multe aspecte peste BMW, dar sincer nu am chef sa umblu in service cu ele. 

Edited by cuki
Link to comment
Share on other sites

Acum 11 minute, cuki a spus:

 

Avansul este oricum un minim de 15%...nu tre sa dai de pe acuma mai mult.

Stiu ca ai putea sa mergi acuma la BMW, sa comanzi o motocicleta cu livrare anul viitor si sa platesti doar 15% acuma. Restul pana la cat doresti, platesti cand ajunge motoru...iar atunci iti faci si dosarul de leasing daca optezi pentru easy ride.

 

Eu am primit un discount fata de pretul de lista, dar asta depinde de multe aspecte. Oricum sa nu iti inchipui ca am primit 10% discount. Vremuriile alea sunt apuse...poate vor mai veni.

 

NU am primit niciun voucher pentru accesorii

 

DAR, dupa cum spuneam...eu am fost extrem de limitat la BMW din cauza leasingului si a termelor de livrare. La niciun alt producator/dealer nu am avut aceste conditii, iar Ducati sau KTM ieaseau din discutie. E destul sa vezi 2 long term review-uri si vei realiza ca acele motociclete sunt bune, daca stai gard in gard cu service-ul. Nu contest ciclista si faptul ca is la multe aspecte peste BMW, dar sincer nu am chef sa umblu in service cu ele. 

Da, sa plasezi comanda ai nevoie de 10%, dar noi vrem credit cat mai mic, sa nu ne incarce cu nimic.
Adica 50% avans, 10% leasing pe 5 ani, 40% reziduala. O tiganeala asa, dar care pe noi ne-ar coafa cel mai mult.

Adica tot dam numa 10% la plasarea comenzii, dar cand a venit motoru trebuie sa decartam ceilalti 40% pt avans.

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 minute, LoveBiciz a spus:

Da, sa plasezi comanda ai nevoie de 10%, dar noi vrem credit cat mai mic, sa nu ne incarce cu nimic.
Adica 50% avans, 10% leasing pe 5 ani, 40% reziduala. O tiganeala asa, dar care pe noi ne-ar coafa cel mai mult.

Adica tot dam numa 10% la plasarea comenzii, dar cand a venit motoru trebuie sa decartam ceilalti 40% pt avans.

 

Eu ti-am spus...comanzi acuma la preturiile de acuma, si cauti sa vb cu ei de livrare. Oricum din ce imi povesteau oamenii, acuma nici nu au cotele pe anul viitor stabilite...deci s-ar putea sa poti chiar alege prin decembrie, in ce luna din 2022 sa-ti produca motocicleta, in asa fel sa ti-o livreze cand ai banii...dar pentru asta trebuie sa povestesti cu ei.

Edited by cuki
Link to comment
Share on other sites

Acum 25 minute, cuki a spus:

Eu am primit un discount fata de pretul de lista, dar asta depinde de multe aspecte. Oricum sa nu iti inchipui ca am primit 10% discount. Vremuriile alea sunt apuse...poate vor mai veni.

Nu cred ca vor mai veni prea curand acele vremui atata timp cat nu se mai lucreaza pe stoc cam in nici un domeniu. La termene de livrare de 3-6 luni ce pretentii sa ai de discount ...

Ti se acorda 2-3 % , ca sa nu spui ca nu ai primit ceva si asta a fost.

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, Silver Arrow a spus:

Nu cred ca vor mai veni prea curand acele vremui atata timp cat nu se mai lucreaza pe stoc cam in nici un domeniu. La termene de livrare de 3-6 luni ce pretentii sa ai de discount ...

Ti se acorda 2-3 % , ca sa nu spui ca nu ai primit ceva si asta a fost.

 

Vor reveni, dar atunci nu vom mai vorbi de preturiile de acuma. Degeaba imi dau 10% reducere, daca pretul a urcat cu 30%.

Cam asa e si acuma, GS-ul luat de mine, anul trecut era cam cu 1000 Euro mai ieftin (pret de lista) la care puneai un discount mai bun, poate un voucher pentru accesori etc. Unii ajungeau sa primeasca si cutii Vario "bonus"...

Acuma e 1500 Euro mai mult (~800 Euro fata de iunie, si vorbim teoretic de final de sezon cand preturiile ar trebui sa scada in teorie)...discounturi aproape inexistente, bonusuri ciuciu.

