Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

salutare tuturor. am o motocicleta de 125 cu care merg din 2009 am cam 10000 km cu ea si nu sunt hotarat daca sa-mi iau una de 600 sau sa raman la aceasta. eu vreau o honda cbr 600f4i sau 600rr. ce ma sfatuiti si care ar fi mai buna. va multumesc anticipat pentru ajutor

1. Aia doar tu stii daca ai nevoie de puterea ce o ofera 600-le in plus sau nu, nu conteaza numarul de km facuti pe an, conteaza de ce ai nevoie si ce iti face placere sa conduci, aici deja nu mai tine de parerea celorlalti, aici doar tu stii...

 

2. Ai gresit sectiunea

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cu un 125 tu vrei sa faca 10000 km pe an?

Da, de ce? E limitat? Eu am facut aproximativ 7000 / an cu o rapciuga de Piaggio SI. Doi ani la rand, cat am avut-o. Fara sa ies cu ea din oras. Cu un 125 nu vad care-i problema...

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

Am un prieten care a avut un cbr de 125 si a facut cu ea aprox 50000 km dupa care a aschimbat-o cu un cbr 600f3 si a mers aprox 5000 km si deja vrea sa o schimbe cu o enduroaica mai domoala(honda nc700x),cei 105 caluti pot fi destul de periculosi,asta e si motivul pt care renunta la ea,plus ca si consumul de 8% in oras e destul de mult.....acum numai tu stii daca ai neaparat nevoie de 105 cai si 280 km/h....eu unul ma multumesc cu transalp-ul de 600 si 50 cai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor. am o motocicleta de 125 cu care merg din 2009 am cam 10000 km cu ea si nu sunt hotarat daca sa-mi iau una de 600 sau sa raman la aceasta. eu vreau o honda cbr 600f4i sau 600rr. ce ma sfatuiti si care ar fi mai buna. va multumesc anticipat pentru ajutor

Salut,

Din punctul meu de vedere nu ai cum să ai de ales între CBR600 F4i sau RR!

Nu sunt aceeaşi mâncare de peşte.

Pe RR, dacă eşti înalt, nu stai bine, în minus are şi poziţia în şa mai puţin confortabilă, acelaşi lucru fiind valabil şi la ţinuta de drum: F4i-ul este Sport-Touring pe când RR-ul este Super-Sport iar asta se simte la drumuri mai lungi şi nu numai.

În plus sunt diferite şi estetic vorbind. Dacă totuşi îţi face cu ochiul RR-ul (la forma generală mă refer -mai puţin la faţă-), te poţi uita la F4i-S, aşa numita variantă sport, variantă care nu este mai sportivă decât prin design, prin aspect, la partea tehnică fiind identice cele două (diferă culoarea de bază, codiţa cu două şei pentru "S", culoarea cadrului şi existenta sau lipsa mânerului de pe codiţă).

Eu m-am dat pe mai multe motoare (de 600-650CC) din mai multe clase (touring, enduro-touring, sport-touring şi super-sport) şi mie cel puţin nu mi-au făcut cu ochiul, pe termen lung, cele super-sport. E ca şi când ţi-ai lua Lamborghini: îl iei mai mult pentru poze, deoarece condiţiile (şi participanţii) de drum/trafic nu îţi permit să te bucuri efectiv de "jucăria" ta.

Mie mi se pare mai versatilă F4i-ul (se conduce foarte bine în oraş şi mai mult decât bine în afară -deh, doar are veleităţi sportive :P -) decât RR-ul dar interesul tău este să-ţi faci tu treaba cu motorul tău, indiferent că e de 125, de 400, de 600 sau şi mai mare!

Eu am două F4i-uri şi din considerente economice (ca să le zic aşa) pe una vreau să o vând, dar, nu la asta mă refer ci la faptul că sunt în măsură să vorbesc concret despre subiectul ăsta (F4i) şi dacă mai vrei păreri/sfaturi sau ai alte întrebări eu îţi răspund cu plăcere. ;)

Apropo, F4i-ul a fost primul meu motor şi nu am avut nici o treabă să mă adaptez la ea, trecând de la condusul în maşină şi pe bicicletă la motociclism, aşa că, dacă eşti cugetat, nu are de ce să îţi fie teamă/frică de F4i, pe când RR-urile nu prea te iartă (asta e valabil cu orice sportivă, când te "fură peisajul", te "mănâncă palma", etc.).

