Jump to content

Exista custom shop bun in Romania care ar putea sa-ti faca un cafe racer la un pret decent?


Recommended Posts

Cum spune titlul, ma gandeam la varianta ca te duci tu si cumperi o mobra din asta de baza buna pentru a fi cafeinizata gen honda cb750 sau modelul de 500 iar apoi te duci la custom shop-ul asta si le spui, "bre, vreau si eu sa-mi transformati mobra intr-un veritabil cafe racer, io cam asa as vrea sa arate, ce imi recomandati?" Iar ei sa iti dea un fel de schite sau modele cum ar gandi ei situatia, ce seat ar pune, handle bar-uri, roti etc si apoi iti fac baietii un desfasurator cu preturi pentru materiale + manopera.

 

Exista niste baieti din astea in Romania?Sau singura ruta convenabila e sa mi-o fac singur.

M-am gandit sa ma bag eu sa o fac dar pe de alta parte sunt incepator si nu ma pricep asa de bine si as vrea totusi sa nu arunc cu timp si bani de poamana in ceva care nu o sa arate la fel de bine sau nu o sa performeze la fel de bine.

 

Daca exista oare cat m-ar ajugne? O mobra din asta cb750 honda din 70 si ceva o iau cu vreo 2,3k euro, oare cat estimativ tre sa mai arunc cu bani in ea? 4,5k euro ar fi ok?

 

 

De ce nu exista producatori care sa faca cafe race-uri cum fac baietii custom? Nu vad care ar fi problema, cred ca kawasaki, honda, guzzi, suzuki ar putea lejer sa scoata asa ceva. (guzzi stiu ca are un model racer dar ma refer acele cafe race-uri care le vezi pe net stilul ala hipster vintage wanna be something nu prea ofera nici un producator asa ceva)

Link to comment
Share on other sites

Pune o intrebare celor de la Ace Customs in Bucuresti langa Romexpo. Ei fac customuri si se ocupa de chestii de genul asta si vezi si cat te-ar duce o astfel de operatiune. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Eu am lucrat foarte bine cu Cristi Teodorescu. A respectat pret, timpi de executie, a reusit sa imbine elementele principale dorite de mine intr-o motocicleta care functioneaza si arata bine (cel putin din punctul meu de vedere). Mai multe detalii si un pret pentru motocicleta aici: 

Daca vrei te pot pune in contact cu el. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 minute, therocketscientist1 a spus:

Eu am lucrat foarte bine cu Cristi Teodorescu. A respectat pret, timpi de executie, a reusit sa imbine elementele principale dorite de mine intr-o motocicleta care functioneaza si arata bine (cel putin din punctul meu de vedere). Mai multe detalii si un pret pentru motocicleta aici: 

Daca vrei te pot pune in contact cu el. 

moama, nu vazusem motocicleta asta, arata excelent! 

Si eu am fost foarte incantat de Cristi Teodorescu, am facut niste evacuari la el, cel mai frumos sunet ever, lucreaza exemplar.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Vincenzo Caliara a spus:

Cum spune titlul, ma gandeam la varianta ca te duci tu si cumperi o mobra din asta de baza buna pentru a fi cafeinizata gen honda cb750 sau modelul de 500 iar apoi te duci la custom shop-ul asta si le spui, "bre, vreau si eu sa-mi transformati mobra intr-un veritabil cafe racer, io cam asa as vrea sa arate, ce imi recomandati?" Iar ei sa iti dea un fel de schite sau modele cum ar gandi ei situatia, ce seat ar pune, handle bar-uri, roti etc si apoi iti fac baietii un desfasurator cu preturi pentru materiale + manopera.

 

Exista niste baieti din astea in Romania?Sau singura ruta convenabila e sa mi-o fac singur.

M-am gandit sa ma bag eu sa o fac dar pe de alta parte sunt incepator si nu ma pricep asa de bine si as vrea totusi sa nu arunc cu timp si bani de poamana in ceva care nu o sa arate la fel de bine sau nu o sa performeze la fel de bine.

 

Daca exista oare cat m-ar ajugne? O mobra din asta cb750 honda din 70 si ceva o iau cu vreo 2,3k euro, oare cat estimativ tre sa mai arunc cu bani in ea? 4,5k euro ar fi ok?

 

 

De ce nu exista producatori care sa faca cafe race-uri cum fac baietii custom? Nu vad care ar fi problema, cred ca kawasaki, honda, guzzi, suzuki ar putea lejer sa scoata asa ceva. (guzzi stiu ca are un model racer dar ma refer acele cafe race-uri care le vezi pe net stilul ala hipster vintage wanna be something nu prea ofera nici un producator asa ceva)


Nu, sau nu prea. Hai sa luam pe hartie:

- 2500-3000 moto, care la banii astia nu va fi una in stare foarte buna, dar sa zicem poate ai NOROC si iei ceva care nu are nevoie de lucru la motor.
- un set de roti bune 500-600 de euro minim

