Adrian M. Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Acum 8 ore, PzKpfW a spus: Boxerele au o arhitectură atipică la transmisie, ambreiaj uscat monoplacă montat longitudinal, ca la mașină. K-ul are arhitectură clasică de moto. Cele noi nu mai au ambreiaj uscat , au trecut pe ud. Culmea, pe rt merge mai bine qs ul decât pe gs. Gata, e oficial, au spus la EIcma : pe 7 decembrie cei de la Triumph vor face o prezentare live a noului tiger 1200, si tot din decembrie se va putea discuta cu dealerii privind preturi, termene livrare, bla bla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 6 hours ago, Adrian M. said: Cele noi nu mai au ambreiaj uscat , au trecut pe ud. Interesant. AAA. La fel de interesant, MV Agusta vine de fapt cu două modele/variațiuni de "Lucky Explorer". Lucky Explorer 5.5 este un model entry-level făcut în colaborare cu firma chineză QJ (Qianjiang - cei care dețin Benelli) și care împarte platforma cu modelul QJ500GS-5F (mișto nume) al acestora. Motorul este și el nou, bicilindru paralel de 550cc - derivat din cel de pe modelul chinezesc. Aspect pozitiv pentru clasa asta: motorul are cursa mai mare decât alezajul, ceea ce se va traduce prin mai puține ture (deci mai puțină putere maximă) dar un cuplu mai mare și un motor mai elastic. Lucky Explorer 9.5 este al doilea model, ceva mai clasic pentru MV Agusta. Șasiul și ciclistica par să fie complet noi, motorul fiind derivat din venerabilul 3 în linie de la MV care se regăsește de vreo 20 de ani pe F3, Superveloce, Dragster, Brutale și Turismo Veloce. Capacitatea motorului este mărită de la 800 la 930cc, cel mai probabil pentru că norme de poluare și cuplu mai zdravăn. Deși nu am găsit datele tehnice exacte pentru noul bloc, MV spune 123cp și 102Nm despre performanțe (față de 140cp și 87Nm pentru versiunea de 800). Nu există încă dactă de lansare oficială, dar posibil să apară la anul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 @PzKpfW,chinezarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Și KTM a început să-și producă motoarele în China. Toate blocurile de 890 sunt fabricate acolo și apoi trimise în Austria pentru asamblarea finală a motocicletelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 23, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2021 Multistrada V4 tocmai a urcat la 33k. Hai ca pana la final de an ajunge la un 36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Acum 3 minute, SenorPink a spus: Multistrada V4 tocmai a urcat la 33k. Hai ca pana la final de an ajunge la un 36 Usor usor, la, pret de q5:))) ca tot e haudi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 4 minutes ago, SenorPink said: Multistrada V4 tocmai a urcat la 33k. Hai ca pana la final de an ajunge la un 36 De unde ai info? Pe site la noi nu s-au mișcat prețurile: Multistrada V4S full e 27.000 euro Multistrada V4 Pikes Peak e puțin sub 29.000 Tot este scumpă, dar suntem departe de 33 de mii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Pe site scrie mic, preturile valabile pana in octombrie, sau ceva de genul. Si fara tour pack, etc etc. Te duci suuus cu pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 23, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2021 Preturi făcute în configurator cu pachetele adăugate. De unde în vara era 27k acum 33k. Parca e prea prea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Acum 1 minut, SenorPink a spus: Preturi făcute în configurator cu pachetele adăugate. De unde în vara era 27k acum 33k. Parca e prea prea Configurator ducati? Unde? Ca eu n am vazut pe site asa ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Tot nu-mi dau seama de unde aveți prețurile astea. Poate din alte țări unde sunt alte taxe? Moto Guzzi V100 Mandello - varianta finală. Partea cea mai interesantă a modelului: aerodinamică activă, pentru prima dată pe o motocicletă de serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 23, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2021 Ducati.de - acolo au configurator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Am înțeles. Pachetele la care te referi sunt de fapt accesorii. Nu le consider opționale pentru motocicletă. Exemplu, pachetul de accesorii "Enduro": Poți dealtfel selecta fiecare dintre componentele pachetelor respective în mod individual din secțiunea Zubehör (literalmente "accesorii"). Apoi, în principiu, cine cumpără un astfel de pachet nu le va cumpăra pe celelalte. Dacă vrei o Multistrada cu pachet "Urban" nu prea văd de ce ai vrea și pachetul "Enduro" pe lângă. Mai mult, prețurile de pe ducati.de sunt prețuri de listă, recomandate. Dealerii îți vor face oferte la aceste pachete și-ți vor include cel mai probabil un pachet din-ăsta ca "stimulent" pentru a parafa o vânzare. Kawasaki H2 SX devine a 2-a motocicletă cu radar față-spate și blind-spot assist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 23, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2021 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Am înțeles. Pachetele la care te referi sunt de fapt accesorii. Nu le consider opționale pentru motocicletă. Exemplu, pachetul de accesorii "Enduro": Poți dealtfel selecta fiecare dintre componentele pachetelor respective în mod individual din secțiunea Zubehör (literalmente "accesorii"). Apoi, în principiu, cine cumpără un astfel de pachet nu le va cumpăra pe celelalte. Dacă vrei o Multistrada cu pachet "Urban" nu prea văd de ce ai vrea și pachetul "Enduro" pe lângă. Mai mult, prețurile de pe ducati.de sunt prețuri de listă, recomandate. Dealerii îți vor face oferte la aceste pachete și-ți