Baftă şi asfalt uscat. ;)

Editat de xmas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe F4i poti trece linistit..la fel ca si xmas,si eu am trecut din masina(si ce-i drept un scuter de 125cmc cu care am facut vreo 5000km)pe F4 acuma 2 ani si nu am avut nici o problema..tu dupa 10000 pe motor de 125 o sa iti fie si mai simplu sa te adaptezi la una de 600(cum e F4 sau F4i in cazul tau)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti ce iti place , nu ma icere atatea pareri. F4i e usor touring iar RR e sportiva pura. Daca mergi in oras eu as zice RR , daca faci si ture mai lungi ia F4i. Dar mai ia in calcul si alte modele. VFR de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu plăcere!
Îţi spun doar părerea mea, dacă o iei în calcul e alegerea ta:

- cere câte păreri vrei, filtrează-le şi trage linie. Nu-ţi bagă nimeni vreo idee "pe gât". Nimeni nu s-a născut învăţat şi uneori e mai bine să învăţăm din experienţa (a se înţelege <<greşelile>>) altora iar asta se face, exact, întrebând!

- F4i-ul l-aş alege oricând (vs. RR): e mai mult decât "usor touring", are poziţie bună în şa, îţi permite să stai relaxat, nu te ţine în priză, încordat (la sportive de obicei mare parte din greutate se lasă pe mâini), deflectează/disipă (mult) mai bine aerul (mai ales cu un parbriz double bouble -se simte imediat diferenţa-) pe care altfel l-ai lua tu în primire (cu precădere când e vânt sau/şi mergi tu mai repede :burnout: ), în oraş virezi mult mai uşor decât cu RR-ul, GSXR-ul sau 636-le spre exemplu, efectiv îţi permite, din ghidon, să faci mai multe mişcări ce te ajută să te strecori mai uşor. Poate "dă" mai sexy o pasageră pe un RR dar la plimbări şi ea sau orice alt pasager ai va sta mai confortabil şi aşa o să îţi fie şi ţie mai uşor să te bucuri de plimbare, excursie, whatever.

Apoi, partea frumoasă este că, după câte ziceam, e versatilă (F4i-ul): îi schimbi raţia pinioanelor (de la -1 pe faţă până la +2 pe spate [asta ca să nu exagerezi]) şi o să se schimbe foarte mult dinamica, vei avea acceleraţie mai brutală (singurul neajuns fiind că vei înregistra pe bord puţin mai mulţi km dacă nu mă înşel iar viteza afişată nu va fi cea reală ci puţin modificată, senzorul de viteză nefiind la roată). Ideea e că, dacă vrei, ai libertate mai mare la F4i să faci cam ce vrei cu ea, până şi stunt-uri (în SUA cel puţin sunt foarte multe F4i-uri folosite la stunt-uri ;) ).
- nu trece la o clasă mai mare dacă nu îţi doreşti asta şi preferabil ar fi să găseşti pe cineva care să aibă încredere în tine şi să te lase 2-3 ture să mergi pe ceva mai mare ca să vezi cum este. Eu ţi-am scris că am încercat mai multe modele şi cel puţin pentru moment nu consider că mi se pretează altceva (mă refer şi la clasă şi la stil). Cele de 900-1000cc nu prea îşi au rostul prin oraş -decât dacă nu vrei "s-o arzi ca băieţii"- iar în afară... D-zeu cu mila. Sunt multe accidente datorate vitezei iar asta pentru un motociclist înseamnă de cele mai multe ori... "R.I.P.". Cu astea mai mici ai mai mult timp de reacţie şi în motociclism contează fiecare secundă (ştiu asta pentru că am fost la limită s-o "muşc" de multe ori, în multe cazuri nefiind vina mea).
Eu am căutat mult până să-mi aleg modelul de motor care să mi se potrivească şi nu-mi pare rău că am ales F4i-ul, ăsta fiind şi motivul pentru care am prins o ofertă bună şi n-am ratat-o, acum având două
:duel: !
Eu am lăudat destul F4i-urile, mai rămâne să ridice cineva în slăvi RR-urile şi vei fi putea să iei o decizie (mai) corectă. :-)
Seara bună! :-)
PS Pe mine mă unge la suflet sunetul ăsta :-D :