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, SenorPink a spus:

Nu se merita Nav VI sa dai 1000 de euro pe el. Dpdv navigație ieși mai câștigat cu gluglu maps sau Waze. NAV VI e  bun pe post de computer de bord cu diagonala mare și oricum pe rt - îl nou ai display-ul ăla de 10 inch care face inutil NAV VI

RS-ul posibil sa fie ce ai nevoie: un K1600 mai mic

 

+ 1 pentru H2 SX 

 

Nici o taina RS-ul si GT-ul. 

Este ca si cum ai compara Fiesta cu seria 7 de minim 3L. 

RS-ul este un R cu carene. 

GT este cel mai bun (dpmdv) touring existent pe piata la ora actuala. 

Pe mainile cui se stie si planifica din timp manevrele (minimal) este TGV. Este motorul cu care am riscat cele mai multe amenzi pentru viteza. Da, stiu, suna ciudat.

La KTM si Kawasaki H-uri le dai in rosu, dar iti trece repede fiindca sunt obositoare. Asa ca sansele unor interactiuni cu politia nu sunt asa mari.

 

La GT, in mod bizar, te trezesti ca o tii mai des la viteze sustinute fiindca pluteste la drum intins.

Este "serene" (cum zic englezii) la viteze serioase.

Da, exista f multe motociclete ce merg 200+, lejer 250. Dar nici una nu pluteste ca asta la 160+.

Iar demarajul si manevrabilitatea sunt din alta lume pentru cata animalul este. Testat pe ace de par, nu vorbesc despre oras si/sau campie. 

 

RS 1250 - why, but why atata timp cat exista Duke GT. Este faina, stai confortabil pe ea, dar inceataaa. 

GT - young adults (seniorii ce vor touring pun banii pe GoldWing). 

H2 SX - useless + ca "Japan is dead" de mult. 

Eu tot sper sa ii ingroape coreenii cat de curand, fiindca au devenit irelevanti deja.

 

In viata reala nu vad ce sa faci cu H2 SX. 

Poate doar daca traiesti in Germania, dar nici macar acolo. Cat o sa mergi si pe autostrazi la 250+. 

Am condus Z H2 o zi intreaga. Useless. Il baga in buzunar Z900 din toate pdv realiste.

H2 SX cu pasager?

:)))))))

Probabil doar daca tot cauti (si nu gasesti) motive de separare.

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Am fost sarcastic cu SX, observ că nu se prinde lumea. Vorbești de sute de km/h într-o țară în care poți muri și cu 60 (era să o pățesc). Îmi convine să vorbesc, din motive evidente:

1. Nu voi cumpăra în veci beamveu (știu ce pot japonezele).

2. Nu aș da atâția bani pe un motor, ci maaaaxim 10k pe ceva de 1-3 ani.

3. Peste 100+ de cai, dacă neuronul o ia razna, se discută la timpul trecut.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, _Raul_ a spus:

 

1. GT este cel mai bun (dpmdv) touring existent pe piata la ora actuala. 

2. Pe mainile cui se stie si planifica din timp manevrele (minimal) este TGV. Este motorul cu care am riscat cele mai multe amenzi pentru viteza. Da, stiu, suna ciudat.

 

 

3. La GT, in mod bizar, te trezesti ca o tii mai des la viteze sustinute fiindca pluteste la drum intins.

4. Este "serene" (cum zic englezii) la viteze serioase.

5. Da, exista f multe motociclete ce merg 200+, lejer 250. Dar nici una nu pluteste ca asta la 160+.

6. Iar demarajul si manevrabilitatea sunt din alta lume pentru cata animalul este. Testat pe ace de par, nu vorbesc despre oras si/sau campie. 

 

7. GT - young adults (seniorii ce vor touring pun banii pe GoldWing). 

8. H2 SX - useless + ca "Japan is dead" de mult. 

9. Eu tot sper sa ii ingroape coreenii cat de curand, fiindca au devenit irelevanti deja.

 

1. Asa zic si eu

2. Idem, dar e motor la care trebuie sa stii sa mergi altfel pare foarte greoi si dificil de manevrat

3. La fel ma trezesc si eu din pacate, numai pe la 170-180 o tin, desi eu sunt genul de cruiser guy care merge cu 110-120 

4. Este serene si la 210 (la fel din pacate testata) si nu vibra, nu chitaia, nu gafaia, nu era nici o turbulenta

5. Eu as zice 180+

6. Ii schimb vineri acum gumele ca sunt barbierite ale mele si vreau sa vad diferenta pe ace de par

7. Care young adults ca numai seniori am vazut pe astea? Eu inca ma consider cel mai tanar posesor de K1600

8. De ce zici ca sunt morti de mult?

9. De ce??

Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu incepem cu hate ul anti bavarezi. Omul cumpara ce ii serveste nevoilor-dorintelor. No offense, avut in trecut bavareza, japo, acumiar  japo, nu stiu ce urmeaza-poate chiar iar bavareza. Nu sunt fanboy bmv, dar nici japo. MIE IMI PLAC MOTOCICLETELE, TOATE!

