yahym85 Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 multumesc frumos, maine ma duc sa-l vad dar nu-l iau pana nu-l vede si cineva care se pricepe cu adevarat la motoare. eu nu o sa ma urc pe el si sa-i dau 250 pt ca nu e al meu si cine stie ce se poate intampla si oricum nu o sa merg acum la inceput cu viteza foarte mare pana nu cunosti motorul sa sti cum sa-l stapanesti la asemenea viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 (editat) Unele probleme nu ies la iveală decât în sarcină, de asta ţi-am spus că ar fi bine să faci testul respectiv pe care altfel nu ştiu dacă îl poţi face. Eventual pus pe un Dyno (sau cum îi spune) şi testat pe el deşi nu se compară cu modul în care reacţionează pe şosea însă măcar mai simţi unele chestii -dacă e să fie-.Ai grijă să nu fie cadrul vopsit! Dacă e vopsit în negru poate să provină de la un F4i Sport (cu şa dublă) sau poate să fie vopsit doar aşa, de "kiki" SAU ca să se mascheze o lipitură/sudură/într-un cuvânt: reparaţie! Acelaşi lucru dacă e vopsit în altă culoare. Apropo de viteză foarte mare, unul din lucrurile care-ţi sunt recomandate să le faci în caz de voblaj (spate) şi în cazul în care cauciucurile sunt ok şi roţile echilibrate este să accelerezi (îţi transferă greutatea pe spate) şi tendinţa de deplasare este înainte. Ideea e că atât timp cât e drumul drept şi bun, nu-ţi trebuie "skill-uri" de Rossi ca să te ţii de ghidon, motorul vrea să meargă drept; vei observa la viteză (mare) că e puţin mai greu să virezi (mă rog, faci countersteering) decât la viteze mici iar 250-ul (generic, ideea e să fie pus în sarcină motorul şi tot ansamblul de la roţi la cadru, ghidon, etc.) poate să fie mai mare sau mai mic.Eu am testat un 929RR şi la 180Km/h a început să tremure, ceea ce nu se întâmpla pe la 100-120Km/h. M-am întors cu F4i-ul din semnătură, pe acelaşi drum, aceleaşi condiţii şi nu mi-a apărut niciun tremurat. Concluzia o tragi singur. Editat Septembrie 11, 2013 de xmas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 salut,l-am vazut azi este un f4i sport [cu sa dubla] are ceva defecte pe la carene nu are toate suruburile si urechile unde trebuiesc suruburi, l-am tinut pornit si termocupla a pornit cand a ajuns antigelul la 115 grade si cand ajungea la 113 se oprea, cand l-am oprit a inceput sa dea cu antigel afara ,fierbea antigelul in vas[ este normal asta?????] se vede ca a fost cazut pe partea stanga are carcasa de la far lipita iar farul nu este aliniat cu carena din fata. 2000e a fost ultimul pret dar nu cred ca merita chiar daca este vopsit acum.relantiul cam varia putin[ cred ca nici asta nu e normal sau este???] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wesko Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 (editat) Nici vorba sa cumperi asa ceva. Sunt sigur ca are mult mai multe probleme pe care nu le-ai vazut iar pretul este nesimtit de mare. Toate motoarele SH au probleme dar incearca sa nu te grabesti, ci sa te duci sa vezi mult mai multe motoare sa-ti faci o idee. Nu te lasa influentat de cei care vand motociclete care par foarte convingatori si priceputi. Un sfat ar fi sa cauti un motor la care nu trebuie sa intervii ca sa mergi cu el. Problemele vor aparea cu siguranta in timp si o sa bagi destui bani atat pentru intretinere cat si pentru eventualele probleme neprevazute. Peste toate astea o sa mai bagi bani in ea ca sa sporesti gradul de siguranta sa poti avea incredere in ea si sa nu stai cu emotii ca la un drum lung o sa-ti faca probleme cand esti la sute de km distanta de casa. Ca o concluzie cauta ceva bun de la inceput ca mai apoi sa-l transformi tu