. Enjoy!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

Asi dori sa cumpar un motor Honda ST1100 pan European, ce parere aveti despre acest motor? Care sunt avantajele si sau dezavantajele ? Cat rezista un asemena motor ?

Am cautat printre topicuri da nu am gasit absolut nimic.

Unde sa caut articole sau topicuri despre acest model ?

 

Multumesc mult pentru raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Din punctul meu de vedere nu ai cum să ai de ales între CBR600 F4i sau RR!

Nu sunt aceeaşi mâncare de peşte.

Pe RR, dacă eşti înalt, nu stai bine, în minus are şi poziţia în şa mai puţin confortabilă, acelaşi lucru fiind valabil şi la ţinuta de drum: F4i-ul este Sport-Touring pe când RR-ul este Super-Sport iar asta se simte la drumuri mai lungi şi nu numai.

.....

Mie mi se pare mai versatilă F4i-ul (se conduce foarte bine în oraş şi mai mult decât bine în afară -deh, doar are veleităţi sportive :P -) decât RR-ul dar interesul tău este să-ţi faci tu treaba cu motorul tău, indiferent că e de 125, de 400, de 600 sau şi mai mare!

 

In mare parte ai dreptate dar :

 

1. RR-ul este ceva mai inalt decat un F4i asa ca inaltimea ar fi chiar un avantaj in manevrarea pe loc a motocicletei (am 1.80 si am dificultati destul de mari, NU vreau sa aud de pareri gen "se poate cobora din amortizoare ca astea sunt mizerii" ). Pozitia sport "chinuita" nu este pentru oricine, face parte din preferintele fiecaruia.

2. Esti un pic cam subiectiv, RR-ul e foarte bun si pentru oras, ma strecor foarte bine pe unde vreau plus ca am si un surplus de putere la indemana cand am nevoie. La drum lung se comporta foarte bine, ba chiar poate fi ceva mai fun,mai ales pe curbe.

 

Cum a spus si colegul de mai sus, sunt motociclete diferite, depinde doar de tine.

 

Dupa 4 ani de motociclism (chiar si pe 125cc) ar trebui sa fii pregatit sa incaleci orice motor de 600cc, atat f4i cat si RR sau altele. Parerea mea este sa faci pasul asta sa te poti bucura cu adevarat de motociclism.

Editat de Wesko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

1. Pe loc, da, poate e un avantaj, dar eu unul folosesc motorul mai mult în mers, aşa că......

În schimb, după cum ai zis, poziţia la RR este mai ridicată, codiţa/şaua sunt mai sus decât la F4i, genunchii şi ei sunt mai ridicaţi împreună cu tălpile (există nişte norme "ergonomice" care la RR -şi în general la SS-urile de 600cc- faţă de F4i -sau Hornet, sau Yamaha Fazer, poate chiar şi Suzuki SV650, etc- te îndepărtează de o postură relaxată). La 1.82m ai mei eu n-am stat bine pe RR şi celelalte SS-uri amintite anterior (cu excepţia unui YZF1000R, ce-i drept modificat, streetfighter).