Dar pot spune ca japo sunt prea conservatori uneori, pentru cine cauta mai mult,sau ca multe dintre motocicletele lor sunt pentru o anumita categorie de rideri-din pdv al ergonomiei-dimensiuni-suspensii.

 

Italianca(dukaki) e prea scumpa, austriaca KTM prea turbata :)), ambele mai stricacioase decat altele, cand vine vorba de sistemul de control al electronicelor-cel putin asa zice netu. 

 

Triumph, in ultima vreme imi place ce  aduc pe piata,au mai umblat la design, la specs, la pachete, interesante noile modele. Par ca progreseaza, nu ca bat pasul pe loc ca japo.  Sa vedem si tigerul 1200, daca realitatea va confirma ce afirma in noul clip de preview-mai usor si mai puternic decat concurentul direct-adica gs :)))

 

Yamaha are doar tracerul 9 GT. Moto misto, dar care nu i pentru toata lumea. PAYLOAD 198 kg. PE modelul anterior nici nu acceptau sa pui topcase impreuna cu sidecase, avea payload 180 kg. NIci 198 nu i grozav, e suficient pentru un rider asiatic de 70 kile, dar daca incepi sa faci calcule cu un rider de 90 100, echipament, pasagera de 60 cu echipament, si cutiile goale, surpriza, ai ajuns la payload maxim. SI IN CUTIILE ALEA MAI PUI CEVA:)))) Nu mai au nici adventure, nici sport touring mare, supertenere si fjr, out. MT10 out. N-au venit cu nimic in loc, in ritmul asta cam raman in urma grav. Nici nu au prezentat nimic nou. Mt09 e urat, T7 le-a scos parleala serios in ultimii 2 ani, altfel, cam slaba oferta.

 

Honda nu are nimic in categoria sport touring. Africana, indiferent de varianta, e mai capra, mai mult spre off, cu un motor mneh pentru unii, grea, si nu spune mare lucru pentru multi. Cica vor scoate in baza aceluiasi motor mneh, sport tourer similar cu tracer 9-caaaaand? au un delay grav. 

Suzuki are varianta de vstrom 1000-o varianta foarte ok de buget. Daca vrei ceva chestii mai avansate, nu prea ai variante-ma refer si la performante. Nu au concurent pentru 1250RS.

 

Kawasaki, versys 1000 se sau 1000sx. Nu sunt la nivelul bavarezei, dar nici pretul nu i acolo :) Problema de gusturi si asteptari.

 

Bmw este producatorul care acopera o gama diversa, de la buget, naked, sport, touring, sport touring , adv touring, adv. N-au de offroad serios, si chiar ma mir ca nu :))))

Doar honda mai are o gama atat de diversificata, dar cand vine vorba de variantele premium, scartaie raportat la ce cauta cei care au ceva banuti . Si triumph pare ca vine din urma :)

 

Nu se vand degeaba atatea gsuri, fac ce trebuie pentru cine cauta astfel de moto si isi permit. Iar pentru cine ruleaza o suma bunisoara lunar, sistemul de finantare este foarte ok. Normal ca motociclistul uzual roman nu isi permite, cand salariul mediu e in ro, cat, 3000 lei?

 

Luciane,daca ai avea 4k euro lunar, sunt sigur ca n-ai mai spune ca ti-ai lua moto de maxim 10k :))  Initiatorul se indreapta clar spre categoria mai dotata de moto, categoria premium. Cam ce ar putea sa isi ia? Concurent real pentru r1250rs, care sa ofere dotari similare, confort, performante, pret? Sigurul care se apropie este 1000sx, dar este mai inghesuit, nu are suspensie electronica, pozitia mai agresiva. Sincer, nu mi vine in minte nici o alta varianta, in categoria asta de touring mid level, similara. Superduke gt poate? dar si aia nu i cea mai incapatoare, pentru mers cu pasager. Si mai pacatoasa decat  bavarezele. IN plus, e ciudat cu ktm si garantia, in Bucuresti au fost preluati de atvrom, ramane de vazut cum e cu service ul, si tot asa.