- vopsitorie electrostatica cadru si alte maruntisuri 300 de euro de euro

- rulmenti noi peste tot - 200 de euro

- lant si pinioane noi - 200 de euro

- adaptari pentru roti - probabil 2-300 de euro

- sistem de franare upgradat - 400 de euro

- servicii de sudura (depinde de cat ai de sudat, dar daca vrei sa ti le faca un meserias pe bune si nu unu care pune electrodu' pe troaca, nu va fi chiar ieftin)

- evacuare...? vrei o evacuare completa 4-2-1 / 4-1 din inox? 600-800 de euro
- rezervor? de la 0 sau pe ala vechi? Daca este pe ala vechi, scapi doar cu o vopsitorie, daca vrei de la 0, mai pui 400-500 de euro

- vopsitorie rezervor? 100 de euro

- o sa facuta de la 0? -> 200 de euro

- maruntisuri -> 4-500 euro

Iar astea sunt preturile decente :) gasesti si mai scump. Si nu am luat in calcul eventuale probleme aparute pe parcurs.

Manopera la toata treaba asta? pai exceptand serviciile de vopsitorie si sudura unde platesti manopera in pretul lucrarii, ai de desfacut o motocicleta cap-coada, si asamblat o motocicleta cap-coada. Probabil manopera va fi pe la 2000 - 3000 euro.

Fa calculul si vezi daca renteaza sa faci asa ceva si in ce modalitate.

Da, se poate si ieftin, dar nu iti mai faci o evacuare misto, pui doar o finala pe galeriile standard, rezervorul standard, spitele oxidate sau vopsite rotile complet (tiganie crunta) samd.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 13 minute, VyXxer a spus:

Ba, da' esti moartea pasiunii :))


:crack:ce vrei bre...ca eu am lucrat in mare parte la troaca mea singur, si tot am bagat cu duiumul in ea, si bani si munca. Da, tiganii merge sa faci usor. Iei o sportiva troznita, semighidoane deja ai, ca doar este sportiva, deci te doare la banana, un far rotund de 20$ de pe Aliexpres, jap, jos carenele crapate, cablurile mermelite in spatele farului, doua bucati de tabla pentru suportul de far si gata cafe raceru', CUSTOM, cum ar zice multi 'constructori' de pe la noi.

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, GoodKat a spus:


:crack:ce vrei bre...ca eu am lucrat in mare parte la troaca mea singur, si tot am bagat cu duiumul in ea, si bani si munca. 

Chiar asa, niste poze noi? Proiect final? ca parca n-ai mai actualizat topicul ala :)

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 minute, Adrian M. a spus:

Chiar asa, niste poze noi? Proiect final? ca parca n-ai mai actualizat topicul ala :)

 


Troaca e functionala, am dat niste ture cu ea. Nu sunt multumit in totalitate de anumite aspecte - vreau sa ii fac un rezervor din aluminiu mai adecvat stilului pe care il urmaresc si sa ii montez carburatorul proaspat cumparat (nu chinezarie ci Mikuni made in Japan, nou nout) intrucat amestecul este putin cam sarac si decat sa ma apuc sa schimb prin carburatorul vechi piese, am zis ca fac un improvement si pun ceva nou, fara uzura, si usor de ajustat. Am pus pe topic.

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, GoodKat a spus:


Nu, sau nu prea. Hai sa luam pe hartie:

- 2500-3000 moto, care la banii astia nu va fi una in stare foarte buna, dar sa zicem poate ai NOROC si iei ceva care nu are nevoie de lucru la motor.
- un set de roti bune 500-600 de euro minim

- vopsitorie electrostatica cadru si alte maruntisuri 300 de euro de euro

- rulmenti noi peste tot - 200 de euro

- lant si pinioane noi - 200 de euro

- adaptari pentru roti - probabil 2-300 de euro

- sistem de franare upgradat - 400 de euro

- servicii de sudura (depinde de cat ai de sudat, dar daca vrei sa ti le faca un meserias pe bune si nu unu care pune electrodu' pe troaca, nu va fi chiar ieftin)

- evacuare...? vrei o evacuare completa 4-2-1 / 4-1 din inox? 600-800 de euro
- rezervor? de la 0 sau pe ala vechi? Daca este pe ala vechi, scapi doar cu o vopsitorie, daca vrei de la 0, mai pui 400-500 de euro

- vopsitorie rezervor? 100 de euro

- o sa facuta de la 0? -> 200 de euro

- maruntisuri -> 4-500 euro

Iar astea sunt preturile decente :) gasesti si mai scump. Si nu am luat in calcul eventuale probleme aparute pe parcurs.

Manopera la toata treaba asta? pai exceptand serviciile de vopsitorie si sudura unde platesti manopera in pretul lucrarii, ai de desfacut o motocicleta cap-coada, si asamblat o motocicleta cap-coada. Probabil manopera va fi pe la 2000 - 3000 euro.

Fa calculul si vezi daca renteaza sa faci asa ceva si in ce modalitate.

Da, se poate si ieftin, dar nu iti mai faci o evacuare misto, pui doar o finala pe galeriile standard, rezervorul standard, spitele oxidate sau vopsite rotile complet (tiganie crunta) samd.