Apropo de "chinuială" şi de poziţii chinuite, era o postare de pe un site recunoscut de afară unde se precizau nişte condiţii care sporesc atenţia la drum şi printre ele se număra şi confortul: poziţia, echipamentul de protecţie, etc. şi concluzia era să faci tot posibilul să ai cât mai puţine griji şi să te poţi concentra cât mai mult la drum iar dacă poziţia nu este una relaxată... nu zic că nu se poate merge foarte bine de către anumite persoane, dar în principiu dispare un oarecare confort. Asta din păcate se vede la drum lung unde vrei-nu vrei se acumulează oboseala şi ghici cine se resimte mai repede, cel care stă mai relax sau... cel cu RR-ul? :))) glumesc -oarecum-! :-P

2. Este posibil să fiu subiectiv dar unghiul de bracaj la F4i e mai mare decât la RR aşa că un RR niciodată nu o să se comporte, din fabrică (fără modificări la direcţie), mai bine sau nici măcar la egalitate cu F4i-ul! Spre exemplu, ai încercat să faci poligonul pt. moto cu RR-ul? :-) Cu F4i-ul se poate face, cu asta cred că am zis tot, subiectiv sau nu. Legat de curbe, RR-ul doar e super-sport deci e normal să stea mai "profi" pe curbe deşi se aşează foarte bine pe curbe şi F4i-ul mai ales că are centrul de greutate mai jos. Repet, nu zic că e una mai bună sau mai puţin bună decât cealaltă la modul general ci doar specific în cazul meu.

 

Eu nu vreau să contrez pe nimeni, doar am spus reacţiile mele la anumite modele pentru că am avut ocazia să le testez şi ca urmare am o părere pertinentă, nu doar din auzite.

 

Ca un sfat, dacă vrei (yahym85), când treci la categorie mai mare fă-ţi timp să găseşti o rută cu vizibilitate bună, de preferat foarte puţin circulată (spre deloc), unde să îţi testezi atât motorul cât şi reacţiile tale la comenzi, la modul în care îţi "răspunde" motorul, cum reacţionează "fierul" la greutatea ta pe o frână mai puternică, fie la o acceleraţie mai agresivă, etc. E mai bine să faci asta într-un mediu oarecum controlat decât în trafic. Spun asta şi pentru că, ocazional, mai apare şi efectul de turmă şi e posibil să-ţi facă vreun vitezoman poftă să bagi mâna în gaz, tu să fi nepregătit, să îi dai după el şi să nu poţi să controlezi caluţii de sub tine. Doamne fereşte! Nu uita că viteza "te fură"! Eu eram atent la stele verzi acum vreo 2 ani şi m-am trezit că mă opreşte poliţia pentru 130Km/h în oraş (era o zonă puţin circulată la ora respectivă). Având şi altele pe cap (evident, în afară de cască :-))) ) efectiv nu mi-am dat seama că am ajuns aşa repede la viteza respectivă şi asta după ce condusesem pe cineva, tot cu motorul, şi am mers bine mersi cu 50-55Km/h. Chiar azi mi-a spus cineva care de altfel merge în limite legale (şi uneori mă "stresa" puţin pentru că se comporta cu SS-ul lui de parcă era un Touring) că a "băgat mâna-n gaz" la întoarcerea acasă... presupun că ştii ce înseamnă asta pentru un GSX-1000R, nu? Avem o doză de nebunie pe care de obicei o ţinem sub control, dar când "ne scapă"... tragi singur concluziile. ;-)

Editat de xmas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor. am o motocicleta de 125 cu care merg din 2009 am cam 10000 km cu ea si nu sunt hotarat daca sa-mi iau una de 600 sau sa raman la aceasta. eu vreau o honda cbr 600f4i sau 600rr. ce ma sfatuiti si care ar fi mai buna. va multumesc anticipat pentru ajutor

Depinde ce vrei cum ai folosit si cum intentionezi sa folosesti motocicleta in continuare. Prin oras, este mai potrivit 125-ul, numai daca ne gandim la consum. Nu mai vorbim de mentenanta, reparatii, care costa proportional... Ideal ar fi sa o pastrezi pe asta pentru oras si sa iei un turing pentru excursii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor pentru pareri, mi-ati fost de mare ajutor. cred ca o sa-mi caut un F4i, nu ma grabesc mai ales ca acum este si sfarsitul sezonului poate gasesc ceva bun si mai ieftin pt ca de cand urmaresc preturile la motoare scade considerabil iarna. o sa va tin la curent daca gasesc ceva