in ceva foarte bun. Nu lua motocicleta care necesita investitii sa poti merge cu ea crezand ca faci o afacere,. P.S. : Vorbesc din proprie experianta, am cautat modelul respectiv si am vizionat peste 20 in toata tara . Pana la urma m-am ales cu un RR. Editat Septembrie 12, 2013 de Wesko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 multumesc tuturor pentru pareri, mi-ati fost de mare ajutor. cred ca o sa-mi caut un F4i, nu ma grabesc mai ales ca acum este si sfarsitul sezonului poate gasesc ceva bun si mai ieftin pt ca de cand urmaresc preturile la motoare scade considerabil iarna. o sa va tin la curent daca gasesc ceva am gasit un f4i 2002,22000 km 2200euroi.pareri despre el, la ce sa ma uit mai atent ca maine merg sa-l vad. cam dubiosi cred ca sunt km 22000 la un motor din 2002. a fost vopsit in primavara si nu are semnalizari pe fata. are distributia schimbata recent. nu pot sa pun poze cu el sau nu stiu eu cum poate 122.000 si oricum, daca vrei motocicleta nu-ti iei honda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Nici vorba sa cumperi asa ceva. Sunt sigur ca are mult mai multe probleme pe care nu le-ai vazut iar pretul este nesimtit de mare. Toate motoarele SH au probleme dar incearca sa nu te grabesti, ci sa te duci sa vezi mult mai multe motoare sa-ti faci o idee. Nu te lasa influentat de cei care vand motociclete care par foarte convingatori si priceputi. Un sfat ar fi sa cauti un motor la care nu trebuie sa intervii ca sa mergi cu el. Problemele vor aparea cu siguranta in timp si o sa bagi destui bani atat pentru intretinere cat si pentru eventualele probleme neprevazute. Peste toate astea o sa mai bagi bani in ea ca sa sporesti gradul de siguranta sa poti avea incredere in ea si sa nu stai cu emotii ca la un drum lung o sa-ti faca probleme cand esti la sute de km distanta de casa. Ca o concluzie cauta ceva bun de la inceput ca mai apoi sa-l transformi tu in ceva foarte bun. Nu lua motocicleta care necesita investitii sa poti merge cu ea crezand ca faci o afacere,. P.S. : Vorbesc din proprie experianta, am cautat modelul respectiv si am vizionat peste 20 in toata tara . Pana la urma m-am ales cu un RR. nu ma grabesc. poate 122.000 si oricum, daca vrei motocicleta nu-ti iei honda... de ce sa nu-mi iau honda??????? ce altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 (editat) salut,l-am vazut azi este un f4i sport [cu sa dubla] are ceva defecte pe la carene nu are toate suruburile si urechile unde trebuiesc suruburi, l-am tinut pornit si termocupla a pornit cand a ajuns antigelul la 115 grade si cand ajungea la 113 se oprea, cand l-am oprit a inceput sa dea cu antigel afara ,fierbea antigelul in vas[ este normal asta?????] se vede ca a fost cazut pe partea stanga are carcasa de la far lipita iar farul nu este aliniat cu carena din fata. 2000e a fost ultimul pret dar nu cred ca merita chiar daca este vopsit acum.relantiul cam varia putin[ cred ca nici asta nu e normal sau este???] Eu n-am prea mers anul ăsta aşa că nu-mi amintesc exact la cât trebuie să deschidă şi la cât închide ventilatorul. Din ce-mi amintesc (vag) ştiu că îl lăsam cu contactul pus până ajungea la 108 grade C (atunci se oprea ventilatorul) după care puteam să scot cheia din contact. Eu nu-mi amintesc să fi avut "pierderi" de antigel pe loc dar ce-i drept nici n-am aşteptat atât sau eram deja în trafic (semafor, stop, vară, caniculă, coafura rezistă ) etc.) şi nu eram atent la asta. La prima vedere pare mult 2.000€ luând în calcul că nu e bine pusă la punct (cu atât mai mult cu cât a fost accidentată). Uneori aparenţele înşeală alteori nu. Relantiul nu are voie să varieze decât la început (are şoc automat). După ce îţi apare temperatura pe bord (pe la 35 de grade C parcă) atunci indicatorul de la turometru ar trebui să stea constant undeva la 1.300 RPM +/-100. Editat Septembrie 12, 2013 de xmas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 nu ma grabesc. de ce sa nu-mi iau honda??????? ce altceva? pt ca uraste el hondele,i-ati ce iti place tie nu ce le place altora! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Eu n-am prea mers anul ăsta aşa că nu-mi amintesc exact la cât trebuie să deschidă şi la cât închide ventilatorul. Din ce-mi amintesc (vag) ştiu că îl lăsam cu contactul pus până ajungea la 108 grade C (atunci se oprea ventilatorul) după care puteam să scot cheia din contact. Eu nu-mi amintesc să fi avut "pierderi" de antigel pe loc dar ce-i drept nici n-am aşteptat atât sau eram deja în trafic (semafor, stop, vară, caniculă, coafura rezistă ) etc.) şi nu eram atent la asta. La prima vedere pare mult 2.000€ luând în calcul că nu e bine pusă la punct (cu atât mai mult cu cât a fost accidentată). Uneori aparenţele înşeală alteori nu. Relantiul nu are voie să varieze decât la început (are şoc automat). După ce îţi apare temperatura pe bord (pe la 35 de grade C parcă) atunci indicatorul de la turometru ar trebui să stea constant undeva la 1.300 RPM +/-100. relantiul statea pe la 1000 varia tot timpul cat a stat pornit ce-i drept putin dar se si auzea ca variaza nu doar pe ceas. si distributia parca cam zgomotoasa pt ca uraste el hondele,i-ati ce iti place tie nu ce le place altora! honda vreau si nu ma poate convinge nimeni sa-mi iau alta marca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 rulmenti de oala, rulmenti de presiune, intinzatoare de lant de distributie, relee. sa ai minim cate una din piesele astea de rezerva daca vrei honda. si sa te obisnuiesti sa te depaseasca toate sport-touring-urile din' 85 incoace... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Eu n-am prea mers anul ăsta aşa că nu-mi amintesc exact la cât trebuie să deschidă şi la cât închide ventilatorul. Din ce-mi amintesc (vag) ştiu că îl lăsam cu contactul pus până ajungea la 108 grade C (atunci se oprea ventilatorul) după care puteam să scot cheia din contact. Eu nu-mi amintesc să fi avut "pierderi" de antigel pe loc dar ce-i drept nici n-am aşteptat atât sau eram deja în trafic (semafor, stop, vară, caniculă, coafura rezistă ) etc.) şi nu eram atent la asta. La prima vedere pare mult 2.000€ luând în calcul că nu e bine pusă la punct (cu atât mai mult cu cât a fost accidentată). Uneori aparenţele înşeală alteori nu. Relantiul nu are voie să varieze decât la început (are şoc automat). După ce îţi apare temperatura pe bord (pe la 35 de grade C parcă) atunci indicatorul de la turometru ar trebui să stea constant undeva la 1.300 RPM +/-100. si inca un detaliu foarte important a avut 5 proprietari in 5 ani cam dubios rulmenti de oala, rulmenti de presiune, intinzatoare de lant de distributie, relee. sa ai minim cate una din piesele astea de rezerva daca vrei honda. si sa te obisnuiesti sa te depaseasca toate sport-touring-urile din' 85 incoace... nu vreau honda ca sa nu ma depaseasca nimeni.vreau pentru ca-mi place si am un prieten care a avut si nu a avut probleme mari cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 relantiul statea pe la 1000 varia tot timpul cat a stat pornit ce-i drept putin dar se si auzea ca variaza nu doar pe ceas. si distributia parca cam zgomotoasa honda vreau si nu ma poate convinge nimeni sa-mi iau alta marca Relantiul poate să stea la 1000 şi dacă îl reglează el să stea mai