Sari la conținut

Exista custom shop bun in Romania care ar putea sa-ti faca un cafe racer la un pret decent?


Vincenzo Caliara
 Share

Postări Recomandate

Cum spune titlul, ma gandeam la varianta ca te duci tu si cumperi o mobra din asta de baza buna pentru a fi cafeinizata gen honda cb750 sau modelul de 500 iar apoi te duci la custom shop-ul asta si le spui, "bre, vreau si eu sa-mi transformati mobra intr-un veritabil cafe racer, io cam asa as vrea sa arate, ce imi recomandati?" Iar ei sa iti dea un fel de schite sau modele cum ar gandi ei situatia, ce seat ar pune, handle bar-uri, roti etc si apoi iti fac baietii un desfasurator cu preturi pentru materiale + manopera.

 

Exista niste baieti din astea in Romania?Sau singura ruta convenabila e sa mi-o fac singur.

M-am gandit sa ma bag eu sa o fac dar pe de alta parte sunt incepator si nu ma pricep asa de bine si as vrea totusi sa nu arunc cu timp si bani de poamana in ceva care nu o sa arate la fel de bine sau nu o sa performeze la fel de bine.

 

Daca exista oare cat m-ar ajugne? O mobra din asta cb750 honda din 70 si ceva o iau cu vreo 2,3k euro, oare cat estimativ tre sa mai arunc cu bani in ea? 4,5k euro ar fi ok?

 

 

De ce nu exista producatori care sa faca cafe race-uri cum fac baietii custom? Nu vad care ar fi problema, cred ca kawasaki, honda, guzzi, suzuki ar putea lejer sa scoata asa ceva. (guzzi stiu ca are un model racer dar ma refer acele cafe race-uri care le vezi pe net stilul ala hipster vintage wanna be something nu prea ofera nici un producator asa ceva)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am lucrat foarte bine cu Cristi Teodorescu. A respectat pret, timpi de executie, a reusit sa imbine elementele principale dorite de mine intr-o motocicleta care functioneaza si arata bine (cel putin din punctul meu de vedere). Mai multe detalii si un pret pentru motocicleta aici: 

Daca vrei te pot pune in contact cu el. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, GoodKat a spus:


:crack:ce vrei bre...ca eu am lucrat in mare parte la troaca mea singur, si tot am bagat cu duiumul in ea, si bani si munca. 

Chiar asa, niste poze noi? Proiect final? ca parca n-ai mai actualizat topicul ala :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, GoodKat a spus:


Nu, sau nu prea. Hai sa luam pe hartie:

- 2500-3000 moto, care la banii astia nu va fi una in stare foarte buna, dar sa zicem poate ai NOROC si iei ceva care nu are nevoie de lucru la motor.
- un set de roti bune 500-600 de euro minim

- vopsitorie electrostatica cadru si alte maruntisuri 300 de euro de euro

- rulmenti noi peste tot - 200 de euro

- lant si pinioane noi - 200 de euro

- adaptari pentru roti - probabil 2-300 de euro

- sistem de franare upgradat - 400 de euro

- servicii de sudura (depinde de cat ai de sudat, dar daca vrei sa ti le faca un meserias pe bune si nu unu care pune electrodu' pe troaca, nu va fi chiar ieftin)

- evacuare...? vrei o evacuare completa 4-2-1 / 4-1 din inox? 600-800 de euro
- rezervor? de la 0 sau pe ala vechi? Daca este pe ala vechi, scapi doar cu o vopsitorie, daca vrei de la 0, mai pui 400-500 de euro

- vopsitorie rezervor? 100 de euro

- o sa facuta de la 0? -> 200 de euro

- maruntisuri -> 4-500 euro

Iar astea sunt preturile decente :) gasesti si mai scump. Si nu am luat in calcul eventuale probleme aparute pe parcurs.

Manopera la toata treaba asta? pai exceptand serviciile de vopsitorie si sudura unde platesti manopera in pretul lucrarii, ai de desfacut o motocicleta cap-coada, si asamblat o motocicleta cap-coada. Probabil manopera va fi pe la 2000 - 3000 euro.

Fa calculul si vezi daca renteaza sa faci asa ceva si in ce modalitate.

Da, se poate si ieftin, dar nu iti mai faci o evacuare misto, pui doar o finala pe galeriile standard, rezervorul standard, spitele oxidate sau vopsite rotile complet (tiganie crunta) samd.

 

 

Daca tu esti dispus sa faci toata treaba asta pe 3000euro... iti sub evaluezi munca pe care ti-ai prestat-o :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, GoodKat a spus:


De desfacut o motoreta si pus la loc o fac fara probleme. Insa sa daca trebuie sa gandesti piesele custom, se schimba foaia. Da, eu am prestat si multa munca la troaca mea, pentru ca m-a mancat in cwr, puteam sa dau banul la multe operatiuni. Ex. In loc sa frec blocul motor cu burete abraziv pana la aluminiu prin toate crevasele, puteam sa il duc la vapor blasting, dadeam 200 de euro si aia era. Dar na...am ramas cu 200 de euro in buzunar si am frecat un numar de 22 de ore, pe cronometru. Munca de chinez batran.

 

da man, asta zic, tu ai facut pt tine, cand faci pentru un client, toate operatiunile alea care le-ai enumerat, implica multi timpi morti, mai ales cand nu ai in propriul garaj: sablarea, strungul, sudorul talentat, d-aia zic ca pretul pe care l-ai estimat tu, este mic pt un custom

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cafe racer "pe comanda"? Unul facut bine si cu estetica la zi ajunge la un pret destul de piperat. Daca esti dispus sa experimentezi pe/cu banii tai, da-i bataie! Daca nu stii concret ce vrei degeaba apelezi la un atelier/service, meseriasul isi va pune amprenta personala pe lucrare si s-ar putea ca produsul final sa nu fie la inaltimea asteptarilor. Ca-l faci tu sau ca-l fac altii pentru tine, asteapta-te la un sir de mici esecuri pana vei ajunge la un ceva palpabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...