am gasit un f4i 2002,22000 km 2200euroi.pareri despre el, la ce sa ma uit mai atent ca maine merg sa-l vad. cam dubiosi cred ca sunt km 22000 la un motor din 2002. a fost vopsit in primavara si nu are semnalizari pe fata. are distributia schimbata recent. nu pot sa pun poze cu el sau nu stiu eu cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul din F4i-urile mele (ambele model 2001) are ~7200Km (e ~nouă), aşa că nu pleca de la premisa că e problemă la kilometrii! Din câte ştiu eu, la astea nu se pot da km înapoi ci doar schimba bordul cu totul, ceea ce nu e chiar ieftin (pleacă de pe la vreo 200€ în sus unul SH care are deja km şi dacă provine dintr-un accident sunt şanse mari să aibă urme, deci fi atent şi la aspectul ăsta).
Să-i verifici suspensiile, la km-ii ăştia ar cam trebui schimbate uleiul de la furcă şi semeringurile...
Încearcă să-l convingi cumva pe propietar să te lase să te plimbi cu ea 1/2 de zi ca să poţi să-i faci consumul (dacă îţi permiţi) pentru că dacă îţi consumă mai mult de ~7.5L/100 la mers mediu e foarte posibil să aibă probleme fie la bujii, fie la injectoare, fie la pompa de benzină (asta de obicei se întâmplă când stă motorul mult nepornit; şi eu cât şi CristiDB -parcă- am păţit asta la motoarele cu ~7.000Km şi a trebuit să ne luăm pompe de presiune noi - a mea ajunge mâine :D ). Dacă e de la pompă, e posibil să miroasă a benzină într-un mod anormal, tocmai pentru că nu e arsă cum trebuie (benzina, nu pompa :-))) ) -un alt motiv pentru care motorul nu va merge "rotund"- şi vei avea consum ridicat.
O altă chestie la care te poţi uita (apropo de Km) este radiatorul. Uită-te atât la spaţiile dintre ||||| (nu ştiu cum se numesc, dar hai să-i spunem generic, "plasă" -vezi aici). Dacă sunt paralele, fără îndoituri, curburi, etc, înseamnă fie că nu are mulţi km, fie că a evitat contactul cu toate zburătoarele posibile şi cu tot ceea ce se mai poate prinde într-un radiator!
Las-o să meargă vre-o 15-20 de minute sau mai mult, ca să vezi că-ţi pleacă ventilatorul de la radiator şi că îţi cuplează când trebuie -adică că nu are probleme nici la termocuplă, nici la termostat, nici la ventilator-. În cazul în care nu pleacă, să verifici siguranţele, ar putea fi şi din cauza lor. Dacă totuşi pleacă dar după un timp continuă să se încălzească (ai martor de temperatură pe bord) înseamnă că nu mai are antigel.
Dacă mai îmi vine ceva în minte te anunţ. ;)

L.E. Dacă te lasă să mergi cu el, găsiţi un drum liber şi dă-i "blană" (sau spune-i lui să o facă, cu tine pasager)! Atunci se vede, la viteza respectivă (ar trebui să ajungă la 230-250Km/h cu 2 persoane) dacă reparaţia în urma accidentului (presupun că din cauza asta a fost revopsit dar e posibil să fi fost doar un moft -cu toate că nu e ieftină o vopsire moto-) este de calitate SAU NU. Nu are voie să apară troncăneli, lovituri, sunete ciudate, etc.! Cea pe care o vând eu (jos în semnătură) a fost avariată (şi ulterior reparată) în UK, apoi a ajuns în RO la un coleg motociclist, apoi la mine. I-am schimbat uleiul şi alte consumabile şi m-a dus fără probleme cu 280, respectiv 250km/h cu pasageră. Eu, cu excepţia unor "scăpări de moment", am mers normal cu ea. La cele de care s-a "tras" mult, se observă un anumit colorit la galerii (în spatele roţii frontale), din cauză că trec prin modificări repetate de temperatură.
Dacă cumva intră în voblaj poate să fie nu numai de la o reparaţie prost efectuată ci şi/sau de la roţile ce nu sunt echilibrate (sau e tocită gumă aiurea).