jos deşi nu ar avea motiv decât dacă ar folosi-o la poligon pentru şoala moto. Manualul zice că cel mai bine e să stea undeva la 1300+/- 100, eu aşa le am setate pe ale mele, undeva la 1250-1300. Variaţia respectivă de turaţie apare si în sarcină? Dacă-l ţineai turat pe la 5.000-6.000 RPM tot avea jocul respectiv? În mod normal el trebuie să stea fix sau să varieze foarte-foarte puţin, insesizabil dacă nu eşti atent în mod special la asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Daca toba nu e aia de fabrica poate sa oschileze putin relantiul, mai ales ca-i reglat mai jos. 1300 ar trebui sa fie. La 108 grade pleaca ventilatorul. Daca nivelul lichidului de racire e corect, adica la semnul de jos in vasul de expansiune, nu trebuie sa dea antigel pe furtun cand se incalzeste. Daca a avut mai mult o sa scuipe afara ce e in plus in la primele incalziri ale motorului. In niciun caz nu trebuie sa fiarba in vas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Relantiul poate să stea la 1000 şi dacă îl reglează el să stea mai jos deşi nu ar avea motiv decât dacă ar folosi-o la poligon pentru şoala moto. Manualul zice că cel mai bine e să stea undeva la 1300+/- 100, eu aşa le am setate pe ale mele, undeva la 1250-1300. Variaţia respectivă de turaţie apare si în sarcină? Dacă-l ţineai turat pe la 5.000-6.000 RPM tot avea jocul respectiv? În mod normal el trebuie să stea fix sau să varieze foarte-foarte puţin, insesizabil dacă nu eşti atent în mod special la asta! daca-l tineam turat nu oscila doar la relantiu. Daca toba nu e aia de fabrica poate sa oschileze putin relantiul, mai ales ca-i reglat mai jos. 1300 ar trebui sa fie. La 108 grade pleaca ventilatorul. Daca nivelul lichidului de racire e corect, adica la semnul de jos in vasul de expansiune, nu trebuie sa dea antigel pe furtun cand se incalzeste. Daca a avut mai mult o sa scuipe afara ce e in plus in la primele incalziri ale motorului. In niciun caz nu trebuie sa fiarba in vas. ventilatorul pornea la 115 si la 113 se oprea iar antigelul fierbea in vas dupa oprirea motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 (editat) Oscila tot timpul, la relantiu, sau doar până se încălzea? Ar putea fi (şi) o problemă electrică la baterie, fie la partea electronică (ECU, alternator, etc.), fie la cablaj (cu timpul se mai oxidează contactele, mai ales dacă motoreta nu e depozitată corespunzător).După cum ziceam, e normal să varieze RPM-urile până când ajunge temperatura uleiului pe la 35-40 de grade..Respectivul vânzător ce ţi-a zis când l-ai întrebat chestiile astea? Editat Septembrie 14, 2013 de xmas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Oscila tot timpul, la relantiu, sau doar până se încălzea? Ar putea fi (şi) o problemă electrică la baterie, fie la partea electronică (ECU, alternator, etc.), fie la cablaj (cu timpul se mai oxidează contactele, mai ales dacă motoreta nu e depozitată corespunzător). După cum ziceam, e normal să varieze RPM-urile până când ajunge temperatura uleiului pe la 35-40 de grade.. Respectivul vânzător ce ţi-a zis când l-ai întrebat chestiile astea? oscila relatiul si dupa 20 minute tinuta pornita, proprietarul nu stia mai nimic sau asa incerca sa para, el nu stia nici unde a fost facuta julitura de pe carena din lateral stanga, cred ca nu era foarte serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Mai bine încearcă să cauţi alta, cu asta se pare că e prea mare bătaie de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leviatan Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Salut , cine poate sa imi spuna cum imi pot imbunatati motorul ? Design