 

 

Daca tu esti dispus sa faci toata treaba asta pe 3000euro... iti sub evaluezi munca pe care ti-ai prestat-o :)

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, Cavaleru a spus:

 

Daca tu esti dispus sa faci toata treaba asta pe 3000euro... iti sub evaluezi munca pe care ti-ai prestat-o :)


De desfacut o motoreta si pus la loc o fac fara probleme. Insa sa daca trebuie sa gandesti piesele custom, se schimba foaia. Da, eu am prestat si multa munca la troaca mea, pentru ca m-a mancat in cwr, puteam sa dau banul la multe operatiuni. Ex. In loc sa frec blocul motor cu burete abraziv pana la aluminiu prin toate crevasele, puteam sa il duc la vapor blasting, dadeam 200 de euro si aia era. Dar na...am ramas cu 200 de euro in buzunar si am frecat un numar de 22 de ore, pe cronometru. Munca de chinez batran.

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 minute, GoodKat a spus:


De desfacut o motoreta si pus la loc o fac fara probleme. Insa sa daca trebuie sa gandesti piesele custom, se schimba foaia. Da, eu am prestat si multa munca la troaca mea, pentru ca m-a mancat in cwr, puteam sa dau banul la multe operatiuni. Ex. In loc sa frec blocul motor cu burete abraziv pana la aluminiu prin toate crevasele, puteam sa il duc la vapor blasting, dadeam 200 de euro si aia era. Dar na...am ramas cu 200 de euro in buzunar si am frecat un numar de 22 de ore, pe cronometru. Munca de chinez batran.

 

da man, asta zic, tu ai facut pt tine, cand faci pentru un client, toate operatiunile alea care le-ai enumerat, implica multi timpi morti, mai ales cand nu ai in propriul garaj: sablarea, strungul, sudorul talentat, d-aia zic ca pretul pe care l-ai estimat tu, este mic pt un custom

Link to comment
Share on other sites

Customul in general, nu doar in Romania este cam asa:

- Vrei repede si foarte bine? -> Foarte scump si foarte greu de gasit.

- Vrei repede si foarte bine dar nu ai bani suficienti? -> Nu exista.

- Vrei repede si ...cand s-o putea? Scump dar gasesti mai usor.

- Vrei prost? -> Gasesti pe toate drumurile insa calitate nexam/ioc.

 

In Romania sunt multi care zic ca fac custom dar putini care fac cu adevarat, iar cine face cu adevarat este cu rezervari pe o perioada lunga de timp si preturile sunt mari. Ca de asta este custom.

Nu ma apuc sa critic diverse nume din 'industria' customului din Romania pentru ca nu este cazul, dar am vazut multe mizerii si chinezarii la multe motociclete 'castam' facute de diverse 'garaje'. Iar sincer...nu pot da 8-9.000 de euro pe o motocicleta pe care au pus tobe finale din China, luate cu 30 de $. 

Problema este ca multi dintre cei care se apuca de taiat si sudat HABAR NU AU ce fac acolo, fac niste bombe pe roti. Mi-ar fi frica sa imi iau o motocicleta gata facuta de cineva, fara sa stiu cum au sudat sectiunile din cadru. Am vazut la mai multe 'nume grele' de la noi ca puneau bucla (loop) bot in bot cu tevile de la cadru, le sudau, apoi polizau sudurile. Fara dop interior (slug) fara sanfren, fara nimic.

 

Daca dai intr-o groapa ai sansa sa ajungi cu poponeata pe roata.

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

Cafe racer "pe comanda"? Unul facut bine si cu estetica la zi ajunge la un pret destul de piperat. Daca esti dispus sa experimentezi pe/cu banii tai, da-i bataie! Daca nu stii concret ce vrei degeaba apelezi la un atelier/service, meseriasul isi va pune amprenta personala pe lucrare si s-ar putea ca produsul final sa nu fie la inaltimea asteptarilor. Ca-l faci tu sau ca-l fac altii pentru tine, asteapta-te la un sir de mici esecuri pana vei ajunge la un ceva palpabil.

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 ore, silvian74 a spus:

Salut,

 

Vezi pe facebook user Bandisca, nu e ieftin dar face treaba de calitate.

 

Nu stiu cat de calitate face treaba, nu am vazut niciodata o motocicleta facuta de el de aproape, dar are si site.

 

La un moment dat stiu ca vazusem ca cerea pentru SV650 facut de el suma de 15,000 eur daca imi aduc aminte bine.

 

Mult / putin, el stie cat costa munca lui si investitia ca sa isi scoata banii. Pana acum nu l-a vandut, deci probabil este mult.

 

Eu personal consider ca in banii astia iti iei cam orice motocicleta decenta din clasa SV650, dar noua, si probabil iti mai raman 6-7,000 euro sa o faci cum vrei tu.

 

Ma uitam acum, Bonneville T100 nou - 10,300 eur, Kawawaki W800 cafe 8,000 eur, noi, 0 km, garantie, de pe siteurile din Romania ale dealerilor.

 

 

 

5-768x424.jpg

21-1024x460.jpg

12-768x890.jpg

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...