Editat de xmas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos, maine ma duc sa-l vad dar nu-l iau pana nu-l vede si cineva care se pricepe cu adevarat la motoare. eu nu o sa ma urc pe el si sa-i dau 250 pt ca nu e al meu si cine stie ce se poate intampla si oricum nu o sa merg acum la inceput cu viteza foarte mare pana nu cunosti motorul sa sti cum sa-l stapanesti la asemenea viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele probleme nu ies la iveală decât în sarcină, de asta ţi-am spus că ar fi bine să faci testul respectiv pe care altfel nu ştiu dacă îl poţi face. Eventual pus pe un Dyno (sau cum îi spune) şi testat pe el deşi nu se compară cu modul în care reacţionează pe şosea însă măcar mai simţi unele chestii -dacă e să fie-.

Ai grijă să nu fie cadrul vopsit! Dacă e vopsit în negru poate să provină de la un F4i Sport (cu şa dublă) sau poate să fie vopsit doar aşa, de "kiki" SAU ca să se mascheze o lipitură/sudură/într-un cuvânt: reparaţie! Acelaşi lucru dacă e vopsit în altă culoare.

 

Apropo de viteză foarte mare, unul din lucrurile care-ţi sunt recomandate să le faci în caz de voblaj (spate) şi în cazul în care cauciucurile sunt ok şi roţile echilibrate este să accelerezi (îţi transferă greutatea pe spate) şi tendinţa de deplasare este înainte. Ideea e că atât timp cât e drumul drept şi bun, nu-ţi trebuie "skill-uri" de Rossi ca să te ţii de ghidon, motorul vrea să meargă drept; vei observa la viteză (mare) că e puţin mai greu să virezi (mă rog, faci countersteering) decât la viteze mici iar 250-ul (generic, ideea e să fie pus în sarcină motorul şi tot ansamblul de la roţi la cadru, ghidon, etc.) poate să fie mai mare sau mai mic.
Eu am testat un 929RR şi la 180Km/h a început să tremure, ceea ce nu se întâmpla pe la 100-120Km/h. M-am întors cu F4i-ul din semnătură, pe acelaşi drum, aceleaşi condiţii şi nu mi-a apărut niciun tremurat. Concluzia o tragi singur.

Editat de xmas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,l-am vazut azi este un f4i sport [cu sa dubla] are ceva defecte pe la carene nu are toate suruburile si urechile unde trebuiesc suruburi, l-am tinut pornit si termocupla a pornit cand a ajuns antigelul la 115 grade si cand ajungea la 113 se oprea, cand l-am oprit a inceput sa dea cu antigel afara ,fierbea antigelul in vas[ este normal asta?????] se vede ca a fost cazut pe partea stanga are carcasa de la far lipita iar farul nu este aliniat cu carena din fata. 2000e a fost ultimul pret dar nu cred ca merita chiar daca este vopsit acum.relantiul cam varia putin[ cred ca nici asta nu e normal sau este???]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici vorba sa cumperi asa ceva. Sunt sigur ca are mult mai multe probleme pe care nu le-ai vazut iar pretul este nesimtit de mare. Toate motoarele SH au probleme dar incearca sa nu te grabesti, ci sa te duci sa vezi mult mai multe motoare sa-ti faci o idee. Nu te lasa influentat de cei care vand motociclete care par foarte convingatori si priceputi. Un sfat ar fi sa cauti un motor la care nu trebuie sa intervii ca sa mergi cu el. Problemele vor aparea cu siguranta in timp si o sa bagi destui bani atat pentru intretinere cat si pentru eventualele probleme neprevazute. Peste toate astea o sa mai bagi bani in ea ca sa sporesti gradul de siguranta sa poti avea incredere in ea si sa nu stai cu emotii ca la un drum lung o sa-ti faca probleme cand esti la sute de km distanta de casa. Ca o concluzie cauta ceva bun de la inceput ca mai apoi sa-l transformi tu in ceva foarte bun. Nu lua motocicleta care necesita investitii sa poti merge cu ea crezand ca faci o afacere,.