si performante. Legat de performante, am gasit un Fazer care avea astea pe el : Power commander III BMC - air filter ''Lars'' system Ivan's Fuel Cut Eliminator Ivan's Flies Dyno jet - exhaust Eliminator AIS off, Ivan's Blockoff pads Dynojet - quickshifter Poate stie cineva ce inseamna toate astea si imi poate explica si mie... Eu nu inteleg, ce performante mai vrei la 150cp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Eu nu inteleg, ce performante mai vrei la 150cp? Omul traieste in lumea lui,eu zic sa-l lasam in pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TsCrazy Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Eu nu inteleg, ce performante mai vrei la 150cp? Intrebarea mea era ce sunt si ce fac acele lucruri ! Si nu stiu cum este suzuki`le tau dar la Yamaha mea , acei 150 cp se simt de pe la 8-9.000 ture (poate si mai sus) , iar eu as vrea sa se simta si pe la turatii mai mici (asta e dorinta mea). Poate ca 150 cai suna extraordinar, dar nu e chiar asa , eu inca nu merg cu motorul la turatii mari , sportiv, si mie mi`ar trebui pentru depasiri , pentru demaraj mai puternic , ceva (presupun ca se gaseste in lista de mai sus ceva...) care sa mai aduca cativa din acei 150 cai si pe la turatii mai mici ( 3-7.000). Nu stiu nici eu , daca e posibil si cum se face ( dar am o banuiala ca se poate ), de aceea intreb ! Repet , intrebarea este, ce sunt acele lucruri, ce fac ele (si nu , ce credeti, sunt nebun sau nu ). Multumesc ! PS: acest tuning l`am vazut pe internet in acest clip: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 (editat) Daca n-ai vrut monocil/V2 ce sa iti fac,astea sunt 4 in linie..si inca e de 1 mie...daca ai fi luat un 250 cc ce mai ziceai. Eu in locul tau(mai ales ca esti incepator) m-as concentra mai mult si la altele in afara de mansonul din dreapta... Editat Septembrie 16, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leviatan Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Intrebarea mea era ce sunt si ce fac acele lucruri ! Si nu stiu cum este suzuki`le tau dar la Yamaha mea , acei 150 cp se simt de pe la 8-9.000 ture (poate si mai sus) , iar eu as vrea sa se simta si pe la turatii mai mici (asta e dorinta mea). Poate ca 150 cai suna extraordinar, dar nu e chiar asa , eu inca nu merg cu motorul la turatii mari , sportiv, si mie mi`ar trebui pentru depasiri , pentru demaraj mai puternic , ceva (presupun ca se gaseste in lista de mai sus ceva...) care sa mai aduca cativa din acei 150 cai si pe la turatii mai mici ( 3-7.000). Nu stiu nici eu , daca e posibil si cum se face ( dar am o banuiala ca se poate ), de aceea intreb ! Repet , intrebarea este, ce sunt acele lucruri, ce fac ele (si nu , ce credeti, sunt nebun sau nu ). Multumesc ! PS: acest tuning l`am vazut pe internet in acest clip: La majoritatea SS-urilor de 600, puterea se simte la turatii mari. Asa este si la Gsx-ul meu. Daca vroiai putere mare in ture mici si aspect sportiv, de ce nu ti-ai luat R1, Gsx-r 1000, Fireblade s.a.m.d. ? Cum spunea si colegul MZRider, ar trebui sa te uiti si la altceva in afara de acceleratie si putere, mai ales ca esti la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 asta fac intre f4i sau R6 ce sa aleg??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 r6... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) r6... r6 din 2000,2001 este pe carburatie pe cand f4i din 2001 pe injectie, nu e mai buna o motocicleta pe injectie?? astazi merg sa vad un f4i sport din 2001 rosu cu negru dar ma gandeam sa vad si cateva r6 Editat Septembrie 17, 2013 de yahym85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.