 

Concluzia mea: e loc pentru toata lumea, bani sa fie! E usor sa dai cu piatra spre cele mai scumpe variante, ca na, asteptarile sunt mari.

Dar eu va sugerez , chiar daca nu va intereseaza,chiar daca nu aveti bugetul disponibil, sa MERGETI CU TOATE VARIANTELE DE MOTO, producatori, modele. Cum apare o ocazie, mergeti si probati. Ca sa vedeti despre ce i vorba macar. 

 

Link to comment
Share on other sites

Când ai 4000 pe lună nu te cacai la 20-25k pe o mobra, poate doar GW1800 să-l iei mai "chinuit". Unii preferă un motor cu multe opționale, alții merg fără ele, unii preferă anumite aspecte, alții se mulțumesc cu niște compromisuri. Dacă ar fi să aleg intre beamveu și italiancă, aș merge pe italiancă, fie ea și varianta sub 1000 cc. 

Totuși nu s-a făcut test cu toate mobrele din vizor, iar care au rămas sigur vor ieși câh, în comparație cu "navele spațiale". Măcar se va face ceva touring serios cu noua achiziție?

Link to comment
Share on other sites

Am mers si cu 1250GS si cu R1250R. Una dupa alta. Mi-a placut mult GS-ul, singura motocicleta in care parca te urci, nu o incaleci. E misto, dar nu e pentru mine. Asa ca in momentul in care a trebuit sa aleg o moto pentru o tura de 3 zile si vreo 2000 de km, am luat R-ul. As fi vrut RS-ul, dar nu era disponibil. Initial mi s-a parut masiva, cilindrii aia sunt destul de voluminosi si prin trafic te cam incurca putin. Dar motocicleta este supermanevrabila si m-am obisnuit repejor. Ma gandesc ca una cu ceva crashbar si protectii pentru cilindri e si mai lata astfel s-ar putea sa creeze ceva probleme in aglomeratie si la strecurat la limita. Dar nu e un capat de tara. Moto e misto, era cu toate pachetele pamantului pe ea, ESA, Akrapovic, quickshifter, TC si ce mai avea ea. Asa ca da-i bataie. La drum lung nu m-a deranjat ca nu avea protectie la vant, chiar daca era naked fara nimic, nici un parbriz extra, m-am simtit bine. Viteze pe autostrada intre 130-190. Saua destul de confortabila, pozitia, totul. Plecat de la Bucuresti, prima pauza parca la Craiova am facut-o pentru alimentare. Am profitat din plin de pilotul automat, quick shifterul si de sunetul tobei. Quickshifterul nu e ceva musai, as putea merge linistit si fara, pilotul automat mi-a fost util pe niste drumuri destul de libere unde am putut tine vinetze constante. Nu mi-a placut insa acceleratia ride by wire, parca n-aveai raspunsul ala direct. Am testat toate modurile posibile, pe Transalpina incepuse sa ploua asa ca modul Rain a fost la fix. Cand am vrut sa vad ce poate, am trecut-o pe Dynamic si, intradevar, iti livreaza altfel tot ce are ea acolo. In rest, ce sa zic... pe drumuri naspa, suspensia aia face toti banii - si nu era setata in nici un fel, ci lasata doar pe auto. Mi-a intrat si TC-ul pe o portiune cu oarece mazga, franele sunt foarte misto si dozabile. Legat de navigatie, exista o aplicatie BMW, o pui pe telefon si apoi iti afiseaza pe bord detaliile traseului gen inainte, la dreapta, cacamama. Nu am testat-o insa. M-am descurcat bine si fara navi, doar cu telefonul din dotare. Cred ca se poate folosi foarte bine si o navigatie cu ceva ram mount sau alta prindere. E destul loc pe ghidon. 

Overall mi-a placut mult motocicleta. Daca as fi sa aleg, as alege RS-ul pt acea protectie la vant. In rest nu cred ca sunt mari diferente. Da, si mie mi s-a parut puturoasa si limitata la viteze mari, dar la vitezele unde mergi 90% din timp este foarte faina. Imi place cum livreaza puterea motorul ala. Vibratii si de ce se mai plang altii? Nu m-au deranjat. Aaaaah. Am fost singur pe moto si doar o geanta in spate, pusa pe suportul topcase-ului. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 25 minute, Lucian_M a spus:

Măcar se va face ceva touring serios cu noua achiziție?