P.S. : Vorbesc din proprie experianta, am cautat modelul respectiv si am vizionat peste 20 in toata tara . Pana la urma m-am ales cu un RR. :)

Editat de Wesko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor pentru pareri, mi-ati fost de mare ajutor. cred ca o sa-mi caut un F4i, nu ma grabesc mai ales ca acum este si sfarsitul sezonului poate gasesc ceva bun si mai ieftin pt ca de cand urmaresc preturile la motoare scade considerabil iarna. o sa va tin la curent daca gasesc ceva

 

am gasit un f4i 2002,22000 km 2200euroi.pareri despre el, la ce sa ma uit mai atent ca maine merg sa-l vad. cam dubiosi cred ca sunt km 22000 la un motor din 2002. a fost vopsit in primavara si nu are semnalizari pe fata. are distributia schimbata recent. nu pot sa pun poze cu el sau nu stiu eu cum

 

 

poate 122.000 :) si oricum, daca vrei motocicleta nu-ti iei honda...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici vorba sa cumperi asa ceva. Sunt sigur ca are mult mai multe probleme pe care nu le-ai vazut iar pretul este nesimtit de mare. Toate motoarele SH au probleme dar incearca sa nu te grabesti, ci sa te duci sa vezi mult mai multe motoare sa-ti faci o idee. Nu te lasa influentat de cei care vand motociclete care par foarte convingatori si priceputi. Un sfat ar fi sa cauti un motor la care nu trebuie sa intervii ca sa mergi cu el. Problemele vor aparea cu siguranta in timp si o sa bagi destui bani atat pentru intretinere cat si pentru eventualele probleme neprevazute. Peste toate astea o sa mai bagi bani in ea ca sa sporesti gradul de siguranta sa poti avea incredere in ea si sa nu stai cu emotii ca la un drum lung o sa-ti faca probleme cand esti la sute de km distanta de casa. Ca o concluzie cauta ceva bun de la inceput ca mai apoi sa-l transformi tu in ceva foarte bun. Nu lua motocicleta care necesita investitii sa poti merge cu ea crezand ca faci o afacere,.

 

P.S. : Vorbesc din proprie experianta, am cautat modelul respectiv si am vizionat peste 20 in toata tara . Pana la urma m-am ales cu un RR. :)

nu ma grabesc.

 

poate 122.000 :) si oricum, daca vrei motocicleta nu-ti iei honda...

de ce sa nu-mi iau honda??????? ce altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,l-am vazut azi este un f4i sport [cu sa dubla] are ceva defecte pe la carene nu are toate suruburile si urechile unde trebuiesc suruburi, l-am tinut pornit si termocupla a pornit cand a ajuns antigelul la 115 grade si cand ajungea la 113 se oprea, cand l-am oprit a inceput sa dea cu antigel afara ,fierbea antigelul in vas[ este normal asta?????] se vede ca a fost cazut pe partea stanga are carcasa de la far lipita iar farul nu este aliniat cu carena din fata. 2000e a fost ultimul pret dar nu cred ca merita chiar daca este vopsit acum.relantiul cam varia putin[ cred ca nici asta nu e normal sau este???]

 

Eu n-am prea mers anul ăsta aşa că nu-mi amintesc exact la cât trebuie să deschidă şi la cât închide ventilatorul. Din ce-mi amintesc (vag) ştiu că îl lăsam cu contactul pus până ajungea la 108 grade C (atunci se oprea ventilatorul) după care puteam să scot cheia din contact. Eu nu-mi amintesc să fi avut "pierderi" de antigel pe loc dar ce-i drept nici n-am aşteptat atât sau eram deja în trafic (semafor, stop, vară, caniculă, coafura rezistă :)) etc.) şi nu eram atent la asta.

La prima vedere pare mult 2.000€ luând în calcul că nu e bine pusă la punct (cu atât mai mult cu cât a fost accidentată). Uneori aparenţele înşeală alteori nu.

Relantiul nu are voie să varieze decât la început (are şoc automat). După ce îţi apare temperatura pe bord (pe la 35 de grade C parcă) atunci indicatorul de la turometru ar trebui să stea constant undeva la 1.300 RPM +/-100.

Editat de xmas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Începător, 170 cm, ce motor mi se potrivește?
  • Vizitator changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...