vor include cel mai probabil un pachet din-ăsta ca "stimulent" pentru a parafa o vânzare. Kawasaki H2 SX devine a 2-a motocicletă cu radar față-spate și blind-spot assist. da stiu ce si cum, din fericire mai stiu si germana un un pic, iar configurarea este facuta asa cum mi-ar placea mie, inclusiv cu pachetul enduro ca e o motoreta care poate fi scoasa si de pe asfalt si mers prin padure cu ea si e pacat sa fie trantita sa pateasca ceva la banii astia. Dar ideea de baza este ca oricum au crescut preturile fata de asta vara. PS: nu e rau Kawi-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 23, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2021 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Moto Guzzi V100 Mandello - varianta finală. Partea cea mai interesantă a modelului: aerodinamică activă, pentru prima dată pe o motocicletă de serie. nu prea imi dau seama ce se vrea a fi - de oras, buna la toate, de touring, de weekend. E cumva intre da nu prea o inteleg Acum 4 minute, cuki a spus: Si mai cresc Sunt convins, sunt curios prin februarie cum or sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 11 minutes ago, SenorPink said: Dar ideea de baza este ca oricum au crescut preturile fata de asta vara. La noi cel puțin (și în cazul Ducati), nu. Iar dacă sunt creșteri, de obicei apar primăvara. 13 minutes ago, cuki said: Aerodinamica activa e mai mult publicity stunt (sau stud ) , aripioarele acele mici de pe rezervor, la o motocicleta din clasa respectiva nu vad sa faca vreo diferenta, alta decat capabilitatea de show off la intalniri cu alti motociclist Moto Guzzi susține că între poziția minimă și maximă a eleroanelor există o diferență de 22% în ceea ce privește cantitatea de vânt care ajunge pe pilot. Eu unul îi cred (din câte știu sunt singurii care au tunel aerodinamic dedicat moto). Cât se simte efectiv, de văzut. Este și publicity stunt evident, dar nu cred că este doar atât. 13 minutes ago, SenorPink said: nu prea imi dau seama ce se vrea a fi - de oras, buna la toate, de touring, de weekend. E cumva intre da nu prea o inteleg În momentul de față este modelul lor de top. Dacă vrei să-l bagi într-o categorie, probabil că ar fi sport touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpm Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 2 hours ago, PzKpfW said: Kawasaki H2 SX devine a 2-a motocicletă cu radar față-spate și blind-spot assist. E superba, mobra pe care mi-o doresc peste ani. Doar ca acea "codita" e cam "codoi". Nu sunt foarte incantat nici la 650-ul meu, cred ca ar trebui sa mai lucreze la acest aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Coada e gândită să care într-un relativ confort un pasager la ture lungi. Mi se pare decentă. Grăbește-te, este de văzut dacă se va mai produce "peste ani". Nu cred că se vinde foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 23, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2021 Acum 1 oră, PzKpfW a spus: Coada e gândită să care într-un relativ confort un pasager la ture lungi. Mi se pare decentă. Grăbește-te, este de văzut dacă se va mai produce "peste ani". Nu cred că se vinde foarte bine. Lasa-l sa prinda un pic de experienta pe 650-ul lui si dupa sa treaca la H2 SX, macar 1 an de motociclit. Partea buna la ionutpm e ca face cursuri de perfectionare asa ca va fi ca voinicul din poveste => creste intr-un an cat cresc altii in 10 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Moto Guzzi susține că între poziția minimă și maximă a eleroanelor există o diferență de 22% în ceea ce privește cantitatea de vânt care ajunge pe pilot. Eu unul îi cred (din câte știu sunt singurii care au tunel aerodinamic dedicat moto). Cât se simte efectiv, de văzut. Este și publicity stunt evident, dar nu cred că este doar atât. La K1600 (desi nu e activa, trebuie sa tragi tu manual de eleroanele alea) se simte diferenta intre inchis/deschis in ceea ce priveste vantul care ajunge la pilot. Confirm pe propria piele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Acum 1 oră, SenorPink a spus: va fi ca voinicul din poveste Xael adică? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Acum 3 minute, ENEOS a spus: Xael adică? Inca nu ai epuizat "gluma" asta? Ca o tot spui de ceva vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Păi e singurul exemplu de copil minune al motociclism.ro pe care îl știu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 "Noul" Super Duke GT 2022. Este nevoie de ghilimele pentru că motocicleta este aproape neschimbată față de modelul actual. Singurele îmbunătățiri vizibile: roțile de pe Super Duke R, suspensie semi-activă, bordul de pe Super Adventure. Cam atât. În mod surprinzător, motocicleta surprinsă în teste anul trecut era total diferită și folosea actualul Super Duke ca platformă de bază: alt șasiu, altă basculă, altă evacuare, altă suspensie spate, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 24, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2021 (editat) Si Kawi-ul in actiune : Mi se pare mie sau Kawasaki sunt singurii dintre japonezi care mai misca si incearca sa tina pasul cu europencele? PS: arata foarte bine in video si ma pune pe ganduri Singurul mare minus al Kawasaki este United Motors Editat Noiembrie 24, 2021 de SenorPink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Noiembrie 24, 2021 Share Postat Noiembrie 24, 2021 Acum 17 ore, SenorPink a spus: Multistrada V4 tocmai a urcat la 33k. Hai ca pana la final de an ajunge la un 36 Unde dracu sa mai creasca si asa este scumpa ca toti dracii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.