Asa spune colegul. Ca doar de asta se uita la aceasta categorie de moto :)

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 minute, Lucian_M a spus:

Când ai 4000 pe lună nu te cacai la 20-25k pe o mobra

 

depinde si ce cheltuieli ai :) 

cand nu ai banii in buzunar sunt multe care nu iti plac si faci zeci de anlize comparativa. la mine asa a fost. eram pretentios ca oricum nu imi permiteam. dupa ce am strans banii de motoreta am mai renuntat la vise, mi-am facut lista cu ce am nevoie si cu ce imi place si cand am tras linie de-al naibii mi-a iesit bmw si la masina si la motoreta (la masina am fost cat pe ce sa iau o skoda scout iar la motoreta am fost pe aproape de multistrada). 
in continuare sunt amuzat de super optimismul initiatorului topicului legat de timpul de livrare  :) 
si daca tot te-ai hotarat la bmw, neaparat cu incalzire. doamna va fi cea mai fericita :) (si implicit nu vei manca rece :)) )

Link to comment
Share on other sites

Acum 39 minute, Adrian M. a spus:

Cam ce ar putea sa isi ia? Concurent real pentru r1250rs, care sa ofere dotari similare, confort, performante, pret?

 

cred ca concurentul pentru R1250RS gasesti tot la bavarezi...GS-ul, XR etc.

 

In alta ordine de idei, stiu ca multa lume arunca cu pietroiae in BMW....chiar si eu am aruncat ani de zile cu bolovani de rahat in ei. DAR vorbeam dintr-o perspectiva de motociclist cu un buget extrem de mic, care defapt nu ajunses niciodata sa ia in calcul si experienta de ownership.

 

Ownership Experience este ceea ce majoritatea o trec cu vederea. Vorbim de Specs si review-uri de pe youtube, dar putini isi pun problema sa experimenteze tot procesul de achizitie si detinerere de moto.

 

Ducati, KTM - cele mai bune specs si castigatori in mai toate testele comparative. Dar poti sa le cumperi avantajos in leasing in Ro? NU! Ai dealeri in orasele mari? NU! Ai service in orasele mari? NU. Prin urmare, eu din Cluj de ex. ar trebui sa merg la Bucuresti pentru testdrive, discutii etc. Dupa ce as cumpara in niste conditii de rahat, m-as lovi de realitatea drumuriilor la dracu stie unde pentru revizii, concedii luate deam pixu. Toate astea nu ar fi o problema, daca motocicletele ar fi tancuri...dar din pacate sunt mai bolnavicioase ca niste prunci.

 

Triumph - sta mai bine la aceste capitole, dar nu extraordinar.  Momentan este cumva prea aproape de BMW ca si pret si parca prea departe ca si Specs. 

 

Harley - m-a interesat noul model adventure, care pare super aproape de GS din toate punctele de vedere....DAR limitarea dealer/service doar in Bucuresti m-a tinut departe

 

Japonezele nu aveau niciun model care sa corespunda...V-strom se apropia, dar e asa de fucking urat.

 

Apoi ai BMW, cu dealeri si service in mariile orase. Au motoare la drive test, au si programe bune de finantare, iar dpdv al specs/calitate nu stau tocmai rau. 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 minute, Sergiu_Q a spus:

 

depinde si ce cheltuieli ai :) 

cand nu ai banii in buzunar sunt multe care nu iti plac si faci zeci de anlize comparativa. la mine asa a fost. eram pretentios ca oricum nu imi permiteam. dupa ce am strans banii de motoreta am mai renuntat la vise, mi-am facut lista cu ce am nevoie si cu ce imi place si cand am tras linie de-al naibii mi-a iesit bmw si la masina si la motoreta (la masina am fost cat pe ce sa iau o skoda scout iar la motoreta am fost pe aproape de multistrada). 
in continuare sunt amuzat de super optimismul initiatorului topicului legat de timpul de livrare  :) 
si daca tot te-ai hotarat la bmw, neaparat cu incalzire. doamna va fi cea mai fericita :) (si implicit nu vei manca rece :)) )

Fara suparare, dar daca ai masina si moto bmw, nu ai voie sa te plangi ca nu iti permiti :)))) Si mai zici si de Multistrada, pai 25k, fuuck :))) 

La noi referinta o reprezinta Skoda octavia  dizel 2010 si ...ziceti voi o moto de maxim 5k. Asta este realitatea, raportat la venituri.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...